Etujarru, takajarru ajoitus ja miten? Ajolinja? Tasaisella? Ylä- tai alamäessä? Kallistuvalla alustalla? Miten ajetaan tiukkoihin käännöksiin, kun ei ole liukas talvisää? Entä talvella?
Täysillä kurviin
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea kuvata sanoin. Kun ajaa, oppii.
- Anonyymi
Talvella kun on aurausvalleja, niihin voi ajaa täysillä, jotta pääsee läpi. Jos valli on jäinen, sen kyllä juomaa, viimeistään jälkeenpäin, vannetta ja päätä vaihdettaessa.
- Anonyymi
Ei ne aurauswallit niinkään vaarallisia ole. Sulalla kelillä siihen muodostuu ajoreikä, pakkasella se reikä on edelleen. Joskus olen täräyttänyt täysillä päin neitseellistä aurauswallia. Silloinkin tiedostin mitä olen tekemässä. Fysiikan lakien mukaisesti pyörivä massa ylitt nyt jäisen neitseellisen aurauswallin. Seurauksena ei ollut kaatuminen vaan tärräys. Tärräyksen voimaa lievennetään keventämällä perstuntumaa satulaan.
Pahempia on ajosuuntaiset urat. Niissä saa olla tarkkana että ura ei vie mennessään.- Anonyymi
Aurausvalli -> lentoonlähtö tangentin suuntaisesti, alastulo karvahatulle.
- Anonyymi
Jarruja käytän aina kumpaakin samanaikaisesti. Kurvissa aina sisempi kampi ylös.
- Anonyymi
Kurviin ajo ei ole vaikeaa. Sieltä ulostulo onkin haastavampi juttu kun on enempi vauhtia.
- Anonyymi
Kurvissa on Helsingin halvin keskikalja, kannattaa ajella maistelemaan atmösfääriä.
- Anonyymi
Kumpaan suuntaan ohjaustankoa kuuluu kääntää jos ajaa suoraan oikealle ja sitten suoraan vasempaa. Vai riittääkö että ohjaustankoa kääntää molempiin suuntaan samanaikaisesti?
- Anonyymi
Täysillä ajaa kurviin kääntää!
- Anonyymi
Täysiä kurviin ja irtosoralla etujarru täysin pohjaan,kyllä mailma opettaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397