En varmaan viitsisi antaa pärstääni moiseen kisaan,on mennyt aivan metsään.
Vuoden inarilainen
12
532
Vastaukset
- Anonyymi
Niin vaikeaa se karhunmrtsästys on perhovavalla.
- Anonyymi
Onhan kylällä ritsoja myynnissä.
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Ai vuoden inarilainenko. Mistä tiijät.
- Anonyymi
no homo
- Anonyymi
Ens vuona teemmä siitä konemiehestä.
- Anonyymi
Joo kyllä vaan salametsästys neuvos vielä
- Anonyymi
No 1 on matami...
- Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
Kyllä on ehokkaat vähissä, kun moinen pökiö valittiin.. kuulema ainut ehokas 😂😂
- Anonyymi
Mutta vain yksi on kannattanut näin tasokkaassa kisassa.🤔
- Anonyymi
Onko matamilla jäänyt taas lääkkeet ottamatta.tällä kirjailijalla tulee taas tekstiä kovalla vauhdilla eikä mitään järkeä tekdteissä.kansa saa huvitusta ja kl syytteitä pukkaa.äidi helmoissa raukka asuu
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3452759Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista442449Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2301021Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K387966- 43828
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60790- 45699