Mitä sinulle tulee mieleen sanasta pettäminen?
Kun olet suhteessa, kuinka paljon mietit/ olet miettinyt sitä, pettääkö toinen osapuoli sinua?
Oletko tullut usein petetyksi? Jos olet/et ole, mistä luulet sen johtuvan?
Kuinka paljon pettämisen ajatus ahdistaa sinua suhteessa ollessasi?
Haluaisitko tietää, jos sinua on petetty?
Mitä tekisit, jos tietäisit, että sinua on petetty?
Pettäminen
37
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, hienoo, mahtavaa, taivaallista, oikein, jes, kyllä kyllä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17666904J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
minulle voi tulla mieleen sellainen ttä pesäpallomalalalla povcween...
Ei tuollaista elämän lopun liikuntakyvyttömyyttä. - Anonyymi
Pettäisin takaisin.
Lähinnä tulee mieleen seksi kolmannen osapuolen kanssa.
En juuri mieti suhteessa pettääkö toinen. Uskon siihen, että jos hän ei voi suhteessa hyvin, hän sanoo siitä, eikä tarvitse pettää. En tietääkseni ole tullut petetyksi?
Ei ahdista, että tulisinko petetyksi. Joskus sanoin exälle suhteessa, että jos hänellä riittäisi pokka, hän voisi pettää, koska jos en näe mitään eroa käytöksessä tms. mua voisi pettää helposti. En tiedä hsluisinko tietää? Ehkä en...jos osaisi erota itse, koska se loppuisi siihen jos tietäisin...ja ennemmin tai myöhemmin se paljastuisi kuitenkin.
Niin, siis eroaisin. Mitkään selitykset ei auta, ei keskustelut, ei katumiset tms. En edes suuttuis, pettyisin vaan, kääntyisin kannoillani ja se olisi siinä se suhde.En enää nykyään ole miettinyt petetäänkö mua vai ei mitenkään tietoisesti. Edellyttää jotain sellaista käytöstä, että havahdun moista miettimään.
Nuorempana olin naivi ja luotin sokeesti, että kun mä oon nätidti, kiltisti ja kiva, enkä tee mitään ilkeää niin ei se toinenkaan. Heh, paskat. Niin meni sinisilmät puhki että paukahti. Eli on petetty ja törkeästi onkin.
Olen esittänyt toiveen, että ennen kun luisuu siihen tilaan, että tekee mieli pettää, avaa suunsa ja kertoo ettei asiat ole enää hyvin. Jokin mättää ja mietitään mikä.
Jos pettäisi, niin en varmaan viittis jatkaa enää yhdessä. Voisi sitten lopettaa koko pelleilyn.- Anonyymi
Oon pettänyt useitakertoja. Nainen ei onneksi sitä tiedä.
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Mut me tiedetään sut.
- Anonyymi
Ei vai?
- Anonyymi
Ei ole asia jota miettisin. En oikeastaa mieti tuota lainkaan. Turha sitä on pohtia, kun ei sille kuitenkaan mitään voisi tehdä. Mahdollisia ongelmia pohditaan ja selvitellään sitten, jos niitä eteen tulee.
Olen tullut kerran petetyksi. Tekoa en hyväksy, vaikka periaatteessa ymmärrän tapahtuneen silloisen tilanteen ja ko. ihmisen persoonan valossa.
En tosiaan murehdi, enkä ahdistu asiasta. En pohdi pettämisen mahdollisuutta.
Haluaisin tietää ja ihan taatusti saisinkin tietää. Kyllä näillä asioilla on tapana tulla pintaan, tavalla tai toisella.
Se mitä tekisin, riippuu täysin siitä mitä on tapahtunut ja miksi. Mä en ole mustasukkainen yksilö ja periaatteessa voin antaa pettämisen anteeksi, jos tilanne on sellainen, että siihen on ollut oikeasti syynsä. Kertapanoon esimerkiksi ei minun maailmani kaadu, jollei kuvioon liity muuta raskauttavaa. Sen sijaan suhdetta en antaisi ikinä anteeksi, en antaisi anteeksi edes tapailua selkäni takana, vaikkei siihen seksiä liittyisikään. - Anonyymi
Pahinta mitä toiselle voi tehdä. Epärehellisyys.
Kun olet suhteessa, kuinka paljon mietit/ olet miettinyt sitä, pettääkö toinen osapuoli sinua?
En mieti lainkaan muuta kuin sillon kun joutuu ajamaan vieraita naisia pois ihsn konkreettisesti.
Kerran elämässä olen tullut petetyksi ja uskon että siihen vaikutti miehen psyykkiset sairaudet (hänellä 3 naista yhtä aikaa)
Ei ahdista lainkaan. Toiseen pitää voida luottaa ja jollei voi niin sillon on katkastava suhde heti.
Haluaisitko tietää, jos sinua on petetty?
Tottakai haluaisin tietää. Mies muistaa loppuelämän että hän petti juuri minua. - Anonyymi
Jos pettää niin se on aina tahallinen teko oli mies tai nainen niin pettäminen on aina tahallista. Pettää ei voi vahingossa koskaan. Miehet aina sanoo, no kun olin vähän kännissä niin asiat meni kuten meni eli pettivät. Ei se muna mene naisen pilluun vahingossa vaan tietoisesti. Eikä naisetkaan voi vahinossa pettää. Se on tietoinen valinta.
- Anonyymi
"Pettäminen" pajatus on hölmö. Kun seksi ei toimi sen hetkisen kumppanin kanssa niin hekuma etsitään muualta. Se on normaalia, eli niin ihmiset tekevät, ja ovat aina tehneet. Jokin on johtanut siihen tilanteeseen. Siis, kun seksi ei toimi parisuhteessa niin "vikaa" on yleensä molemmissa, se joka "pettää" ei automaattisesti ole "syyllinen" yksin, jos on lainkaan "syyllinen".
Tämä tilanne tulee lähes automaattisesti eteen kun naisella alkaa vaihdevuodet (joskus 40v tai vähän sen jälkeen) jolloin hänen seksuaalisuutensa päättyy ja kaikki seksiin/seksuaalisuuteen vähänkin viittaava alkaa inhottamaan häntä, naiden muuttuu mummeliksi. Silloin mies joko lähtee lopullisesti tai piipahtelee "vieraissa".- Anonyymi
Mitäpä tuohon voi muuta sanoa, kuin onnea valitsemallasi tiellä.
- Anonyymi
Mulla ei oo ikinä ollu näin kovat panohalut ku 44v. :D Miesten kohdalla henkinen pettäminen on se pahempi juttu koska miehet kyllä pystyy fyysiseen pettämiseen ilman tunteita mutta henkiseen pettämiseen vaaditaan tunteita.
- Anonyymi
Yksi tavallisista muutoksista parisuhteessa tapahtuu vauvan pullautuksen seurauksena, kun nainen on paisunut rumapainoiseksi eikä viitsi laihduttaa takaisin kaunispainoiseksi. Hän on itse seksuaalinen, mutta harva mies haluaa häntä möhköfanttin kanssa rakastella. Miehet yleensä odottaa vuoden tai kaksi ja sitten tapahtuu nk. vauva-ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tavallisista muutoksista parisuhteessa tapahtuu vauvan pullautuksen seurauksena, kun nainen on paisunut rumapainoiseksi eikä viitsi laihduttaa takaisin kaunispainoiseksi. Hän on itse seksuaalinen, mutta harva mies haluaa häntä möhköfanttin kanssa rakastella. Miehet yleensä odottaa vuoden tai kaksi ja sitten tapahtuu nk. vauva-ero.
Noinhan se menee. Ja sitten on vielä niin että suurinosa leikkaa tukan lyhyeksi ja alkaa mieheksi. Huijausta mennä pitkätukkaisena laihana naimisiin ja sitten muuttua lyhyttukkaiseksi pullukaksi. Tämän tosin ei pitäisi olla enää yllätys. Elämä on valintoja. Ja kaikista pisimpään kannattaa miettiä lastentekoa. Onko resursseja siihen ja jos niin kenen kanssa niitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt, että nainen lihoaa raskaudessa, koska on yhdessä päätetty tehdä lapsi, Laihdutus vaatii voimavaroja. Jos kotona on itsekäs ja epäempaattinen mies, joka ei kanna osaansa lapsiperheen arjesta ja päästä mammaa liikkumaan edes kerran pari viikossa, mistä kuvittelet että hektisessä vauva-arjessa jää voimia laihdutukseen? Usein totuus ensimmäisen kanssa on, ettei kerkeä syömään kunnolla eikä juomaan edes kahvia päivän aikana ja makeaa menee jo sen takia ja koska makeasta saa mielihyvää mitä muuten saisi liikunnasta ja seksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt, että nainen lihoaa raskaudessa, koska on yhdessä päätetty tehdä lapsi, Laihdutus vaatii voimavaroja. Jos kotona on itsekäs ja epäempaattinen mies, joka ei kanna osaansa lapsiperheen arjesta ja päästä mammaa liikkumaan edes kerran pari viikossa, mistä kuvittelet että hektisessä vauva-arjessa jää voimia laihdutukseen? Usein totuus ensimmäisen kanssa on, ettei kerkeä syömään kunnolla eikä juomaan edes kahvia päivän aikana ja makeaa menee jo sen takia ja koska makeasta saa mielihyvää mitä muuten saisi liikunnasta ja seksistä.
Ei raskaus lihota vaan syöminen. Eikä kukaan normasli mussuta jotain karkkia. Minä kun olen luullut että se vauva on maailman suurin ihme ja tuo onnenhormonit?
- Anonyymi
Sinullako ei osuutta seksin toimimattomuuteen?
Eikö voisi kehittää sitä. Ajoissa. Jos rakastaa. Ilmeisesti et rakastanut. Sinulla ei ollut menettämisenpelkoa eikä kehittämisen tarpeita. Pelkkäö jaskaa jauhat. Puhua ja leikkiä. Hemmotella vuoron perään.
Niin se menee piiiitkissä suhteissa. Tilanteet ja ajanjaksot vaihtelevat.
Paitsi jos olet sen (miehen) perään!
- Anonyymi
En ole pettänyt, mutta sitäkin useampi on yrittänyt tehdä sitä kanssani. En tiedä, onko sellaista miestä olemassa, joka ei kertaakaan harkitsisi moista?
Naiselle kuuluu kertoa mikäli sen mies pettää.
Mitäkö itse tekisin jos tällaisesta kuulisin: Minun kanssani sillat poltetaan vain yhden kerran.- Anonyymi
"En tiedä, onko sellaista miestä olemassa, joka ei kertaakaan harkitsisi moista?"
Kun mies on onnellinen (riittävässä määrin tyytyväinen) parisuhteessaan niin harvempi mies sitä tilannetta riskeeraa.
Mutta siinä tapauksessa, kun suhde on muuttunut huonoksi (kuten: naisesta tulee rumapainoinen tai rumakokoinen, nainen alkaa käyttämään seksiä kiristyskeinona, nainen alkaa nalkuttamaan) niin mies ryhtyy hahmottamaan uutta elämää, tai ainakin oheissutinaa. On toki joitakin harvoja miehiä jotka siinä tilanteessa polvistuu.
Pettäminen on sukupuolistakanssakäymistä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. Pettämistä on myös kaikenlainen muu romanttinen sutina jonkun muun, kuin oman kumppanin kanssa. Siinä vaiheessa kannattaa alkaa miettimään eroa, kun tällaista esiintyy. Minua on todennäköisesti petetty monestikin, mutta en ollut siitä tietoinen, vahvoja epäilyksiä vain. Ihminen oli sellainen, että se oli enemmän kuin todennäköistä että niin voisi käydä.
-Lähinnä nuoruusvuodet. Sana on sellainen, jota en ole käyttänyt tai kuullut IRL suhteessa varmaan sitten 22 vuotta täytettyäni. Lähinnä lukenut täältä ja naistenlehdistä, tv:ssä ja elokuvissa ollut aiheesta. Sitä (ennen 22v.) ennen käytin ja kuulin usein. Minulla oli nuorena neljä vuotta poikaystävä, joka oli (aiheetta) sairaalloisen mustasukkainen.
-Tässä suhteessa, jossa nyt olen ollut kohta 30 vuotta, pari kertaa ehkä ohimennen jossain tilanteessa, joka on hetken ollut epäselvä. Ajatus on mennyt aika nopsaan ohi. Minulta ei ole kyselty/syytetty tässä suhteessa pettämisestä senkään vertaa.
- Siinä nuoruudenliitossa jossa olin 18-22 vuotiaana tulin petetyksi ainakin pari kertaa, vaikka en tiedä, lasketaanko sitä, kun oltiin tavallaan "tauolla": Tässä suhteessa en ole ainakaan tietoinen, että olisin tullut petetyksi, mutta voihan olla, että joskus, kerran tai pari miehellä olisi lipsunut humalassa, ei voi tietää. Ja jossain lyhyemmissä suhteissa tiedän, että on tapailtu muitakin, mutta silloin ei ole ollut meillä ainakaan kyse seurustelusta vaan tapailusta, seurustelun esiasteesta. En osaa olla oikein vihainen niistä. Taisin kyllä aikanaan suutahtaa, kun tapailukumppanin taskusta löytyi kauppakuitti, jossa luki kondomipaketti juuri ennen matkaan lähtöä "kavereiden" kanssa. Meillä ei ollut silloin ollut vielä seksiä. Eikä se suhde kyllä kehittynytkään seurusteluksi.
Luultavasti siksi en juurikaan ole tullut petetyksi, että valitsen miehen sen mukaan, että hän on hyvin sitoutunut minuun ja selkeästi tykkää. Eivätkä poika/miesystävät ole olleet luonteeltaan naistenmiehiä. Tosin pisimmät suhteeni ovat olleet sellaisten kanssa, joilla on suht korkea libido ja humalassa se on saattanut nuoruudessa tai miksei vanhempanakin aiheuttaa sen, että heillä on lipsunut, jos tarpeeksi innokas ja tarpeeksi kiinnostava nainen on baarissa tarpeeksi pitkään liehitellyt. Tiedostan kyllä tämän tosiasian. Mutta ei heidän suosionsa niin suuri ole, että sellaista "tuuria" niin usein olisi ollut :P
- Ei ahdista, en mieti pettämisiä, jotenkin täysin ajanhukkaa. Minua ahdistavat ihmiset, jotka kelaavat jotain pettämisiä, kun elämässä tapahtuu joka päivä ainakin omassa elämässä paljon kiinnostavampia ja huolestuttavampia asioita.
Haluaisitko tietää, jos sinua on petetty? En välttämättä, jos se ei mitenkään muhun vaikuta. Tietysti, jos nyxä ottaisi puheeksi pettämisen, tietäisin, että nyt on tosi kyseessä. Ajattelisin: hän haluaa kertoa siitä jostain tietystä syystä: haluaa eron ja mennä yhteen toisen kanssa, on saanut jonkun taudin ja varoittaa mua siitä, että mullakin voi olla, tai haluaa keventää mieltään jostain tietystä syystä (on esimerkiksi muitakin murheita ja ajattelee, että pettämisen tunnustaminen auttaa johonkin suuntaan) Eli silloin tietysti haluan tietää, jos se vaikuttaa kaikkeen.
En osaa sanoa. Riippuu toisesta osapuolesta. Jos hän olisi rakastunut, haluaisin erota ja antaa hänelle mahdollisuuden onnelliseen elämään. Jos kertoisi taudista, menisin testeihin jne. Ei tuohon ole mitään oikeaa vastausta. Tilanteesta riippuen.- Anonyymi
Haluaisin tietää pettämisestä ja eroaisin heti
- Anonyymi
- Sukupuolisuhde. Myös sellainen ystävyyssuhde, jossa ruoditaan kummankin parisuhdeasiat juurtajaksain, eikä pidetä sitä salassa.
Ymmärrä että joskus toisen puoliso voi olla hyvä keskustelija ja saada ratkaisua aikaan. Mutta asia pitää olla luottamuksellinen ihan kaikilta muilta. Olen itse käyttänyt joskus tätä, jutellut naimisissa olevan miehen kanssa ja se on parantanut omaan liittoani. Seksistä ei ollut edes puhetta,
- En mieti, pitää mennä jos löytää paremman. Minun ei tarvitse olla yksin enkä rakastu palavasti. Tykästyn ja se menee ohi jos suhde ei toimi.
- Olen joutunut. On sattunut yksi levoton tyyppi matkaan. Voin pitää sitä totena, koska hänen seuraavatkin suhteet ovat kariutuneet. Ei voi johtua minusta koska mun luota saa vapaasti lähteä, tarvii vaan sanoa ja pakata.
- Ei ollenkaan, vaikka tiedän että olisi kurjaa jos sen toisen kanssa on hyvä olla. Mutta tiedän että suren ja ikävöin hetken ja menen eteenpäin. Kysyisin kyllä syytä, oppiksi uuteen suhteeseen. Itse en petä, joko olen siinä tai lähden kerralla.
Haluaisitko tietää, jos sinua on petetty? Satavarmasti haluaisin. Olen ollut ihmisten ivattavana onnellisen tietämätön parini päiväkahviseurasta.
- Kysyisin syytä, yrittäisin selvittää miksi. Jos mielestäni olisi jokin "vahinko", antaisin anteeksi ja jatkaisin. Jos en saisi keskusteluyhteyttä, kääntyisin kannoillani, enkä palaisi. - Anonyymi
En pettänyt vaikka olisin saanut pillua kauniilta naiselta.
Minä ajattelen aivoilla enkä munalla. Enkä pettänyt vaikka joskus kun olin snkku, sinkkuna olisin saanut varatulta naiselta joka suoraan ehdottu seksisuhdetta. En pane varattuakaan.- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
öjam jasialom,ittam oommpomvpoö',ott''otsw. kpsa laittaa kädet reisienalleniinlämittää :D
- Anonyymi
Minulla on ollut taipumusta siihen. Ei enää mitä tahansa suhdetta, joko tai. Jos luottamus menee niin jätän heti.
- Anonyymi
Aika rauhassa olen asian suhteen, olen tehnyt selväksi että suhteen minuun voi lopettaa ennen pettämistä ja pettäminen on synonyymi suhteen lopettamiselle, paitsi että se on rumempi ja halveksittavampi tapa lähteä. En ole tietoisesti sokea varoitusmerkeille vaan kysyn asiaa suoraan enkä kuuntele vastauksessa sanoja vaan sitä mitä se toinen vastaa.
On selvää että pettävä ihminen on minulle väärä, niin selvää ettei siihen kannata ladata edes varsinaista negatiivista arvoa. Pettäjä on yksinkertaisesti ihmisenä vähempi koska toimii noin, pettäjä on kuin kerjäläinen avoimen sosiaaliturvan maassa, ei ole pystynyt edes aivan minimistandardiin ihmissuhteessa.
En suojele varsinaisesti itseäni pettämiseltä paitsi sen suhteen että valikoin seuraukseni terveitä ihmisiä, en murehdi tai panikoi vaan toimin tilanteen mukaisesti. Olen tullut petetyksi ja siitä seurasi kirurgintarkka viilto irroittaakseen sen ihmisen elämästäni oikeastaan samantien. Ei se kipua ja surua ja pettymystä lievitä, mutta ne paranevat ajan kanssa; siksi asiaa ei tarvi murehtia liikoja. - Anonyymi
saatamam p,a oj,omem ,iölimåemolla :D
Oikeasti kyllä uniaa jos näkee trytrtröjä. - Anonyymi
Sairaanhoitaja tyttö ja lääkäri ovat alieneita eli ihmnisten vihollisia ;D
Ylilääkäri on maailman joko vihollinen :D Noh joo pettämistä joo tottakai pelko on elänyt ja elää. Ikävä kyllä en halua mitään tauteja.🤢😮💨
Turvallinen matka, jos johonkin on ihastunut.🤔 ketään en ole koskaan nähnyt livenä. Joten en ole niin heikko vaikka ihastunkin .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699