Miksi ette syö oikein ja terveellisesti

Anonyymi-ap

Kuten minä?
Ilta ja yö ja päivä ja aamu ja iltapäivä syönnistä on netissä vain valheellista väärä haitallista ja ropakanda tietoa. Kuten tällä palstalla joku on saattanut johtaa pulleita tyttöjä harhaan.
Olen kokeillut syödä monellakin eri tavalla ja erilaisia ruokia. Ja yhtä monta kertaa lihottanut itseni viikossa ja tätä on jatkunut viimeiset 45 vuotta. Mitä jos kuolen ennen kuin ehdin laihduttaa viimeiset 3,5 iisi kiloa? Mitä tapahtuu jos kuolen ennen kuin pihtimitta ei olekaan vähintään ylävatsa 0,0032 ja alavatsa 0,00011 mm? Kuka perii mononlämmittimet, akkukäyttöiset?
Tämä ilta ja yö ja päivä ja aamupäivä ja iltapäivä syöminen on ehdottomasti kaikista paras vaikka siitä paljon varoitellaan.Olen laihtunut nopeasti 0,5 iisi kiloa ja olo on ollut erittäin hyvä ja paino on laskenut aivan itsestään ilman kärsimystä.Yöllä tehostan vaikutusta syömällä 634 ljä grammaa hedelmätoffeeta jota ostan 10 nen kilon säkeissä.Mitä järkeä on ostaa kalliita pieniä pusseja.Yö päivä ilta iltapäivä keskipäivä aamupäivä syömisessä ei ole mitään muuta kuin hyviä puolia.Saa syödä KOKO ajan.

Muutamia hyviä puolia iltasyönnistä
1 saa sikeät yöunet(uni tulee minuutissa kun taju lähtee eikä palaa kuin defigrillaattorilla) kun on syönyt mahan aivan täyteen hiilihydraattipitoists ja sokerista ruokaa)ja päätä särkee niin että on noustava klo 4 jä syömään karkkia ja pari kääretorttua jos sydän lähti vielä defigrillaattorilla lyömään.
2illalla päivällä aamulla ja yöllä on paljon mukavampi syödä kuin olla syömättä koska se on mukavaa ja laihtuu
3silloin kun syö terveellistä ja herkullista ja ravitsevaa ruokaa kuten fasupaloja muutama pussi illalla ja yöllä lihottavat roskaruuan kuten kedap ja piztsa sijasta laihtuu koska terveellisessä ruuassa on vähän kaloreita ja fasupalat on törkeän hyviä.
4hyvät mononlämmittimet imee lihottavan proteenin airoopisessa urheilussa ja kun juoksee yön portaissa (silloin kun jaksaa kuluttaa paljon enerkiaa niin laihtuu)

Kun söin ennen aamupäivää lounaan ja aamupalan (fasupaloja) välissä kalorit oli puolet suuremmat ja lihoin.Monesti päätä särki ja olo oli väsynyt vaikka söin VAIN 4jä kääretorttua ja spakettia kaalikastikkella.Ja päälle täytekakkukahvit.

En siis syö paljon mitään.
Ison aterian syön klo 22.00 ja jälkiruokaa klo 23.00-24.00 ja täytekakkukahvit mikä myöskin on isokokoinen annos.Yöruoka klo 02.00-02.30 ja siihen suklaakeksejä ja pari litraa goka golaa ja kedapin ja mitä juoman yhteydessä voi syödä jälkiruuaksi.Aamulla syön klo 04.10-05.04 hedelmätoffeeta mononlämmittimien kanssa, ne imee myös kotesteroolit parhaiten.Aamupäivällä klo 08.00-09.00 iso annos spakettia ja kaalia ja mansikkakakkukahvit.Sitten on lounasaika ja syön kevyesti 1 den litran halpaa vaniliajäätelöä ja itsetehtyä omenapiirakkaa ja hedelmätoffeeta.
Kalorit päivässä noin 1500.Laskimeen pitää vaihtaa ehkä paristot sillä kun laitoin kaikki vihkoon alekkain oikealle puolelle niin laskin lyijykynällä vain 1245 kaloria koko päivänä.

22

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pîlluîlìjan viesti, sivuuttakaa.

    • Anonyymi

      Tämä on paras laihdutusohje mitä tänne on ikinä kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Laihtuminen on yksinkertaista kun tietää mitä tekee. Minä tiedän.

    • Anonyymi

      Silloin syödään kun on nälkä.

      • Anonyymi

        Myös Afrikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Afrikassa?

        Afrikassa syödään silloin kun on ruokaa.


    • Anonyymi

      Mikä siinä on, että ihmiset eivät vain saa vaihdettua niitä pahoja kovia rasvoja pehmeisiin? Jo pelkästään tämä yksi muutos ruokavaliossa voi alentaa kolestrolia, pienentää rasvamaksan riskiä tai vähentää jo siellä maksassa olevaa rasvaa ja tällä muutoksella voi olla myös painoa alentava vaikutus.

      • Anonyymi

        ”tällä muutoksella voi olla myös painoa alentava vaikutus.”

        Veijo pudotti painoa 20 kg syömällä lähes pelkästään tyydyttynyttä rasvaa proteiinia.


      • Anonyymi

        Kun syö vain Lidlin hedelmätoffeeta ei tulee ollenkaan rasvaa ja laihtuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun syö vain Lidlin hedelmätoffeeta ei tulee ollenkaan rasvaa ja laihtuu!

        Oikeasti olet Munanainen, jolla ei ole poikaystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”tällä muutoksella voi olla myös painoa alentava vaikutus.”

        Veijo pudotti painoa 20 kg syömällä lähes pelkästään tyydyttynyttä rasvaa proteiinia.

        eikö se nestepöhö olisi poistunut pienemmälläkin kiduttamisella


    • Anonyymi

      Veikkaisin aloittajan painon olevan n.200 kg riippuen nyt siitä, onko tuo kuuri kestänyt yhden vuorokauden vai pitempään. Voi olla kyse myös kertaluonteisesta kokeilusta ja testistä, jolloin paino voi hyvinkin olla jopa normaali tai sen alle.. kovin kauvaa ei tarvinne tuota ruokavaliota noudattaa kun jo huomaa itsessään muutokset.
      Tuolla tavoin syödään Jenkkilässä ja realitysarjassa ” Sairaalloisen ylipainoiset”
      Siellä todellakin kauppareissun ostokärryyn lapataan kaikki tuo.
      Ruokariippuvuus on sairaus siinä missä mikä muu hyvänsä ja tuolla tavoin sitä myös ylläpidetään.
      Joskus sarjaa seuranneena sitä ihmettelee eikö missään jo varhaisemmassa vaiheessa, kun paino on 10-20 kg normaalin yläpuolella, mikään kello hälytä peliä poikki?

      • Anonyymi

        Siis tuota... Tuo aloituksen kirjoitelma oli turhautuneen ihmisen pilkkakirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuota... Tuo aloituksen kirjoitelma oli turhautuneen ihmisen pilkkakirjoitus.

        Näin minä arvelinkin, mutta kommentoin kuin kyse olisi ollut ihan normikirjoituksesta..😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minä arvelinkin, mutta kommentoin kuin kyse olisi ollut ihan normikirjoituksesta..😀

        Minäkin arvelin, että sinä ymmärsit, mutta kommentoin vain ikään kuin olisin ajatellut sinun olevan tosissasi. 😀


    • Anonyymi

      Normaaleilla duunareilla ei ole rahaa tuollaisiin ruokailuihin.Laihtuu parhaiten kun ei ole varaa elämiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen varma ettei parempaa dieettiä olekkaan. Kiitollisena hyvistä ohjeista! Olet oikea asiantuntija. Ainut tällä paskalalla.

    • Anonyymi

      Päänsärky johtuu siitä että söit vain 4jä kääretorttua..kun syö 6si kääretorttua niin pääsärky helpottaa.

    • Anonyymi

      Olen noudattanu tätä laihdutus tapaa nyt kuukauden eikä veitsenterävät vatsalihakset ole ilmestyneet.Millon ne ilmestyy????

    • Anonyymi

      No ihmisen roppa on omanlaisensa eli se mikä soppii toiselle, ei sovi taas toiselle,mut jostain luotettavasta lähteestä luin jotajkin että iltasyönnissä on myös riskinsä koska ei välttämättä palvele sydäntä niin hyvin.

    • Anonyymi

      mut eikös tommonen ruokavalio lisää kolesterolitasoa korkiammaksi? Ootko käyny mittauttamasa kolesteroliarvosi?

    • Anonyymi

      Miksi kiduttaa itseään tuollaisilla minikaloreilla. Itse syön 1900-2300 kaloria. Kiloissa en välttämättä hoikistu samaan tahtiin, mutta mitoissa hoikistun. Lihakset on kauniimpaa kuin laiha läski. Salille mars.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe