Huomenta! mitä sinulle kuuluu tänään? On perjantai ja kaikki on mahdollista.........😍
Huomenta nainen juuri sinä
110
637
Vastaukset
- Anonyymi
Psykoosipatulla yön kestäneen skitsoilun jälkeen noin hyvä aamu, kieltämättä vähän päälleliimaltulta hihkumiselta vaikuttaa. Taitaa todellisuus olla siellä päin menetetty ätmösfääri ns
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Eikö sinun olisi aika hakeutua jo hoitoon? Oot joka juttuun änkeemässä@@
Ja veisin teiltä kriittistä apua tarvitsevilta psykoosipatuilta paikan terveenä yksilönä? No kaippa tuossakin on joku logiikka sinun päässäsi
- Anonyymi
Näin on, eikä sekään auta tämän miehen asiaa kun se saa aina jonkun yhtä juustoisen härkkimään kirjoituksiaan etenkin öisin, kuin encorea huutais.
Anonyymi kirjoitti:
Ja veisin teiltä kriittistä apua tarvitsevilta psykoosipatuilta paikan terveenä yksilönä? No kaippa tuossakin on joku logiikka sinun päässäsi
Mene vaan rohkeesti! Ole kerrankin elämässäsi mies? Jos olet. Sinun kaltaisille ne hoitopaikat on tarkoitettu.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, eikä sekään auta tämän miehen asiaa kun se saa aina jonkun yhtä juustoisen härkkimään kirjoituksiaan etenkin öisin, kuin encorea huutais.
🤣🤣apukoulussa ei toi kirjoitustaito ole pääasia.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Mene vaan rohkeesti! Ole kerrankin elämässäsi mies? Jos olet. Sinun kaltaisille ne hoitopaikat on tarkoitettu.
Etköhän sinä trollukka tiedä että ne on juuri sinulle tarkoitettu.
Terveet ihmiset ei pidä sitä huonona juttuna että jollain on halu olla terve, kun taas te antisosiaaliset rajatapaukset väännätte viimeiseen asti että muut ne hoitoa tarvitsee. Jos haluaa elämänlaatunsa olevan surkeaa rakastuen mielikuvituksentuotoksiin ja oman pään kehittämiin pseudosuhteisiin niin ei kai siinä sitten, mutta ainoa mitä niistä saat on oman pääsi sekaisin Anonyymi kirjoitti:
Terveet ihmiset ei pidä sitä huonona juttuna että jollain on halu olla terve, kun taas te antisosiaaliset rajatapaukset väännätte viimeiseen asti että muut ne hoitoa tarvitsee. Jos haluaa elämänlaatunsa olevan surkeaa rakastuen mielikuvituksentuotoksiin ja oman pään kehittämiin pseudosuhteisiin niin ei kai siinä sitten, mutta ainoa mitä niistä saat on oman pääsi sekaisinMikö ihmeen tarve sinulla on kommentoida joka juttuun? Ootko yksinäinen joka saa sen vähäisen huomion täältä, kiusaamalla muita?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Mikö ihmeen tarve sinulla on kommentoida joka juttuun? Ootko yksinäinen joka saa sen vähäisen huomion täältä, kiusaamalla muita?
Projisointisi ei todeksi muutu kuin siellä päässä
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
🤣🤣apukoulussa ei toi kirjoitustaito ole pääasia.
Paraskin sanomaan ole rauhassa, älä selvitä- mies. Niissä kirjoituksissa en usko tahallisuuteen kirjoitusvirheiden suhteen, vaan se kyseinen kirjoitus edustaa jotain äänten käskemään automaattikirjoitusta tai vastaavaa paniikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveet ihmiset ei pidä sitä huonona juttuna että jollain on halu olla terve, kun taas te antisosiaaliset rajatapaukset väännätte viimeiseen asti että muut ne hoitoa tarvitsee. Jos haluaa elämänlaatunsa olevan surkeaa rakastuen mielikuvituksentuotoksiin ja oman pään kehittämiin pseudosuhteisiin niin ei kai siinä sitten, mutta ainoa mitä niistä saat on oman pääsi sekaisinJa ilmeisesti trollukko saa myös parin rajatapauksen pään sekaisin, ei tämä show täysin yksin pyöri nimittäin. Varmaan surkean elämänsä suurin saavutus- pyörittää keskustelupalstaa mielikuvituskavereidensa kanssa. Suurin osa tietysti nauraa hänelle ja ehkä myös niille fundamentalisteille.
Anonyymi kirjoitti:
Projisointisi ei todeksi muutu kuin siellä päässä
No, en muuta odotanutkaan. Sinä et vaan tajua. Mutta kaikesta huolimatta hyvää perjantaita👌
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin sanomaan ole rauhassa, älä selvitä- mies. Niissä kirjoituksissa en usko tahallisuuteen kirjoitusvirheiden suhteen, vaan se kyseinen kirjoitus edustaa jotain äänten käskemään automaattikirjoitusta tai vastaavaa paniikkia.
Nyt ihan oikeesti. Soita sinne auttavaan puhelimeen. Sun on saatava pikaista apua. Oot todella harhoissa.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Nyt ihan oikeesti. Soita sinne auttavaan puhelimeen. Sun on saatava pikaista apua. Oot todella harhoissa.
Ei sinulla riitä älykkyys provoamiseen, miksi et ymmärrä sitä. Terveet aivot ei toimi noin kuten luulet.
Kenties sinuun on iskostettu psykoosinsiemen joka kasvaa kasvamistaan Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla riitä älykkyys provoamiseen, miksi et ymmärrä sitä. Terveet aivot ei toimi noin kuten luulet.
Kenties sinuun on iskostettu psykoosinsiemen joka kasvaa kasvamistaanEikä halu🤣
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Eikä halu🤣
Pelokas ätmitranu lähtee tänää kerholle!
- Anonyymi
Tietty joka päivänä on mahollisuus jopa hiukan parempaan..Mukavaa perjantaita..
- Anonyymi
Nainen juuri sinä. Hyvät on tunnisteet kenelle naiselle.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No ei kenellekkään erityisesti☺️tänään saa kaikki naiset kirjoittaa mitä mieleen tulee:D
Etkö kaipaa kenenkään naisen vastausta erityisesti?
Anonyymi kirjoitti:
No en.☺️ Ja oishan se mahdotonta minun tietää et kuka oikeesti sieltä lähettäisi minulle jotain. Jollei laita oikeaa nimeään tähän.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No en.☺️ Ja oishan se mahdotonta minun tietää et kuka oikeesti sieltä lähettäisi minulle jotain. Jollei laita oikeaa nimeään tähän.
Noh minä kaipaan miestä viime vuodelta edelleen. Luulin jo välissä etten enää kaipaisi ja sitten se tunne tuli takaisin. Häntä ei ole täällä näkynyt tai muutenkaan. Kerran näin nopeasti tänä vuonna ja tunne näkemisestä oli todella outo.
Anonyymi kirjoitti:
Noh minä kaipaan miestä viime vuodelta edelleen. Luulin jo välissä etten enää kaipaisi ja sitten se tunne tuli takaisin. Häntä ei ole täällä näkynyt tai muutenkaan. Kerran näin nopeasti tänä vuonna ja tunne näkemisestä oli todella outo.
Ok. Millainen tunne tuli? Jännitys, epäusko?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ok. Millainen tunne tuli? Jännitys, epäusko?
Enemmänkin alkoi ahdistamaan. Tuli tunne että haluan pois tai muuttua näkymättömiin. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Eihän tuo ole normaalia.
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänkin alkoi ahdistamaan. Tuli tunne että haluan pois tai muuttua näkymättömiin. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Eihän tuo ole normaalia.
No onhan se. Sinulla on tunteita ja voimakkaita häntä kohtaan vielä.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No onhan se. Sinulla on tunteita ja voimakkaita häntä kohtaan vielä.
Ei pitäisi olla kun ei me tunneta ollenkaan. En halua enää nähdä häntä tuon takia kun ei se näkeminen kivalta tunnu. Luultavasti juoksisin karkuun jos tulisi lähellekään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi olla kun ei me tunneta ollenkaan. En halua enää nähdä häntä tuon takia kun ei se näkeminen kivalta tunnu. Luultavasti juoksisin karkuun jos tulisi lähellekään.
Niin mutta jotainhan sulla on häntä kohtaan kun noin reagoit? Sit jos sä ihastut johonkin toiseen, niin voi käydä samoin. Eikä siinä ole mitään hävettävää vaikka jännittää niin paljon. Kiusallista se on myönnetään.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Niin mutta jotainhan sulla on häntä kohtaan kun noin reagoit? Sit jos sä ihastut johonkin toiseen, niin voi käydä samoin. Eikä siinä ole mitään hävettävää vaikka jännittää niin paljon. Kiusallista se on myönnetään.
Vaikka olisi jotain niin taitaa olla jo kuopattu koko asia. Ei me päästy koskaan tutustumaan ja ei me enää nähdä. Jäin vain kiinni siihen ja johonkin kuvitelmiin mitä voisi olla. Joten olen yrittänyt kaikin tavoin unohtaa ja en tiedä onnistunko koskaan. Säälittävää se on kun ei vain pysty päästämään irti ajatuksien tasolta. Mutta parempi näin että on vain siellä ajatuksissa eli en aiheuta hänelle siitä mitään harmia olemalla tuttuna hänen elämässään. Palstakirjoittelukin on viatonta kun ei suoraan hänelle.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Erotan kyllä sen hyvän jännittyneisyyden ja huonon. Tuossa oli paljon sitä huonoa kun hänet näin. Alkoi jopa ärsyttämään. Hyvässä jännityksessä tulee halu nähdä uudestaan kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
En saanut koskaan häneltä vastausta mihinkään mikä jätti huonon vaikutelman hänestä. En täällä enkä irl. Koin etten vain sitten ollut hänelle riittävän hyvä. Hän on jollain korkeamalla tasolla ja olen hänelle näkymätön sen takia.
Anonyymi kirjoitti:
Erotan kyllä sen hyvän jännittyneisyyden ja huonon. Tuossa oli paljon sitä huonoa kun hänet näin. Alkoi jopa ärsyttämään. Hyvässä jännityksessä tulee halu nähdä uudestaan kaikesta huolimatta.
Jos mä itseäni ajatelisin samaan tilanteeseen, niin hyvä jönnitys on sitä että nainen on jollain tavalla helppo lähestyttyävä. Kovakin jännitys niin on tapahtunut erään naisen kohdalla sai mut myös olemaan lähestymättä. Mutta nyt, näen häntä välillä ja juttelen jotain ,eikä jännitys enää haittaa.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Jos mä itseäni ajatelisin samaan tilanteeseen, niin hyvä jönnitys on sitä että nainen on jollain tavalla helppo lähestyttyävä. Kovakin jännitys niin on tapahtunut erään naisen kohdalla sai mut myös olemaan lähestymättä. Mutta nyt, näen häntä välillä ja juttelen jotain ,eikä jännitys enää haittaa.
Mutta te sentään näette ja puhutte. Meillä kaikki jäi roikkumaan eli tuskin toista osapuolta edes kiinnosti ollenkaan. Tuskin ajattelee minua enää ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta te sentään näette ja puhutte. Meillä kaikki jäi roikkumaan eli tuskin toista osapuolta edes kiinnosti ollenkaan. Tuskin ajattelee minua enää ollenkaan.
Joo siltä tuo näyttää. Voi harmi. Voihan se ajatella, mutta varmaan siihen se jää ehkä. Ei sitä aina tiedä mitä tulee tapahtumaan. Ehkä sun on ruvettava katsomaan jotain uutta?
Anonyymi kirjoitti:
En saanut koskaan häneltä vastausta mihinkään mikä jätti huonon vaikutelman hänestä. En täällä enkä irl. Koin etten vain sitten ollut hänelle riittävän hyvä. Hän on jollain korkeamalla tasolla ja olen hänelle näkymätön sen takia.
No kyllä sä oot riittävän hyvä jokaiselle. Hän ei ollut sinun arvoisesi, ajattele niin.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Joo siltä tuo näyttää. Voi harmi. Voihan se ajatella, mutta varmaan siihen se jää ehkä. Ei sitä aina tiedä mitä tulee tapahtumaan. Ehkä sun on ruvettava katsomaan jotain uutta?
Ei oikein muut sytytä enää. Tähän se taisi jäädä. Kunhan pääsen tästä tunteesta eroon niin voin paremmin.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No kyllä sä oot riittävän hyvä jokaiselle. Hän ei ollut sinun arvoisesi, ajattele niin.
Vaikea ajatella niin mutta yritän kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein muut sytytä enää. Tähän se taisi jäädä. Kunhan pääsen tästä tunteesta eroon niin voin paremmin.
No ei se jää. Oot varmaan suht nuori vielä. Kyllä niitä ihastuksia tulee vaikka nyt näyttäis ettei maailmassa on muuta kuin hän. Näin on käynnyt minulle ja varmasti myös sinulle tulee käymään.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ajatella niin mutta yritän kyllä.
Hyvä. Joskus sä ajattelet kaukana tulevaisùudessa häntä neutraaslisti ilman mitään sydämen pamppailuja. ❤️
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No ei se jää. Oot varmaan suht nuori vielä. Kyllä niitä ihastuksia tulee vaikka nyt näyttäis ettei maailmassa on muuta kuin hän. Näin on käynnyt minulle ja varmasti myös sinulle tulee käymään.
Enpä enää kovin nuori ole. Tunnen vain erittäin paljon pilvilinnahaaveiden kera.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Hyvä. Joskus sä ajattelet kaukana tulevaisùudessa häntä neutraaslisti ilman mitään sydämen pamppailuja. ❤️
Joskus kyllä. Nyt en vielä pysty tai osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi jotain niin taitaa olla jo kuopattu koko asia. Ei me päästy koskaan tutustumaan ja ei me enää nähdä. Jäin vain kiinni siihen ja johonkin kuvitelmiin mitä voisi olla. Joten olen yrittänyt kaikin tavoin unohtaa ja en tiedä onnistunko koskaan. Säälittävää se on kun ei vain pysty päästämään irti ajatuksien tasolta. Mutta parempi näin että on vain siellä ajatuksissa eli en aiheuta hänelle siitä mitään harmia olemalla tuttuna hänen elämässään. Palstakirjoittelukin on viatonta kun ei suoraan hänelle.
Joo. Täältä palstallakin on hyvä ajatella, että nämä kirjoitukset ei ole häneltä. ❤️todennäköisesti.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Joo. Täältä palstallakin on hyvä ajatella, että nämä kirjoitukset ei ole häneltä. ❤️todennäköisesti.
Harmi kun siinä on se mahdollisuus että olisi. Yritän kyllä ajatella ettei ole häneltä. Tähänkin aloitin kommentoimaan siinä toivossa että olisi häneltä.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä enää kovin nuori ole. Tunnen vain erittäin paljon pilvilinnahaaveiden kera.
No ikä on vaan numeroita. Todellinen ikä on se miltä tuntuu kropassa. Haaveilu on hyväksi.❤️
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kyllä. Nyt en vielä pysty tai osaa.
Kyllä se aika tulee. Etkö ole nähnyt ketään joka saisi edes vähän kiinnostusta heräämään?
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun siinä on se mahdollisuus että olisi. Yritän kyllä ajatella ettei ole häneltä. Tähänkin aloitin kommentoimaan siinä toivossa että olisi häneltä.
No voi. Oliko hän teräsmies tai etunimen etukirjain S? Tai tiesitkö hänestä mitään?🤣
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No ikä on vaan numeroita. Todellinen ikä on se miltä tuntuu kropassa. Haaveilu on hyväksi.❤️
Näinhän se on. Vielä kerkeää vaikka mihin.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Kyllä se aika tulee. Etkö ole nähnyt ketään joka saisi edes vähän kiinnostusta heräämään?
No onhan näitä tullut vastaan. Pitäisi olla vain joku jonka näkee useammin kuin kerran.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No voi. Oliko hän teräsmies tai etunimen etukirjain S? Tai tiesitkö hänestä mitään?🤣
Eipä ollut vaan ihan toinen mies. :D
Anonyymi kirjoitti:
No onhan näitä tullut vastaan. Pitäisi olla vain joku jonka näkee useammin kuin kerran.
No niin se on. Mutta yhdestäkin kerrasta voi rakastua, kuten olet kertonut. :D
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Vielä kerkeää vaikka mihin.
Tottakai kerkiää. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Vai miten se meni. :D
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut vaan ihan toinen mies. :D
No sitten en ole minä:D valitettavasti täytyy sanoa näin minulle.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Näköjään se on mahdollista. Ensimmäistä kertaa kun muistan hänet niin hän jäi katsomaan minua ja minä häntä. Muistan vain sen hetken. Ja läheltä kun katsottiin kerran niin näin että hänelläkin se tuntui jossain. Silmistä näkyi jotain.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täällä palstallakaan ole kukaan herättänyt mitään kiinnostusta
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
En tiedä mihin kommenttini hävisi mutta aikasemmin muistan hetken kun aika pysähtyi ja tuijotimme vain toisiamme. Se oli kauempaa mutta läheltä tapahtui sama pysähtyminen. Näin hänen silmistään jotain ihan kun ne olisi laajentuneet osittain.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Tottakai kerkiää. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Vai miten se meni. :D
Niinhän se on. On mahdollisuuksia vaikka mahdottomaankin.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mihin kommenttini hävisi mutta aikasemmin muistan hetken kun aika pysähtyi ja tuijotimme vain toisiamme. Se oli kauempaa mutta läheltä tapahtui sama pysähtyminen. Näin hänen silmistään jotain ihan kun ne olisi laajentuneet osittain.
No jo. Ehkä hän tunsi jotain sinua kohtaan.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No jo. Ehkä hän tunsi jotain sinua kohtaan.
Voi olla. Miksi sitten ei halunnut tutustua minuun. Sitä vain mietin.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on. On mahdollisuuksia vaikka mahdottomaankin.
Hyvin sanottu siellä:D
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Miksi sitten ei halunnut tutustua minuun. Sitä vain mietin.
Ehkä oli varattu?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Hyvin sanottu siellä:D
Näin itse ajattelen. Vaikka koen monen asian olevan mahdotonta itselle niin silti aion mennä sitä kohti.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ehkä oli varattu?
Voi olla en osaa yhtään sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Näin itse ajattelen. Vaikka koen monen asian olevan mahdotonta itselle niin silti aion mennä sitä kohti.
Toi on oikea asenne.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ehkä oli varattu?
Ja vaikka olisi ollut varattu ja silti minuun ihastunut tai tuntenut jotain sellaista mitä ei ole aikaisemmin tuntenut minua kohtaan niin miksi ei edes halunnut tutustua?
- Anonyymi
Erään kanssa olisi kiva kokeilla kuinka ihanan märkä hän mahtaisi olla saataisiko jopa vahingossa luiskahtaa sisään ihan vai vierekkäin makoillessakin😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kyllä mu hän lienee hyvällä tuurilla arvanneet jos onni on myötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erään kanssa olisi kiva kokeilla kuinka ihanan märkä hän mahtaisi olla saataisiko jopa vahingossa luiskahtaa sisään ihan vai vierekkäin makoillessakin😘
No siitä vaan. Minä ihan tästä tutustumisesta tässä puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisi ollut varattu ja silti minuun ihastunut tai tuntenut jotain sellaista mitä ei ole aikaisemmin tuntenut minua kohtaan niin miksi ei edes halunnut tutustua?
Mitä mieltä olet tai olette tästä?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet tai olette tästä?
No aina sitä voi tutustua ilmsn mitään sen kummempia takaa ajatuksia.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No aina sitä voi tutustua ilmsn mitään sen kummempia takaa ajatuksia.
Sitä minäkin ajattelin. Mutta ei halunnut siltikään.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin ajattelin. Mutta ei halunnut siltikään.
No voihan. Me ollaan erillaisia kaikki. Ehkä sinä löydät jonkun joka osoittaa kiinnostusta ja arvostusta sinua kohtaan.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No voihan. Me ollaan erillaisia kaikki. Ehkä sinä löydät jonkun joka osoittaa kiinnostusta ja arvostusta sinua kohtaan.
Toivotaan niin. Olisin vain hänet halunnut.
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan niin. Olisin vain hänet halunnut.
Missäpäin hän asuu. Jos minä lennän sinne ja kerron että jossain on kaipaava sydän?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Missäpäin hän asuu. Jos minä lennän sinne ja kerron että jossain on kaipaava sydän?
En tiedä missä asuu. Jossakin veikkaisin. :(
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä asuu. Jossakin veikkaisin. :(
Täytyy sitten röngenkatseella etsiä laajentunut pupillista mieshenkilöä. Mitä jos kuvittelisit et se oon minä ? Mitä sanoisit?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Täytyy sitten röngenkatseella etsiä laajentunut pupillista mieshenkilöä. Mitä jos kuvittelisit et se oon minä ? Mitä sanoisit?
Tiedän ettei hän ole täällä. Ja jos näkee niin se menee miten ikinä meneekään. Veikkaan etten sanoisi mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ettei hän ole täällä. Ja jos näkee niin se menee miten ikinä meneekään. Veikkaan etten sanoisi mitään.
Noh noh nyt vähän iloisempaa ilmettä☺️ajattele et kohta on joulu ja saa laittaa ruokaa ja muistaa sukulaisia ja ystäviä tai ihan ketä vaan.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Noh noh nyt vähän iloisempaa ilmettä☺️ajattele et kohta on joulu ja saa laittaa ruokaa ja muistaa sukulaisia ja ystäviä tai ihan ketä vaan.
Miksi annat oletta että olisit se kaivattuni? Aiemmin jo todettiin ettet ollut. :/
Anonyymi kirjoitti:
Miksi annat oletta että olisit se kaivattuni? Aiemmin jo todettiin ettet ollut. :/
Annoinko? Vaikka sanoin etten ole se.☺️minun etukirjain oli S oikeasti.:))
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Mutta se minun kaivattu ei ole vieläkään s mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se minun kaivattu ei ole vieläkään s mies.
En väitä vastaan. Mutta minä olen S enkä sinun kaivattu☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väitä vastaan. Mutta minä olen S enkä sinun kaivattu☺️
Asia selvä sitten. Mukavaa joulua sinnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä sitten. Mukavaa joulua sinnekin.
Oikein hyvää joulua ja muista että pukki tulee jouluna hou hou hou🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvää joulua ja muista että pukki tulee jouluna hou hou hou🧑🎄
Tulee varmasti. Voisiko se tuoda sen miehen tänne luokseni paketissa. :)
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Kyllä se tiedetään että ,että olet S nainen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee varmasti. Voisiko se tuoda sen miehen tänne luokseni paketissa. :)
Minä tuon jos joulupukki löytää sen jostain. Ne käy pelaamassa kössiä yhdessä🧑🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tiedetään että ,että olet S nainen .
En ole. S-mies ja teräsmies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tuon jos joulupukki löytää sen jostain. Ne käy pelaamassa kössiä yhdessä🧑🎄
Jään odottamaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään odottamaan. :)
Oliko se tummahko mies. Pitkä about 182yli . Jos se on lähelläkään tuodaan kotia. Löytyi kadulta vaeltamasta🧑🎄
Pakko kysyä, mikä on perjantaissa niin erikoista kaikkiin muihin viikonpäiviin verrattuna?
Superstar7 kirjoitti:
No viikonloppu alkaa esim.
Teet sellaista työtä, taikka opiskelet, ja viikonloput ovat aina vapaina. Ymmärtää sen silloin. Minä joudun olemaan usein viikonloputkin töissä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Teet sellaista työtä, taikka opiskelet, ja viikonloput ovat aina vapaina. Ymmärtää sen silloin. Minä joudun olemaan usein viikonloputkin töissä.
Ei aina ole viikonloput vapaita. Nyt on.
Superstar7 kirjoitti:
Ei aina ole viikonloput vapaita. Nyt on.
Ok. Toivottavasti saat paljon pesää.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Toivottavasti saat paljon pesää.
No eihän täällä saa muuta kuin vastauksia ,jos niitäkään. Mutta kiitoksia
Superstar7 kirjoitti:
No eihän täällä saa muuta kuin vastauksia ,jos niitäkään. Mutta kiitoksia
En tarkoittanutkaan palstaa vaan aitoa elämää. Toivottavasti et vietä vapaatasi täällä, vaan jahtaat tyttösiä kaupungilla niin kuin kaikki normaalit ihmiset tekevät.
PalstaRinssi kirjoitti:
En tarkoittanutkaan palstaa vaan aitoa elämää. Toivottavasti et vietä vapaatasi täällä, vaan jahtaat tyttösiä kaupungilla niin kuin kaikki normaalit ihmiset tekevät.
Joo .Näin ois tarkoitus.
- Anonyymi
Perjantai toivoa täynnä
- Anonyymi
Heippahei! Miten perjaintai asiaan liittyy? Eikö kaikki ole aina mahdollista, viikonpäivästä riippumatta?
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No on !!mutta aloitus lähti siitä ett työt loppuu ja alkaa viikonloppu.☺️
No mikäs siinä, jos siihen kerta tarvitsee vapaata. Itse olen kuitenkin vakaasti sitä mieltä, että arjessakin voi olla taikaa. Itsesiassa kaikki parhaat asiat taitavat mulle olla tapahtuneet arkipäivinä. :P
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siinä, jos siihen kerta tarvitsee vapaata. Itse olen kuitenkin vakaasti sitä mieltä, että arjessakin voi olla taikaa. Itsesiassa kaikki parhaat asiat taitavat mulle olla tapahtuneet arkipäivinä. :P
Noh on se helpompi vapaalla tavata vaikka naisia, kun väsyttävän työpäivän jälkeen.:D
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Noh on se helpompi vapaalla tavata vaikka naisia, kun väsyttävän työpäivän jälkeen.:D
Se on mistä itsekukakin tykkää.
Anonyymi kirjoitti:
Se on mistä itsekukakin tykkää.
No joo. En väitä etteikö arkenakin kaikki onnistuisi samanlailla.:))
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No joo. En väitä etteikö arkenakin kaikki onnistuisi samanlailla.:))
Itselleni tiistait ovat olleet parhaita päiviä, mutta mä nyt en tietenkään edes yritä tavata naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni tiistait ovat olleet parhaita päiviä, mutta mä nyt en tietenkään edes yritä tavata naisia.
Ok. Jokaiselle on joku hyväksi koettu päivä.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ok. Jokaiselle on joku hyväksi koettu päivä.
Jokainen parisuhteeni on alkanut tiistaina. Aika erikoista kai.
On se. Jotain taikaa:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604