Ne ovat varmasti loistokkaita lentoja vaikka tulopaikka onkin sama kuin lähdössä. Toivoa sopii ettei heitä tiputeta meriin sukkuloiden tapaan.
Ilkeät kielet tosin väittävät että miljonääreiltä huijataan rahat ja heidät istutetaan simulaattoreihin seuraavan videon tapaan:
https://www.youtube.com/watch?v=nY0DUEgCkn0
Kohta alkavat jo turistilennot avaruuteen varakkaimmille ihmisille....!
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hauska video.
Ihmistä on tosi helppoa huijata. Muistamme myös "silmänkääntäjät" joita nykyisin kutsutaan taikureiksi. Täydestä menevät ja silmämme nurin kääntävät.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Mikä on arvoisan vastaväittäjäni hra Kollimaattorin arvio aloitusvideostani?
Arvoisa hra kollimaattori onkin raadollisesti vain Persekärpänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvoisa hra kollimaattori onkin raadollisesti vain Persekärpänen.
Minä en ole Persekärpänen koska meitä on täällä hyvin monta. Olen siis vain persekärpänen.
- Anonyymi
Taikuri kusettaa vain ihmisen näköaistia.
Tuolla "lennolla" hämättiin kaikkia aisteja. - Anonyymi
Voisit hakea ammattiapua yksinäisyyteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875