Olisiko parisuhde kuitenkin parempi

Anonyymi-ap

Kuin sinkku palstalla aikaa viettäminen?

37

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt tiedä saisko sitten katsoa jalkapalloo ja juoda kaljaa

      • Mies meillä lasten kanssa ihan joka pelissä tekee lasten kanssa ja tilastot on seinällä joka peliä katsoo kuka voittaa mutta onneksi hoitaa myös pikkuisia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mies meillä lasten kanssa ihan joka pelissä tekee lasten kanssa ja tilastot on seinällä joka peliä katsoo kuka voittaa mutta onneksi hoitaa myös pikkuisia.

        Ei kaljaa meille, sellaiset miehet ei ole minun juttu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mies meillä lasten kanssa ihan joka pelissä tekee lasten kanssa ja tilastot on seinällä joka peliä katsoo kuka voittaa mutta onneksi hoitaa myös pikkuisia.

        Siis mies lasten kanss tilastoo tekevät pyytää erikseen miten pelit menisi ja voittajalle on luvassa raha palkinto.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis mies lasten kanss tilastoo tekevät pyytää erikseen miten pelit menisi ja voittajalle on luvassa raha palkinto.

        Taas niin huonosti kirjoitin että harmittaa kovin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Taas niin huonosti kirjoitin että harmittaa kovin.

        En nyt tiedä oletko kirjoittanut huonpsti itse olen juonut nyt 20 kaljaa mut sinkkuna voi juoda eikä tarvitse kysyä lupaa mut suhteessa täytyyy kysä lupaa ja saada x lupa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä oletko kirjoittanut huonpsti itse olen juonut nyt 20 kaljaa mut sinkkuna voi juoda eikä tarvitse kysyä lupaa mut suhteessa täytyyy kysä lupaa ja saada x lupa

        Ei se juttu ole siinä vaan se että lapsille kehityksen kannalta on tärkeä alkoholittomat vanhemmat miehen väkivalta pohjautui vain lapsuusperheessä alkoholiin ja taas itse olen taas sitten estoton alkoholin kanssa kyllä se parisuhde on toimittava ja taas suhteen perustua terveyteen luottamukseen itsekuriin ja myös sopimuksiin. Yleensä alkoholi pahentaa asioita.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se juttu ole siinä vaan se että lapsille kehityksen kannalta on tärkeä alkoholittomat vanhemmat miehen väkivalta pohjautui vain lapsuusperheessä alkoholiin ja taas itse olen taas sitten estoton alkoholin kanssa kyllä se parisuhde on toimittava ja taas suhteen perustua terveyteen luottamukseen itsekuriin ja myös sopimuksiin. Yleensä alkoholi pahentaa asioita.

        Siis mieheen kohdistuva väkivalta kohdistui lapsuus perheessä väkivaltaan alkoholin takia.

        Muutenkin itse välitän terveydestä myös kaikkien ettei ne alkoholi kuin aiheuta alkoholidementtiaa ei perustu terveyteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä oletko kirjoittanut huonpsti itse olen juonut nyt 20 kaljaa mut sinkkuna voi juoda eikä tarvitse kysyä lupaa mut suhteessa täytyyy kysä lupaa ja saada x lupa

        Itselleni on tärkeää terveys ja siihen suuntaus https://youtu.be/sElgqKnaZXI

        Sitten kun lapsetkin pesästä lähtee asia on toinen


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siis mieheen kohdistuva väkivalta kohdistui lapsuus perheessä väkivaltaan alkoholin takia.

        Muutenkin itse välitän terveydestä myös kaikkien ettei ne alkoholi kuin aiheuta alkoholidementtiaa ei perustu terveyteen

        Ei mitään väkivaltaa j hieno s kun ette juo no ei sekään pahitteeksi ole jos nainen estoton ja halukas g vois sitä lempiäkkin eli sekstailla ja tyydyttää nainen


    • Anonyymi

      En nä noita lainkaan toistensa vaihtoehtoina. Molemmat ovat aivan yhtä mahdollisia yhtä aikaa. Ihmiset pyörivät keskustelupalstoilla myös parisuhteessa ollessaan.

    • En näe itseäni tähän hetkeen parisuhteeseen, mutta palsta on jees. 😁👌

    • Anonyymi

      Jos löytää sellaisen ihmisen, johon ensin ihastuu ja sitten rakastuu.

      • Anonyymi

        Selvästi se on korkeastikoulutettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi se on korkeastikoulutettu

        En tiedä hänestä mitään, en edes nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hänestä mitään, en edes nimeä.

        Se kenellä eniten rahsa ei enempää tarvi tietääkkään raha on rakkaus aito


    • Ilmeisesti ei ole. 😂

    • Anonyymi

      Niin sitä vois kuvitella. Kyllä mie varmaan menisin hänen kanssaan vaikka naimisiin, jos hän sitä kysyisi, mut edes puheyhteyttä ei enää ole. Toki tunteet alkaa jo viilentyä tasaista tahtia, mut tiedän kyllä jo liiankin hyvin, etten pystyis olemaan ihastumatta häneen pahasti uudestaan ja uudestaan.

    • Jos ikinä enää on suhdetta, niin palsta jää lopullisesti.

      • Anonyymi

        Samoin minäkin ajattelen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minäkin ajattelen

        Aika kevyet on ystäväsuhteet, jos katoaa kavereiden luota pois.


      • valtakunta kirjoitti:

        Aika kevyet on ystäväsuhteet, jos katoaa kavereiden luota pois.

        No jos ei ihan kokonaan kuitenkaan jos ihan kaipasmaan jäädään.


      • Anonyymi

        Mistäpä tuota voi tietää itse jos olisin nainen pysyisin susta kaukana ainakin sen mukaan mitä olet itse itsestäsi täällä kertoillu


    • Anonyymi

      Kyllä se olisi, palsta on vaan kuin hullujenhuone.

    • Täytyy olla hyvä parisuhde, että palstan voittaa 😄

    • Anonyymi

      Ne eivät ole toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja.
      Väljähtänyt parisuhde kotona on ihan yhtä haalea kuin tämä palsta.

      Ja itsensä kun tuntee, niin tietää ettei tulista rakastumista ole enää tulossa, niin sama kait se missä ja miten aikaansa viettää. Autotalli on top1 nykyään.

      -keinovaginamies-

      • Säädätkö keinovaginakokoelmaasi autotallissa vai onko se jotenkin muuten mancave naiselta pääsy kielletty?


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Säädätkö keinovaginakokoelmaasi autotallissa vai onko se jotenkin muuten mancave naiselta pääsy kielletty?

        Olen melko monipuolinen kaveri ja muitakin harrasteita ja laitteita löytyy kuin keinovaginoita. Se kokoelma on yhteisen makkarin kaapeissa.

        Muorilla on vapaa pääsy talliin, muttei se siellä viihdy.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Ehdottomasti. Täällä notkumalla ei ainakaan tapahdu mitään.

    • Anonyymi

      Palstalla on kiva notkua samalla kun siippa vieressä katsoo jalkapalloa🥰 Molemmille omat kiinnostuksen kohteet ja sitten peuhaamaan makkariin 😛

    • Hyvä parisuhde >>
      Tyydyttävä Parisuhde >>
      mielenkiintoinen tapailu >
      Loistava intensiivinen ”pikarakkaus” >
      S24 sinkut >>
      Huono parisuhde >
      surkea satunnaiskohtaaminen

    • Anonyymi

      Olen kyllä mieluusti yksin vaikka loppuelämän,nykynaiset on kyllä niin outoja eliöitä että ei kiitos

    • Anonyymi

      Olisihan se mu ongelmaksi muodostuu kai omalla kohdallani se mitä parisuhteelta haluan ei niinkään kaiketi se millainen naisen tulisi olla

    • Anonyymi

      Monessa parisuhteessa toinen osapuoli viettää kännykän ääressä aikaa 8 tuntia päivässä.
      Ei se välttämättä ole parempi.

      • Anonyymi

        Tai molemmat joissain muissa omissa harrasteissa, ja parisuhteesta muistuttaa lähinnä kerran vuodessa tapahtuva muodollisuusrakastelu juhannussaunan jälkeen.


    • Anonyymi

      Pari suhteessa ollaan vaan sen yhen kanssa, muttaa täällä on useita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe