Niin keksikää palstalaisille uusia tai sopivia ammatteja.
Sopivat ammatit
23
136
Vastaukset
- Anonyymi
Mun uus ammatti, mörkö! Osaan öristäkin... Kuin mielipuoli. Sun vois olla öö, vaikkapa kampaaja?
https://youtu.be/xS_txVbxsQc
Jasu Harmis vois olla Naton strategi
- Anonyymi
Hyvä v alinta, saisin sodan Ukrainassa loppumaan parissa viikossa ja niin että kaikki olisivat tyytyväisiä.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Jazu on nuoriso-ohjaaja ja psykologi.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Äläs nyt noin korkeaan virkaan havittele (luoja) :D
Valitettavasti sitä pestiä ei multa kysytty, se vaan laitettiin. :D
Jasu
- Anonyymi
Sitten kapteeni tiedoittaa radiossa matkailijoille: laskeudumme kohta: vuori nimittäin lähestyy, laskeydun sen kylkeen törmäämällä valmistautukaa asiakkaat..
- Anonyymi
Pujottelija on entinen ammattiurheilija, nykyisin urheilukeskuksen omistaja ja intohimoinen viihdetapahtumien järjestäjä.
- Anonyymi
Palstalainen töihin...........🤣
- Anonyymi
Mutta Harmis... harmis saisi arvon olla henkilökohtainen orjani ja kodinhoitaja (erityinen iloni kun olen nainen)...
No okei :) olkoon sitten tunnettu popmusalan toimittaja ja radiopersoona, jolla happaman kitkeriä lausuntoja kaikelle Jethro Tullin tuotannosta poikkeavalla ja mielestään pinnalliselle ja amatoorimäiselle! - Anonyymi
Maailman helpoimmat ammatit ovat hävittäjälentäjä, risteilyaluksen kapteeni, tai mikä tahansa eversti, koska ei tarvitse tehdä mitään.... tai no ehkä helpompi vielä toimitusjohtaja :D
En ole itse toimitusjohtaja ammatiltani, mutta oma kuvani työn vaativuudesta on aika erilainen… Pahimmillaan jatkuvaa palojen sammutusta, strategiaa ja isoja päätöksiä (huonot päätökset voi johtaa isoihin irtisanomisiin yms.)
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
En ole itse toimitusjohtaja ammatiltani, mutta oma kuvani työn vaativuudesta on aika erilainen… Pahimmillaan jatkuvaa palojen sammutusta, strategiaa ja isoja päätöksiä (huonot päätökset voi johtaa isoihin irtisanomisiin yms.)
Jonkinlainen mainospuhe itsestäsi menossa? Miksi?
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlainen mainospuhe itsestäsi menossa? Miksi?
Täh? En liity itse toimitusjohtajan ammattiin mitenkään, kunhan sanoin ettei se helppo työ ole ollenkaan. Luitko vastausta edes vai projisoitko jotain ihan muuta?
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Täh? En liity itse toimitusjohtajan ammattiin mitenkään, kunhan sanoin ettei se helppo työ ole ollenkaan. Luitko vastausta edes vai projisoitko jotain ihan muuta?
Olet jo kertonut täällä hyvin avoimesti siitä minkälainen olet ja mitä odotat. Nyt lisäsit siihen myös ammattisi vaativuuden ja vastuullisuuden tukeakseen sitä minkälainen olet. Mitä luulet, tärppääkö?
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo kertonut täällä hyvin avoimesti siitä minkälainen olet ja mitä odotat. Nyt lisäsit siihen myös ammattisi vaativuuden ja vastuullisuuden tukeakseen sitä minkälainen olet. Mitä luulet, tärppääkö?
No ei tärppää. Ei sinne päinkään. 😂 Keksit minulle uuden ammatin.
Viinamiehestä voisi tehdä ravintolatarkastajan...
Pirpanasta saisi hyvä eräoppaan
Itse voisin ryhtyä tyhjäntoimitusjohtajaksi, siinä tuskin saisi paljon vahinkoa aikaiseksi...- Anonyymi
Vapaaehtoinen kamikaze-lentäjä torjuntaohjuksen kyytiin Ukrainalaisten puolelle venäjää vastaan.
- Anonyymi
jAlkapälli-hutelit ja potkupallot... oooh mutta mitä viestinnän iloista muutejnh
Tämä elokua kannataa katsoa katsoi, on hauska tyttöjen seikkailu: https://www.imdb.com/name/nm2304008/ - Anonyymi
Rampe on ELY-keskuksen kaupunkirakentaminen ja infran rakentamisen kunnia-arkkitehti, joka kannattaa vanhan kerrostaloasumisen säilyttämistä ja hallittua kaupunkirakentamista Itäkeskuksessa. Vaatii miljoonien panostusta kortteleiden kerrostalomiljöön säilyttämiseen.
Viihtyy vapaa-ajan asunnollaan lintuja pongaillen tai metsässä keltavahveroiden parissa. Harrastukset tukee arkkitehdin vaativaa työtä, johon tarvitaan paljon luovaa vapaa-aikaa ja yms. bättre folke puuhaa. No Välis vois olla alimmaisen välvällyn kiristyksen valvojan apumies, eli assistentti.
Kynis vois olla alimmaisen välivällyn kiristyksen valvoja.
Harmis taas alimmaisen välivällyn kiristäjä.
Ammatit löytyy suoraan Pölhölän AMK;oon ammattivalintaoppaasta.
😁- Anonyymi
Tuulimyllyn lämmittäjä, taivaanrannan maalari, polkupyörän leipoja, vapaa-ajalla pitkänmatkan painija.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810