Eli Raamatussa lukee näin:
Johanneksen ilmestys 2
2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;
3 ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut.
4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi.
5 Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
Siis mitä tässä puhutaan:
4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi.
5 Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
Mitä siis on se, että uskova hylkää ensimmäisen rakkauden ?
Kuinka moni ymmärtää täällä ?
Kuka täällä ymmärtää sen, että mistä tässä oikeasti on kyse ?
16
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm.2:5 Biblia (1776) Muista siis, kusta lankesit pois, ja tee parannus, ja tee niitä ensimäisiä töitä; vaan jos ei, niin minä tulen sinulle pian ja syöksen kynttiläjalkas pois sialtasi, ellet tee parannusta.
- Anonyymi
Sulle tietysti siinä puhutaan kun olitkin paikalla 2000 vuotta sitten eikö niin ja vielä valhe profeettoja apostoleja jeesuksia ja sinä juuri sinä olit paikalla kun tätä sinulle juuri sanottiin siellä siihen aikaan ja vielä ei ollut edes turkin valtiotakaan olemassa saati muuta. Siellä sinä juuri olit paikalla kun näitä seurakuntia oli siellä siihen aikaan Kreikassakin muistatko millaista oli siellä. Hienoa että olit siellä silloin nykyään kun siihen suuntaan matkustetaan ollaan Kreikan saarilla tai turkin. Kuka mahtoikaan siihen aikaan olla hylännyt rakkauden. Kuka mahtoi olla. Kenelle siinä puhutaan hei . Oikeinko sulle vai niille jotka siellä eli siihen aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle tietysti siinä puhutaan kun olitkin paikalla 2000 vuotta sitten eikö niin ja vielä valhe profeettoja apostoleja jeesuksia ja sinä juuri sinä olit paikalla kun tätä sinulle juuri sanottiin siellä siihen aikaan ja vielä ei ollut edes turkin valtiotakaan olemassa saati muuta. Siellä sinä juuri olit paikalla kun näitä seurakuntia oli siellä siihen aikaan Kreikassakin muistatko millaista oli siellä. Hienoa että olit siellä silloin nykyään kun siihen suuntaan matkustetaan ollaan Kreikan saarilla tai turkin. Kuka mahtoikaan siihen aikaan olla hylännyt rakkauden. Kuka mahtoi olla. Kenelle siinä puhutaan hei . Oikeinko sulle vai niille jotka siellä eli siihen aikaan.
Juutalaiset lankesi pois armosta mutta ettehän te mitään tajua. Pimeänä kun on pää. Varastettu tavara on sitten syntiä teillekin että kannattaa hiukan tutkia itseään.Älä varasta Mooses käsky oli juutalaisille mutta olisko ne rikkonut senkin käskyn .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset lankesi pois armosta mutta ettehän te mitään tajua. Pimeänä kun on pää. Varastettu tavara on sitten syntiä teillekin että kannattaa hiukan tutkia itseään.Älä varasta Mooses käsky oli juutalaisille mutta olisko ne rikkonut senkin käskyn .
First love to Jeesus when Jesus was here .
- Anonyymi
Matt.21:43 Biblia: Sentähden sano minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois, ja annettava pakanoille, jotka sen hedelmän tekevät.
- Anonyymi
ne, jotka kuuluttaa, että usko on OMA teko , laittavat itsensä ENSIMMÄISEKSI, Raamattu sanoo:
"Se on JUMALAN teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt"
Joh: 6: 29
"Sen uskonmäärän mukaan, minkä JUMALA on kullekin suonut"
Room: 12: 3
"Niin HÄN siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa kenen tahtoo"
Room: 9: 18
Jumala synnyttä aidon sydämen uskon, = Jumalan teko / Jumalan rakkaus.
"Jumalan rakkaus = ENSIMMÄINEN rakkaus:
"Sillä niin on JUMALA maailmaa rakastanut, että HÄN antoi Ainokaisen Poikansa,
ettei yksikään , joka HÄNEEN uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen
elämä" Joh: 3: 16
Jumalalle kunnia ja kiitos uskosta,
"se on JUMALAN teko > JUMALAN rakkaus > ENSIMMÄINEN rakkaus.
omilla ratkaisuilla eksyy , eksyttäviin opetuksiin > hyljätä ENSIMMÄINEN rakkaus. - Anonyymi
Johannes puhuu seurakunnasta, ei yksilöuskovasta.
- Anonyymi
seurakunta koostuu yksilöuskovasta.
"se, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme"
Room: 1: 12
- Anonyymi
Ymmärrän teon ja seurauksen luonnollisesti.
- Anonyymi
Paavali oli puhui profetaalisesti Efeson seurakunnasta: Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Siis Efeson seurakuntaan ja seurakunnan johtoon oli noussut jumalattomia johtajia, raatelevia susia, jotka johtivat harhaan ja hajoittivat seurakuntaa, niin että seurakunta hylkäsi ensimmäisen rakkautensa Jeesukseen.- Anonyymi
>>>>"Efeson seurakuntaan"<<<<
niitä "julmia susia" oli siis jo Alkuseurakunnan aikaan, ja niin on edelleen.
raamattu on kaikkina aikoina kaikille kansoille, Jumalan sanassa
ei ole viimeistä käyttöpäivää.
Puhutaa siitä että seurakunnassa on harha opettajia opettamassa muuta sanaa kuin mitä Paavali opetti pahoha ihmisiä seurakunta ei voinut sietää. Osa seurakunnasta oli valveilla osa ei ollut he hyväsyvä nämä opettajat väittivät olevansa apaostoleita vaikka sydämmessää eivät sitä todellisuudessa olleet.
- Anonyymi
"Mitä siis on se, että uskova hylkää ensimmäisen rakkauden ?"
Kyse on siitä, että ihminen on hylännyt rakkautensa Jumalaan, mikä tarkoittaa ei halua enää noudattaa Jumalan käskyjä. Jumalaa rakastetaan noudattamalla lakia, mutta jos sen noudattamisesta luopuu, loppuu myös rakkaus. Joku voi sanoa, että kovasti rakastaa Jeesusta, mutta jos hän ei lakia noudata, hänen uskonsa ja rakkautensa on kuollut.
1 Joh 5:3 Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.
Joh 15:10 Jos noudatatte käskyjäni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11 "Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi minun iloni sydämessänne ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12 Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä.
13 Suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa, kuin että antaa henkensä ystäviensä puolesta.
14 Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä.
Jaak 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.- Anonyymi
teot on , noudattaa Jeesuksen käskyt , uskoa ja ottaa kaste.
" jotka uskoivat, ottivat kasteen, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua"
ApT: 2:
usko ja kaste ei ole toisistaan poissidottuja > usko ja kaste / kaste ja usko , kuuluvat
molemmat yhteen > yhdessä.
- Anonyymi
Aloitus on adventismin hurmapuhe, että päästään ikäänkuin sapatti-- papattilippu panemaan salkoon. Tavallaan toisessa leirissä puhutaan yksikastetarinoista, ja persiynti jankkaaminen, että aadami on syyssä, itse saa tehdä mitä sattuu- kun se on makaamassa perisyntihurmapuheissa. Ja liha vie miehillä vaikka alaikäsiä- heinälatoon, tyttöjen hyväksikäyttöön kun se on perisyntiä, eli kaste ei auttanut mihinkään elämäntapaan
Toinen jankaa sapatista, ja toinen yskityskastetarinaa. voi voi.
Kuulisittepa niitten hyväksikäytettyjen kertomusta- miten saastaisen perkeleitä on miesten työt- lihassa...... Tavallaan tajuaa vanhaliiton kivitystuomiot.
Se saa ukoilla kojon mollukoissa rahoittumaan, että jos jään kiinni- niin kivihelvetti on tuomio. Munat, naulaan. Turha jankata perisynnistä, jos pitää oman akan lisäksi vierasta, tämäkin hyväksikäytettyjen elämästä kerrottuna.
Eli sama- kun se perisynnin kirkkoisän tuoma lupa- kun äitinsä moitti ukon tekoja, nai omaansa - ja kynti vierasta-
Eli puolusti tekojaan perisyntimantraan, jolla peitetään Jumalan sana.
Kyllä te miehet naitte munillanne itsenne tuomiolle, kun ne ihmisrauniot nousevat tuomiolla teitä vastaan, että TE hyväksikäytitte-
Nyt on erään raunion hoitoa- että hän voisi nousta itsetuhosta- nousta ihmiseksi- nähdä itsenä terveenä naisea- anteeksisaaneena. jne.
En millään voi sietää farisealaista --- puhetta-- perisynti-- ja teot jatkuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747