Millä saa kielet "liukkaiksi"?
Olen pyyhkinyt kielet puhtaaksi ja kädet on aina puhtaat?? Mutta kielillä ei sormet oikein liu'u. Sama lakattu kaula. En ala hiomaan lakkaa pois, jokin muu keino?
Sähkökitaran kielien tahmeus
10
378
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kaulan takaosan lakka on täysin eri asia, kuin kielten liukkaus. Kumpi nyt oikeasti kyseessä tuossa "tahmeudessa"?
- Anonyymi
Molemmat tuntuu tahmeilta! Eivät ole likaiset..lakatun kaulan ymmärtää,pitäisi olla kuivat kädet. Kieliä olen putsannut vedellä ja fairylla, se taitaa olla virhe koska ei ennen kielet olleet nihkeitä.
En haluaisi lakkaa poistaa kaulan takaa.
- Anonyymi
Jos painaa kieltä kevyemmin niin sormikin liukuu.
- Anonyymi
Totta..ehkä en vielä ole kitaravirtuoosi😁
- Anonyymi
Kesällä tuo kaulan lakka haitta,,hikoilevat kädetkin eikä luista soitto.
Ostin tässä Squierin Telecasterin jossa kaula kai lakattu mutta mattahiottu.
Toimii kesäkuumillakin. - Anonyymi
Koklaas käyttää silikonisuihketta, kaulan lakatulle pinnalle ja kieliin niin että että suojaat otelaudan puuvillaisella, siis rievulla, ei farkkukankaalla ja liikutat riepua sitä mukaan kun suihkutat kieliin.
Toinen vaihtoehto un perunajauho tai talkki mitä käytetään painonostossa, kiekonheitossa, kuulantyönnössä. - Anonyymi
Dunlop Ultraglide kitaran kielten puhdistusaine. Sitä voit kokeilla. Jos sekään ei vaikuta eikä toimi, niin ei se kuitenkaan kovin kallis puteli ole.
- Anonyymi
Köyhälle kaikki on kallista.
- Anonyymi
Uudet kielet ei maksa maltaita. Alle kympin löytyy jokaisesta musaliikkeestänsetti.
Eikä ne muutenkaan " parane vanhetessaan" kuten jotkut viinit.
Fenderin kielisettejä saa olla jokaviikko vaihtamassa, Ernie Ball antaa aikahyvän vasteen rahalle. - Anonyymi
The Ultimate Guitar String Test
https://youtu.be/GU3FALjd_m4
Ei kannata ottaa testiä liian tosissaan. Se mainitaan myös videolla. Hyvin kuulee kuitenkin eri kielisettien erot soundissa ja se on lähinnä videon paras anti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187607- 32569
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47558- 68554
- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4473- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74456Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450