Kun yritän ladata tuota uutta versiota, niin puolessa välissä latausta tulee ikkuna, jossa lukee "C:/ohjelmatiedostot/SpyWareblaster/spywareblaster.exe
An error occurred while trying to replace the existing file:
DeleFile failed; code 5.
Käyttö estetty.
Click retry to try again, Ignore to skip this file (not recommended), or abort to cancel installation."
Sitten siinä tietenkin on nuo painikkeet. Yritin uudestaan, mutta sama toistui. Voinko siis skipata tuon kansion vai mitä kannattaisi tehdä??
Uuden SpywareBlasterin lataus!
5
1064
Vastaukset
- jonekans
Mulla oli sama juttu, mutta kun poistin sen vanhan eli 3.3. alta ja sitten latasin niin onnistui.
Että tämmöistä. - Make 1.2
Ihan samaa teki mulla,meinasin ottaa vanhan pois alta mutta kokeilemalla eri latauslinkkejä se onnistui.
Se keskimmäinen linkki oli se mistä onnistui kerrasta.- aapuva
Mulla ei toiminu ainakaan se keskimmäinen eikä viimenen linkki. Täytyy kait poistaa sitten se vanha versio.
- aapuva
Kiitos vinkeistä, nyt sain ladattuu.
näin:
1) Suojaus pois päältä ("Disable All Protection")
2) Ohjauspaneeli>lisää/poista-sovellus" - tätä kautta poista vanha versio koneeltasi
3) Asenna uusi versio - viimeisin päivitys tulee toki siinä samalla. Ja MUISTA klikata lopuksi "Enable All Protection"
Tällainen tapaus, T. MM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1475514Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1383611"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363223Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242240
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292186prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111924Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931826