Kun yritän ladata tuota uutta versiota, niin puolessa välissä latausta tulee ikkuna, jossa lukee "C:/ohjelmatiedostot/SpyWareblaster/spywareblaster.exe
An error occurred while trying to replace the existing file:
DeleFile failed; code 5.
Käyttö estetty.
Click retry to try again, Ignore to skip this file (not recommended), or abort to cancel installation."
Sitten siinä tietenkin on nuo painikkeet. Yritin uudestaan, mutta sama toistui. Voinko siis skipata tuon kansion vai mitä kannattaisi tehdä??
Uuden SpywareBlasterin lataus!
5
1047
Vastaukset
- jonekans
Mulla oli sama juttu, mutta kun poistin sen vanhan eli 3.3. alta ja sitten latasin niin onnistui.
Että tämmöistä. - Make 1.2
Ihan samaa teki mulla,meinasin ottaa vanhan pois alta mutta kokeilemalla eri latauslinkkejä se onnistui.
Se keskimmäinen linkki oli se mistä onnistui kerrasta.- aapuva
Mulla ei toiminu ainakaan se keskimmäinen eikä viimenen linkki. Täytyy kait poistaa sitten se vanha versio.
- aapuva
Kiitos vinkeistä, nyt sain ladattuu.
näin:
1) Suojaus pois päältä ("Disable All Protection")
2) Ohjauspaneeli>lisää/poista-sovellus" - tätä kautta poista vanha versio koneeltasi
3) Asenna uusi versio - viimeisin päivitys tulee toki siinä samalla. Ja MUISTA klikata lopuksi "Enable All Protection"
Tällainen tapaus, T. MM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023