Miten näette itse itsenne?

Anonyymi-ap

Minulle naisena tärkeitä asioita aina olleet tiimalasivartaloni, meikit, vaatteet, kengät, ihohoito jne.

Pidän itseäni seksikkäänä ja haluttavana ja rakastan joka senttiä itsestäni. Erityisesti luonnollisia huulia, rintojani, takapuoltani, pitkiä jalkojani, vatsalihaksiani (kyllä, urheilen ja rakastan lajia).

Toistuvasti on puhetta siitä miten itsevarmuus on ratkaiseva asia parinvalinnassa. Jos itsevarmuutta ei ole, voi olla vaikeuksia aloittaa terve parisuhde.

Eli...muten näette ruumiinrakenteenne, ulkonäkönne, mikä on paras osa kehossa jne?? Rakastatteko sitä kroppaa missä asutte?

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli...muten näette ruumiinrakenteenne, ulkonäkönne, mikä on paras osa kehossa jne??

      Ei valittamista, kelpaan itselleni ja muille ei tarvi kelvata, jos ei kelpaa. Ajattelen noin yksinkertaisesti. Paras osa on pää, sillä mä ajattelen muunmuassa.

      Rakastatteko sitä kroppaa missä asutte?

      Joo. Tää on ihan kiva, jos olis terveempi niin vielä kivempi.

      • Anonyymi

        Oletko tehnyt kaikkesi sen eteen että olisit terveempi? Jos et, et rakasta itseäsi kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt kaikkesi sen eteen että olisit terveempi? Jos et, et rakasta itseäsi kunnolla.

        Olen. Sen minkä pystyn.


      • Anonyymi

        Kiihotutko omasta kuvastasi? Itse otan joka pvä selfieitä ja joskus jopa 100kpl. Kiihotun omista kuvista koska jos olisi minun kaksoisolento niin kyllä haluaisin sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotutko omasta kuvastasi? Itse otan joka pvä selfieitä ja joskus jopa 100kpl. Kiihotun omista kuvista koska jos olisi minun kaksoisolento niin kyllä haluaisin sitä.

        En ollenkaan. En edusta itselleni seksiä ja seksikkyyttä.


      • Anonyymi

        On tää kroppa matkasa pysyny ja hyvin kestänyt raksatyötkin jo hieman reilu kakskyt vuotta mu en kai itseäni olisi raksalla rääkänny jos kroppaani rakastaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotutko omasta kuvastasi? Itse otan joka pvä selfieitä ja joskus jopa 100kpl. Kiihotun omista kuvista koska jos olisi minun kaksoisolento niin kyllä haluaisin sitä.

        No kannattaa varautua siihen että saat elämäsi viettää yksin tuolla itserakkaudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaa varautua siihen että saat elämäsi viettää yksin tuolla itserakkaudella

        Onhan se iiiihan kamalaa jos joku tykkää omasta ulkonäöstään. Tiedätkö mitä, sillon on paljon onnellisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotutko omasta kuvastasi? Itse otan joka pvä selfieitä ja joskus jopa 100kpl. Kiihotun omista kuvista koska jos olisi minun kaksoisolento niin kyllä haluaisin sitä.

        Mies taitaa kiihottua muiden ihmisten kuvan käyttämisestä falskeissa nettiroolileikeissään ja jos joku muu kokee nämä uskottavina, niin se luo vallantunnetta ja vastaa hänen tarpeisiin monin tavoin . Sellainen detalji tähän monologiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotutko omasta kuvastasi? Itse otan joka pvä selfieitä ja joskus jopa 100kpl. Kiihotun omista kuvista koska jos olisi minun kaksoisolento niin kyllä haluaisin sitä.

        Ei mikään ihme siis että kirjoittelet sinkut palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme siis että kirjoittelet sinkut palstalla.

        Onko täällä muutkin hyvännäköisiä ?


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658540t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Alkaa tuo sali- ja muukin treeni vähitellen näkyä ja tuntua. Eli ihan kohtalaisen tyytyväinen itseeni.

      • Anonyymi

        No hyvä jot olet edes jotain jaksan yrittää muistat vielä että se venyttely ja lepopäivät välistä on salitreenissä pakollisia jos et tahdo jäykkäpaska olla


    • Anonyymi

      Hei haloo. Ei maailassa tärkeää ole yksikään noista. Ei edes parisuhde ja ainakaan noilla perusteilla. Olet raiteilta eksynyt ,ja pahasti.

      • Anonyymi

        Tai si ehkä hänellä loppu raiteet kesen jo vuosia sitten


    • Anonyymi

      Pidän itsestäni ihmisenä, naisena. Minulla on hyvä olla itseni kanssa. Ulkonäöllisesti löytyisi parannettavaa ja kuntoni ei ole tällä hetkellä sitä mitä se hetki sitten oli, mutta se on työstössä. Rakastan silti kroppaani. Se on mahdollistanut minulle upeita asioita.

      Viimeksi eilen sain kuulla olevani kaunis. Sen sanoi mies, josta olen kiinnostunut. Parasta on silti, että hän selvästi on kiinnostunut minusta ihmisenä. Se on aika ihana tunne 😊

      • Anonyymi

        Hyvä että sulla on hyvämieli itsestäsi ja sulla on elämässäsi ihminen joka kaiketi välittää susta kun on kuitenkin kehunut sua vaikka et hehkeimmilläsi tunne olevasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sulla on hyvämieli itsestäsi ja sulla on elämässäsi ihminen joka kaiketi välittää susta kun on kuitenkin kehunut sua vaikka et hehkeimmilläsi tunne olevasi

        Niin, ei tarvitse olla "instakaunis" ollakseen kaunis jonkun silmissä.


    • Voi hyvää päivää...

      Kroppa vanhenee, ryppyyntyy ja alkaa roikkumaan iän myötä.

      Minulle on aivan yksi hailee kenenkään kroppa. Se on se tuike silmissä ja persoona, joka minulle merkitsee.

      Toki ymmärrän, että joillekin pinnalliset arvot ovat merkityksellisiä, mutta henkilökohtaisesti en jaksa arvostaa niitä.

      Sunkin perskannikkasi mätänee ennenpitkää mullan alla.. joten treenaa se nyt sitten kuosiin ennen sitä, jos se tyydyttää sinut elämässäsi ja tekee sinulle hyvän olon. Mikäpä minä sitä olen arvostelemaan. Väistämätön tosiasia kuitenkin on, että sinäkin vanhenet ja rapistut. Ja sit delaat, ihan kuten me kaikki.

      Minulle tärkeintä on, että olen elänyt ja nauttinut siitä. Toivottavasti vatsalihaksesi tyydyttävät sinua vielä kuusikymppisenäkin.

      Anteeksi, mutta pidän sinun aloituksesi takia sinua pinnallisena ja jopa tyhjänpäiväisenä. Mutta mikäpä minä olen sanomaan. Tärkeintä että olet itse tyytyväinen itseesi ja elämääsi.

      • Anonyymi

        Hyvin kiteyttit minunkin ajatukseni👍


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiteyttit minunkin ajatukseni👍

        En edes täällä omaa mielipidettä ihan noin suoraan sanoisi, mutta siitä huolimatta Pirpanan kommentin sisällön pitkälti allekirjoitan.

        Miehessä sixpack, itsensä peilailu ja Hunks-tyylinen ulkonäkö saa pikemminkin vetämään raksit yli tai ainakin jonkin moisen ennakkoluulon aikaan. Mies, jonka elämässä vatsalihaksen kuviot ja hauiksen ympärysmitta on prioriteetti yksi, selkeästi arvostaa eri asioita kuin itse, eikä yhteistä arvomaailmaa taida olla mahdollisuutta löytää. Sen näköiseksi ei tule kevyellä terveysliikunnasta vaan vuosien kovalla pumppaamisella monta tuntia viikossa.

        Mies, joka harrastaa liikuntaa oman jaksamisen tai hyvinvoinnin takia ja vain sattuu olemaan liian hyvännäköinen timmissä kropassaan, en kyseenalaista arvomaailmaa, mutta ajattelen kyllä herkästi että mies etsii myös toista samanmoista, enkä ajattele olevani itse potentiaalinen ehdokas.

        Miehessä kropan timmeys ei siis tuota lisäpisteitä eikä kompensoi pään tai empatiakyvyn puutteita. Itseäni ei ole kertaakaan valittu ulkonäön vaan syvempien asioiden takia.


      • Anonyymi

        Olen kanssasi hyvinkin samaa mieltä mu toivotaan ny kuitee ettei aloittaja vetänyt hernettä nenuun mielipiteesi takia


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En edes täällä omaa mielipidettä ihan noin suoraan sanoisi, mutta siitä huolimatta Pirpanan kommentin sisällön pitkälti allekirjoitan.

        Miehessä sixpack, itsensä peilailu ja Hunks-tyylinen ulkonäkö saa pikemminkin vetämään raksit yli tai ainakin jonkin moisen ennakkoluulon aikaan. Mies, jonka elämässä vatsalihaksen kuviot ja hauiksen ympärysmitta on prioriteetti yksi, selkeästi arvostaa eri asioita kuin itse, eikä yhteistä arvomaailmaa taida olla mahdollisuutta löytää. Sen näköiseksi ei tule kevyellä terveysliikunnasta vaan vuosien kovalla pumppaamisella monta tuntia viikossa.

        Mies, joka harrastaa liikuntaa oman jaksamisen tai hyvinvoinnin takia ja vain sattuu olemaan liian hyvännäköinen timmissä kropassaan, en kyseenalaista arvomaailmaa, mutta ajattelen kyllä herkästi että mies etsii myös toista samanmoista, enkä ajattele olevani itse potentiaalinen ehdokas.

        Miehessä kropan timmeys ei siis tuota lisäpisteitä eikä kompensoi pään tai empatiakyvyn puutteita. Itseäni ei ole kertaakaan valittu ulkonäön vaan syvempien asioiden takia.

        Mulle on joku joskus sanonu et se mikä löytyy hauiksesta on aivoista pois toki näyttänyt et se mikä on täällä on täältä pois kun kasvotusten oltiin mu helpompi kertoa tänne noi vähä tarkemmin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi hyvinkin samaa mieltä mu toivotaan ny kuitee ettei aloittaja vetänyt hernettä nenuun mielipiteesi takia

        No voi harmi jos veti. Minun mielipiteeni on vain minun mielipiteeni.

        Ja mielipide on kuin perseenreikä..
        meillä kaikilla on sellainen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No voi harmi jos veti. Minun mielipiteeni on vain minun mielipiteeni.

        Ja mielipide on kuin perseenreikä..
        meillä kaikilla on sellainen.

        👍 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on joku joskus sanonu et se mikä löytyy hauiksesta on aivoista pois toki näyttänyt et se mikä on täällä on täältä pois kun kasvotusten oltiin mu helpompi kertoa tänne noi vähä tarkemmin

        En ihan ymmärrä tota loppua mitä yrität sanoa. Kenen kanssa olit kasvotusten?


    • Anonyymi

      Turhaan olet elämässäsi rehkinyt,kun panostat ulkonäköön. Sinä vanhenet,treenaat sitten vaikka itsesi hengiltä. Pinnallisuudella saa ainoastaan pinnallisuutta. Sinun pinnallinen elämänasenne kuolee vanhenemiseen. Mitä sinulle jää?

      • Anonyymi

        Vahenemisella on tarkoitus. Vanheneminen opettaa henkisyyteen.opettaa näkemään pinnallisen elämän tyhjyyden.tarkoituksettomuuden. Vanheneminen on viisastumista.


      • Elämä jatkuu senkin jälkeen toisaalla. Minä nautin siitä että sielun temppeli on kunnossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Elämä jatkuu senkin jälkeen toisaalla. Minä nautin siitä että sielun temppeli on kunnossa.

        Juu jatkuu se kai mullan alla matojen ruokana ellei valtio si tuhkaa


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jatkuu se kai mullan alla matojen ruokana ellei valtio si tuhkaa

        Entäpä sitten? Nautin niin kauan kuin se on mahdollista. Niinhän elämä yleensäkin menee. Ei pelota yhtään tuo matojen ruuaksi joutuminen. Se tapahtuu sitten kun tapahtuu. Eikä se olemassa oleminen pääty edes siihen. Ihan sama mitä kropalle tehdään siinä vaiheessa. Vaikka syötettäisiin elukoille.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Entäpä sitten? Nautin niin kauan kuin se on mahdollista. Niinhän elämä yleensäkin menee. Ei pelota yhtään tuo matojen ruuaksi joutuminen. Se tapahtuu sitten kun tapahtuu. Eikä se olemassa oleminen pääty edes siihen. Ihan sama mitä kropalle tehdään siinä vaiheessa. Vaikka syötettäisiin elukoille.

        No missäs kuvittelit olevasi tuon jälkei si itse en ainakaan usko olevani korkeintaan kuin kaunis muisto lasteni mielessä si kun tuon aika että hautajaisia vietetään


      • Anonyymi kirjoitti:

        No missäs kuvittelit olevasi tuon jälkei si itse en ainakaan usko olevani korkeintaan kuin kaunis muisto lasteni mielessä si kun tuon aika että hautajaisia vietetään

        No se on sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun ongelmasi.

        Olenko muuta väittänytkään ompa herralla taas pinna kireällä mikä tänään vituttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko muuta väittänytkään ompa herralla taas pinna kireällä mikä tänään vituttaa

        Väsymys. Ja kun tuntuu että sinä olet aina vaan veetuilemassa minulle.


      • Anonyymi

        Väität siis että itsestään välittävällä ei voi olla muuta elämää?


    • Anonyymi

      Kaikki pinnallisuus on väliaikaista,hetken kukka joka lakastuu. Sitä vastaan tapellaan vaikka se on hetken lohtu. Asioiden tärkeysjärjestyksen oivaltaminen. Ei se kroppa ,vaan sielu. Kroppa ei jatka elämää,sielu jatkaa. Älkää kootko aarteita maanpäälle vaan kootkaa aarteita taivaaseen.Kuin moni ymmärtää mitä on taivaalliset aarteet? Siinä on viisaus.

      • Anonyymi

        Tuon kun ymmärtäisikin ni olisi yhtä asiaa fiksumpi


      • Anonyymi

        Millä tavalla ulkonäöstä huolehtiminen estää sielusta huolehtimisen, jos molemmat ovat tasapainossa?

        🦄


    • Anonyymi

      Haluaisin olla virkeä onnellinen ja terve. Muulla ei ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Viihdyn kropassani, olen voimakas ja ruumiini on päivittäisen fyysisen työn tulosta. En piittaa paskaakaan urheilusta tai salipelleilystä vaan tämä premium dadbod on täysin natu, luonnollinen alfakroppa. Tämä ei ole mikään näyttelyesine vaan joka sentiltään käyttökapine jota myös käytetään kaikkeen siihen mihin ruumista voi ja pitää käyttää. Tämän vuoksi kuosi ei ole mikään tekotaiteellinen vaan se on rapainen, öljyinen ja tuoksahtaa usein siltä että jotain muutakin on elämässä tehty kuin käyty suihkussa. Sinne ehtii sitten kun sen aika on.

      Pohjimmiltaan kuitenkin tämän ruumiin tehtävä on kantaa eteenpäin asekelpoista älykkyyttä ja viileää viisautta jolla tajunnan kaujuutan kapteeni luotsaa niin omaa elämäänsä kuin lähimpien läheisten hyvinvointia kohti parempaa. Tätä ei tehdä testosteroninkäryissä ääliömäisyyksiä viljellen vaan hoitaen oma sarka ja tarvittaessa muidenkin.

      Tämä keho me menetetään lopulta joten sitä on turha erityisesti rakastaa, kunhan pitää siitä riittävästi huolta järkevällä tavalla. Se mitä kannattaa rakastaa on se elämä mitä me elämme ja siirrämme eteenpäin, se minuus joka on enemmänkuin kuin ruumiillista ja joka koskettaa ihmisiä ympärillämme. Paras osa minua on se immateriaalinen hyvä jota voin ja tahdon luoda ympärilleni, jonka siirrän lapsilleni ja yhteisölleni ja joka lopulta vaikutuksena kestää toivottavasti kauemmin kuin minä ruumiina tai mielenä. Se on se mitä minä haluan olla.

      • Anonyymi

        Kiitos kaunis vaikka et kaunopuheisesti tuota kirjoittamaasi pukenutkaan mutta mun ajatukset ovat hyvin samankaltaiset en vain ehkä olisi itse sitä osannu ihan noin ilmaista asiaa


      • Anonyymi

        Tuo on juuri tervettä! Saada työstä hyvä kroppa! Ihminen tarvitsee liikuntaa säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaunis vaikka et kaunopuheisesti tuota kirjoittamaasi pukenutkaan mutta mun ajatukset ovat hyvin samankaltaiset en vain ehkä olisi itse sitä osannu ihan noin ilmaista asiaa

        Kaunopuheisuuden sijasta voi myös harrastaa sujuvasanaista viestintää; niinkuin asiat ovat.


    • Pääosin peileistä, välillä kuvista tai tallenteilta.

    • Anonyymi

      Olen sellainen kahdeksanpilluinen eli octopussy.
      Paljon lonkemaisia raajoja on hyvä olla olemassa asennus- ja rassaushommissa.
      Kärjellä mahtuu pieneenkin koloon :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        On sulla si oudot fantasiat


      • Anonyymi

        Sopisko sulle treffit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopisko sulle treffit?

        Mulle ei mu ehkä tuolle octopussylle saattaa viime kerrasta olla jo vuosi jos toinenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei mu ehkä tuolle octopussylle saattaa viime kerrasta olla jo vuosi jos toinenkin

        Bmi kohdillaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopisko sulle treffit?

        Riippuu kysyjästä. Onko sulla joku värkki rassaussta kaipaamassa?

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni parasta musta on vittumainen luonteeni mu jos naisilta kysytään niin yllättävänkin moni on tykänny siitä miltä perheeni näyttää riippuen toki olenko osannu valita housuni oikein itsevarmuutta si taas on kaiketi liiaksikin uskoisin kun niin moni ymmärtää sen väärin mu Eipä tuo ole minun ongelmani mu sun naisena tuolla ulkonäöllä pitää olla jo todella tarkka siitä minkä perseennuolijan matkaan lähdet tai millasen lipeväkielisen vasanovan otat peeciin

    • Anonyymi

      Kaikki kunnia tiimalaseille, tunnustan pitäväni niistä enemmän kuin omasta rappeutuvasta rungostani. Kroppaani en rakasta missään muodossa, vaikka ns.muotopuoli kunnossa suurinpiirtein onkin, enemmänkin lasken merkitystä suorituskyvylle. Pärstääni säikyn säännöllisesti joka aamu, mutta kaikkeen tottuu :)

    • No minulle tärkeämpää kropassa on toimivuus, kuin miltä se näyttää ulospäin. 🤔

      Ulkopuolisen ulkonäönhän määrittää muut... kropan toimivuuden taas määritän minä. 😊
      Toimivuuttahan voin verrata muihinkin paremmin ja todeta että olenko oikealla tiellä, mutta ulkonäkö toisiin verraten on vähän veteen piirretty viiva.

      Esimerkki.. 16 kuutiota mursketta pitää siirtää 30 m ja levittää. Tai se että pitäisi olla 16 naisen mielestä komea...toiben on vakio, toinen riippuu ihmisistä. 😁

      Keskityn siis siihen mikä ei muutu.. mikä on vakio....ja panostan siihen. 😊

    • Anonyymi

      Tämän ketjun vastaukset osoittavat mainiosti naisen ulkonäköön kohdistuvat kaksoisstandardit:

      - Naisen tulee näyttää hyvältä mutta ei liian hyvältä.

      - Naisen täytyy huolehtia ulkonäöstään mutta aikaa ja rahaa siihen ei saa mennä.

      - Hyvä ulkonäkö on yhtä kuin huono sisin. Kuitenkin jos nainen on ruma, hänellä on myös ruma sisin.

      En aina jaksaisi ihmiskuntaa, mutta kai se on pakko. 😵

      🦄

      • Anonyymi

        Jaa, pitäisikö vastata itse kysymykseenkin...

        Käytän paljon aikaa ja vaivaa ulkonäkööni, mutta tuloksen suhde panokseen voisi mielestäni olla parempi. Toisaalta olen aika pihi, joten rahalle täytyy saada vastinetta. Kalliita vaatteita en harrasta, mutta vaatteiden täytyy olla kauniita ja istua hyvin. Parfyymin täytyy olla arvokkaan tuoksuinen. (Ei välttämättä arvokas hinnaltaan, mutta tuoksu ei saa olla mikään tusinatuoksu. Mielellään itämainen ja mausteinen.)

        Tärkeintä on että mieheni pitää ulkonäöstäni, ja kyllä hän on ainakin toistaiseksi pitänyt. Toisaalta on mukavaa, että joskus ihan ruokakaupassa miehet tuijottavat, mutta sellaiseen nyt ei tarvitse mikään missi olla. Riittää että on huolitellumman näköinen kuin useimmat muut ympärillä olevat.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, pitäisikö vastata itse kysymykseenkin...

        Käytän paljon aikaa ja vaivaa ulkonäkööni, mutta tuloksen suhde panokseen voisi mielestäni olla parempi. Toisaalta olen aika pihi, joten rahalle täytyy saada vastinetta. Kalliita vaatteita en harrasta, mutta vaatteiden täytyy olla kauniita ja istua hyvin. Parfyymin täytyy olla arvokkaan tuoksuinen. (Ei välttämättä arvokas hinnaltaan, mutta tuoksu ei saa olla mikään tusinatuoksu. Mielellään itämainen ja mausteinen.)

        Tärkeintä on että mieheni pitää ulkonäöstäni, ja kyllä hän on ainakin toistaiseksi pitänyt. Toisaalta on mukavaa, että joskus ihan ruokakaupassa miehet tuijottavat, mutta sellaiseen nyt ei tarvitse mikään missi olla. Riittää että on huolitellumman näköinen kuin useimmat muut ympärillä olevat.

        🦄

        Kehossani on viime aikoina ollut useampi juttu pielessä, mikä on vähentänyt elämiseni laatua. Yksi juttu operoitiin hiljattain ja kolme muuta on alkanut parantua muuta kautta. Näiden vuoksi viihdyn päivä päivältä paremmin kehossani. 💃

        🦄


      • Anonyymi

        Oon jo keski-ikäinen mutten oo ikinä ymmärtäny miksi hyvännäköisellä ei voisi olla hyvää sydäntä? Onko se jotain kateutta kun näin ajatellaan? Käyttääkö läskit ja rumat sen pari tuntia hyväntekeväisyyteen minkä itsestään välittävät käyttää urheiluun ja laittautumiseen? Sillon kun on hyvä kunto jaksaakin enemmän.

        T.hyvännäköinen joka harrastaa hyväntekeväisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo keski-ikäinen mutten oo ikinä ymmärtäny miksi hyvännäköisellä ei voisi olla hyvää sydäntä? Onko se jotain kateutta kun näin ajatellaan? Käyttääkö läskit ja rumat sen pari tuntia hyväntekeväisyyteen minkä itsestään välittävät käyttää urheiluun ja laittautumiseen? Sillon kun on hyvä kunto jaksaakin enemmän.

        T.hyvännäköinen joka harrastaa hyväntekeväisyyttä

        "Oon jo keski-ikäinen mutten oo ikinä ymmärtäny miksi hyvännäköisellä ei voisi olla hyvää sydäntä? Onko se jotain kateutta kun näin ajatellaan?"

        Rehellisesti sanoen luulen tuon johtuvan siitä, että noin väittävät ihmiset eivät vain ole koskaan tutustuneet hyvännäköisiin ja mukaviin ihmisiin.

        🦄


      • Anonyymi

        Unohdit sen, että naisen täytyy aina näyttää hoikalta ja huolitellulta, mutta hän ei missään tapauksessa saa tehdä sitä mitenkään tietoisesti, vaan kaiken täytyy sujua virtuoosimaisen henkevästi ja täysin vaivattomasti, vaikuttamatta mitenkään esim naisen ajankäyttöön siten, että mies joutuu kyseisiä iljettäviä ja epänaisellisia manööverejä edes havaitsemaan ja myös puritaanisen viattomasti ilman minkäänlaista ulkonäköön itseensä kohdistuvaa "pinnallista" päämäärää. Vain silloin nainen on miehen silmissä "oma itsensä" ja täyden luottamuksen ja kunnioituksen arvoinen!

        👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit sen, että naisen täytyy aina näyttää hoikalta ja huolitellulta, mutta hän ei missään tapauksessa saa tehdä sitä mitenkään tietoisesti, vaan kaiken täytyy sujua virtuoosimaisen henkevästi ja täysin vaivattomasti, vaikuttamatta mitenkään esim naisen ajankäyttöön siten, että mies joutuu kyseisiä iljettäviä ja epänaisellisia manööverejä edes havaitsemaan ja myös puritaanisen viattomasti ilman minkäänlaista ulkonäköön itseensä kohdistuvaa "pinnallista" päämäärää. Vain silloin nainen on miehen silmissä "oma itsensä" ja täyden luottamuksen ja kunnioituksen arvoinen!

        👍

        Juu. Naisen täytyy olla luonnollisesti kaunis. Ja sitten jos ei ole, hän ei saa olla luonnoton mutta ei myöskään ruma. 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Naisen täytyy olla luonnollisesti kaunis. Ja sitten jos ei ole, hän ei saa olla luonnoton mutta ei myöskään ruma. 😂

        🦄

        😆

        No ilmankos sitten juuri mies kirjoitti laulun sanat, että "nainen on häilyvä", välillä olemassa, kunnes suorastaan häviää väreilevään ilmaan, jättäen miehen kysymysten ja epätoivon, mutta kuitenkin äimistyneen ihastuksen valtaan, kunnes kuolema heidät lopullisesti erottaa.

        https://youtu.be/xCFEk6Y8TmM


    • Anonyymi

      Meille kaikille on annettu 1 elämä ja 1 keho. Meidän VELVOLLISUUS on hoitaa kehoa hyvin joka ikinen hetki!

      • Anonyymi

        Se on hienoa että koet edes jotain velvollisuutenasi suosittelisin kuitenkin että käyt vähintäänkin tarkastuttamassa johdotuksesi


      • Anonyymi

        Toinen lause on totta. Ensimmäinen ei, ainakaan jos itse muistaa aikaisempia elämiään.


    • Anonyymi

      Peilistä näen itseni useimmiten.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Sama vika


    • Anonyymi

      En pysty edes kuvittelemaan elämää ilman aloituksessa mainittuja asioita. Ne ei ole koko elämä vaan sivuseikka. Jos joku ei välitä ulkonäöstään niin ikävä muille. Itsehän voi olla vaikka miten tyytyväinen mutta muut kärsii.

      • Anonyymi

        Pitääpä ajatella huomaavaisemmin tästä lähtien!


    • Anonyymi

      Jaa, monet kuvittelevat olevansa jotain erityistä, suurin osa on kuitenkin ihan taviksia, huoh!

      • Anonyymi

        Tavikset varmaan suuttuu tällaisista provoista😏


    • Anonyymi

      Kyllä hyvännäköinen voi olla ilman nuorenennusihannointia.salitreenejä tms. Minä olen. En ole saleilla itseäni puurtanut,mutta yhä kaunis ja nuorekas olen. Ikäisekseni hyvin säilynyt. Mutta jos en olisi,niin olisinko jotenkin huonompi? Epäonnistuneempi? Tämän pinnallisen maailman mielestä varmastikkin. Kyllä ne kehut minuakin hivelee,mutta ymmärrän miksi. Se on se ihmisen ego. Vanhenemisessa ja kuolemassa viimeistään se ego riisutaan. Olisi henkisesti viisaampaa ymmärtää asiat jo ennen sitä.

      • Anonyymi

        Nämä katkerat ätmit ,täällä postaa ajattelemaan päinvastoin,mutta henkinen viisus ei siihen tartu. Ei heilauta. Ne tahtoo katkeruuttaan pahaa. Omaan verkkoonsa takertuu.


      • Anonyymi

        Mielestäni sekoitat nyt syyn ja seurauksen järjestyksen. Henkisesti kehittynyt ja "egonsa hallitseva" ihminen on fyysisesti kaunis vanhanakin, koska hänestä huokuu onnellisuus, huolenpito ja rakkaus.

        Vain katkeroituneet ihmiset rumenevat vanhetessaan.

        🦄


    • Anonyymi

      Rakastan ja muusta viis.

    • Anonyymi

      ” Minulle naisena tärkeitä asioita aina olleet tiimalasivartaloni, meikit, vaatteet, kengät, ihohoito jne.” Vain mies kykenee tuottamaan vastaavaa höttöä naiseudesta ”meikit, vaatteet, ihonhoito jne” olisit varmasti hyvä ns turhamaisena naisena

    • Anonyymi

      Miehen provo :D

    • Anonyymi

      Ja sitten s24:ssä?

      • Anonyymi

        Onko tämä koku epäonnistuneiden tanner ? Kerran elämässä vilkaisin tuota suomi24 deittiä ja sain sen käsityksen.
        Tänne on kiva kirjotella sillon kun sattuu olemaan aikaa. Nytkin syön samaan aikaan KALLISTA iltapalaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä koku epäonnistuneiden tanner ? Kerran elämässä vilkaisin tuota suomi24 deittiä ja sain sen käsityksen.
        Tänne on kiva kirjotella sillon kun sattuu olemaan aikaa. Nytkin syön samaan aikaan KALLISTA iltapalaani.

        😄😄😄


    • Anonyymi

      Joku kuten aloittaja nii ei kinnosta.

    • Anonyymi

      Aloittaja on sukck, paskaakos väliä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sorry etten ole se joka rakastaa sinun vartaloa ainiaan.

      • Anonyymi

        En tarvitse sinua mihinkään. Rakastan itse itseäni.


    • Anonyymi

      Liian pinnallinen. Ei tervettä suhdetta voi sellaisenkaan kanssa saada. Rakasta ittees keskenäsi.

    • Mä olen aina ollut pohjimmiltani ihan tyytyväinen perus ulkonäkööni, vaikka yläasteella vielä ~150 senttisenä, finninaamaisena ja aika lapsellisesti pukeutuneena tapahtui aikoinaan pieni notkahdus ulkoisessa olemuksessa. Mutta amiksessa kasvoin tähän 184cm pituuteen ja 18v söin Roa-kuurin joka auttoi kerralla. Sen jälkeen en ole tainnut saada juurikaan negatiivista palautetta ulkonäöstä naisilta tai keneltäkään. Oikeastaan voi olla päinvastoin. Voinut joskus jopa auttaakin hyvän ensivaikutelman luomisessa 🙄

      Lähes aina mä olen ollut luonnostaan noin 65-70kg kuten nytkin, mutta silloin kolmisen vuotta sitten kävi muistaakseni 96 kilossa sen ryyppyputken loppupuolella ja salilla käydessä, joka sinänsä oli varsin typerää silloin. Itse asiassa sairaalassa lähti ekat 7kg vajaan parin viikon aikana, ja paino laski aika äkkiä johonkin 75-77 kiloon. Mutta mä en tän kalenterivuoden aikana ole juurikaan syönyt roskaruokaa, ne puuhommat pitkin viime talvea oli hyvää reeniä, kuten autohommat yms. kesällä, enkä ole salilla käynyt kohta kolmeen vuoteen, niin hyvin mahtuu päälle jotkut 6-10 vuotta vanhat vaatteet mitä silloin säästin. Samaten lääkitykseni voi aiheuttaa turvotusta, mikä aina välillä laskee annoksen mukana. Niin inhottavaa kun se on todeta, niin olen mä joutunut siihenkin vastailemaan ettei painonlaskuni johdu mistään sellaisesta, minkä kanssa olen ollut tekemisissä vain GTA-peleissä. Ja tätä ovat kysyneet ihan muut kuin terveydenhuollon ammattilaiset.

      Ainakin itse mä näen itseni komeampana ja enemmän hyvinvoivan näköisenä, mutta toisaalta parhaat onnistumiset naisasioissa tapahtui juuri silloin kun olin lähes satakiloinen ääliö 😂 Mutta silloin kyllä itsekin yritin kovemmin, enkä sinänsä ole nyt erityisen ahdistunut siitä etten hetkeen ole käynyt treffeillä.

      Vaatteilla en juurikaan koreile, vaikka tavallaan olen aika tarkkakin niistä. Oikean kokoiset, puhtaat, ehjät jne. ja valtaosa on HMstä, Lidlistä ja Puuilosta. Nuorekkaat farkut, siisti huppari tai t-paita, mustat Lacostet tai feikki-Converset, ja tukka hyvin, niin ei peilikuvaa hävetä tarvitse. Ja jännästi varsinkin talviaikaan työvaatteet tuo mulle jotenkin enemmän itsevarmuutta, vaikka ei aina työasioilla olisikaan. 😃 Usein on mustat lapputaskuhousut, värikäs takki ja varrelliset turvakengät.

      Tosin sen verran lapsellinen olin muutamia vuosia sitten, että vaihdoin vaatteita pitkin päivää sen mukaan mihin menin tai mitä tein. Nyt voi samoilla vaatteilla tehdä kevyitä hommia ulkona, käydä ihmisten ilmoilla, istahtaa auton penkille, sohvalle, koneelle jne. ja nukkumista varten on talviaikaan colleget, jotka pysyy vain sängyssä 😄

      Tukka ja parta vaikuttaa myös. Tykkäsin nuorempana puolipitkästä mustasta emotukasta ja ajoin aina parran, mutta se tukka oli niin hankala pitää siistinä etten ole varmaan 10 vuoteen värjäillyt. 🙄 Mutta tykkään myös tästä luonnostaan tummanruskeasta tukastani, ja nyt kun jo kasvaa kunnon miehekäs tumma parransänki, niin sanotaan että noin parin viikon välein tulee se ajettua 😃

      Kauneus, komeus ja tyylitaju on toki jokaisen omissa silmissä, mutta usein sitäkin tärkeämpää on itsevarmuus omassa lookissa. Mä voin lampsia hyvinkin itsevarmasti halpis-dimexeissä kauppaan, heittää läppää tuttujen myyjien kanssa tms. mutta jos pitäisi vaikkapa pitkähihainen kauluspaita päällä näyttäytyä, niin todennäköisesti pälyilisin hyvinkin oudosti ympärilleni ja tuntisin oloni oudoksi 😂

    • Anonyymi

      Kylläpäs oli loukkaantujia! En tiedä missä takametsässä asutte mutta kohta laitan huulipunaa huuliin ja lähden urheilemaan Helsingin keskustaan. Kyllä, meikkaan myös ennen kuin urheilen. Se on PERUSKOHTELIAISUUTTA mikä teiltä ilmeisesti puuttuu.

    • Anonyymi

      Näen itseni nuoren tytön paljon nähneenä ja vähän ne omat särmät kuluttaneelta isältä. Hyvää tuossa on se että voi katsoa vain lapsen parasta, vaikka joskus joutuu nielaisemaan omat unelmansa alas (unelmat ovat mielikuvituksen tuotosta).

      AV

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1565
    2. 43
      944
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      911
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      787
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe