KATTOKAA TÄÄ!!!!

doorikset

Hei kaikki tytöt, pojat ja muut! Me ollaan täs vähän aikaa sitte perustettu bändi Heinolan seudulle ja ostettiin soittimetkin vähän aikaa sitten. Yks (mä) (minski) laulais (14W) ja toinen (toi) (bambi) (14W) (myös) soittais kitaraa (sähkäriä) (se osti sen viime viikolla, mut vahvarii ei oo ja aateltii et teil olis ni olis hyvä) ja sit toi kolmas (jensu) (13W, mut täyttää ens kuus 14W) soittais bassorumpua (sit ei tarvis basistii eikä rumpalii eriksee). :)
Soitettais jotain apiksen tyylistä rokkii, hevikin käy.
Eli se mitä meijän pändi hakee, olis monitori ja vahvari. Ehkä joku sudio olis myös hyvä ni vois tehä levyn vaik jo syksyllä.
Pikaisesti ottakaa yhteyt :)

t.Jensu, Minski ja Bambi

49

4503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussu^^

      He! MÄ OON AINA halunnu tulla siuttaa jonnekki bändii? ja nyt mulla ois mahixii jos pääsisin teiän bändii soittaa vaikka banjoa??? oon soittanu sitä viimeset 11vuotta ja oon ite 13W, täytän ens syksynä 14w.

      • doorikset

        onks se banjo vähän niinku semmoi mitä linda lampeniuski soittaa? kyl sä voit tulla jos se on joku siisti soitin ja oot hyvännäkönen! koska me ollaa aika, vaikka ite sanotaaki :))


      • HAHAHHHAa

        mulla on koiria perseessä!!!


    • LOLLL

      joku vitsi tää ? xDDDDD aika hyvä oot jos saat korvattua basistin bassorummuilla X)))) ja oikein studion meinasitte heti saada ? :DDD juu joka nurkantakanahan sellasia löytyy ja sitten vihjeenä opetelkaa ensin soittamaa x)

      • doorikset

        kyl me opetellaaki soittamaa ja kyl me jo vähän osataa. ku kitaras on onneks vaa neljä kieltä ni se on sillai helppo. ja meiän mielest se bassorumpu juttu on just hyvä ku sit ei tarvi vältsi niin montaa jäsentä.


      • rocket.queen1st
        doorikset kirjoitti:

        kyl me opetellaaki soittamaa ja kyl me jo vähän osataa. ku kitaras on onneks vaa neljä kieltä ni se on sillai helppo. ja meiän mielest se bassorumpu juttu on just hyvä ku sit ei tarvi vältsi niin montaa jäsentä.

        juu-u. taidatte olla hieman vähä-älyisiä. ei millään pahalla. mutta käykää nyt koulunne. ellei sitten ole niin ikävästi käynyt että.. opettajat on menettäny toivonsa teijän suhteen. mut sit ku teistä tulee tähtiä. ni mä voin sanoo et mä kyllä asun kuussa.. et ihan hauskaa pitäkää. ehkä joku manageri luottaa tolasiin.. no joo.. tyhmempiin lapsiin. mut osa kaksi. en kyl yhtään ihmettele jos satutte olemaan pokemon ja sen kaverit.. ja muuten. ihan vaan helpottaakseni teidän urakkaa. kitarassa on 6 kieltä.. ja toi bassorumpu juttu. se ei vaan toimi. sori


      • doorikset
        rocket.queen1st kirjoitti:

        juu-u. taidatte olla hieman vähä-älyisiä. ei millään pahalla. mutta käykää nyt koulunne. ellei sitten ole niin ikävästi käynyt että.. opettajat on menettäny toivonsa teijän suhteen. mut sit ku teistä tulee tähtiä. ni mä voin sanoo et mä kyllä asun kuussa.. et ihan hauskaa pitäkää. ehkä joku manageri luottaa tolasiin.. no joo.. tyhmempiin lapsiin. mut osa kaksi. en kyl yhtään ihmettele jos satutte olemaan pokemon ja sen kaverit.. ja muuten. ihan vaan helpottaakseni teidän urakkaa. kitarassa on 6 kieltä.. ja toi bassorumpu juttu. se ei vaan toimi. sori

        sä et tiedä meist mitää etkä meiän musast tai soitost! ja me ollaa testattu sitä bassorumpujuttuu jo ja se toimii just hyvin! kuulisit vaa! ja kyl tuut kuulemaaki koska meist tulee kuuluisii!
        Voit liittyy meiän fani kerhoo osottees www.doorikset.fi/mäoonteiänikuinenfani/teootteihanii/puspus


      • Nimetön
        doorikset kirjoitti:

        sä et tiedä meist mitää etkä meiän musast tai soitost! ja me ollaa testattu sitä bassorumpujuttuu jo ja se toimii just hyvin! kuulisit vaa! ja kyl tuut kuulemaaki koska meist tulee kuuluisii!
        Voit liittyy meiän fani kerhoo osottees www.doorikset.fi/mäoonteiänikuinenfani/teootteihanii/puspus

        kyl te ihan vitsillä vedätte. i´m sure about it.. mut ihan sama. vähän mä nauran teille..


    • Hydra

      HAhaha :D;ASD;ASD;ASD

      • doorikset

        mikä sua noin naurattaa?


      • rocket.queen1st
        doorikset kirjoitti:

        mikä sua noin naurattaa?

        miettikääpä sitä..


    • Apis Forever! and heavy :) ...

      Hei minä soitan sähkökitaraa ja voisin tulla teidän bändiinne kakkoskitaristiksi.Olen soittanut lukuisissa yhtyeissä mm.Children of Bodom,Ozzy Osbourne, Poisonblack, Rainbow,Iron Maiden...Mutta olen painottunut lähiaikoina soolouralle.Tulisin niin mielelläni bändiin kitaristiksi.Niin ja tottakai toimisin samalla monitorina ja vahvarina.Mutta kun olo tuntuu niin huonolta ilman kitaraa kaulassa esittää monitoria ja vahvaria.
      Tuosta minun monitorista vielä että vaikka olen urospuoleinen niin pystyn helpoilla toimenpiteillä muuttumaan naaraaksi.Niin ja minussa on kaksi ulos ja sisääntuloa ja stereo mahdollisuus.

      • doorikset

        vähäx siistii. Hyvä et oot sillai valmiix kuuluisa ni meki ollaa sit koht julkkiksii!! :))
        Me ollaa kuitenki aika hyvännäkösii et sun ei tarvi hävetä, eikä se mitää jos oot mies koska oot julkkis. Voitas ekoissa harkoissa soittaa joku apiksen hevi biisi vai mitä?
        Kiva jos voit olla myös monitori ja vahvari ja kiva ku sulla on noita tuloja (sisään ja ulos)!
        koska sulle kävis niinku akat harkat? meille käy aina koska meil ei oo poikkiksii. mut hei, ootsä muuten varattu? olis kiva jos oisit sinkku ni sun tyttis ei olis mustis. no mut, moikka!


      • Apis Forever! and heavy :)
        doorikset kirjoitti:

        vähäx siistii. Hyvä et oot sillai valmiix kuuluisa ni meki ollaa sit koht julkkiksii!! :))
        Me ollaa kuitenki aika hyvännäkösii et sun ei tarvi hävetä, eikä se mitää jos oot mies koska oot julkkis. Voitas ekoissa harkoissa soittaa joku apiksen hevi biisi vai mitä?
        Kiva jos voit olla myös monitori ja vahvari ja kiva ku sulla on noita tuloja (sisään ja ulos)!
        koska sulle kävis niinku akat harkat? meille käy aina koska meil ei oo poikkiksii. mut hei, ootsä muuten varattu? olis kiva jos oisit sinkku ni sun tyttis ei olis mustis. no mut, moikka!

        no vaikka heti huomen.
        mut ei kai me viä harjotella että ensin tehdään pari levyä?
        ja sinkkuli oon et voitte harjottaa bändäritoimintaa.


      • Apis fani ^^
        Apis Forever! and heavy :) kirjoitti:

        no vaikka heti huomen.
        mut ei kai me viä harjotella että ensin tehdään pari levyä?
        ja sinkkuli oon et voitte harjottaa bändäritoimintaa.

        Kuka olet Apis Forever! and heavy :)?


      • mee?!?!
        Apis fani ^^ kirjoitti:

        Kuka olet Apis Forever! and heavy :)?

        Jag heter Yngwie Malmsteen


      • rocket.queen1st

        sähän kuulostat mielenkiintoselta tyypiltä :) . joo. mä voisin ottaa sut pändiini!


      • asdAFAFE

        Kiitos. Päivän naurut
        JA TÄÄ KOKO TOPIKKI ON PERSEESTÄ! LOL


      • kissmyice
        mee?!?! kirjoitti:

        Jag heter Yngwie Malmsteen

        Ynkka on perseest!


    • Apis fani ^^

      Vitun teinit? Voitteko ottaa nelikieliset kitaranne ja työntää ne niin syvälle rektaaliinne, että viimeisetkin kielet katkeavat? Ootte luultavasti niin paskoja soittamaan, että en haluu ees tietää!! Ja kauan muuten ootte soittanu? Esim: Sähkökitaraa?

      • doorikset

        no voidaan me ne sinnekin työntää jos vaa levyt myy. ja osataa me soittaa tosi hyvin jo. tänääki ollaa harjoteltu paljon et älä viitti! et kuintenkaa ite osaa ni oot kade!
        mut kyl säki opit ku vaan harjottelet pari päivää! onnee harkkoihi!

        moikkis moi!


      • Anu

        Hassua kun kaikki ei ymmärrä selvää vitsiä.. Vielä hassumpaa on se että useat ihmiset jatkaa samaa virsiä. Piristi minun aamuani.


      • Yngwie Malmsteen (apis-fani...
        Anu kirjoitti:

        Hassua kun kaikki ei ymmärrä selvää vitsiä.. Vielä hassumpaa on se että useat ihmiset jatkaa samaa virsiä. Piristi minun aamuani.

        Hyvä että piristi aamuasi.

        Terveisin:Yngwie Malmsteen
        3.patalioonaprikaatti
        YUN (Yhdistyneet uus natsit)


      • doorikset
        Yngwie Malmsteen (apis-fani... kirjoitti:

        Hyvä että piristi aamuasi.

        Terveisin:Yngwie Malmsteen
        3.patalioonaprikaatti
        YUN (Yhdistyneet uus natsit)

        just kiva sillai piristää ihmisii nyt ku meil on jo bändiki ja kaikkee! oisko sul ehdotuksii nimeks? miten ois vaik (the) DOORS(ikset) ? ainii, mut sä et ookkaan dooris tai siis sillai gimma.. mut haittaax? jos ei ni meist se olis hyvä.

        moikka!


      • Yngwie malmsteen..joo se ki...
        doorikset kirjoitti:

        just kiva sillai piristää ihmisii nyt ku meil on jo bändiki ja kaikkee! oisko sul ehdotuksii nimeks? miten ois vaik (the) DOORS(ikset) ? ainii, mut sä et ookkaan dooris tai siis sillai gimma.. mut haittaax? jos ei ni meist se olis hyvä.

        moikka!

        HYVÄ IDEA!
        voin mä olla dooriski jos sä haluut


      • Yngwie malmsteen..joo se jo...
        doorikset kirjoitti:

        just kiva sillai piristää ihmisii nyt ku meil on jo bändiki ja kaikkee! oisko sul ehdotuksii nimeks? miten ois vaik (the) DOORS(ikset) ? ainii, mut sä et ookkaan dooris tai siis sillai gimma.. mut haittaax? jos ei ni meist se olis hyvä.

        moikka!

        HYVÄ IDEA!
        voin mä olla dooriski jos sä haluut


      • doorikset
        Yngwie malmsteen..joo se jo... kirjoitti:

        HYVÄ IDEA!
        voin mä olla dooriski jos sä haluut

        joo haluun mä! se olis just kivaa! me saatii uus jäsenki taas, sulle kundikaveri. jos tiiät viel yhtä kundii bändii ni sano ku sit olis tasaluvut niinku!
        Moikkis moikkis moikka!


    • valaistunut

      Tämä keskustelu uudisti tietoisuuteni musiikista täysin. Minä kun, vaikka en paljoa rummuista tiedäkään, luulin aina että bassorummulla tarkoitetaan sitä jalalla soitettavaa rumpua, joten luullakseni sillä on aika vaikea korvata bassoa ja muita ruumun osia, kuten virveliä, tomeja tai peltejä. Lisäksi, minä olen aina luullut, että kitarassa on KUUSI kieltä ja BASSOSSA on NELJÄ kieltä. Toki ainahan tehdään uusia keksintöjä. Niin ja eikö ennen levyn tekemistä kannattaisi olla muutama oma kappale ja soittotaitoa? Niin ja soittotaidolla tarkoitan, että OSAA soittaa ja HALLITSEE soittimensa, ja kyseistä soittotaitoa ei hankita parissa päivässä. Niin ja pieni tietämys musiikista ei olisi pahitteeksi.
      "Jos levyt myy", "meistä tulee kuuluisia"... Tiedättekö kuinka monta bändiä maailmassa on? Ja kuinka monta bändiä joista ei koskaan tule kuuluisia? Ja vaikka siellä tähtitaivaassa olisi minkälaista hiphop- ja purkkapoppaskaa, niin tuollaisista "bändeistä" ei ainakaa ole esittämää edes äidille syntymäpäiväonnittelulaulua. Kasvakaa nyt herranjumala aikuisiksi vaikka lapsia olettekin. Niitä aivoja jotka sieltä onton pääkopan uumenista löytyvät, ei ole kielletty käyttämästä.

      P.S. Oliko tämä vitsi vai onko maailmassa olemassa todellakin noin säälittävää ja naurettavaa sakkia? Joka tapauksessa, sainhan päivän parhaat naurut.

      • Twist Twist

        Moi voiksmä soittaa teiän bändissä mä osaan soittaa mitä vaan ja mä oon sellanen true heavari :D:D:D ja kaiken lisäks helvetin komee en pilais teiän komeeta ryhmää ja ikääki on vaan 58


      • doorikset
        Twist Twist kirjoitti:

        Moi voiksmä soittaa teiän bändissä mä osaan soittaa mitä vaan ja mä oon sellanen true heavari :D:D:D ja kaiken lisäks helvetin komee en pilais teiän komeeta ryhmää ja ikääki on vaan 58

        Kyl sä voit tulla, ku kerta komeeki oot! sithän meit ois jo viis et se ois just hyvä! ois niinku kax kundii ja kolme kimmaa ja sit me voitas ottaa ehkä viel yks kundi ni ois kaikille sillee parit ja vois vaik alkaa seukkaa tai sillai niinku keskenää tai sillai :)


      • doorikset

        jos et kerran rummuist tai muist soittimist mitää tiiä ni älä sit käy arvailemaa! me tiietää, ja tiietää myös noist kielist ja muist.. esim mä soitan kitaraa ja siin on neljä kieltä! se sähkäri jonka sä muka oot nähny on joku muu soitin, et tiedox vaa sullekki!! ja sitä paitsi ku et oo ikinä kuullu meijän soittavan ni turhaa tuut sanoo ettei muka osattais! me ollaa vaa lahjakkait et älä meit syytä jos sä et opi paris päiväs!
        kyl me tiietää ettei kaikist tuu kuuluisii mut me tehää hyvät biisit ja ollaa hyvännäkösii ni kyl meist ainaki tulee!!! näät sit!

        ps. se parhaiten nauraa joka viimesex nauraa!!


      • Riukka

        Tulipa tässä mieleeni että eikö ole olemassa kuusikielisiäkin bassoja..?


      • daGuitarist2beFamous
        doorikset kirjoitti:

        Kyl sä voit tulla, ku kerta komeeki oot! sithän meit ois jo viis et se ois just hyvä! ois niinku kax kundii ja kolme kimmaa ja sit me voitas ottaa ehkä viel yks kundi ni ois kaikille sillee parit ja vois vaik alkaa seukkaa tai sillai niinku keskenää tai sillai :)

        joo mä voisin olla teiän kolmas kitaristi (vai montako teillä jo on?) ;)
        mut on varustettu pitkällä uloslähtö kaapelilla, joo on mä kyl kans aikas hyvännäkönen jätkä ;) vaikka näin ite sanonki ;)

        et pus pus ja mukaan vaan, eiks jeh?? ;)

         


    • anesthesy

      eeeei helvetti :DDDDDD ompa aika hyvä vitsi :DD sain hyvät naurut, siitä pisteet dooriksille XDD

      • doorikset

        olehyvä nauruista :D toivottavasti kaikki muutkin nauttivat ;D


    • _heikki_

      *nauraa*
      mitenkäs sanoitukset?

      • doorikset

        no siis ollaa me jo jotai sanotettu.. esim tää: ja me sit käännetää tää enkuks.

        tän piisin nimi on vittu sä oot hirvee ja se menee näin:


        voi ku sä oot kamala
        siis tosi hankala

        kertsi:
        vittu vittu vittu vittu
        hirvee oot, hirvee oot
        vittu sä oot hirveee-eee-eee-eee!

        mä en jaksa elää
        enää-äää-äää-äää

        en haluu sua mun elämäää-äää-äään!!!!!

        kertsi

        sä oot silli, pilli, rilli, tilli eli vittu sä oot hirvee!

        mä soitan skittaa joten älä käy mulle valittaa!
        sä oot tyhmä ja mä oon kiva.
        kiva
        kiva
        kiva
        kiva siis iiiiiihhaaaaaaa-aaaa-aaan IHQ!11


        JA SIT KERTSI KOLMEE KERTAA

        ja sama enkuks

        fuck you are terrible!

        you are so terrible and so hard to handle!

        fuck fuck fuck
        terrible are you! you are so9ooooo horrible!

        i can't live anymoree-eee

        you are herring, whistle, eyeglasses, dill so fuck you are terrible!

        i play guitar so fuck you asshole and talk to my hand! you are stupid and i'm nice!

        nice
        nice
        nice
        nice
        so wonderful, wonderful, wonderful life.... uuuhuuuuu...ou beibi beibi (boi) (come back) (please) (baby) (oops i did it again)


        FUCK YOU!
        SUCK MY FUCKIN' DICK AND fuckin LIKE IT!!!
        (and die in hell(sinki)


        thaaaaaaank you (beibi boi...)

        uuulalal i love you baby, uulallalllaaaa love me tonight

        we will we will fuck you asshole mothafux! (hotfox)

        mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..honey.................kiss me! kiss me!
        and touch my ding ding dong and talalalalaaaaaaaa (shalalaaaaa) (fuck)



        the end (of life)



        (of days)







        eli DAYS OF OUR LIVES!!!!


      • dooris!!111
        doorikset kirjoitti:

        no siis ollaa me jo jotai sanotettu.. esim tää: ja me sit käännetää tää enkuks.

        tän piisin nimi on vittu sä oot hirvee ja se menee näin:


        voi ku sä oot kamala
        siis tosi hankala

        kertsi:
        vittu vittu vittu vittu
        hirvee oot, hirvee oot
        vittu sä oot hirveee-eee-eee-eee!

        mä en jaksa elää
        enää-äää-äää-äää

        en haluu sua mun elämäää-äää-äään!!!!!

        kertsi

        sä oot silli, pilli, rilli, tilli eli vittu sä oot hirvee!

        mä soitan skittaa joten älä käy mulle valittaa!
        sä oot tyhmä ja mä oon kiva.
        kiva
        kiva
        kiva
        kiva siis iiiiiihhaaaaaaa-aaaa-aaan IHQ!11


        JA SIT KERTSI KOLMEE KERTAA

        ja sama enkuks

        fuck you are terrible!

        you are so terrible and so hard to handle!

        fuck fuck fuck
        terrible are you! you are so9ooooo horrible!

        i can't live anymoree-eee

        you are herring, whistle, eyeglasses, dill so fuck you are terrible!

        i play guitar so fuck you asshole and talk to my hand! you are stupid and i'm nice!

        nice
        nice
        nice
        nice
        so wonderful, wonderful, wonderful life.... uuuhuuuuu...ou beibi beibi (boi) (come back) (please) (baby) (oops i did it again)


        FUCK YOU!
        SUCK MY FUCKIN' DICK AND fuckin LIKE IT!!!
        (and die in hell(sinki)


        thaaaaaaank you (beibi boi...)

        uuulalal i love you baby, uulallalllaaaa love me tonight

        we will we will fuck you asshole mothafux! (hotfox)

        mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..honey.................kiss me! kiss me!
        and touch my ding ding dong and talalalalaaaaaaaa (shalalaaaaa) (fuck)



        the end (of life)



        (of days)







        eli DAYS OF OUR LIVES!!!!

        TEIDÄ LYRIIKAT ON NII HIENO NI SAANX TULLA SOITTAA TEIDÄ DOORIKSII UGULELEA=?!?? SITTE MUSTAKI TULIS FEIMI JA SITTE VOITAS TILATA DOORIKSET GALTSUN ETARILLE JA SITTE MEISTA TUILS UBERFEIMEJÄ
        HEI PERUSTETAA LEVY YHTIL ,MEIDÄN YLÄKERTAA JA TEHÄÄ LEVY KUN OSAAN ÄÄNITTÄÄ MUN MANKKAAN AJ OON ÄÄNITTÄNY SINNE MUN LAULUU AINAKI 2 KERTAA JA ISKÄ AUTTO JA SIT SE VOIS AUTTAA MEITÄ SIT MEIST TULIS UUS METALLICA!!1111


      • hei ei
        dooris!!111 kirjoitti:

        TEIDÄ LYRIIKAT ON NII HIENO NI SAANX TULLA SOITTAA TEIDÄ DOORIKSII UGULELEA=?!?? SITTE MUSTAKI TULIS FEIMI JA SITTE VOITAS TILATA DOORIKSET GALTSUN ETARILLE JA SITTE MEISTA TUILS UBERFEIMEJÄ
        HEI PERUSTETAA LEVY YHTIL ,MEIDÄN YLÄKERTAA JA TEHÄÄ LEVY KUN OSAAN ÄÄNITTÄÄ MUN MANKKAAN AJ OON ÄÄNITTÄNY SINNE MUN LAULUU AINAKI 2 KERTAA JA ISKÄ AUTTO JA SIT SE VOIS AUTTAA MEITÄ SIT MEIST TULIS UUS METALLICA!!1111

        Elkää vastailko enää tähän topikkiin. Topicin aloittajalla (trolli) on selvästikin liikaa aikaa käsissään, ja näin ollen hyödyntää tilaisuutta ärsyttääkseen ihmisiä jotka hyvänuskoisuudessaan ottaa nämä viestit tosissaan.


      • BassDrummer :D
        hei ei kirjoitti:

        Elkää vastailko enää tähän topikkiin. Topicin aloittajalla (trolli) on selvästikin liikaa aikaa käsissään, ja näin ollen hyödyntää tilaisuutta ärsyttääkseen ihmisiä jotka hyvänuskoisuudessaan ottaa nämä viestit tosissaan.

        soittaa bassorumpua :D oonks mä jotenki vitun tyhmä vai tää keskustelu vaan helvetin outo :'D
        Basaria päätit soittaa ja korvata sillä basson.. ei oikee onnistu :DD


      • tiktokkeri
        BassDrummer :D kirjoitti:

        soittaa bassorumpua :D oonks mä jotenki vitun tyhmä vai tää keskustelu vaan helvetin outo :'D
        Basaria päätit soittaa ja korvata sillä basson.. ei oikee onnistu :DD

        Repesin totaalisesti


    • daGuitarist2beFamous

      joo et mä teen meille Facebookiin fanisivut ok??? :DDDDD

    • borntokill

      Hey bitchs!!

      I'm Avenged Sevenfold died drummer! This is my spirit! I wanna swim in your pussy and qum in there! I wanna be you drummer!

    • Röntside Olli

      Mul ois kans yks biisi...se menee näin:

      Mä pyllistän sit mä irvistän vouooooohh vouuhhhh
      Mä heitin täydellisen rontsaid ollieeeen.

      Vouhhhhh vouhhhhhhh vouuhhhhh!!!

    • Bloody Troopers

      Terve, tääl "Extreme" Järnstedt Bloody Troopersista. Oon kokenut sähkökitaran soittaja ja oon kiinostunu teiän bändii liittymisest. Jos siäl on viäl 1 paikka vapaa nii lähetä sähköpostii osotteesee.

    • LOLOLOLOLOLOLOL

      Succesful troll is succesful ! ainakin kovasti toivon että tässä on peikko takana. jos ei, menkää ladon taakse piiriin, osoittakaa toisianne haulikoilla päähän ja painakaa liipasinta än yy tee nyt..

    • Doodikset fani

      Doorikset on kova! Mistä saa niiden levyjä? Ostan kaikki! upeita sanotuksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe