Siis naisen en miestä leikkivää tai esittävää naista poikamaista vaan aidon oikean naisen joka ei esitä mitään roolia ja on oma itsensä. Nainen joka tulee syliin on hellä ja herkkä leipoo ja tekee kaikenlaista. En halua nykynaisia jotka lyhyine lesbotukkineen ja tatuointeineen esittävät miestä räkä poskella huutaen ja yrittävät olla miehen kaltaisia siinä koskaan onnistumatta. Missä on oikeat naiset?
Haluan naisen
130
852
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen sitten oikea nainen. Pitkä tukka. Ei tatuointeja. Leivon marjapiirakoita ja perunarieskoja.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17673516f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jonkun on otettava miehen rooli kun oikeat miehet ovat kadonneet. Jäljellä on vain soijaa puputtavia viherhomoja jotka ulisevat toksisesta maskuliinisuudesta.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Tämä on toksisen maskuliinisuuden tyylistä kitinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on toksisen maskuliinisuuden tyylistä kitinää
Lähes kaikille naisille tuo ulina toksisesta maskuliinisuudesta on yhtä iso turn off kuin se että vetäisi testosteronin estonappeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikille naisille tuo ulina toksisesta maskuliinisuudesta on yhtä iso turn off kuin se että vetäisi testosteronin estonappeja.
Ei kyllä ole, vaan kaiken feminiinisen nitistäminen eri halveksunnan osoituksilla liittyen ihan mihin tahansa kuten politiikkaan tai viihdeteollisuuteen naisten tekemään tai tuottamaan musiikkiin kirjallisuuteen, elokuvatuotantoon ym on suurin turn-off. Kannataa harkita jotain alt-right miesten yhteisöä syrjäisellä saarella jos elämää tuntuu liian hankalalta sopeutua normeihin ja reformeihin tai vaikkapa ihan jopa lainsäädäntöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ole, vaan kaiken feminiinisen nitistäminen eri halveksunnan osoituksilla liittyen ihan mihin tahansa kuten politiikkaan tai viihdeteollisuuteen naisten tekemään tai tuottamaan musiikkiin kirjallisuuteen, elokuvatuotantoon ym on suurin turn-off. Kannataa harkita jotain alt-right miesten yhteisöä syrjäisellä saarella jos elämää tuntuu liian hankalalta sopeutua normeihin ja reformeihin tai vaikkapa ihan jopa lainsäädäntöön.
Olen itse nainen, niin mua ei kiinnosta seurustella sellaisen kanssa. Sama syy kuin miksi heteromies ei viehäty rekkalesbosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse nainen, niin mua ei kiinnosta seurustella sellaisen kanssa. Sama syy kuin miksi heteromies ei viehäty rekkalesbosta.
Etkä ole yrität vain esittää tässä aloituksessasi tällaisen karikatyyrin jonka kautta puhut muka useamman suulla jostain syystä. Mites muuten kun tuo aloituksesi vaikuttaa vähän oidipaaliselta, että haetko jotain korjaavaa kokemusta näistä mokkaruutufantasioista?
Heh, esittävät? Minusta taas tuntuu, että moni nainen esittää naisellista vain koska olettaa, että pitää. Koska miehet.
Kun looettaa sen esittämisen jäljelle jää vähemmän femiini nainen, joka on vaan mitä on. Toki voi jätkääkin esittää, joillain voi olla tarve olla jonkunlainen julkisesti, imago.G-LoveR kirjoitti:
Meikki yms. on helposti juuri esittämistä.
Siis kun mietit, kukaan ei synny meikki naamassa, vaan se meikki on opetettu rooli olla nainen.
- Anonyymi
Lyhyet hiukset on muotia eikä se kenenkään naisellisuutta ota , itsensä tunteva ihminen joka tekee työtä joka päivä onko sekin epänaisellista.
Nainen esim joka ajaa rekka autoa , tai vaihtaa itse renkaat omaan autoonsa keväällä ja syksyllä, tai jos puhdistaa tulokokset kun viemärissä on kupliva ääni,jne onko e sitten epänaisellista mielestäsi Anonyymi kirjoitti:
Lyhyet hiukset on muotia eikä se kenenkään naisellisuutta ota , itsensä tunteva ihminen joka tekee työtä joka päivä onko sekin epänaisellista.
Nainen esim joka ajaa rekka autoa , tai vaihtaa itse renkaat omaan autoonsa keväällä ja syksyllä, tai jos puhdistaa tulokokset kun viemärissä on kupliva ääni,jne onko e sitten epänaisellista mielestäsiKysyppä aloittajalta, älä minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen esim joka ajaa rekka autoa , tai vaihtaa itse renkaat omaan autoonsa keväällä ja syksyllä, tai jos puhdistaa tulokokset kun viemärissä on kupliva ääni,jne onko e sitten epänaisellista mielestäsiMoni mies voi kokea uhkana kun kyseessä on nainen joka ei välttis tartti miestä mihinkään mies kun ei kai koe olevansa mies jos ei nainen tätä tarvitse
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Siis kun mietit, kukaan ei synny meikki naamassa, vaan se meikki on opetettu rooli olla nainen.
Onhan miehiäkin jotka ovat kuin muotilehden kannesta..Pinta on vain ulkokuori luonne ei ole riippuvainen siitä..Naiselle kuuluu naisus miten kukin haluaa sen olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan miehiäkin jotka ovat kuin muotilehden kannesta..Pinta on vain ulkokuori luonne ei ole riippuvainen siitä..Naiselle kuuluu naisus miten kukin haluaa sen olevan.
Tarkoitin naiseus.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Meikki yms. on helposti juuri esittämistä.
Miks ulista naisten meikkaamisesta..
Anonyymi kirjoitti:
No sanoin vaan kuten asia on, en muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Miks ulista naisten meikkaamisesta..
Mieti asiaa syvemmin. Kysele jos et äkkää.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Naiset on meikanneet kautta aikojen. Ja ei pelkästään naiset vaan muinaisessa Egyptissä meikkejä käyttivät myös miehet ja lapset.
Miehet itseasiassa aloittivat koko meikkaamisen kymmeniä tuhansia vuosia sitten. He maalasivat kasvojaan metsäretkille pahojen henkien karkottamikseksi.
On täysin luonnollista haluta ehostautua. Useimmat pienet tytöt tykkää prinsessamekoista ja kauniista hiuspinneistä päässä. Kauniit nuket kiinnostaa, rumemmat nuket jää mieluummin sivuun.
Pikkutytöt haluaa myös käyttää kynsilakkaa ja huulipunaa. Tosin muistan, että myös pikkuveljeni halusi joskus, että hänenkin kynnet lakataan.
Ja tuo lapsuuden ehostautuminen ei liity mihinkään opittuun naiseuteen, vaan niitä kauniita värejä suditaan naamaan ja kynsiin, koska niistä tykätään. Anonyymi kirjoitti:
Naiset on meikanneet kautta aikojen. Ja ei pelkästään naiset vaan muinaisessa Egyptissä meikkejä käyttivät myös miehet ja lapset.
Miehet itseasiassa aloittivat koko meikkaamisen kymmeniä tuhansia vuosia sitten. He maalasivat kasvojaan metsäretkille pahojen henkien karkottamikseksi.
On täysin luonnollista haluta ehostautua. Useimmat pienet tytöt tykkää prinsessamekoista ja kauniista hiuspinneistä päässä. Kauniit nuket kiinnostaa, rumemmat nuket jää mieluummin sivuun.
Pikkutytöt haluaa myös käyttää kynsilakkaa ja huulipunaa. Tosin muistan, että myös pikkuveljeni halusi joskus, että hänenkin kynnet lakataan.
Ja tuo lapsuuden ehostautuminen ei liity mihinkään opittuun naiseuteen, vaan niitä kauniita värejä suditaan naamaan ja kynsiin, koska niistä tykätään.Mutta nykynaiset meikkaa, koska kokevat sen naisellisuudeksi. Siitä nyt on turhaa kinastella. Tiedät itsekin, että meikki on sun ja mun olemassaolon ajan ollut sosiaalisesti naiseuden symboloimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo lapsuuden ehostautuminen ei liity mihinkään opittuun naiseuteen, vaan niitä kauniita värejä suditaan naamaan ja kynsiin, koska niistä tykätään.Minä lasten ehostautumiseen tulee, niin lapset matkivat aina aikuisia. Jos ei noita ehostautuvia roolimalleja ja malleja prinsessamekkoihin näkyvillä ole, niin ei lapsi silloin niitä kaipaa, oli mitä sukupuolta tahansa.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mutta nykynaiset meikkaa, koska kokevat sen naisellisuudeksi. Siitä nyt on turhaa kinastella. Tiedät itsekin, että meikki on sun ja mun olemassaolon ajan ollut sosiaalisesti naiseuden symboloimista.
Jep, ihan samalla tavalla kun sosiaalisesti miehen ei ole saanut länismaissa pitkiin aikoihin ehostautua. Tuo alkaa vasta nyt pikkuhiljaa murtua ja miehetkin saavat halutessaan taas ehostautua. Itse en sinällään näe meikkaamisessa mitään pahaa ja meikkaan itsekin. Mukavampi nähdä oma vahingossa pärstänsä jostain peilistä, jos ei näytä ihan petolinnulta. Vaan meikkaaminen symbolina on aivan yhtä suurta idiotismia kuin hiukset symbolina. Tai no jos itsestään haluaa tehdä symbolisen olennon, niin siitä vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ihan samalla tavalla kun sosiaalisesti miehen ei ole saanut länismaissa pitkiin aikoihin ehostautua. Tuo alkaa vasta nyt pikkuhiljaa murtua ja miehetkin saavat halutessaan taas ehostautua. Itse en sinällään näe meikkaamisessa mitään pahaa ja meikkaan itsekin. Mukavampi nähdä oma vahingossa pärstänsä jostain peilistä, jos ei näytä ihan petolinnulta. Vaan meikkaaminen symbolina on aivan yhtä suurta idiotismia kuin hiukset symbolina. Tai no jos itsestään haluaa tehdä symbolisen olennon, niin siitä vaan.
Juu, en minäkään meikkaamisessa pahaa näe. Lähinnä vain hämmästyn usein miten sokeita ihmiset ovat ymmärtämään sen teennäisyyden. Tai keinotekoisuuden kun puhutaan kauneudesta, jota se ei ole luonnollisesti.
G-LoveR kirjoitti:
Juu, en minäkään meikkaamisessa pahaa näe. Lähinnä vain hämmästyn usein miten sokeita ihmiset ovat ymmärtämään sen teennäisyyden. Tai keinotekoisuuden kun puhutaan kauneudesta, jota se ei ole luonnollisesti.
Kun kehutaan meikatun naisen kasvojen kauneutta, itselläni aina tulee ajatus, paitsi että eihän tuo naama ole luonnollisen kaunis, vaan meikattu kauniiksi. Ja sekin kaunes sitten hivelee kenen silmää hivelee, minun ei.
G-LoveR kirjoitti:
Kun kehutaan meikatun naisen kasvojen kauneutta, itselläni aina tulee ajatus, paitsi että eihän tuo naama ole luonnollisen kaunis, vaan meikattu kauniiksi. Ja sekin kaunes sitten hivelee kenen silmää hivelee, minun ei.
Minä kai tykkään kaiken olevan aitoa, kasvojen kauneudenkin ja siksi mielelläni riisun kaikki kuorrutteet yltä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Luulen, että tuossa on valtaosalla pikemmin käsite-ero kuin varsinainen teennäisyys. Se tosin on totta, että yllättävän moni (ainakaan mies) ei edes tajua mikä on meikattua ja mikä ei. Täälläkin kun on joskus ollut ketjuja "luonnollisesta lookista" niin sinne sitten miesoletetus laittavat linkkiä kuviin, joissa on oikeasti ihan valtavasti eri meikkituotteita ja vielä usein kuvankäsittelyä päälle.
Itse ainakin jos jonkun naamaa joskus kehun ( mä ylipäänsä kehun kenenkään pärstää tai muutakaan ulkoista todella harvoin), niin kehun sitä verraten johonkin. Jos nyt vaikka jonkun julkimon kuvaa kehaisisin, niin käytännössä se kehu tarkoittaa "näyttää kauniimmalta kuin yleensä". Sinällään parempikin, etten siis kehu, koska tutummat kyllä tietävät miten toi menee. Tulee kehu ja vittuilu samassa lauseessa. xD
Ainahan se kaikessa kauneudessa menee niin, että yhtä miellyttää ja toista ei. Ei taida maailmassa olla mitään mikä kaikkien silmää miellyttäisi. - Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Luonnollisuudesta puheenollen ... luin ihan just tossa toisen iltapäivälehden juttua siitä miten nyt "kuuluu iso ehostaa". Taas on "luonnollisemman" kuin aiempi trendi, jota myös hehkutettiiin kun on niin "luonnollisen" näköinen. Taisipa sitä edellinen trendi olla "luonnollinen". Kuinka uskomattoman luonnonnisen näköiseksi nuo trendit vielä menevätkään, kun ovat aina toinen toistaan luonnollisemman näköisiä.
Enpä ajatellut itse tosin vaihtaa edes meikkivoidetta toiseen, mutta on se hyvä kun ollaan "luonnollisia". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisuudesta puheenollen ... luin ihan just tossa toisen iltapäivälehden juttua siitä miten nyt "kuuluu iso ehostaa". Taas on "luonnollisemman" kuin aiempi trendi, jota myös hehkutettiiin kun on niin "luonnollisen" näköinen. Taisipa sitä edellinen trendi olla "luonnollinen". Kuinka uskomattoman luonnonnisen näköiseksi nuo trendit vielä menevätkään, kun ovat aina toinen toistaan luonnollisemman näköisiä.
Enpä ajatellut itse tosin vaihtaa edes meikkivoidetta toiseen, mutta on se hyvä kun ollaan "luonnollisia".Nä olen kanssa lukenut huvittuneen noita toinen toistaan luonnollisempia meikkaustrendejä. Näyttävätkö ne luonnollisilta vai olemmeko jo niin tottuneet meikkiin, että meikki näyttää luonnolliselta.
Samoin mä olen naureskellut juttuja luonnollisista hiusväritrendeistä. Juttu on aina täynnä kuvia naisista, joiden päässä ei kukaan kuvittele sen värin olevan heidän luonnollinen värinsä. Ei näytä lainkaan aidolta. Vaan tietysti jos vaihtoehtona on yksisarvisen harjaksi värjätyt hiukset, niin näyttäähän se siihen verrattuna luonnolliselta. Ainakin kyseessä on väri, joka hyvinkin voi jonkun ihmisen päässä ihan luonnostaan olla. Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että tuossa on valtaosalla pikemmin käsite-ero kuin varsinainen teennäisyys. Se tosin on totta, että yllättävän moni (ainakaan mies) ei edes tajua mikä on meikattua ja mikä ei. Täälläkin kun on joskus ollut ketjuja "luonnollisesta lookista" niin sinne sitten miesoletetus laittavat linkkiä kuviin, joissa on oikeasti ihan valtavasti eri meikkituotteita ja vielä usein kuvankäsittelyä päälle.
Itse ainakin jos jonkun naamaa joskus kehun ( mä ylipäänsä kehun kenenkään pärstää tai muutakaan ulkoista todella harvoin), niin kehun sitä verraten johonkin. Jos nyt vaikka jonkun julkimon kuvaa kehaisisin, niin käytännössä se kehu tarkoittaa "näyttää kauniimmalta kuin yleensä". Sinällään parempikin, etten siis kehu, koska tutummat kyllä tietävät miten toi menee. Tulee kehu ja vittuilu samassa lauseessa. xD
Ainahan se kaikessa kauneudessa menee niin, että yhtä miellyttää ja toista ei. Ei taida maailmassa olla mitään mikä kaikkien silmää miellyttäisi.No se käsite-ero voi olla, mutta silti se on välillä ärsyttävää. Ja jotkut ei käsitä ollenkaan mitään oikein mitä niille sanoo tai kirjoittaa, ei vaan aina oot heti kateellinen tms. jos et tue täpöllä kaikkia lätinöitä. Ihmiten kanssa on siksi niin vitun rasittavaa keskustella mistään, kun objektiivisuus puuttuu.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ajatellut itse tosin vaihtaa edes meikkivoidetta toiseen, mutta on se hyvä kun ollaan "luonnollisia".Ehkä on parempi olla meikkaamatta, jos luonnollisuutta haluaa. 😅
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ehkä on parempi olla meikkaamatta, jos luonnollisuutta haluaa. 😅
Voipi olla noikin, mutta se trendi ei löisi markinnointi-ihmisille leiville. Tai no löisi varmaan, kun sitten vpoisivat myydä ihmeaineita, joilla se meikitön iho pitäisi saada "luonnostaan" tasaisemman väriseksi. Jotain laserhoitoja ehkä.
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla noikin, mutta se trendi ei löisi markinnointi-ihmisille leiville. Tai no löisi varmaan, kun sitten vpoisivat myydä ihmeaineita, joilla se meikitön iho pitäisi saada "luonnostaan" tasaisemman väriseksi. Jotain laserhoitoja ehkä.
Solarium. Sitten olisi solarium addikteja ja ihosyöpiä taas kasvussa. Barbie värilitkua pistoksin, jotta päivettyy.
Ihminen olis onnellisempi, kun ei ikinä olis nähnyt kuvaansa.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Solarium. Sitten olisi solarium addikteja ja ihosyöpiä taas kasvussa. Barbie värilitkua pistoksin, jotta päivettyy.
Ihminen olis onnellisempi, kun ei ikinä olis nähnyt kuvaansa.Ei se tasoita ihon sävyä, laittaa vain väriä pintaa. Sitäpaitsi oletan jokaisen jo tietävän, että se vanhentaa ihoa rajusti. Jos pelkkää väriä haluaa, niin ruiskurusketuksenhan on saanut jo vaikka kuinka kauan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tasoita ihon sävyä, laittaa vain väriä pintaa. Sitäpaitsi oletan jokaisen jo tietävän, että se vanhentaa ihoa rajusti. Jos pelkkää väriä haluaa, niin ruiskurusketuksenhan on saanut jo vaikka kuinka kauan.
Ainiin, sellainenkin on olemassa. Pitäsköhän käydä jouluna faijan autotallissa vetämässä kynäruiskulla kunnon mokka väri pintaan. 😂
Vetää samalla hiuksetkin.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ihminen olis onnellisempi, kun ei ikinä olis nähnyt kuvaansa.Ja kyllä. Jokaisen kovasti ulkonäköään miettivän kannattaisi kokeilla tuijotella vähemmän peiliin ja kuvata itseään vähemmän. Jokaiselle tekisi myös hyvää katsella vähemmän kovasti ehostettuja ja muokattuja kuvia. Joskus tuntuu, että osa ihmisistä ei tiedä miltä luonnontilainen ihminen edes näyttää. Paljon kertoo se, että jos tietokonepeliin yritetään tuoda ihmisen näköinen ihminen, niin alkaa nörttipoikien kuorovalitus.
G-LoveR kirjoitti:
Ainiin, sellainenkin on olemassa. Pitäsköhän käydä jouluna faijan autotallissa vetämässä kynäruiskulla kunnon mokka väri pintaan. 😂
Vetää samalla hiuksetkin.Sellanen kunnon epoksiväri ja sävynä 💩 ruskea.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Vetää samalla hiuksetkin.Joo, maaliruiskulla kunnon väri pintaan. Valitsee vaan sävykartasta mieleisen värin.😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sellanen kunnon epoksiväri ja sävynä 💩 ruskea.
Eikö jouluinen punainen sopis nyt paremmin? Tai joulukuusen vihreä? Jos ei niin laita nyt edes piparkakunruskea.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jouluinen punainen sopis nyt paremmin? Tai joulukuusen vihreä? Jos ei niin laita nyt edes piparkakunruskea.
Toi 💩 sävy on mainio. Erottuu siniset silmätkin niiiiin upeasti sitten päästä. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä. Jokaisen kovasti ulkonäköään miettivän kannattaisi kokeilla tuijotella vähemmän peiliin ja kuvata itseään vähemmän. Jokaiselle tekisi myös hyvää katsella vähemmän kovasti ehostettuja ja muokattuja kuvia. Joskus tuntuu, että osa ihmisistä ei tiedä miltä luonnontilainen ihminen edes näyttää. Paljon kertoo se, että jos tietokonepeliin yritetään tuoda ihmisen näköinen ihminen, niin alkaa nörttipoikien kuorovalitus.
Näinpä. Sitten ei normaalinäköinen ihminen kelpaa, kun on opittu pitämään muokkauksia normaaleina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lasten ehostautumiseen tulee, niin lapset matkivat aina aikuisia. Jos ei noita ehostautuvia roolimalleja ja malleja prinsessamekkoihin näkyvillä ole, niin ei lapsi silloin niitä kaipaa, oli mitä sukupuolta tahansa.
Miten niin matkitaan aina aikuisia?
Minä näin ainakin ensimmäisen kerran kynsilakkaa naapurintytöllä. Ja se oli niin hienon näköistä, että vaadin heti äitiäni hankkimaan minullekkin samanlaiset. Ja loput meikit opin toiselta naapurin tytöltä.
Eipä tietenkään mitään noista ehkä osaisi kaivata jos ei koskaan tuollaista näkisi.
Mutta kuitenkin edelleen: ihmisillä on aina ollut tarve ehostautua jollakin tavalla. - Anonyymi00105UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen esim joka ajaa rekka autoa , tai vaihtaa itse renkaat omaan autoonsa keväällä ja syksyllä, tai jos puhdistaa tulokokset kun viemärissä on kupliva ääni,jne onko e sitten epänaisellista mielestäsiMitä kuuluu
- Anonyymi
Nykynaisen malli on paljolti muuttunut tasa-arvobuumin myötä.
Naisen paikka ei kaiketi ole kuitenkaan palvella miestä keittiössä-makuuhuoneessa miehen vaatimuksin. Vaan hyvä ja kaiken hellyydestä lähtevä suhde lähtee molemmilta.- Anonyymi
Ihan oikein, se on niinkuin yhteispeliä silloin kun pärjätään yhdessä.
Nykyajan naiset ovat töissä kosin ulkopuolella ja pärjäävät taloudellisesti itse, ja kyllä nykyajan nainenkin osaa leipoa silloin kun sille päälle sattuu , mutta ei siksi että olisi joku 50 luvun tusinakuva naisesta .
Taitaa olla vähissä nämä esittämäsi naisellisuuden kriteerit , kyllä nykyajan nainenkin kainalossa viihtyy kun saa olla siellä omana itsenään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikein, se on niinkuin yhteispeliä silloin kun pärjätään yhdessä.
Nykyajan naiset ovat töissä kosin ulkopuolella ja pärjäävät taloudellisesti itse, ja kyllä nykyajan nainenkin osaa leipoa silloin kun sille päälle sattuu , mutta ei siksi että olisi joku 50 luvun tusinakuva naisesta .
Taitaa olla vähissä nämä esittämäsi naisellisuuden kriteerit , kyllä nykyajan nainenkin kainalossa viihtyy kun saa olla siellä omana itsenäänOikeanlaisella oleva suhde petraantuu edetessään. Ja kainaloisessa jos missä aika menettää merkityksensä, kun yhteinen sävel on löydetty.
Osalle miehiä naisellisuus on hyvinkin tärkeää. On naisellisuus naisellekin jonkinlainen täky itsestään, joka jollain lailla on näkyvissä alkumetreiltä toiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeanlaisella oleva suhde petraantuu edetessään. Ja kainaloisessa jos missä aika menettää merkityksensä, kun yhteinen sävel on löydetty.
Osalle miehiä naisellisuus on hyvinkin tärkeää. On naisellisuus naisellekin jonkinlainen täky itsestään, joka jollain lailla on näkyvissä alkumetreiltä toiselle.Varmasti naisellisuus on joillekin miehille hyvin tärkeää. Hankalaa on vaan se, kun se naisellisuus on eri miehille niin kovin eri asia ja kulttuurista toiseenkin se vaihtelee suuresti. ei ole olemassa mitään yleismaailmallista tai eded yleisssuomalaista naisellisuutta.
- Anonyymi
Yleisradio ei salli sitä
- Anonyymi
Ilmeisestikään eivät viihdy sinun kanssasi tai edes läheisyydessä, koska et sallaisia näe.
- Anonyymi
Ei sellaisia naisia ole. On vain kakaramaisia naisia jotka leikkii.
- Anonyymi
Miehet ne vasta leikkiikin naisilla pitää seksileluinaan...
- Anonyymi
Nykyajan keski-ikäiset naiset kylmiä lahnoja eivätkä tiedä mitä seksuaalisuutta edustavat.Lynkkaavat miehiä jos mies haluu vaikka kerran seksiä viikkoon.Femakot huutaa isoon ääneen että seksiaddikti.Mies ottaa nuoremman ja taas on seksiä yllinkyllin😛
- Anonyymi
Ja vuoden jälkeen viimeistään kyllästyminen jos suhde suksille perustuu mu kukin tyylillään elää mieleistään elämää onnellisena tai onnettomana
- Anonyymi
Jos nainen ei pidä huolta ulkonäöstään mies lähtee nuoren naisen matkaan.Jos siis onnistuu sellaisen saamaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ei pidä huolta ulkonäöstään mies lähtee nuoren naisen matkaan.Jos siis onnistuu sellaisen saamaan....
Eivät kaikki miehet ole tuollaisia. Sellainen,joka on mennäkseen, taas saa ihan vapaasti mennä. Ei tule ikävä.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki miehet ole tuollaisia. Sellainen,joka on mennäkseen, taas saa ihan vapaasti mennä. Ei tule ikävä.
Samaa mieltä, joutaa paskaläjä lähtemään jos on mennäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on tätä päivää turha väittää,Mieti suurinosa eroo ja löytää uuden paremman.Kannattaa panostaa itseen ja suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on tätä päivää turha väittää,Mieti suurinosa eroo ja löytää uuden paremman.Kannattaa panostaa itseen ja suhteeseen.
Ei sen kummemmin tätä päivää kuin mennyttäkään aikaa. Tuollaisia miehiä on aina ollut ja tuskinpa tulevat koskaan katoamaan. Mikään tilasto ei sano, että suurin osa eroaa. suuri osa kyllä. Mikää ei myöskään tue väitettä, että erot tapahtuisivat nimeomaan ulkonäkösyistä tai, että vaihto tapahtuisi edes sen kummemmin "parempaan". Oma empiirinen kokemukseni menee pikemmin niin päin, että hankala prinsessa vaihdetaan helpompaan yksilöön. Itseen ja suhteeseen kannattaa kyllä panostaa. sillä vaan ei valtaosan ihmisistä kyseessä ollessa ole mitään tekoa ulkonäön kanssa. Suurin osa ihmisistä pikemmin laiminlyö sen suhteensa, kun alkaa kovasti panostaa ulkonäköön.
- Anonyymi
Ei kannata yleistää...
- Anonyymi
Ei se lyvyt tukka haittaa. Sieltä pään sisältähän se tulee mikä merkkaa. Aatteet ja ajatusmaailma. Kuinka suhtautuu miehiin, lapsiin jne. Monet lyhyttukkaiset naiset makeita ja heille sopii se paremmin kuin pitkät tai puolipitkät hiukset.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009253446.html
Kun nainen ajelee päänsä, moni järkyttyy.
Eikö kalju tai ajeltu pää voisi symboloida esimerkiksi vapautumista, rohkeutta tai kokeilunhalua? Hiukset sitä paitsi kasvavat takaisin. Miksi siis on niin vakavaa, että nainen ajaa hiuksensa pois?
Siksi että sukupuolinormit istuvat edelleen tiukassa. Binäärisessä eli kaksinapaisessa sukupuolijaottelussa naisen kuuluu olla päästä mahdollisimman karvainen mutta muualta ajeltu. Miehellä karvoituksen tulisi mieluusti olla toisinpäin. Se, joka poikkeaa jollakin tavalla normista, saa yleensä myös kuulla siitä.
‐----
Jotkut tämän jutun haastateltavat kertoivatkin, että kalju päälaki on synnyttänyt ilkeämielistä kommentointia ja teon kyseenalaistamista.
Toisaalta muutamat kertoivat, että yhtäkkiä epätoivotut lähentely-yritykset loppuivat: ”Cis-heteromiehet ei lähesty mua enää, siis jes jes jes!” yksi haastateltavista tuuletti.
Irlantilainen laulaja Sinéad O’Connor on kertonut haastatteluissa ajelleensa 1980-luvulla hiuksensa pois siksi, ettei hän halunnut tulla enää jatkuvasti ahdistelluksi ja raiskatuksi.
Samoihin aikoihin O’Connor työsti ensimmäistä albumiaan ja oli saanut levy-yhtiöltä ohjeen kasvattaa hiuksensa pitkiksi ja alkaa pukeutua kuin tyttö: lyhyisiin hameisiin ja saappaisiin.
-----
..arvelee pelänneensä sitä, ettei näyttäisi muiden silmissä enää viehättävältä. Sen sijaan hän alkoikin pohtia, mitä se oikeastaan tarkoittaa. ”Naisena ja naiseksi kasvaneena se on tosi voimakas se miehen katse. Sitä kasvaa ajatukseen, että pitää olla jotakuta varten tietynlainen.”
-----
Hiustenleikkuu auttoi häntä määrittämään itse, mitä kauneus on. Oliva kertoo, että pitkätukkaisena hän oli enemmän huolissaan omasta ulkonäöstään ja vilkuili itseään useammin peilistä. ”Tämä on vähän" juustoista, mutta lyhyellä tukalla keskityn enemmän siihen, mitä olen."
---
Koska tyttöjä ja naisia kasvatetaan edelleen vahvojen ulkonäkönormien keskellä, tähän juttuun haastatellut kertoivat roikottaneensa pitkiä hiuksia mukanaan saadakseen hyväksyntää ja kuuluakseen joukkoon. Mutta viimeistään tukan leikkaaminen selvensi, keitä omalla ulkonäöllä oli opittu miellyttämään.
Monet haastateltavat puhuivat siitä, miten siilin leikkaaminen auttoi vapautumaan miehisestä katseesta. Enää ei tarvinnut miellyttää omalla kehollaan ketään muuta kuin itseään.
Sinéad O’Connorin lisäksi 1980-luvulta muistetaan toinenkin siilitukkaikoni, laulaja Grace Jones. Hän kertoo vuonna 2015 julkaistussa elämäkerrassaan I’ll Never Write My Memoirs näin: ”Ajeltu pääni sai minut näyttämään abstraktimmalta, vähemmän sidotulta tiettyyn rotuun, sukupuoleen tai heimoon. Olin musta mutta ei-musta; nainen mutta ei-nainen; amerikkalainen mutta jamaikalainen; afrikkalainen mutta tieteiskirjallisuutta.”
Kun voimakkaasti naiseuteen liitetty tukka tipahtaa pois ja sen myötä miehinen katse kääntyy toisaalle, vapautuu tilaa jollekin kahden sukupuolen ulkopuolella. Hiusten ajelu sai monet haastateltavat löytämään itsestään muita sukupuolia kuin syntymässä määritellyn naiseuden ja menemään jopa sukupuolten toiselle puolelle: peilistä ei katso enää sukupuoli, vaan ihan vain ihminen.
Eikä pidä unohtaa sitä, että lyhyt tukka on yksinkertaisesti helppo. Yhtäkkiä jää aikaa ja energiaa muille asioille eikä omaa ulkonäköä tarvitse ottaa niin vakavasti. Sillä voi leikkiä.
Monen haastateltavan mielestä ajeltu pää on upea, uusi kokemus, jota voi suositella muillekin. Se, kun silittää omaa karheaa päälakeaan tai huomaa, miltä tuuli tai suihku tuntuu iholla, miltä hattu päässä.
----
VOI VIHDOIN OLLA OMA ITSENSÄ, ILMAN HIUSTEN PAINOA.Mä leikkasin hiukseni ekan kerran ihan klaniksi ollessani 19-vuotias, vaalensin ne vielä vaaleiksi. Olin kuin Scooterin laulaja hiuksiltani ja kaikista luokkani naisista se oli cool.
Mutta samalla moni totesi ettei itse uskaltaisi vetää niin lyhyiksi hiuksiaan ikinä. What?!
Sen jälkeen olen viihtynyt lyhyissä hiuksissa paremmin kuin pitkissä. Oikeastaan koko aikuisikäni olen ollut lyhythiuksinen mallit vaan on vaihdelleet ja värit.
Pari vuotta oli pitkät hiukset, noin 4 vuotta ja se riitti. Ei oo mun juttu pitkät hiukset.G-LoveR kirjoitti:
Mä leikkasin hiukseni ekan kerran ihan klaniksi ollessani 19-vuotias, vaalensin ne vielä vaaleiksi. Olin kuin Scooterin laulaja hiuksiltani ja kaikista luokkani naisista se oli cool.
Mutta samalla moni totesi ettei itse uskaltaisi vetää niin lyhyiksi hiuksiaan ikinä. What?!
Sen jälkeen olen viihtynyt lyhyissä hiuksissa paremmin kuin pitkissä. Oikeastaan koko aikuisikäni olen ollut lyhythiuksinen mallit vaan on vaihdelleet ja värit.
Pari vuotta oli pitkät hiukset, noin 4 vuotta ja se riitti. Ei oo mun juttu pitkät hiukset.Ainoa pitkän mallinen hiuskuontalo voi olla vikingit tyylinen muuten ihan klani, vain letillä pituudet päällä taikka mohawk. Perus pitkä tyttötukka niin never ever again.
- Anonyymi
Miksi hiusten pitää ylipäänsä symboloida yhtään mitään? Ne ovat vain päässä kasvavia karvoja, jotka jokainen saa laittaa millä tyylillä tahtoo, vaikka sitten ajaa kokonaan pois. Ei niillä kuuluisi mitään symboliarvoa olla.
- Anonyymi
Mitäs si jos mahdollisten sädehoitojen takia lähtee kaikki hiukset päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hiusten pitää ylipäänsä symboloida yhtään mitään? Ne ovat vain päässä kasvavia karvoja, jotka jokainen saa laittaa millä tyylillä tahtoo, vaikka sitten ajaa kokonaan pois. Ei niillä kuuluisi mitään symboliarvoa olla.
Kysy sitä näiltä perinteisen paternalismin kannattajilta kuten aapeeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy sitä näiltä perinteisen paternalismin kannattajilta kuten aapeeltä.
Kysyn sitä häneltä, joka kysyi: "Eikö kalju tai ajeltu pää voisi symboloida esimerkiksi vapautumista, rohkeutta tai kokeilunhalua?". Minkä hiton takia hiusten tarvitsee symboloida yhtään mitään? Itsestähän se lähtee, että asettaako hiuksensa jonkin asian symboliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeraa jupinaa....Pistäkää miehet vähän muuta jalkaan kun ne verkkarit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn sitä häneltä, joka kysyi: "Eikö kalju tai ajeltu pää voisi symboloida esimerkiksi vapautumista, rohkeutta tai kokeilunhalua?". Minkä hiton takia hiusten tarvitsee symboloida yhtään mitään? Itsestähän se lähtee, että asettaako hiuksensa jonkin asian symboliksi.
Se lause on ote on hesarin jutusta. Kysy siltä kirjoittaneelta toimittajalta. Mutta olen samaa mieltä kyllä artikkelin toimittajan kanssa. Miksi kulttuurisesti ja sosiaalisesti naisen hiukset ovat niin suuressa painoarvossa, niin meillä kuin esim. Iranissakin? Mieti sitä. Se ei ole yhden ihmisen muutettavissa tai määriteltävissä, pelkästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeraa jupinaa....Pistäkää miehet vähän muuta jalkaan kun ne verkkarit..
Mirä katkeruutta tuossa näet? Sekoitat huvittuneisuuden katkeruusteen. Koomistahan tuollainen hiuksien symbolinen merkitys on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirä katkeruutta tuossa näet? Sekoitat huvittuneisuuden katkeruusteen. Koomistahan tuollainen hiuksien symbolinen merkitys on.
Olet varmasti mies jos et tätä ymmärrä. Mutta totta on, miehisen katseen edellytykset on koomisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lause on ote on hesarin jutusta. Kysy siltä kirjoittaneelta toimittajalta. Mutta olen samaa mieltä kyllä artikkelin toimittajan kanssa. Miksi kulttuurisesti ja sosiaalisesti naisen hiukset ovat niin suuressa painoarvossa, niin meillä kuin esim. Iranissakin? Mieti sitä. Se ei ole yhden ihmisen muutettavissa tai määriteltävissä, pelkästään.
Kyllä, naisellisuus on puhtaasti kulttuurinen juttu, jolla ei ole mitään tekoa biologian kanssa. Naisellisuus on sitä mikä nyt missäkin on milloin mistäkin syystä päätetty määritellä naiselliseksi. se on kautta vuosisatojen ja kulttuurien vaihdellut laidasta laitaan, ihan samoin kuin miehisyyskin. Miehisyyskin on milloin mitäkin.
Tuo edellä mainittu ei kuitenkaan poista sitä, että se on ihan yksilöstä itsestään kiinni asettaako hiuksensa joksikin symboliksi. Sillä ei ole oikeastaan yhtään mitään tekoa kulttuurin tai muiden ihmisten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti mies jos et tätä ymmärrä. Mutta totta on, miehisen katseen edellytykset on koomisia.
Eli olet itse siis mies, kun et tajua mistä puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet itse siis mies, kun et tajua mistä puhun.
En ole. Nainen yksin voi toki päättää miten hiuksensa pitää. Mutta hän eii voi yksinään vaikuttaa siihen, miten ihmiset ja miehet erityisesti hänen ympärillään hiukset tai niiden puuttumisen mieltävät. Mistä symbolit tulevat? Uskomuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Nainen yksin voi toki päättää miten hiuksensa pitää. Mutta hän eii voi yksinään vaikuttaa siihen, miten ihmiset ja miehet erityisesti hänen ympärillään hiukset tai niiden puuttumisen mieltävät. Mistä symbolit tulevat? Uskomuksista.
Ihna selvästi olet. Mies, joka yrittää tuputtaa omaa näkemystään siitä mitä naisen on pakko olla. Naisen sinä et todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihna selvästi olet. Mies, joka yrittää tuputtaa omaa näkemystään siitä mitä naisen on pakko olla. Naisen sinä et todellakaan ole.
Uskomuksesi saat pitää omanasi. Huomaatko miten vahva se on sinulla, noin miehenä? Ei uskomuksesi muuta sitä faktaa, että olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomuksesi saat pitää omanasi. Huomaatko miten vahva se on sinulla, noin miehenä? Ei uskomuksesi muuta sitä faktaa, että olen nainen.
KYllä,sinulla on hyvin vahvat uskomukset mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYllä,sinulla on hyvin vahvat uskomukset mies.
Valitettavasti minä tosiaan en ole mies. Voi sinua poloista jankkaajaa! xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti minä tosiaan en ole mies. Voi sinua poloista jankkaajaa! xD
En minäkään, eli ihan turhaan jankuta. Tosin sinä mieshän jankutat tuota samaa virttä joka ketjussa.
- Anonyymi
Se naisellusuus on valtaosalla se esitys. Ei kaikilla, mutta suurimmalla osalla kyllä. Naisista valtaosa ei luonnostaan ole sellaisia.
Niin minäkin arvelen. Kotiminä on erilainen nainen, kun se joka esitellään yleisölle pyntättynä. Rooli.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin minäkin arvelen. Kotiminä on erilainen nainen, kun se joka esitellään yleisölle pyntättynä. Rooli.
Kyllähän sen jokainen sellainen tietää, joilla naiskavereita on. Jokainen on nähnyt miten se rooli puetaan päälle ja se todellinen minä on ihan jotain muuta. Kynistä mukaillakseni jakauma noudattaa gaussin käyrää. xD
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sen jokainen sellainen tietää, joilla naiskavereita on. Jokainen on nähnyt miten se rooli puetaan päälle ja se todellinen minä on ihan jotain muuta. Kynistä mukaillakseni jakauma noudattaa gaussin käyrää. xD
Niinpä tietääkin. Minäkin tiiän. Tiiän myös itsestäni sen miten joskus sovittelin sitä naisroolia ylleni ja aina ahdistuin siihen. Luontevalle se ei tuntunut ikinä. Niinpä päätin olla vaan mä, kotona ja kylillä. 😌
G-LoveR kirjoitti:
Niinpä tietääkin. Minäkin tiiän. Tiiän myös itsestäni sen miten joskus sovittelin sitä naisroolia ylleni ja aina ahdistuin siihen. Luontevalle se ei tuntunut ikinä. Niinpä päätin olla vaan mä, kotona ja kylillä. 😌
Ehkä jotkut tykkää siitä roolista, kun ne vetää niin hyvin sen läpi.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sitten kun aloittajalla oli vielä tuo toive leipomisesta, niin valtaosa niistä uloisesti tosi naisellisista naisistahan ei todellakaan leivo yhtään mitään, eikä myöskään kokkaa. Heidän energiansa menee siihen naisellisena olemiseen ja kotihengettären puuhat ei vois vähempää kiinnostaa. Sieltä useinkaan ei myökään löydy ihan kauheasti sitä hellyyttä ja herkkyyttä, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. Sen ulkoisen naisellisuuden alla on usein varsin kovia ja kovapintaisia tapauksia. Niitä helliä ja herkkiä, leipovia ja kokkaavia yksilöitä taas löytyy paljon useammin sieltä vähän vähemmän ulkoisesti feminiinisistä ja lyhyttukkaisistakin.
Miehet eivät taida useinkaan tunnistaa sitä oikeaa ja aitoa feminiinisyyttä ja sekoittavat tosi usein keskenään ulkokuoren ja sisustan. Luulevat niiden jotenkin sopivan yhteen ja samaan muottiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun aloittajalla oli vielä tuo toive leipomisesta, niin valtaosa niistä uloisesti tosi naisellisista naisistahan ei todellakaan leivo yhtään mitään, eikä myöskään kokkaa. Heidän energiansa menee siihen naisellisena olemiseen ja kotihengettären puuhat ei vois vähempää kiinnostaa. Sieltä useinkaan ei myökään löydy ihan kauheasti sitä hellyyttä ja herkkyyttä, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. Sen ulkoisen naisellisuuden alla on usein varsin kovia ja kovapintaisia tapauksia. Niitä helliä ja herkkiä, leipovia ja kokkaavia yksilöitä taas löytyy paljon useammin sieltä vähän vähemmän ulkoisesti feminiinisistä ja lyhyttukkaisistakin.
Miehet eivät taida useinkaan tunnistaa sitä oikeaa ja aitoa feminiinisyyttä ja sekoittavat tosi usein keskenään ulkokuoren ja sisustan. Luulevat niiden jotenkin sopivan yhteen ja samaan muottiin.Jos meinaan miettii ihan vaikka työelämää, niin sieltä naisvaltaisilta aloilta ja tuolta leipomoista ja keittiöistä löytyy aika vähän sitä nätti ja timmiä ja tosin hyvin itsestään huolehtivaa "naisellista" naista. Kyllä noita ulkoisen "naisellisuuden" perikuvia löytyy paljon enemmän tuolta uranaisista ja piinkovista businessnaisista.
- Anonyymi
Kyllä naisille laittautuminen on kautta aikojen ollut mieluista ja tärkeää, kuten minullekkin.
Laittautuessa nainen KOROSTAA itseään omaa persoonallisuuttaan, seksuaalksuuttaan, tunnehetkeään laittautumalla, kauniilla vaatteilla, koruilla, meikillä, hiustenlaitolla, ihanaa!!
Kummaa puhetta etteikö nainen voisi olla oma itsensä sekä meikillä, että ilman😂
Varmasti on myös semmoisia, joiden persoonallisuus on kauttaaltaan arkisen tasapaksu ja koruton ja myös semmoisia, joilla on todella suuria ongelmia tavoittaa ja käsitellä omaa naiseuttaan. He juuri usein ovat herkkiä tuomitsemaan muita, kateus ja kauna puhuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisille laittautuminen on kautta aikojen ollut mieluista ja tärkeää, kuten minullekkin.
Laittautuessa nainen KOROSTAA itseään omaa persoonallisuuttaan, seksuaalksuuttaan, tunnehetkeään laittautumalla, kauniilla vaatteilla, koruilla, meikillä, hiustenlaitolla, ihanaa!!
Varmasti on myös semmoisia, joiden persoonallisuus on kauttaaltaan arkisen tasapaksu ja koruton ja myös semmoisia, joilla on todella suuria ongelmia tavoittaa ja käsitellä omaa naiseuttaan. He juuri usein ovat herkkiä tuomitsemaan muita, kateus ja kauna puhuu.Ei kannata sekoittaa luonnetta ja kulttuuria. Nuo ihan samat asiat ovat aivan yhtä luontevia miehillekin, silloin kun se on kuulunut kulttuurin ja se on usein kuulunut. Miehet ovat kautta ihmiskunnan historian laittautuneet ja meikanneet ja koreilleet myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata sekoittaa luonnetta ja kulttuuria. Nuo ihan samat asiat ovat aivan yhtä luontevia miehillekin, silloin kun se on kuulunut kulttuurin ja se on usein kuulunut. Miehet ovat kautta ihmiskunnan historian laittautuneet ja meikanneet ja koreilleet myös.
Jos naisellisuus ja naisellinen muoti huomisesta lähtien määriteltäisiin meikittömyydeksi ja luonnollisuudeksi ja siksi, että pukee päälleen t-paidan ja farkut, niin suurin osa tämän päivän laittautuvista naisista olisi huomenna tuollaisia. Se "naisellisuus" on ihan vaan kulttuurinen päälleliimattu esitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaan miettii ihan vaikka työelämää, niin sieltä naisvaltaisilta aloilta ja tuolta leipomoista ja keittiöistä löytyy aika vähän sitä nätti ja timmiä ja tosin hyvin itsestään huolehtivaa "naisellista" naista. Kyllä noita ulkoisen "naisellisuuden" perikuvia löytyy paljon enemmän tuolta uranaisista ja piinkovista businessnaisista.
Joo mut ei välttis mee noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut ei välttis mee noin..
Valtaosin menee. Kaikessa on aina poikkeuksia, mutta poikkeus ei todista mitään sen kummempaa. Se on vain poikkeus ja anomalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on myös semmoisia, joiden persoonallisuus on kauttaaltaan arkisen tasapaksu ja koruton ja myös semmoisia, joilla on todella suuria ongelmia tavoittaa ja käsitellä omaa naiseuttaan. He juuri usein ovat herkkiä tuomitsemaan muita, kateus ja kauna puhuu.Moni mies ei huoli naista edes jos sen kanssa ei kehtaa liikkua..Tiedän monta eroa jossa mies jättänyt naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni mies ei huoli naista edes jos sen kanssa ei kehtaa liikkua..Tiedän monta eroa jossa mies jättänyt naisen.
Ja moni mies ei kehtaisi kulkea pyntätyn ja laitetun naisen kanssa. Moni mies kokee sen hyvin vastenmieliseksi. Makuja on monia ja itseasiassa tutkimisten mukaanhan valtaosa miehistä tykkää reilusti luonnollisemmasta ja vähemmän huolitellusta lookista, kuin naiset pitävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisellisuus ja naisellinen muoti huomisesta lähtien määriteltäisiin meikittömyydeksi ja luonnollisuudeksi ja siksi, että pukee päälleen t-paidan ja farkut, niin suurin osa tämän päivän laittautuvista naisista olisi huomenna tuollaisia. Se "naisellisuus" on ihan vaan kulttuurinen päälleliimattu esitys.
Mitä on sellainen käytös, jossa mies on pyytämällä pyytänyt jättämään tuon feminan jättämään kaikki merkit, toimet, meikkaamisen, itsensä jorostamisen, laittautumisen kokonaan pois ?
"Ole Luomu" - sikanautako.
Vastaus: Pelkuri, vallankäyttäjä, epävarma nysvä, joka ei halua, että oikea Nainen viedään silmien edestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on sellainen käytös, jossa mies on pyytämällä pyytänyt jättämään tuon feminan jättämään kaikki merkit, toimet, meikkaamisen, itsensä jorostamisen, laittautumisen kokonaan pois ?
"Ole Luomu" - sikanautako.
Vastaus: Pelkuri, vallankäyttäjä, epävarma nysvä, joka ei halua, että oikea Nainen viedään silmien edestä.Jatkuvastihan "miehet" komentelevat sinuakin näyttämään siltä ja tältä. Muoti on pääosin miesten päästä peräisi ja sen mukaan moni hyppää. Nyt käytät näitä värejä ja pistät päällesi tällaiset vaatteen, koska ne ovat "muotia". Että jos tuo meikittömyys ja luonnollisuus saadaan tuotteistettua ja siitä on rahaa tienattavissa, niin joku päivä hyppäät sitten sen pillin mukaan, "naisellinen" kun olet.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ehkä jotkut tykkää siitä roolista, kun ne vetää niin hyvin sen läpi.
Etkö ole nähnyt miestä joka vetää roolia.Seuraappas huonon itsetunnon omaavaa miestä..
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole nähnyt miestä joka vetää roolia.Seuraappas huonon itsetunnon omaavaa miestä..
Olen, mutta nyt puhuttiin naisista tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moni mies ei kehtaisi kulkea pyntätyn ja laitetun naisen kanssa. Moni mies kokee sen hyvin vastenmieliseksi. Makuja on monia ja itseasiassa tutkimisten mukaanhan valtaosa miehistä tykkää reilusti luonnollisemmasta ja vähemmän huolitellusta lookista, kuin naiset pitävät.
Varmaan joo mutta todellisuus näyttääkin muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joo mutta todellisuus näyttääkin muuta.
Nimenomaan todellisuus näyttää juuri tuota mitä sanoin. Valtaosa pariskunnista on keskenään samanmoisia, sen kummemmin pyntäämättömiä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat tuolla kotiminällä, mutta mun mielestä on ihan asiallista laittautua kun lähtee ihmisten ilmoille.
Opin tämän varmaan kotoa. Ainakin mun porukoilla oli erikseen kauppa ja kyläilyvaatteet. Ja sitten kun tultiin kotiin, niin vaihdettiin kotikamppeet. Isäkään ei koskaan mennyt missään hikisissä työvaatteissa eikä kotiverkkareissa kauppaan. Tai jos meni, niin se oli harvinaista.
Mä ajattelen, että se nyt kuuluu vaan jotenkin käytöstapoihin tms., että kun johonkin lähtee niin hiukset laitetaan, vaatteet on siistit ja naamankin voi meikata. Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat tuolla kotiminällä, mutta mun mielestä on ihan asiallista laittautua kun lähtee ihmisten ilmoille.
Opin tämän varmaan kotoa. Ainakin mun porukoilla oli erikseen kauppa ja kyläilyvaatteet. Ja sitten kun tultiin kotiin, niin vaihdettiin kotikamppeet. Isäkään ei koskaan mennyt missään hikisissä työvaatteissa eikä kotiverkkareissa kauppaan. Tai jos meni, niin se oli harvinaista.
Mä ajattelen, että se nyt kuuluu vaan jotenkin käytöstapoihin tms., että kun johonkin lähtee niin hiukset laitetaan, vaatteet on siistit ja naamankin voi meikata.Mä en pynttäydy mitenkään kauppaa varten. Voin lähteä niissä samoissa vaatteissa kauppaan, missä olen kotonakin. Toki katson yleensä sen verran, että on puhtaat eikä vaikka nurmikonleikkuun jäljiltä vihreät ruohikosta.
Myttei mulla ole niin rumia vaatteita koko kaapissani ettenkö kehtaa niissä lähteä ihmistenilmoille kaupungille ja kauppaan. Jos joku pahoittaa vaatteistani mielensä, se nyt pahoittaa mielensä mistä vaan muustakin sitten. Pahoittakoon. 🤷🏼♂️G-LoveR kirjoitti:
Mä en pynttäydy mitenkään kauppaa varten. Voin lähteä niissä samoissa vaatteissa kauppaan, missä olen kotonakin. Toki katson yleensä sen verran, että on puhtaat eikä vaikka nurmikonleikkuun jäljiltä vihreät ruohikosta.
Myttei mulla ole niin rumia vaatteita koko kaapissani ettenkö kehtaa niissä lähteä ihmistenilmoille kaupungille ja kauppaan. Jos joku pahoittaa vaatteistani mielensä, se nyt pahoittaa mielensä mistä vaan muustakin sitten. Pahoittakoon. 🤷🏼♂️En muutenkaan mieti yhtään mitä muut miettii ulkonäöstäni, evvk. Se kelpaa sellaisenaan tai katselee poispäin, jos ilkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelen, että se nyt kuuluu vaan jotenkin käytöstapoihin tms., että kun johonkin lähtee niin hiukset laitetaan, vaatteet on siistit ja naamankin voi meikata.On siisteyttä ja sitten on laittautumista. Tuo ensinmainittu on ihan kohteliaisuutta, mutta kyllä moni käy myös kaupassa töiden jälkeen vaikka ne työhaalarit päälläkin, eikä se mitenkään väärin ole. Se nyt olis tietysti ihan suotavaa, ettei sinne kauppaan mene vaikka työhaalareissa, joissa on kaikkialla märkää maalia tmv. Siinä sitten sotket paikkoja kaupassa ja mahdollisesti muiden ihmisten vaatteitakin. Vaan se laittautuminen on sitten ihan eri juttu, eikä se mitenkään kohteliaisuussääntöihin kuulu.
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelen, että se nyt kuuluu vaan jotenkin käytöstapoihin tms., että kun johonkin lähtee niin hiukset laitetaan, vaatteet on siistit ja naamankin voi meikata.Mulla on ollut monet kerrat collegehousut ja huppari tai ruutu flanellipaita, tennarit tai talvikengät ja joku takki kun meen kauppaan, pipo silmillä. Hyvin on päästetty ovesta sisään ja tervehditty puolin ja toisin hymysuin.
En tee vaatteista ongelmaa. Alastomuus voisi vähän jo hämmentää.
- Anonyymi
Naiset vois yhtä hyvin kysyä meiltä miehiltä tuon sinun tulkintasi mukaan jotta missä on aidot miehet
- Anonyymi
Ne suurinosa pettää aina kun on tilaisuus...Niillä on halut ja kotona muijja joka ei ole silmään sopiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne suurinosa pettää aina kun on tilaisuus...Niillä on halut ja kotona muijja joka ei ole silmään sopiva.
Nyt puhuttiin aidoista miehistä, ei mikki hiiristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin aidoista miehistä, ei mikki hiiristä.
Aitoja miehiä ei löydy ne on menetetty jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitoja miehiä ei löydy ne on menetetty jo.
Jep. Jäljellä on lähinnä vain mikki hiiriä, jotka " suurinosa pettää aina kun on tilaisuus...Niillä on halut ja kotona muijja joka ei ole silmään sopiva." Aitoja miehiä ei juuri enää löydy.
- Anonyymi
Voisin olla kotihiiri hyvinkin jos löytyis edes yksi mies joka ei petä. Tekisin kaikkeni sen suhteen eteen. Mutta ei! Ni ei
- Anonyymi
Koklaappa istua kotona ekkä panosta yhtään ittees...Leivot pullaa ei kauan riitä..Muuteski on tää ravinto hömpötys muotia...
- Anonyymi
Veitola on ihanan naisellinen.
- Anonyymi
Sulla on pokkaa myös puhua toiveistasi.
Toiveet voisivat toteutua
Jos pidät naista itsestäänselvyytenä, niin arkisena "älä meikkaa, älä pukeudu erikoisemmin yms", se tuottaa tuloksensa.
Saat, sait, mitä tilasit !
🤗🌻🤧😊🤧🤧🤧🤧🌞🐤- Anonyymi
..mutta olet mykkä ja kylmä.
Hae äiti.
- Anonyymi
Luulis tommosia naisia löytyvän jokka virkkaa ja leipoo.Vanhemmista mummoista löytyy ainakin..Pääsee siitä meikkauksestakin eroon ja luulisin ettei tatskojakaan oo..
- Anonyymi
Leipominen ja virkkaaminenhan ovat muotia, eli tuollaisia naisia on nyt kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipominen ja virkkaaminenhan ovat muotia, eli tuollaisia naisia on nyt kaikkialla.
Näin on muodin perässä hyvin teennäistä touhua..
- Anonyymi
Siellä missä on oikeat miehet. Ei siis sinun luonasi💩
- Anonyymi
Jos oikean naisen määritelmä on tuo, niin olen sellainen - oikea sylikissa.
- Anonyymi
Kunnollisia terveellä itsetunnolla varustettuja naisia ei ole. Naisten pitää aina esittää parempaa mitä oikeasti ovat. Jossain porukassa naiset haluaa tuoda itseään väkisin esiin jos porukassa on miehiä ja naisia. Naiset sitten kilpailee kuka saa enemmän miehiltä huomiota.
- Anonyymi
Sä et kovin montaa naista tunne, jos vain tuollaisiin olet törmännyt. Valtaosaa naisisita ei voisi vähempää kiinnostaa kilpailla. Tuo kilpaileminen on enemmän miesten juttu. Miehillä on yletön kilpailuvietti, naisilla valtaosin melko olematon.
- Anonyymi
Miten hiusten pituus vaikuttaa naiseuteen? Kai olet itse hoitanut itseäsi etkä paskasissa lökäpöksyissä, rasvaisella tukalla ja huonoilla hampailla itke täällä kun et saa naista:)
- Anonyymi
Täällä oikeen naisten morkkaajat liikkeellä..
No eikun vaan. Etsi ja löyfä omasi. 😄👌
Minulle taas sen naisen, elikkä ihmisen tavat ja tlttumukset ei ole niin tärkeitä vaan se, miten elää. 😊
Mutta meitä on moneksi ja lykkyä pyttyyn. 😊👌- Anonyymi
En osaa leipoa, mutta osaan tehdä kaikenlaista, jopa kanssasi :) Pitkät hiukset on. Mitähän tässä nyt vielä pitäisi osata, tulen syliin joo tietysti. tietysti jos se olet sinä :)
- Anonyymi
Oikeat naiset ovat kaiken kokoisia, värisiä, näköisiä, luonteisia.. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa olla nainen. Nainen voi olla heikko, vahva, rietas, siveä, hauska, vakava, luotettava, petollinen, kaunis, synkeä, kiihkeä, seesteinen.. mitä vain ja olla silti ihan täysinäinen nainenomana itsenään. Sama pätee ulkoiseen olemukseen. Se on sitten eri asia, millainen nainen ja naisen olemus kenenkin vetoaa, mutta se, ettet vaikkapa juuri sinä ap, pidä jostakusta, ei tarkoita etteikö hän olisi aito nainen.
- Anonyymi
Kuinka moni leipova, hellä ja pitkätukkainen pena on ilmoittautunut tässä ketjussa oikeaksi naiseksi?
Itse voisin ilmoittautua jos olisi pitkä tukka ja leipoisin.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Mitä muuten tuolla "hellällä ja herkällä" oikeasti tarkoitetaan? Tuo on jäänyt vielä tähän ikään epäselväksi. Noin pääosinhan miehiä lähinnä vain ärsyttää naisen herkkyys. Ainakaan tunteita ei sais herkkäkään herkästi näyttää, varsinkaan jos ne tunteet ovat negatiivisia esim. surua. Millainen herkkyys on miehistä ok? Vai onko tuo "herkkyys" koodisana jollekin ihan muulle? Ja hellyys, mitä sillä haetaan takaa. Ei ole vielä osunut kohdalle yhtään miestä, joka olisi jaksanut kauesti herkistellä ja eihän sitä yksinään voi tehdä. Mun molemman eksät on olleet pehmoja, mutta ei ne siltikään ole samalla tavalla hellyyttä halunneet ja mun hellyydenosoitukseni ovat usein pikemmin ärsyttäneet. Miestä v.tuttaa, jos sitä pyrkii liikaa halimaan ja pusimaan ja silittelemään. Mikä on liikaa? Vai meneekö tämäkin niin, että pitää olla hellä, mutta miehen asettamissa rajoissa ja pitää olla herkkä, mutta miehen asettamissa rajoissa?
- Anonyymi
Tuo se ongelma onkin. Ex- miehella ei pysynyt vasata kadessa, joten mina tein maalaukset, tapetoinnit ja poraukset. Muutaman yrityksen jalkeen huomasin, etta likka kavereiden kanssa homma sujuu, jos ex on poissa kotoa. Poissa han sitten osasikin pysya ja kotiin tullessaan haukkui ruoat ja ne karjalan piirakat, kun olin kayttanyt kallista sahkouunia leivin uunin sijaan osassa piirakoita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505709Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444362Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483919Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401809Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261656Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331441