"Josh Sigurdson: COVID-19-rokotteen käyttöönotto johti ihmiskunnan historian suurimpaan kansanmurhaan
World Alternative Median (WAM) toimitusjohtaja Josh Sigurdson haluaa oikeutta nuorille, jotka kuolivat koronaviruksen (COVID-19) rokotteen käyttöönoton jälkeen."
https://tinyurl.com/bdzbzfz5
rokotteen käyttöönotto johti ihmiskunnan historian suurimpaan kansanmurhaan
15
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hassua, kun nuo "kuolemat" eivät näy missään oikeissa tilastoissa, eikä kukaan edes tunne yhtään rokotteeseen kuollutta.
Ah, nyt vasta huomasin: Lähteesi on aivan silkkaa paskaa.- Anonyymi
Valtavien ruumiskasojen piti näkyö jo Suomessakin viimeistään keväällä.
Mutta jospa ne on vaan ovelasti kätketty tavallisilta ihmisiltä? Tiedä vaikka Salmisen Mika olisi tilannut Venäjältä niitä krematorioautoja jälkein peittämiseksi. Ne tuskin ovat kieltolistalla, ainakaan jos käytetään kotimaista koivuhalkoa.
Eihän uutinen VOI olla väärä, kun se on ihan MV-lehteen kirjoitettu, eihän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtavien ruumiskasojen piti näkyö jo Suomessakin viimeistään keväällä.
Mutta jospa ne on vaan ovelasti kätketty tavallisilta ihmisiltä? Tiedä vaikka Salmisen Mika olisi tilannut Venäjältä niitä krematorioautoja jälkein peittämiseksi. Ne tuskin ovat kieltolistalla, ainakaan jos käytetään kotimaista koivuhalkoa.
Eihän uutinen VOI olla väärä, kun se on ihan MV-lehteen kirjoitettu, eihän?Hyvin sairaalat varustautuivat ylimääräisiä ruumiskontteja ilmestyi - mm. Malmin sairaalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sairaalat varustautuivat ylimääräisiä ruumiskontteja ilmestyi - mm. Malmin sairaalaan.
Koronakuolemat lisääntyivät melkoisesti ennen rokotteen tuloa ja siksi ne ruumiskontit.
- Anonyymi
https://odysee.com/@LEVELI:a/DiedSuddenly:6a
Ota rokote - ota-ota- Anonyymi
Olen ottanut aina heti, kun olen saanut. Huuhareiden palstat jätän ihan omaan arvoonsa. Sieltä löytyy ääripäässä ihmisiä, joiden mukaan maailmaa hallitsevat ihmisiksi naamioituneet avaruudesta tulleet liskot, replitiaanit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut aina heti, kun olen saanut. Huuhareiden palstat jätän ihan omaan arvoonsa. Sieltä löytyy ääripäässä ihmisiä, joiden mukaan maailmaa hallitsevat ihmisiksi naamioituneet avaruudesta tulleet liskot, replitiaanit.
Mistä tiesit: -"joiden mukaan maailmaa hallitsevat ihmisiksi naamioituneet avaruudesta tulleet liskot, replitiaanit."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit: -"joiden mukaan maailmaa hallitsevat ihmisiksi naamioituneet avaruudesta tulleet liskot, replitiaanit."
Olen netistä lukenut; samantasoisilta salaliittopalstoilta kuin ne, joissa väitetään rokotteiden aiheuttavan massakuolemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen netistä lukenut; samantasoisilta salaliittopalstoilta kuin ne, joissa väitetään rokotteiden aiheuttavan massakuolemia.
Kuitenkin toteatte: -"Huuhareiden palstat jätän ihan omaan arvoonsa. " - eli luette niitä?
Principium exclusi terti (lat. kielletyn kolmannen laki), jonka mukaan jokainen lause on aina tosi tai epätosi.
Principium exclusi contradictionis (lat. kielletyn ristiriidan laki), jonka mukaan mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin toteatte: -"Huuhareiden palstat jätän ihan omaan arvoonsa. " - eli luette niitä?
Principium exclusi terti (lat. kielletyn kolmannen laki), jonka mukaan jokainen lause on aina tosi tai epätosi.
Principium exclusi contradictionis (lat. kielletyn ristiriidan laki), jonka mukaan mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi.Tarkennan ilmaisuani. Nykyään jätän huuhareiden palstat lukematta, vaikka omaan arvoonsa ne jätin silloinkin kun vielä vaivauduin niitä lukemaan. Enää en edes vaivaudu. Paska kun ei pöyhimällä parane.
- Anonyymi
https://mvlehti.net/2022/12/16/positv-erikoisuutislahetys-syy-suomen-valtavaan-ylikuolleisuuteen-15-12-2022/
Mitä sanoo rivilääkäri?- Anonyymi
Rivilääkäreistä löytyy aina joku anttiheikkilä tai raunileenaluukanen, joka on jättänyt rationaalisen ajattelun taakseen ja haluaa esiintyä julkisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rivilääkäreistä löytyy aina joku anttiheikkilä tai raunileenaluukanen, joka on jättänyt rationaalisen ajattelun taakseen ja haluaa esiintyä julkisuudessa.
Olkiukkoa pukkaa
- Anonyymi
Minäkin kuolin koronarokotteeseen, jokaiseen kolmesta.
- Anonyymi
Simpsonit ennustivat plandemian jo vuonna 2010 (:D)
Pandemic, The Simpsons knew all along.
https://www.youtube.com/watch?v=T2F7muYaby0
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623