Luin itsenäisesti fysiikan kirjaa. Siinä luki, että "Kaikki alkoi Alkuräjähdyksestä."
1. Miksi Alkuräjähdys kirjoitetaan isolla?
2. Eikö mikään fysikaalinen ilmiö voi alkaa Alkuräjähdyksen jälkeen?
Alkuräjähdys lukion fysiikan kirjassa
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kaikki tulevaisuus määräytyi alkuräjähdyksessä?
Arpakuutiot pyörähtivät määräten tulevaisuuden. - Anonyymi
Jumala loi maailmankaikkeuden 6024 vuotta sitten ja määräsi sen, millainen se on oleva. Siihen on aatamin ja eevan jälkeläisten tyydyttävä.
- Anonyymi
Kun tätä maailmaa katsoo niin tulee kyllä vääjäämättä siihen tulokseen, että sen on kyllä luonut itse Piru, ei hyväntahtoinen Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tätä maailmaa katsoo niin tulee kyllä vääjäämättä siihen tulokseen, että sen on kyllä luonut itse Piru, ei hyväntahtoinen Jumala.
Ei Jumala ole hyväntahtoinen. Ainoa löydetty ratkaisu teodikean ongelmaan on se, että Jumala on kaikkivaltias, mutta Jumala on paha.
- Anonyymi
Suomesta löytyi 11 000 vuotta vanha luola. Se on viitisentuhatta vuotta maailmankaikkeutta vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta löytyi 11 000 vuotta vanha luola. Se on viitisentuhatta vuotta maailmankaikkeutta vanhempi.
Pitäähän jotain olla ennen maailmankaikkeuttakin. Eihän se tyhjästä synny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän jotain olla ennen maailmankaikkeuttakin. Eihän se tyhjästä synny.
Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla. Se on nyhjätty tyhjästä.
- Anonyymi
1. Se on sen verran merkittävä tapahtuma, että pitäisi kirjoittaa tosi isolla alkukirjaimella ja vieläpä lihavoituna ja erikoiskirjaimella.
2. Alkuräjähdyksessä on komponentit jaettu, joilla fysikaalisia ilmiöitä sitten voi tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631