Ei paljon ollut hyvännäköisiä nuoria naisia.
Olin taas kuntosalilla
19
<50
Vastaukset
Niillä on varmasti paremmat salit jossain muualla. Taikka osasivat vältellä sinua ja käyvät eri aikaan siellä.
- Anonyymi
Mäki oon vasta 32 ja hekin ovat aikuisia.
- Anonyymi
Mutta oli kuitenkin 1-2 nättiä naista mutta nostelit nurkassa jotain 2 kilon punttia ja ujona et uskaltanut kysyä naisilta että mitä kuulu lähdetkö kahville. Sellaista se on ei miehet selvinpäin mene naisille juttelee. Mies tutustuu naisiin baarissa kun juodaan viinaa.
T: viinamies- Anonyymi
Mä en ollu siellä yksin.
Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)
Olin siellä kaverin ja hänen kaverinsa kanssa. Se on ollut ilmaista kello 15-20 maanantaista tähän päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ollu siellä yksin.
Silti olisit voinut mennä jonkun kivan naisen luokse ja sanoa päivää paviaani lähtisitkö kahville tai banaanille
- Anonyymi
Kuulokkeet päässä nostaa lyijyä heh, ovat siis menemässä johonkin musiikkivideoon omaan sellaiseen istagrammofoniiin?
Kannattaa laittaa viinaa urheilujuomapulloon ja hörppiä naiset kauniiksi.
- Anonyymi
Menet sanomaan jollekin naiselle: Terve!, nainen vastaa sanomalla: olet Sairas!
- Anonyymi
Ei ne näteimmät ja herttaisimmat kuntosalille mene. Terv. Nuuskunen 🦔
- Anonyymi
Niin! Hyi että miten vastenmielinen on liikkuva nainen!
Sängyssä löysäreikäinen laihaläski on ainoa oikea aito nainen ja kaikki miehet on pohjimmiltaan nekrofiilejä!
Näin on.
- Anonyymi
En nähnyt kenenkään olevan paljain jaloin.
- Anonyymi
Niin oli. Onneksi olen masokisti. Muuten se kaikki alleviivaus ja huutomerkit olis kai hieman..
- Anonyymi
Vanulappu-Rock, silmalappu-Rock.... eikös nuo ole jotain vanulappu pehmoiset jtutjotain tyttöjen meikkijuttuja jotain jos poistaa meikkejä tai sellaista kai ovat.
- Anonyymi
Itse pistäydyin salilla vain vähän aikaan. Rupes maha oireilee niin piti lähteä mäkeen. Ei pitäisi litkiä vettä siellä.
- Anonyymi
Ehkä väärä aloitus,mutta mitä naisten päässä liikkuu, varsinkin vanhempien eli miksi ottaa huulitäytteet.Ne on rumat ,eli miksi naiset luulee että mikkihiiri huulet on seksikkäät.Mitä mieltä ootte
- Anonyymi
Minä en ole voinut jumpata nyt pitkään aikaan, käsi kipeenä. En salilla käy kylläkään ennenkään vaan kotikutoisesti.
- Anonyymi
B3 vitamiinit eli beeta-miehet käiyvät saleilla, ovat "wanna be arnoldd" hheh, kuin tuossa elokuvassa Lamborghini, kannattaa katsoa historiankin vuoksi sovceltuu myös tytöillekin tuo elokuva joka on huono muuten.
Ferrarin kun omistaa näkee heti että hän on "haluaa olla jotain mies", mutta jos omistaa Lamborghinin, hän on jo, ei tarvitse haaveilla kuin Ferrarien omistajat :;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811