Kuulutko ihmisiin

Anonyymi-ap

jotka häpeävät kun liukastuvat ja kaatuvat? Katsotko nopeasti ympärillesi, näkikö kukaan?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse katsoin heti ja hävetti ja loikkasin ylös kuin gaselli vaikka sattui niin, että piti irvistää ja kun kysyivät sanoin ettei varmasti satu ja tein todisteeksi heti silleen pari jumppaliikettä jotain hyppyjä ja loikkia, ja lähdin juoksemaan vaikka en meinannut päästä millään kun niin teki kipeää että itkuakin tuli, mutta pakko oli olla reipas kun näkivät kaatumisen.

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176652828

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Minä harvemmin liukastun. Käytän talvisin yleensä nastakenkiä. Ja jos liukastun, jään hetkeksi maahan makaamaan ja kuulostelemaan miten kävi. Yleensä olen selvinnyt pelkällä säikähdyksellä.

      • Anonyymi

        Miten sä voit siihen hankeen jäädä makaamaan? Sehän se vasta oudolta näyttäisi.


      • Anonyymi

        Älä jää makaamaan. Siirry edes penkille. Vaikka kontaten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä voit siihen hankeen jäädä makaamaan? Sehän se vasta oudolta näyttäisi.

        No niin mulla on tapanani. Kuulostelen hetken, että kaikki jäsenet on kunnossa, eikä satu mihinkään. Sitten vasta nousen ylös kun se ensijärkytys on ohi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin mulla on tapanani. Kuulostelen hetken, että kaikki jäsenet on kunnossa, eikä satu mihinkään. Sitten vasta nousen ylös kun se ensijärkytys on ohi.

        Tuossa on viive. Ei pidä jäädä kuulostelemaan vaan näytät heti koko kaupungille, että olet tikkana pystyssä ja ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on viive. Ei pidä jäädä kuulostelemaan vaan näytät heti koko kaupungille, että olet tikkana pystyssä ja ok.

        Miksi? Ei minua hävetä se, että kaaduin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miksi? Ei minua hävetä se, että kaaduin.

        Joo, mutta tuona aikana ihmiset ehtivät soittamaan armeijan, ambulanssin, poliisin, helikopterin ja tuurin kyläkauppiaan paikalle. Pitää ilmaista rukkasella heti, että otat vaan huilia siinä raskaan markettiostosreissun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta tuona aikana ihmiset ehtivät soittamaan armeijan, ambulanssin, poliisin, helikopterin ja tuurin kyläkauppiaan paikalle. Pitää ilmaista rukkasella heti, että otat vaan huilia siinä raskaan markettiostosreissun jälkeen.

        Tärkeintä on myös se, että hymyilet ja vaikutat huolettomalta jos vielä vihellät niin ympärillä ei tule hulinaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta tuona aikana ihmiset ehtivät soittamaan armeijan, ambulanssin, poliisin, helikopterin ja tuurin kyläkauppiaan paikalle. Pitää ilmaista rukkasella heti, että otat vaan huilia siinä raskaan markettiostosreissun jälkeen.

        Jaa. Jos joku on nähnyt kaatumiseni, niin ei kukaan ole koskaan mitään apua soittanut. Pari kertaa on tultu kysymään tarvitsenko apua. Siinä kaikki.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa. Jos joku on nähnyt kaatumiseni, niin ei kukaan ole koskaan mitään apua soittanut. Pari kertaa on tultu kysymään tarvitsenko apua. Siinä kaikki.

        Et kai vaan myöntänyt silloin, että voisit tarvita? Tuleen ei jäädä makaamaan vaan kyllä siitä ryömimällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vaan myöntänyt silloin, että voisit tarvita? Tuleen ei jäädä makaamaan vaan kyllä siitä ryömimällä.

        No, tapansa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on myös se, että hymyilet ja vaikutat huolettomalta jos vielä vihellät niin ympärillä ei tule hulinaa.

        Mitä sä oikein yrität? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä oikein yrität? Sivusta

        Täh? sivusta? Oletko kyljelläsi?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, tapansa kullakin.

        Juu näin on :))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin on :))))

        No nyt tuli vihdoin ja viimein läpi. Ihme poistoja.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt tuli vihdoin ja viimein läpi. Ihme poistoja.

        Höpö höpö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Sanoi söpö, kun siltä loppui löpö.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sanoi söpö, kun siltä loppui löpö.

        Pöp :)


    • En, kyllä siinä on lähinnä oma terveys mielessä sillä hetkellä, vähät välitän mitä joku muu tilanteesta ajattelee ellei tule tarjoamaan apua.

    • Anonyymi

      Jäisin häpeästä kurkkimaan korkeintaan sitä, että kuka tai ketkä kuuli "vienolla" äänellä lausumani manaukset. Mun ääni kun yleensä ei ole se hiljaisin, vaikka pääosin pidän suuni kiinni kodin ulkopuolella kulkiessa. Pari talvea sitten bussista ulos tullessa astuin huonosti, ja löysin itseni rähmälläni maassa. Varmaan pari mua ennen poistunutta teiniä saatto kattoo säikähtäneenä taaksensa, kun olin kaatuessa ajattelematta kajauttanut komeasti että P*RKELE! Ei muuta ku pystyyn, ja muina naisina jatkamaan matkaa. 🙈

      L.

    • Anonyymi

      Kaatuilen melko harvoin, viime talvena kerran ja polvi pahus oli kipeänä jonkun aikaa, myöhemmin kun tutkailin polveen ilmaantunutta pientä kyhmyä tajusin että säröhän siihen oli tullut mikä oli siihen kyhmyä tekaissut paranemisvaiheessa. No eihän se ollut menoa haitannut edes tapahtumahetkellä pikaisesti ylös noustessa vaikka sattui aika keleesti just silloin, pärstä peruslukemilla ylös yleisön mieliksi :)

    • En, olen vain tyytyväinen, jos joku näkee tragediani ja kuulee siitä poikivat luovat kommentit..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2101
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1274
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      935
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      67
      902
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      844
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe