Tuollaisen Pontiac Firebird-auton joululahjaksi? :) ⭐
Ostatko mulle mies
20
66
Vastaukset
Olisihan se hieno pirssi.
- Anonyymi
Näyttäisin hyvältä sen ratissa.
- Anonyymi
Nuo autot on Suomessa epäkäytännöllisiä aivot jääneet 80 luvulle.
- Anonyymi
Ostan ma. Haluatko semmosen kauko-ohjattavan? 🦥
- Anonyymi
En osta, aivan kamala kapistus.
- Anonyymi
Jos sinulla itselläsi ei ole varaa sitä autoa ostaa,niin tuskin sinulla olisi varaa sitä tankatakaan. Tajuatko kuinka paljon tuommoinen vanha jenkkipaska vie bensaa?
Tosin vikoja siinä on varmaankin niin paljon, että tuskinpa sitä on liiemmin tarvetta edes tankatakaan.- Anonyymi
LT1 koneella, keskimääräinen kulutus on n. 12l/100km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huviajelua sunnuntaisin harrastaisin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho johan kuluttaa paljon
- Anonyymi
Ap:lle riittää pieni kauppakassi. Nissan Micra tai Ford Fiesta.
- Anonyymi
Lexus LC 500h vm. 2023, kiitos.
- Anonyymi
No aivan varmasti ostan, odottelet nyt vain ja se jo kohta saapuu pihaasi. :)
- Pukki -- Anonyymi
Teemu?
- Anonyymi
Blonde kysyy?
- Anonyymi
Olen mä tuollaisenkin joskus hesasta ostanu viidelläsadalla eurolla pikkuvikainen mu vittu ollu aikaa silloi sitäkään laittaa kun oli liikaa projekteja työn ohella silloi mu sai siitä silti pari tonnia kun sen eteenpäite möin et ei hassumpi kauppa kuitee
- Anonyymi
Sinä vtun ätmi osaa edes öljyjä vaihtaa
- Anonyymi
Haluan vuoden -68 mallin 😘
- Anonyymi
..❤
- Anonyymi
Hopeinen höystetty veräjä
- Anonyymi
kuule en tarvitse vielä autoa kun minulla ei ole jokorttia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13070Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.82117Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1131739Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101066Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129966- 35754
- 50697
- 66675
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30645