Suomalaiset miehet ei

Anonyymi-ap

Tunteista puhu naisille. Miten naise voi seurustella miehen kanssa joka ei puhu tunteista eikä sano koskaan että rakastan sinua naiselle?

32

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuu, mutta ne puhuu usein vasta kun on pakko. Tai nainen on kaveri jolle voi avautua. Jostakin syystä moni mies on vähän ulalla siitä mitä uskaltaa naiselleen puhua, että profiili miehenä säilyy.

      Ei yhtään helpompi tai kivempi ole nainenkaan, joka ei tunteistaan puhu, hyvin vaikeaksi kokisin yhteiselon silloinkin, mies tai nainen se tuppisuu.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ja mä syytän näistä ongelmista pitkälti muotittamista, jota on harrastettu ihmisten iäisyys. Älä poika sorru näihin, jos olet mies. Ikään kuin Suomimiehen ihanne on ollut työjuhta, pikkasen viihteelle vetäytyvä ja tunteita puhumaton perusjuntti. Uhoo ja örrää, siinä koko vitun sanasto. Joo just. Hieno äijän malli. Not!

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä syytän näistä ongelmista pitkälti muotittamista, jota on harrastettu ihmisten iäisyys. Älä poika sorru näihin, jos olet mies. Ikään kuin Suomimiehen ihanne on ollut työjuhta, pikkasen viihteelle vetäytyvä ja tunteita puhumaton perusjuntti. Uhoo ja örrää, siinä koko vitun sanasto. Joo just. Hieno äijän malli. Not!

        Jasu

        Poikia opetetaan vähän ikään kuin karttamaan tunteita ja tunteellisuutta. Ikään kuin tunteet olisi häpeällistä, heikkoutta, tarpeetonta jollotusta ja huomionhakua. Väärin ja siitä maksaa moni sukupolvi hintaa.

        https://youtu.be/1urbdnDhfFQ

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikia opetetaan vähän ikään kuin karttamaan tunteita ja tunteellisuutta. Ikään kuin tunteet olisi häpeällistä, heikkoutta, tarpeetonta jollotusta ja huomionhakua. Väärin ja siitä maksaa moni sukupolvi hintaa.

        https://youtu.be/1urbdnDhfFQ

        Jasu

        Ja naisten ongelma ne keillä tätä on, on monesti se, että ne takertuu mieheen kuin mieheen lähestulkoon, kunhan se pystyy jotenkin nostamaan naisen portaikoissa ylöspäin. Ts. moni vaan hyötyy, aletaan puhua talous sitä talous tätä ja miehen työ ja velvollisuus. Että hyvä, kun nuoremmat uskaltaa jo tyrkätä iilimadot matkastaan.

        The ugly truth is you don't love
        You just use. Naisten opetettu synti..

        https://youtu.be/WHBuk4j4AVw

        Jasu


    • Anonyymi

      Pyhä kolminaisuus = Naisen värkki. 1. Syyä. 2. Juua. 3. Naia. Siinä kaikki mitä tarvitaan in a nutshell. Piste.

    • Anonyymi

      Edellinen kirjoitti rakkausrunon kun oltiin oltu yhdessä kaksi vuotta. Kerrassaan ihana.
      Toinen ei sano mitään tykkääkö vaikka minä kerron omat tunteeni. Siitäpä sitten päättelin että jos ei tykkää niin mulle riittää että siinä vieressä keikkuu. Näenpä sitten jos jättää siihen tulematta, mitä sitä ennen murehtimaan. Jos ei tule, on jonkin aikaa haikea mieli tietenkin, muttei mun tarvii yksin olla, oon sen verran kainaloon sopiva mimmi.

    • Anonyymi

      Joo on kokemusta näistä ja tuovat kyllä mukanaan muitakin ongelmiaan. Ei enää ikinä, kannattaa pysyä mieluummin sinkkuna.

    • Anonyymi

      No voi vittu, alappa puhumaan naiseelle tunteista, ni voi vittu ! Nainen alkaa huutamaan suoraa huutoa ettet sä voi noin tuntea sillä en minäkään ( nainen ) tunne tuollaista joten miten vittu joku mies voi muka tuntea sellaisia tunteita mitä nasilla ei ole ! Voi Vittu !

      Naiset kaipaavat viinamiehen rakkautta ja siinä vittu unohtuu kaikki lässytys-loskutukset ! Voi vittu !

      Naiset kaipaavat jännämiestä joka vittu vieköön ole mikään viherhippi-antipersu.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Tunnevammaiset miehet ei puhu naiselleen ja käyttää häntä lähinnä näyttelyesineenä ja spermakuppina.

    • Anonyymi

      Olen tapaillut naista joskus puoli vuotta ja tunnustin että olen rakastunut. No nainen sitten halusi erota. On se vaan kumppa kun seksiäkin harrastettiin ja sitten kun puhuu tunteista niin nainen haluaa erota.

    • Anonyymi

      On olemassa myös naisia jotka ajattelevat ettei tarvitse sanoa että rakastaa, se pitää näyttää.

      AV

    • Anonyymi

      umpi mielisyys on suomalaisten tapa, hajetaan seksi lelut kun toisen kanssa tuntuu vieraalta suhteessa,

    • Suomi miehet on juroja ja hiljaisia.

    • Anonyymi

      Puhuu kyllä, mutta ei toista samaa ikuisesti, etenkin jos huomaa että samaa levyä joutuu soittamaan koko ajan kerran siihen ryhdyttyään, huomioiden samalla jätetyn muistijäljen olevan varsin haihtuvaista sorttia :)

    • Anonyymi

      Vois jollain tavalla puhua tai näyttää ne tunteet..

    • Anonyymi

      Jokainen meistä näyttää tunteensa omalla tavallaan (myönteiset sanat, fyysinen kosketus, yhteinen aika, lahjat ja palvelukset). Tärkeintä on tietää mikä on toisen tyyli.

      En kovin perusta rakkauden tunnustuksista "rakastan sinua". Sen tietää sanomattakin jos toinen todella rakastaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Niin ne ihanat ulkomaalaiset puhuu mitä nainen haluaa kuulla.Ainakin siihen asti, kun ollaan naimisissa ja saatu pysyvä oleskelulupa.

    • Anonyymi

      Kavereille mailia vaan.

    • On niitä muitakin tunteita kuin rakkaudellisia. Pettymyksiä, ulkopuolisuuden tunnetta, välittämättömyyden tunnetta, menettämisen pelkoa, riittämättömyyttä, tarpeettomuutta, vähättelyn tuntemistä.... ja kaikki rakentuu miehen omassa päänupissa ulkoisien asioiden vuoksi ja oman kokemuksen perusteella. Jos niitä ei osaa pukea sanoiksi, voi reagoida huonostikin.

      Parisuhdeväkivalta, alkoholismi ja pettäminen voi tulla kuvioihin ja se on huono se.

      Puhe tietty on hyvä, mutta lisäksi tarvittaisiin muitakin työkaluja käsitellä ja ottaa vastuu omista tunteista. Mutta jo periaatteen ymmärtäminen on joillain tooodella kaukana 🤔

      • Anonyymi

        Puhe on hyvä, jos puhe on hyvää ja edes jollain tavalla rakentavaa. Etenkin noista ikävämmistä tunteista puhuessa pitää varoa, ettei puhu syyttävästi, tai vähättele toisen tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhe on hyvä, jos puhe on hyvää ja edes jollain tavalla rakentavaa. Etenkin noista ikävämmistä tunteista puhuessa pitää varoa, ettei puhu syyttävästi, tai vähättele toisen tunteita.

        No aina ei osaa. Mutta jos edes osaa pitää maltin ja yrittäisi etsiä keinon selvittää sotkun jotenkin, on jo paljon. Tunteet puolin ja toisin osaa tehdä kipeää, mutta jos niistä haluaa päästä herroiksi, pitää venyä. Kummankin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe on hyvä, jos puhe on hyvää ja edes jollain tavalla rakentavaa. Etenkin noista ikävämmistä tunteista puhuessa pitää varoa, ettei puhu syyttävästi, tai vähättele toisen tunteita.

        "noista ikävämmistä tunteista puhuessa pitää varoa,"

        Se on hienoa että jokaista askelta tässä elämässä pitää varoa. Miksi pitää varoa?

        Koska naisia ei ole tehty ymmärtämään, vaan heidät on tehty tuomitsemaan. Jos sinulla on jotain minkä voi tuomita niin ÄLÄ KERRO SITÄ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "noista ikävämmistä tunteista puhuessa pitää varoa,"

        Se on hienoa että jokaista askelta tässä elämässä pitää varoa. Miksi pitää varoa?

        Koska naisia ei ole tehty ymmärtämään, vaan heidät on tehty tuomitsemaan. Jos sinulla on jotain minkä voi tuomita niin ÄLÄ KERRO SITÄ.

        No sanonps tähän väliin, että asioista voi sanoa monella eri tavalla.

        Suhteissa toinen aiheuttaa ikäväntuntuisiakin tunteita, mutta niistä voi kertoa ilman että kitapurje läpättää ja huudetaan.

        Aina tunne, vaikka se tuntuu pahalle, ei ole toisen syy. Että päästään juurisyyhyn käsiksi, pitäisi olla uskoa toisen hyvyyteen. Tunteet koostuu niin monesta asiasta.


    • Anonyymi

      No eivätpä nuo naiset ole kovin rakastettavia olleet. Sanon sitten kun siltä tuntuu oikeasti.

      • Anonyymi

        Toinen on sitten se että jos joku kysyy "miltä sinusta tuntuu" niin jätän vastaamatta koska minusta tuntuu aivan paskalta ja yksinäiseltä enimmän osaa aikaa. Jos alan aukaista sitä puolta olen aivan saatanan varma että vastapuoli toivottaa hyvää terapiaa.

        Siksi kansi pysyy kiinni ja odotellaan parempia aikoja ja kuvioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen on sitten se että jos joku kysyy "miltä sinusta tuntuu" niin jätän vastaamatta koska minusta tuntuu aivan paskalta ja yksinäiseltä enimmän osaa aikaa. Jos alan aukaista sitä puolta olen aivan saatanan varma että vastapuoli toivottaa hyvää terapiaa.

        Siksi kansi pysyy kiinni ja odotellaan parempia aikoja ja kuvioita.

        Yleensäkin olen mieltänyt asiat niin että naiset hakevat miehestä "totuutta" joka tarkoittaa että nainen etsii sellaista faktapakettia jonka takia voi heittää oman edun nimissä miehen menemään. Ihmisiä kun täällä ollaan niin tottakai jokaisesta löytyy paskaa ja pimeää puolta jos tonkimalla tonkii.

        Tämän takia en halua aukaista itseäni, pidän hyvät ominaisuuteni pinnassa että jollain voisi jotain kiinnostusta olla ja piilotan surkeuteni. Kutsutaan tätä vaikka miehen luonnemeikkamiseksi, korosta hyvää, piilottele huonoa.

        Eikö se ole nimenomaan ihmisyyttä? Miksi on vaikea hyväksyä ihmisiä ihmisinä eikä tuotteina joissa tuoteselosteesta voi lukea sisällön? Minua ainakin ahdistaa ihan saatanasti olla auki, tarvisin nimenomaan sen oikean ihmissuhteen, varman, luotettavan ja vieläpä sellaisen ihmisen kanssa josta näkisin että tuolla naisella on muutakin kuin paskaa päässä. Sitten. Ehkä.

        Ajatus siitä että miesten "avoinaisuus" olisi jotenkin kaupan hyllyltä tilattava tuote on oikeasti aivan vitun järjetön tässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Kuinka mies voi seurustella naisen kanssa joka ei puhu tunteistaan miehelle

    • Anonyymi

      Entäs jos kerronkin naiselle että olen aivan vitun väsynyt kuvioon jossa minä tavoittelen ja miellytän naista koska jos en tee niin "olen rikki" - ja että kaipaan huomiota ja kohtaamista vähintään yhtä paljon kuin mitä itse annan?

      Mitä hyötyä tästä tiedosta on naiselle, että häneltä odotetaan enemmän kuin hän on valmis antamaan? Koska elämme huomiotaloudessa jossa naisilla on varaa vaatia enemmän niin voinko muka olla "kapinallinen" systeemiä vastaan ja sanoa että omaa ihmisyyttäni, mieheyttäni ja tasapainoani varten naisen pitää laittaa minuun pelimerkkejä ja vaivaa, antaa minullekin arvoa joka tarkoittaa että hänen tulisi konkreettisesti luopua yhteisömme antamasta naisroolista jossa voi vain paistatella huomioissa? - ja että mies tarvii myös kunnioitusta, kohtaamista ja arvonantamista itsetarkoitusksena.

      Jotta voi tuntea jotain pitää voida luopua yhteisön ja kulttuurin asettamasta miehuuden roolisuorituksesta jotta voi olla ihminen. Valittavasti aikamme on sellainen että naiset yleisesti nimenomaan korostavat vaatimustaan miehuuden roolisuoritukselle eivätkä todellakaan katso hyvällä jos mies jättää vetämättä tuon paskan kivireen ja kysyy naiselta että eikö sama kuulu minulle mikä kuuluu sinulle?

      • Anonyymi

        Eli jos tuntoni on se että halveksun nykynaiseutta niin senkö tunteen haluavat naiset kuulla? Tottakai haluavat, koska se tarkoittaisi sitä että he voivat pelastaa itsensä ja oman etunsa.


    • Anonyymi

      Nykynaiseus? Luuletko sinä, että kaikki naiset ovat samanlaisia?
      Naiset ovat todellisuudessa kaikki hyvin erilaisia sekä arvomaailmaltaan että käytökseltään.

      • Anonyymi

        Minulla lienee oikeus harhaluuloihini joita käsittelen totena ainakin todisteiden puuttuessa. Ei ole mitään millä mitata totuutta ja kokemusta mistään paremmasta ei oikeastaan ole.

        Niin epämiehekästä kuin se onkin niin olen turhautunut, peloissani ja eksyksissä ja ollut tätä kaikkea jo vähän liiankin kauan.


    • Anonyymi

      Ei minulla ole tunteita. En edes kelpaisi naisille eikä kiinnosta naiset. Olen täysin tunteeton. Läheisen kuolema ei tunnu miltään kuten äitini kuolema En itkenyt tai mitään. En olisi halunnut edes mennä hautajaisiin mutta veli pakotti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe