Nainen mitä tekisit tai loihtisit

Anonyymi-ap

Sinulle tulee ns ukaasi eli mies sanoo huomenna syödään joko silliä tai silakkaa niin kumman valitset ja miten tarjoisit esim tekisitkö lasimestarin silliä suutarinlohta vai silakka pihvejä vai ostatko savusilakoita vaikko sillipurkkeja ja perunan vai muusinko tekisit

77

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menemme huomenna ravintolaan syömään. Emme syö silliä emmekä silakkaa muusilla.

      • Anonyymi

        Miksi ette kotona syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette kotona syö

        Vaihtelu virkistää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Vaihtelu virkistää.

        Koti ruoka maistuu paremmalta ja kotona syötynä parhaimmalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koti ruoka maistuu paremmalta ja kotona syötynä parhaimmalta

        Kyllä se ravintolaruokakin ihan hyvää on, kun ei itse tarvi aina kokata. Kelpaa mulle, arjen luksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koti ruoka maistuu paremmalta ja kotona syötynä parhaimmalta

        Riippuu vähän kokin taidoista.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä se ravintolaruokakin ihan hyvää on, kun ei itse tarvi aina kokata. Kelpaa mulle, arjen luksusta.

        Tietysti, jos puoliso tykkäisi kokkailla, niin sekin olisi mulle arjen luksusta. Kun itse tekee vuosikaudet aina kaiken kaavamaisesti, yksin, alkaa vaihtelu tuntumaan tervetulleelta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tietysti, jos puoliso tykkäisi kokkailla, niin sekin olisi mulle arjen luksusta. Kun itse tekee vuosikaudet aina kaiken kaavamaisesti, yksin, alkaa vaihtelu tuntumaan tervetulleelta.

        Tekee hän joskus paistinperunoita, pitsaa ja paistaa possua. Oikein hyvää ruokaa, maistuvaa. Mutta niin harvoin, kerran ehkä kuukaudessa parhaimmillaan pari kertaa. Joskus on kuukausia väliäkin kun ei tee kertaakaan ruokaa, vaan minä veivaan sen päivittäin. Niin kyllä mä voin sanoa, että kyllästyttää.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tekee hän joskus paistinperunoita, pitsaa ja paistaa possua. Oikein hyvää ruokaa, maistuvaa. Mutta niin harvoin, kerran ehkä kuukaudessa parhaimmillaan pari kertaa. Joskus on kuukausia väliäkin kun ei tee kertaakaan ruokaa, vaan minä veivaan sen päivittäin. Niin kyllä mä voin sanoa, että kyllästyttää.

        Sama koskee kotitöitä. Niihin kyllästyy, kun ne tekee aina yksin. Jos 3 kertaa vuodessa puoliso siivoaa, niin aika harvoin. Pyykkiä ei pese ikinä. Vaatteita ei viikkaa ikinä. Petivaatteita ei vaihda ikinä. Ikkunoita ei pese ikinä. Jnne jne. On mun hommat mihin mä välillä kyllästyn niin että vituttaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sama koskee kotitöitä. Niihin kyllästyy, kun ne tekee aina yksin. Jos 3 kertaa vuodessa puoliso siivoaa, niin aika harvoin. Pyykkiä ei pese ikinä. Vaatteita ei viikkaa ikinä. Petivaatteita ei vaihda ikinä. Ikkunoita ei pese ikinä. Jnne jne. On mun hommat mihin mä välillä kyllästyn niin että vituttaa.

        Tee joskus jotain helppoja ruokia esim pelkkää uunimakkaraa tms pääsee helpolla ja eikö miehesi käy töissä ja tekee miesten työt ja sinä kotiäitinä no kai koti äiti tekee naisten töitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee joskus jotain helppoja ruokia esim pelkkää uunimakkaraa tms pääsee helpolla ja eikö miehesi käy töissä ja tekee miesten työt ja sinä kotiäitinä no kai koti äiti tekee naisten töitä

        Eipä se poista sitä, että rutiinit tympii ruoka kun ruoka. Niinno minä tein ne asiat silloinkin, kun opiskelin ja kävin työharjoittelussa ja töissä ja hoisin kodin ja lapset, kaikki nuo päällekkäin.

        En mä helpolla pääse, joten turha kadehtia.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eipä se poista sitä, että rutiinit tympii ruoka kun ruoka. Niinno minä tein ne asiat silloinkin, kun opiskelin ja kävin työharjoittelussa ja töissä ja hoisin kodin ja lapset, kaikki nuo päällekkäin.

        En mä helpolla pääse, joten turha kadehtia.

        Ei meillä jaeta hommia edes silloin, kun minä opiskelen tai teen töitä. Teen yhä nämä samat hommat niitten lisäksi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eipä se poista sitä, että rutiinit tympii ruoka kun ruoka. Niinno minä tein ne asiat silloinkin, kun opiskelin ja kävin työharjoittelussa ja töissä ja hoisin kodin ja lapset, kaikki nuo päällekkäin.

        En mä helpolla pääse, joten turha kadehtia.

        En ole sitä sanonutkaan et naisten työt olis helppoja vaan raskasta työtä se on mut sen vain nainen osaa ja mies ei mut mies osaa sit taas miesten työt ja tekee ne


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitä sanonutkaan et naisten työt olis helppoja vaan raskasta työtä se on mut sen vain nainen osaa ja mies ei mut mies osaa sit taas miesten työt ja tekee ne

        Mieskin osaa, miehelle vaan työpäivän jälkeen kaikki vapaa on omaa vapaa-aikaa jonka kuluttaa kuten haluaa. Pleikkaa vaikka pelaten. Ei ihan reilua, mutta niin se menee.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mieskin osaa, miehelle vaan työpäivän jälkeen kaikki vapaa on omaa vapaa-aikaa jonka kuluttaa kuten haluaa. Pleikkaa vaikka pelaten. Ei ihan reilua, mutta niin se menee.

        Vituttaa, että minä venyn venymistäni, toinen ei. Että jos johkun vittuunnun niin siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitä sanonutkaan et naisten työt olis helppoja vaan raskasta työtä se on mut sen vain nainen osaa ja mies ei mut mies osaa sit taas miesten työt ja tekee ne

        Mulla ei ole vapaapäiviä. Nämä hommat on tehtävä satoi tai paistoi. Ei voi jättää tekemättäkään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mieskin osaa, miehelle vaan työpäivän jälkeen kaikki vapaa on omaa vapaa-aikaa jonka kuluttaa kuten haluaa. Pleikkaa vaikka pelaten. Ei ihan reilua, mutta niin se menee.

        Kyllä työpäivän jälkeen mieskin tarvitsee lepoa ja omaa aikaa ja miehesi arvostaa sinua ilman sinua koti ei pyörisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työpäivän jälkeen mieskin tarvitsee lepoa ja omaa aikaa ja miehesi arvostaa sinua ilman sinua koti ei pyörisi

        Nojaa. Olis joskus kiva kun kertoisi arvostavansa. Se on ainakin tasan varmaa, etten ikinä enää muuta toisen ihmisen kanssa asumaan. En ikinä, jos tulee vielä valinnan hetki eteen. En ala piikomaan enää ketään.

        Olen palvellut äijiä riittämiin. Ja yhtään akkaakaan en rupea hyysäämään sen enempää. Kukin hoitaa itse huushollinsa jne. Ei tuu ylikuormaa, siksi ettei toinen viitti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nojaa. Olis joskus kiva kun kertoisi arvostavansa. Se on ainakin tasan varmaa, etten ikinä enää muuta toisen ihmisen kanssa asumaan. En ikinä, jos tulee vielä valinnan hetki eteen. En ala piikomaan enää ketään.

        Olen palvellut äijiä riittämiin. Ja yhtään akkaakaan en rupea hyysäämään sen enempää. Kukin hoitaa itse huushollinsa jne. Ei tuu ylikuormaa, siksi ettei toinen viitti.

        Mitä piikomista se on jos huolehdit kodista ja miehestäsi ja lapsista ja mies huolehtii teistä eli mies tarvitsee naisensa ja vaimonsaja nainen miehensä ja aviomiehensä niin ei mies ilman sinua pärjäisi samoin koti ja lapset ilman sinua ei pärjäisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä piikomista se on jos huolehdit kodista ja miehestäsi ja lapsista ja mies huolehtii teistä eli mies tarvitsee naisensa ja vaimonsaja nainen miehensä ja aviomiehensä niin ei mies ilman sinua pärjäisi samoin koti ja lapset ilman sinua ei pärjäisi

        No on se, kun molemmat käy töissä ja toinen opiskeleekin samaan aikaan epäreilua, jos toinen ei yhtään jaa kuormaa. Mietippä aivoillasi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No on se, kun molemmat käy töissä ja toinen opiskeleekin samaan aikaan epäreilua, jos toinen ei yhtään jaa kuormaa. Mietippä aivoillasi.

        Se on totta ettei pärjäisikään. Työt loppus oitis kun pitäisi venyä ottamaan lapsistakin koppi, kun heitä tarvii kuskata tai sairaana hoitaa, juoksuttaa kontrolleissa juttujensa vuoksi. Nyt se on helppoa, kun ei tartte niitä miettiä, riittää kun miettii itsensä aamulla töihin ja iltapäivällä kotiin. Muut asiat on jo hoidettu, voilaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on totta ettei pärjäisikään. Työt loppus oitis kun pitäisi venyä ottamaan lapsistakin koppi, kun heitä tarvii kuskata tai sairaana hoitaa, juoksuttaa kontrolleissa juttujensa vuoksi. Nyt se on helppoa, kun ei tartte niitä miettiä, riittää kun miettii itsensä aamulla töihin ja iltapäivällä kotiin. Muut asiat on jo hoidettu, voilaa.

        Helppoa olla mies. Ainakin toisilla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Helppoa olla mies. Ainakin toisilla.

        Oon aatellut, että kun jos tästä lähden eräänä kauniina päivänä lasten ollessa isoja, niin muutan yksiöön jonka sisustan vain tarpeellisilla kalusteilla ja oheisilla. Mitään epäkäytännöllistä roskaa siihen kämppään ei tuoda.

        Neliöitä vain sen verran, että jaksan sairaanakin pitää yllä. Kun on niitä oikein heikkoja päiviä joukossa aina. Ja niin ettei kukaan muu mahdu sinne asumaan, korkeintaan vuodesohvalla joskus yöpymään.

        Ja olen happy. Näin teen vielä joku päivä, kun olen saanut kyrvän otsassani riittävän isoksi ja muksut pärjääviksi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Se on totta ettei pärjäisikään. Työt loppus oitis kun pitäisi venyä ottamaan lapsistakin koppi, kun heitä tarvii kuskata tai sairaana hoitaa, juoksuttaa kontrolleissa juttujensa vuoksi. Nyt se on helppoa, kun ei tartte niitä miettiä, riittää kun miettii itsensä aamulla töihin ja iltapäivällä kotiin. Muut asiat on jo hoidettu, voilaa.

        Koti tarvitsee naisen ja emännän ja lapset äitinsä ja mies naisensa ja vaimonsa ja nainen tarvitsee miehensä niin ilman naista arki ja koti ei pyöri eli jos sinua ei olis niin lapset huomaisi et tarvitsevat äitinsä eli sinut ja isukki tarvitsee naisen eli sinut ja koti emännän eli sinut no samoin leijonissa lauma tarvitsee naaraan eli mies ja nainen tarvitsee toisensa


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Helppoa olla mies. Ainakin toisilla.

        Niin mies ei ole nainen eikä nainen ole mies eli nainen tekee naisten työt ja nainen on nainen ja mies tekee miesten työt ja mies on mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koti tarvitsee naisen ja emännän ja lapset äitinsä ja mies naisensa ja vaimonsa ja nainen tarvitsee miehensä niin ilman naista arki ja koti ei pyöri eli jos sinua ei olis niin lapset huomaisi et tarvitsevat äitinsä eli sinut ja isukki tarvitsee naisen eli sinut ja koti emännän eli sinut no samoin leijonissa lauma tarvitsee naaraan eli mies ja nainen tarvitsee toisensa

        Sitten pitää vähän huolehtia toisen jaksamisestakin. Eikä töröttää itsestäänselvyytenä kyllä se iäti jaksaa, vaikka pyytääkin apua. Pyytää ei kuitenkaan saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mies ei ole nainen eikä nainen ole mies eli nainen tekee naisten työt ja nainen on nainen ja mies tekee miesten työt ja mies on mies

        Huhhuh.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Huhhuh.

        Juuri taas sanoit jotain sellaista, että nousee niskavillat pystyyn. Sukupuolitukset sucks.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sitten pitää vähän huolehtia toisen jaksamisestakin. Eikä töröttää itsestäänselvyytenä kyllä se iäti jaksaa, vaikka pyytääkin apua. Pyytää ei kuitenkaan saa.

        Kai mies sinua auttaa kun pyydät auttamaan sinua tai mies sanoo tänään katsellaan telkkaria ja huomenna kaikki siivoatte tai mitä apua sitten tarvitsetkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai mies sinua auttaa kun pyydät auttamaan sinua tai mies sanoo tänään katsellaan telkkaria ja huomenna kaikki siivoatte tai mitä apua sitten tarvitsetkaan

        Heh, no ei auta. Voi se astiat laittaa tiskikoneeseen, kun pyydän ja lumet pihasta luoda. Ruoan tehdä, mikäli viittii. Jos ei viitti, kun pyydän mun on pakko tehdä, koska lapset tarvii ruokansa. Ihan sama miten caput olen.

        Mua ärsyttää älyttömästi se sokeus sille, että minäkin väsyn saatana!


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no ei auta. Voi se astiat laittaa tiskikoneeseen, kun pyydän ja lumet pihasta luoda. Ruoan tehdä, mikäli viittii. Jos ei viitti, kun pyydän mun on pakko tehdä, koska lapset tarvii ruokansa. Ihan sama miten caput olen.

        Mua ärsyttää älyttömästi se sokeus sille, että minäkin väsyn saatana!

        Lumenluonti on miesten töitä eli sitä sinun ei tarvi tehdä et ehkä huomaa et mies on lapioinut tai kolannut pihan ja tiet mut luulet et se on istunut vain eli joskus voisit miehellesi pusun antaa


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juuri taas sanoit jotain sellaista, että nousee niskavillat pystyyn. Sukupuolitukset sucks.

        Mitä nyt sitten sanoin


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juuri taas sanoit jotain sellaista, että nousee niskavillat pystyyn. Sukupuolitukset sucks.

        Mut niin se vaan on et nainen on nainen ja mies on mies ja kumpikin tarvitsee toisiansa siksi ovatkin täydellinen pari ja pariskunta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lumenluonti on miesten töitä eli sitä sinun ei tarvi tehdä et ehkä huomaa et mies on lapioinut tai kolannut pihan ja tiet mut luulet et se on istunut vain eli joskus voisit miehellesi pusun antaa

        Se oli minun hommaa, kunnes TOS ja hermokivut ja kaularangan kautta tuleva päänsärky. Punnerrus sai pyörryttämään ja näkymään mustia täpliä silmissä.

        2 talvea on nyt ukko joutunut lumitöihin. Kun hermokipuja ei siedä katsella eikä kuunnella. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt sitten sanoin

        Miesten ja naisten työt my ass. Kaikki tekee mitä osaa ja osaan aika paljon, vittu kun en vaan viitti yksinäni kaikkee tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin se vaan on et nainen on nainen ja mies on mies ja kumpikin tarvitsee toisiansa siksi ovatkin täydellinen pari ja pariskunta

        Pyh. Taitas toisen tekevän sorttisen naisen kanssa olla kaikki helpointa asua ja jakaa vastuu reilusti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Pyh. Taitas toisen tekevän sorttisen naisen kanssa olla kaikki helpointa asua ja jakaa vastuu reilusti.

        Mut kumpikin huomais pian et tarvitsisitte miehen tekemään miesten työt kotona ja makkarissa


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Miesten ja naisten työt my ass. Kaikki tekee mitä osaa ja osaan aika paljon, vittu kun en vaan viitti yksinäni kaikkee tehdä.

        Niin esim ostoksilla niin miehen tehtävä on nostaa ostokset autoon ja kantaa ostokset kotiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut kumpikin huomais pian et tarvitsisitte miehen tekemään miesten työt kotona ja makkarissa

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Niin se vain on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin esim ostoksilla niin miehen tehtävä on nostaa ostokset autoon ja kantaa ostokset kotiin

        Hahhah. Niinkö? Mites luulet, että yksinäni arkisin kun tuon 4-5 täyttä muovikassia kerralla kantaen autosta sisään pärjään, kun mies on töissä? 😛

        Kyllä mä ihan itse kannan 2 tai 3 kassia per käsi ne autosta sisään ja autoonkin sitä ennen ja purkaan ne. Ei ole painavia edes. Kyllä on hemmoteltu nainen jota noin palvellaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hahhah. Niinkö? Mites luulet, että yksinäni arkisin kun tuon 4-5 täyttä muovikassia kerralla kantaen autosta sisään pärjään, kun mies on töissä? 😛

        Kyllä mä ihan itse kannan 2 tai 3 kassia per käsi ne autosta sisään ja autoonkin sitä ennen ja purkaan ne. Ei ole painavia edes. Kyllä on hemmoteltu nainen jota noin palvellaan.

        En tosiaankaan kanna yksitellen joka kassia ja pussia, vaan kaikki kerralla. Soitanko isille, kun tuut töistä niin tuotko ostokset autoni perästä sisään. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vain on

        No ei kuule ole.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ei kuule ole.

        Kyllä se on mut nyt tupakille ja ehkä sit nukkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mut nyt tupakille ja ehkä sit nukkumaan

        Eipäs ole. Tervakeuhko, lopeta tupakointi, se on ihan turha huvi.


    • Anonyymi

      Mies mikäli silmääni miellytä ei, maustamatonta silakkalaatikkoa ja vetelää.
      Mikäli alkaisi maustamaan itse, muistuttaisin mausteiden lisäämisen loukkaavan kokin tunteita. Ei jälkkäriä.
      Todellisuudessa lähtisin matkoille viikoksi vanhempieni luokse

      Kun mies silmääni miellyttäisi, silakkapihvejä perunamuussilla, salaattia, valkoviiniä, kynttelikkö, punainen pöytäliina, jälkkäriksi mansikkarahkaa tai sekahedelmäkiisseliä kermavaahdolla.
      Sitten käperryttäisiin halimaan ja suukottelemaan takkatulen äärelle

      • Anonyymi

        Kyse olikin miehestä joka miellyttää silmääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse olikin miehestä joka miellyttää silmääsi

        Eli sinun täydellinen vastakohtasi.


    • Anonyymi

      Heitän sillit ikkunasta

    • Anonyymi

      Sanon miehelle, että käy kaupassa ja ostaa mitä haluaa. Minä en syö noista kumpaakaan, mutta mies saa tietysti syödä.

      • Anonyymi

        Mitään sano vaan valitse kumpaa syöt ja nyt kuoriin perunoita tein iltapalaksi keitettyi perunoita ja hk sinistä lenkkiä ja matjes silliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään sano vaan valitse kumpaa syöt ja nyt kuoriin perunoita tein iltapalaksi keitettyi perunoita ja hk sinistä lenkkiä ja matjes silliä

        Minun huomisen ruokani koostuu ihan muista jutuista, mutta miehen ei ole mikään pakko niitä syödä. Tosin en tule koskaan muuloinkaan koskemaan yhteenkään silakkaan enkä silliin, jo tulen oksentamaan jokaisen rinnuksille ja kenkiin, joka yrittää pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun huomisen ruokani koostuu ihan muista jutuista, mutta miehen ei ole mikään pakko niitä syödä. Tosin en tule koskaan muuloinkaan koskemaan yhteenkään silakkaan enkä silliin, jo tulen oksentamaan jokaisen rinnuksille ja kenkiin, joka yrittää pakottaa.

        Silli on hyvää no en sitä sano nykyään on silleissä maku todella laimentunut ei maistu miltään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silli on hyvää no en sitä sano nykyään on silleissä maku todella laimentunut ei maistu miltään

        Siksipä en kiellä miestä sitä syömästä. Mulle on kuitenkin ihan turha tyrkyttää.


    • Olisi oikeasti kiva nähdä, että millainen hyypiö tämän väliksen takaa löytyy?

      Jotenkin itse voisi sen verran vetää foliohattua korville ja miettiä, että täällä voisi olla joku tyyppi, mikä keksii niitä kilttimies/jännämiesjuttuja, näitä välisjuttuja, harmisjuttuja ja miksi ei myös viinamiesjuttujakin, ainakin osittain... Voiko olla jutut kanssa samalta alustalta...

      Motivaatio voisi olla vaan palstaan jumiutuminen....joskus aiemmin ollut muita hahmoja, vaikka superatm, nalli, pikkukakkonen jne.

      Mutta mistä näistä tietää ja tarviiko tietääkään? :oD

      • Anonyymi

        Mun sisäinen foliohattuni sanoo, että tuo on joku tyyppi, jonka motiivi on saada miehet näyttämään mahdollisimman etovilta tyypeiltä ja saada naiset inhoamaan kaikkia miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun sisäinen foliohattuni sanoo, että tuo on joku tyyppi, jonka motiivi on saada miehet näyttämään mahdollisimman etovilta tyypeiltä ja saada naiset inhoamaan kaikkia miehiä.

        No eikös trollaamisessa olekin se idea, että provotaan vähän vaikka mihin suuntaan?

        Täällä on aina ollut vaikka mitä trolleja, joiden tarkoitus on vaan provoilla ja ärsyttää. Niitä ilmestyy väliajoin ja jotkut on kekseliäämpiä kuin toiset. Joidenkin kanssa jopa pystyy ajoittain juttelemaan, kun ne ei ole niin ylilyötyjä hahmoja. Mutta pidemmän päälle huomaa, että sitä samantyyppistä tarinaa sieltä tulee vähän erisanoilla höystettynä. Ehkä jotkut hahmot ei ole niin kaukana siitä oikeasta persoonasta takana, siksi sellaisen hahmon kanssa voi jopa keskustella. :o)


      • Anonyymi

        Ei se ainakaan tiedä maailmasta muuta kuin naisen, p*llun ja sapuskan. Kahdesta ensin mainitusta tuskin on pahemmin kokemusta ja vaikuttaa sapuskankin osalta olevan aika yksioikoinen. Kysyy paljon, mutta mitkään vastaukset ei kelpaa sellaisenaan. Aina pitää vängätä vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan tiedä maailmasta muuta kuin naisen, p*llun ja sapuskan. Kahdesta ensin mainitusta tuskin on pahemmin kokemusta ja vaikuttaa sapuskankin osalta olevan aika yksioikoinen. Kysyy paljon, mutta mitkään vastaukset ei kelpaa sellaisenaan. Aina pitää vängätä vastaan.

        No se saa jotain huomiota ja se riittää. Provoaa takaisin, että saa lisää huomiota ja ärsyttää tahallaan. :o)

        Lopulta nää väliksen ketjut saa aikamoista huomiota, vaikka ovatkin ihan ala-arvoista naisten kyykyttämistä ja alistamislähtöistä sovinismia.
        Samoinhan joskus kyniksenkin ketjut pursusivat kirjoittelua, kun se provosi ahkerasti...loppujen lopuksi senkin oli pistettävä jo todella roisia tekstiä jakoon, että sai edes jotain huomiota. Nää väliksen ketjut ovat älyttömyydellään ehkä jopa huumoriin häilyviä, joten ei niin karuja ole...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No se saa jotain huomiota ja se riittää. Provoaa takaisin, että saa lisää huomiota ja ärsyttää tahallaan. :o)

        Lopulta nää väliksen ketjut saa aikamoista huomiota, vaikka ovatkin ihan ala-arvoista naisten kyykyttämistä ja alistamislähtöistä sovinismia.
        Samoinhan joskus kyniksenkin ketjut pursusivat kirjoittelua, kun se provosi ahkerasti...loppujen lopuksi senkin oli pistettävä jo todella roisia tekstiä jakoon, että sai edes jotain huomiota. Nää väliksen ketjut ovat älyttömyydellään ehkä jopa huumoriin häilyviä, joten ei niin karuja ole...

        Oletan, että valtaosa vastailee näihin huviksensa. Niin ainakin itse teen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että valtaosa vastailee näihin huviksensa. Niin ainakin itse teen.

        Joo, osa vierailijoista saattaa haukotella vähän näitä, mutta vähänkin pitempään palstaa seuraavat tietää, että trollihan se. :o)

        Tälläistä tää nettikirjoittelu anonyymipalstoilla osaa olla... :oD


    • Anonyymi

      Lätkäisisin kilon pussillisen raakoja ja perkaamattomia silakoita keskelle pöytää kyseisen miehen eteen, ja pussin viereen useamman ison sillipurkin, sekä toteaisin että herra on hyvä ja tekee omat eväänsä. Sen tehtyäni lähtisin itse ravintolaan herkuttelemaan jollain aivan muulla kuin sillillä ja silakoilla, joista en kummastakaan itse tykkää pätkääkään, ja samalla miettisin että tuosta komentelevasta ja pomottavasta tyypistä on päästävä eroon ja nopeasti.

      Ukaasi = määräys tehdä jotain, ja kun sen antaa jollekin toiselle ihmiselle, määrätään/komennetaan sitä toista tekemään mitä itse haluaa.

      • Anonyymi

        Syöt muutaman sillin palan niin jäät koukkuun on niin hyvää ja jos miehesi antaa ukaasin esim sanoo huomenna syödään silliä tai silakkaa niin syötte silliä tai silakkaa kumpaan sitten päädyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöt muutaman sillin palan niin jäät koukkuun on niin hyvää ja jos miehesi antaa ukaasin esim sanoo huomenna syödään silliä tai silakkaa niin syötte silliä tai silakkaa kumpaan sitten päädyt

        Yäk. En siedä edes sillin hajua. Silakkaa vois siinä tapauksessa syödä, että kaapissa ei ole mitään muuta ruokaa. Silliin en koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk. En siedä edes sillin hajua. Silakkaa vois siinä tapauksessa syödä, että kaapissa ei ole mitään muuta ruokaa. Silliin en koske.

        Ei silli miltään haise ellei ole mädäntynyt ja maistaisit joskus niin yllätytkin että ompas hyvää


    • Anonyymi

      Mies saa tehdä ihan itse, ja passata itse itseään typerien ruokiensa kanssa.

    • Anonyymi

      Otan jääkaapista ranskalaisen sipulisillin lopun, joka äidiltäni jä jouluaattona, ojennan sen miehelle ja sanon "Ole hyvä. Etsi tuon seuraksi jääkaapista mitä haluat." Itse syön huomenna pitsaa. Se on monivuotinen perinne, että 27. joulukuuta minä syön pitsaa. Sitä perinnettä eivät kenekään ukaasit muuta.

      • Anonyymi

        Siihen keitettyi perunoit niin a vot ja äitisi ymmärtää hyvän päälle taitaakin olla mukava äiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen keitettyi perunoit niin a vot ja äitisi ymmärtää hyvän päälle taitaakin olla mukava äiti

        Ole hyvä ja keitä. On siellä kaapissa perunoita. Viimeiset valmiiksi keitetyt tosin syötiin tänään. En menisi suin surminkaan väittämään äitiäni mukavaksi. En viitsi valehdella.


    • Anonyymi

      Annoit paljon hyviä raaka-aineita. Kalasta saa vaikka ja mitä.
      Silakkapihvejä oolalaa punaiseen maitoon tehdyllä muusilla olisi yksi
      Lasimestarisillin pariksi sopisi keitetyt potut tai muusi
      Uunilohikin olis nam.

      Kuuntelisin mieheltä tarkempaa makumieltymystä.

      • Anonyymi

        Ymmärrät hyvän päälle nostan sinulle peukun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät hyvän päälle nostan sinulle peukun

        Peukku vastaanotettu, kiitos.


    • Miksi me syötäisiin silliä, kun meillä on vielä lohta ja kinkkua jääkaapissa? Taaskaan ei ole mitään järjestystä tässä touhussa.

      No, jos on pakko valita, niin sinappisilliä ja pottuja, kiitos. :D

      • Anonyymi

        Sinappisilli ja potut hyvii mut siihen vielä makkaraa niin a vot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinappisilli ja potut hyvii mut siihen vielä makkaraa niin a vot

        Enhän mä mitään makkaraa sen sillin kylkeen kaipaa. Siinähän menee makumaailma ihan sekaisin. Tää on hyvä näin. :D


    • Anonyymi

      Silliä kullekin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe