Horoskoopit ihastumisissa

Anonyymi-ap

Laittakaas tähän mikä oma horoskooppi ja mikä exän nyksän ihastuksenkohteen horoskooppi ja miten on mennyt...

Aloitan
Härhä-härkä (aiwan perfecto suhde, päätty kuolemaan]
Härkä-neitsyt (pitäisi toimia muttei toimi)

49

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vamiöaååikem Suurhyökkäys, kunnoita tyttöjen niitä on putkoilssa paljon kuin <ampuisi torpedoita niitä putkista

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17666859f

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • No mulla kolis kivasti toisen leijonan kanssa. 😊

      Jotenkin oli sopivan ärhäkkä ja kuitenkin hiton lämmin ihminen.

      Muitten exien horoskooppeja en edes muista.

      • Anonyymi

        Samanlaisuus yhdistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisuus yhdistää.

        Ehkä? Ja intohimoisuus yhdisti tuossa. Siis mikä vaan olikaan intohimon kohde, se tosiaan oli intohimoa ja paloa. 😊


    • Anonyymi

      Tehkääpä vaikka lumiukkoja!

      • Anonyymi

        Uutisissa jo eilen käskettiin välttämään ulkonaliikkumista jollei ihan pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa jo eilen käskettiin välttämään ulkonaliikkumista jollei ihan pakko.

        Tee parvekkeelle.


      • Anonyymi

        Just paras kommentti keskusteluun horoskoopeista.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee parvekkeelle.

        Mistäköhän ne lumet sais tuotua parvekkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän ne lumet sais tuotua parvekkeelle?

        Kyllä naapuri hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naapuri hoitaa.

        En tunne naapureitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne naapureitani.

        Ei siihen sitä tarvita. Panet vain parvekkeen oven ja verhot kiinni.


    • Oon aurinkomerkiltäni rapu (edelleen) kuumerkiltäni härkä. Parhaiten juttuun olen suhteissani tullut kaksosen ja vesimiehen kanssa. Ex ja nyx.

      Kokemusta on myös häristä, neitsyestä ja jousimiehestä. Ei menny kovin hyvin näitten kanssa. Riitelyä riitelyn perään.

      • Anonyymi

        Vesimiehiä on jostain syystä aina löytynyt ja ovat läheisiä ja ihastuttavia. <3

        Kaksosista vaan negatiivisiä kokemuksia. Toisen kanssa seurustelin niin tiiviisti että yötkin nukuimme yhdessä. Mitä hän teki, hän pyöritteli samaan aikaan 3 naista. Js vika kokemukseni kaksosesta se kun varattu kaksonen yritti iskeä minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vesimiehiä on jostain syystä aina löytynyt ja ovat läheisiä ja ihastuttavia. <3

        Kaksosista vaan negatiivisiä kokemuksia. Toisen kanssa seurustelin niin tiiviisti että yötkin nukuimme yhdessä. Mitä hän teki, hän pyöritteli samaan aikaan 3 naista. Js vika kokemukseni kaksosesta se kun varattu kaksonen yritti iskeä minua.

        Oukei. Mä en usko merkkien vaikuttavan suhteisiin. Mutta onhan se spekulaationa ihan omanlainen maailmansa.

        Mulla on koko perhe vesimiehiä, siis minä poislukien ja isäni, joka on ylväs leijona. Ukko, mukulat ja äitini.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oukei. Mä en usko merkkien vaikuttavan suhteisiin. Mutta onhan se spekulaationa ihan omanlainen maailmansa.

        Mulla on koko perhe vesimiehiä, siis minä poislukien ja isäni, joka on ylväs leijona. Ukko, mukulat ja äitini.

        Se mikä tuntemiani vesimiehiä sitten yhdistää, niin ovat hyvin itsenäisiä, omapäisiä ja itseohjautuvia jokainen. Eikä hulluimmatkaan visio ole heistä hulluja, sillä ovat visiönäärejä, jotka eivät kaihda olla hullujakaan (muitten silmissä) kun johonkin oikeasti uskovat. Eli usko itseen ja omaan ajatteluun vahvasti tukeutuvia.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se mikä tuntemiani vesimiehiä sitten yhdistää, niin ovat hyvin itsenäisiä, omapäisiä ja itseohjautuvia jokainen. Eikä hulluimmatkaan visio ole heistä hulluja, sillä ovat visiönäärejä, jotka eivät kaihda olla hullujakaan (muitten silmissä) kun johonkin oikeasti uskovat. Eli usko itseen ja omaan ajatteluun vahvasti tukeutuvia.

        Pätee jokaiseen perheeni veskariin, siksi koen olevani helpossa seurassa. Mun ei tartte ajatella puolesta.. 😂👍

        Mutta kun ajattelen, saan nopeasti kyseenalaistavia kysymyksiä tai vankan tuen näkemyksilleni, joko tai. Näin meillä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pätee jokaiseen perheeni veskariin, siksi koen olevani helpossa seurassa. Mun ei tartte ajatella puolesta.. 😂👍

        Mutta kun ajattelen, saan nopeasti kyseenalaistavia kysymyksiä tai vankan tuen näkemyksilleni, joko tai. Näin meillä.

        Ps. En voi sietää kumppania joka ei osaa ajatella itse, vaan kyselee jatkuvasti, mites tää, mites toi, en tiiä, voivoi. Niitäkin on ollut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ps. En voi sietää kumppania joka ei osaa ajatella itse, vaan kyselee jatkuvasti, mites tää, mites toi, en tiiä, voivoi. Niitäkin on ollut.

        Joo vesimiehet on itsenäisiä ja siksi helppoja. En tiedä miksi niihin aina tykästynyt vaikka maamerkki olenkin. Paras naisystäväni on rapu. Itseasiassa elämäni rakkaus oli rapu myös. Mutta toki ihan muut asiat ratkaisee tuleeko rakkaustarina. Olen vaan huomannut että monesti ystävystytään "sopivien" merkkien kanssa ihan tiedostamattomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vesimiehet on itsenäisiä ja siksi helppoja. En tiedä miksi niihin aina tykästynyt vaikka maamerkki olenkin. Paras naisystäväni on rapu. Itseasiassa elämäni rakkaus oli rapu myös. Mutta toki ihan muut asiat ratkaisee tuleeko rakkaustarina. Olen vaan huomannut että monesti ystävystytään "sopivien" merkkien kanssa ihan tiedostamattomasti.

        Jeps. Ei kyllä itsenäisenä ihmisenä jaksaisi yhtäkään perässään vedettävää, sellanen suhde käy hyvin raskaaksi. Se on aina pelkkää plussaa minustakin, kun ihminen pärjää yksinkin ja sikti pystyy olemaan yhdessäkin.

        Nekin hiukan ihmetyttää, jotka ei yhdessä pysty olemaan, mutta pakko olis joku silti saada. Mutta en halua sanoa tuomiten, vain ihmetellen.


    • Anonyymi

      No sehän on varmaan nyt elämän tärkein asia. Hoh, hoi.

    • Anonyymi

      hyvä trekninen sanonra sirrenjoku kkk-upseweei saatranan narrunpenikka-upsaw3wei, poiasru mailmani

    • Rapu ole itse. Oinas oli entinen vaimo. Tyypillinen sellainen, mutta ollaan sielunkummpaneita, niin tullaan toimeen. Seuraava ja viimeisin oli kalat. Hänen kanssaan synkkasi välittömästi se seikkailu kuitenkin loppui lyhyeen, oli kiihkeää. Ihastuksen kohdetta ei tällä hetkellä enää ole.

    • Anonyymi

      Jaa ... en voi sanoa uskovani horoskooppeihin. Vielä vähemmän nyt kun ne onkin laskettu uusiksi ja olenkin ihan muuta kuin minä olen koko elämäni elänyt.

      Oinas olen noiden vanhojen kaavojen mukaan laskettuna.

      Oinas-Neitsyt ... Tämä oli hyvä suhde. Sitä en osaa sanoa miten olisi kestänyt aikaa, sillä hän kuoli jo kauan sitten.

      Oinas-Kaksonen (*2) ... Molemmat oli periaatteessa ihan ok, mutta täytyy todeta, että kaksosissa todella on kaksi puolta. Tai ainakin noissa molemmissa kaksosmiehissä oli kaksi hyvin erilaista puolta, joista toista rakastin ja toista vihasin.

      Oinas-Rapu ... Tämä meni vaihtelevasti. Minä olin meistä se selvästi herkempi yksilö (tosin nykyisen laskentakaavan mukaanhan mun pitäisikin olla Kalat, eli herkkiksistä herkin). Sinällään me olimme tuon ravun kanssa hyvin samanlaisia, niin hyvässä kuin pahassa. Kaksi herkkistä ei toimi kaikessa, mutta toisinaan toimii erinomaisen hyvin.

      Nyt olen ihastunut Jousimieheen, mutta yhteensopivuudesta en osaa (vielä) sanoa yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Exäni oli merkiltään urpo maahisten kalenterissa.

      • Tämä on vissiin aika yleistä 😄


    • Anonyymi

      Ravut on p seestä.

      • Anonyymi

        H vetin negatiivisia ja pitkävihaisia möllejä. Ikuinen sadepilvi päänsä päällä. Pelkkää valitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        H vetin negatiivisia ja pitkävihaisia möllejä. Ikuinen sadepilvi päänsä päällä. Pelkkää valitusta.

        Koska elämä ei anna mitään syytä muuhun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska elämä ei anna mitään syytä muuhun.

        Ja elämäkö kolhii muka nimenomaan vain rapuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja elämäkö kolhii muka nimenomaan vain rapuja?

        En minä missään kohtaa niin väittänyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä missään kohtaa niin väittänyt.

        Tässähän puhuttiin nimenomaan ravuista. Että jos tähän vastasit noin kun vastasit, niin oletettavasti puhuit nimenomaan ravuista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän puhuttiin nimenomaan ravuista. Että jos tähän vastasit noin kun vastasit, niin oletettavasti puhuit nimenomaan ravuista.

        Puhuin lähinnä vain omasta näkökulmastani. Että ainakaan oma elämäni ei anna aihetta muuhun... Jollain toisella ravulla voi olla ja onkin asiat paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        H vetin negatiivisia ja pitkävihaisia möllejä. Ikuinen sadepilvi päänsä päällä. Pelkkää valitusta.

        Onpa sulle sattunut ikäviä ihmisiä kohdalle vai ihankonitse poiminut ne huonoimmat ravut sankoosi, sillä mä en ainakaan tunnista itseeni tosta kuvauksesta.


    • Anonyymi

      Kaikki olleet rapuja yllättäen. Heissä ehkä on sellainen luonnollinen vakaus mikä tasapainottaa omaa räiskyvyyttä.

      • Anonyymi

        Ravussa vakaus, justpa joo. Negatiivisin mölli mitä merkeistä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravussa vakaus, justpa joo. Negatiivisin mölli mitä merkeistä löytyy.

        Never again. Ei kestä, ei jaksa sitä marttyyriyttä ja p …se mudassa oloa.


    • Anonyymi

      Tykkäsin tuosdta nornalaistein jutusa Troll -peikko- elokuva ;F

    • Valitettavasti on pakko olla ilonpilaaja ja sanoa, etten usko horoskooppeihin yhtään!

      Historiasta löytyy kaksi X ja he melkein vastakohtia luonteensa suhteen keskenään ja toimen herkkä, lähelle tuleva ja ajatteleva ja toinen sulkeutunut ja kontaktihalutin introvertti. Lisäksi löytyy kaksi Y ja hekin erilaisia luonteeltaan. Näillä herroilla on vain yksi yhteinen nimittäjä: älykkyys.

    • Anonyymi

      Kaikki ne olleet äässholeja merkistä riippumatta

    • Anonyymi

      Härkä on paras. Olen härkä ja härkä on paras 🤸🤸🤸🤸🏋️🏋️🏋️⛹️⛹️⛹️🤾🤾🤾🏃🏃🏃🧗🧗🧗🚴🚴🚴🤺🤺🤺⛷️⛷️⛷️

      Ensirakkaus oli rapu

    • Anonyymi

      Parhaimmat ja pahimmat puolet yhdellä adjektiivilla.

      Kaksonen hellä ja moraaliton.
      Leijona antelias valehtelija.
      Jousimies seurallinen ja itsekäs.
      Rapu turvallinen ja epäreilu.

    • Anonyymi

      Olen mies 48v kaksonen, ei ole entistä rakasta, ei ole nykyistä rakasta.

      • Anonyymi

        Saanko sinut? Olen vähän nuorempi nainen kylläkin mutta jos sinulla ei ole sidoksia (esim lapsia) niin kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Olen vesimies, mies on rapu.

      Vihoviimeinen yhdistelmä.

      Minä kyllä saan turvaa ja rauhaa ravun vakaudesta.

      Rapu järkevänä ihmisenä ei arvosta pätkääkään yllätyksellisyyttäni ja visioitani, joita pidän parhaina puolinani.

      Miestäni voisin sanoa kaavamaiseksi. Ilman minua hänen elämänsä olisi vaan työtä ja telkkarin tuijotusta.

      Ravun herkkyys ja ihanuus karisi aika äkkiä. Nykyään vaan takakireyttä ja katkeruutta.

      En suosittele rapua kenellekään. Ainakaan miestä.

    • Anonyymi

      Sinulla G-LoveR 2022-12-13 12:08:1 hyvä kuvaus. Lapsikin joskus sanoo, äiti et sä voi noin... kun saan ideoita, siis vesimiehenä
      Rapu - lyhyt seksitön suhde, hiljainen, haki naisia ja sai rakastumaan, minä yhtenä, jätti meidät kaikki kolme ja nappasi vähemmän kauniin naisen puolisokseen, joka suhde on kestänyt.
      Kaksonen - älykäs ja valloittava, paikallaan pysymätön, levoton, tukehtui mahdottomuuteensa, alkoholisoitui.
      Härkä - eli niinkuin tykkäsi, kuin kallio, järkähtämätön ja luotettava - niin luulin vaikka epäilen etten tuntenut sisusta koskaan, lapsen isä ja hyvä sellainen. Lähti hitaasti ja päättäväisesti vyörymään poispäin ja meni menojaan, minä vieläkin hiukan äimänä.

    • Anonyymi

      Olen viinamies eli vesimies ja parahaiten kanssani synkkaisi vaaleanpunaisen norsun kanssa. Vaaleanpunaiset norsut ovat vallan vereviä mimmeja toisin kuin ovat siiderivalaat eli jokinorsut.

    • Anonyymi

      Härkä: Suuri elämänrakkaus, suuri petos ja suuri pettymys. Voisko saada vaan tuon jutun vaan alusta.

      Oinas: Seksiä ja vaarallisia tilanteita ei puutu. Ei missään nimessä vakavasti otettavaa parisuhdeainesta. Syytä välttää kontaktia, jollei koe haluavansa heti petihommia.

      Kaksonen: Mustasukkainen, vainoharhainen ja päihdeaineongelmainen. Puistattaa heti, jos joku kertoo olevansa kaksonen.

      Vaaka: Vakaa ja erilainen, omapäinen oman tiensä kulkija, eikä mitää tietoa mitä ja missä huseeraa. Juttelee parisuhteesta mukavasti, mutta ei omasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe