Voisko 2023

Anonyymi-ap

Tuoda mukanaan ihastus-rakastuksen?

46

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän pahaa pelkään niin käyvän. Olen parisuhteessa oleva 5-kymppinen mies ja työpaikalla on alkanut liian hyvin synkkaamaan alle 3-kymppisen naisen kanssa.

      • Sellainen ei käy päinsä. Katsele vaan niitä viiskymppisiä naisia.


      • Anonyymi

        Vai että synkkaa alle kolmekymppisen naisen kanssa? Tuota kutsutaan kuule keski-iän kriisiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että synkkaa alle kolmekymppisen naisen kanssa? Tuota kutsutaan kuule keski-iän kriisiksi.

        Näin se alkaa kritisoiminen sitten. Pitäisi vaan niitä omanikäisiä pläskejä ihannoida.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Näin se alkaa kritisoiminen sitten. Pitäisi vaan niitä omanikäisiä pläskejä ihannoida.

        Puhut kyllä todella ikävästi ikäisistäsi naisista. Se antaa aika ikävän kuvan luonteestasi. Vaikket itse syttyisi hieman tuhdimmista naisista, niin fiksu mies puhuu silti kaikista ihmisistä kunnioittavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kyllä todella ikävästi ikäisistäsi naisista. Se antaa aika ikävän kuvan luonteestasi. Vaikket itse syttyisi hieman tuhdimmista naisista, niin fiksu mies puhuu silti kaikista ihmisistä kunnioittavasti.

        No anteeks. On minuakin täällä haukuttu pedariksi ja papaksi. Että ihan siitä syystä olen laukonut takaisin, koska on alkanut ärsyttämään tuo kiusaaminen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sellainen ei käy päinsä. Katsele vaan niitä viiskymppisiä naisia.

        Niin pitäisi tehdä.

        Tässä ikä on siinä mielessä merkityksellinen, että ei minulla tekisi vaikeeta olla uskollinen jos tuo nainen olisi oman ikäinen. Kyseinen nainen on kuitenkin niin raikas ja rypytön, että voi olla, että piru vie koko käden.

        Tässäkin piti kaunistella asiaa kirjoittamalla alle kolmekymppinen, vaikka oikea nimitys olisi 2-kymppinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No anteeks. On minuakin täällä haukuttu pedariksi ja papaksi. Että ihan siitä syystä olen laukonut takaisin, koska on alkanut ärsyttämään tuo kiusaaminen.

        Ymmärrän ja olen sinua itseasiassa muutamaan kertaan puolustanutkin, koska saat mielestäni aivan liikaa kuraa niskaasi. Älä silti alennu heidän tasolleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ja olen sinua itseasiassa muutamaan kertaan puolustanutkin, koska saat mielestäni aivan liikaa kuraa niskaasi. Älä silti alennu heidän tasolleen.

        Ajattelinkin, että pakkohan sen on muidenkin jo huomata, miten typeriä jotkut ovat minua kohtaan. En minä voi koko ajan olla väärässä.


    • Anonyymi

      Oletko valmis ottamaan riskin? Kuusi (6) vuotta linnaa.

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä rankat asetelmat, ehkä kannattaa jättää väliin mistä ikinä onkaan kyse, tämän voi varmaan yleistää


    • Mistäpä sen tietäis? Usein sellaiset pöllähtää vaan tulla, kun vähiten odottaa.

      Joskus sykdymmällä kävin kaverin kanssa "yksillä" tuossa lähikuppilassa, no siellähän oli karaoke. Luikautin pari biisiä ja kohta kylkeen iskeytyi aika humalainrn nainen...ei ihan sanomattomasti sytyttänyt, kun nainen oli aika tööt, mutta todella ihana nainen...silmiin pisti hänen seuralaisensa, jotka olivat jotenkin vihaisenoloisia... ihmettelin sitä, mutta se jäi sinne ja mä pyöräilun kotiin, sen muistan, että nainen kysyi, millon taas tulisin sinne....

      Eilen hän oli kaupassa...miehensä kanssa, joka on mun tuttu. Ne seuralaiset taisivat olla hänen lapsiaan, ehkä.

      Kannattaa olla varuillaan, maailma osaa olla aika mätä...🤢

    • Anonyymi

      Mulla on kyllä uus rakas kiikarissa.
      Saa nähdä miten neuvottelut edistyy ja resurssit antaa myöden.

      -keinovaginamies-

      • Onko ihan kokonainen vai vaan tekovagina? Mitäs muorisi tuumaa?

        Aika hienoa, et sä olet tuollainen oman tiesi kulkija. Uskallat täällä olla sä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Onko ihan kokonainen vai vaan tekovagina? Mitäs muorisi tuumaa?

        Aika hienoa, et sä olet tuollainen oman tiesi kulkija. Uskallat täällä olla sä.

        Kyllä ihan ihanasta kokonaisesta puhutaan.
        Meillä on muorin kanssa yhteisymmärrys, että hän ei säädä minun asioissani enkä minä hänen :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan ihanasta kokonaisesta puhutaan.
        Meillä on muorin kanssa yhteisymmärrys, että hän ei säädä minun asioissani enkä minä hänen :)

        -keinovaginamies-

        Ooh.. meinaakko oikein paljonkin sijoittaa ihanuuteesi. Niihin kun voip saada aikasta paljon kulumaan.

        Ja sit ei piä mennä rakastumaan siihen. Siitä ei kyllä muorisikaan tykkää. Ja olisi pikkuisen friikyä.

        Mutta joo.. onneksi olkoon. Kokonainen on ihanainen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ooh.. meinaakko oikein paljonkin sijoittaa ihanuuteesi. Niihin kun voip saada aikasta paljon kulumaan.

        Ja sit ei piä mennä rakastumaan siihen. Siitä ei kyllä muorisikaan tykkää. Ja olisi pikkuisen friikyä.

        Mutta joo.. onneksi olkoon. Kokonainen on ihanainen.

        26 000 olis pyyntö. Neuvottelut on vielä kesken. Edellinen rakastaja tykkää siitä kans.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        26 000 olis pyyntö. Neuvottelut on vielä kesken. Edellinen rakastaja tykkää siitä kans.

        -keinovaginamies-

        No joo.. arvasin että ostat laatua. Mikään vähempi ei riitä.

        Aikamoinen ihanuus on kyseessä tuohon hintaan. Onnea neuvotteluihin. Olet varmaan jo ihan innoissasi?

        Näin aikanaan dokkarin noista ja voivat olla hyvinkin 50 - 60 donaa uutena. Jopa kalliimpia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No joo.. arvasin että ostat laatua. Mikään vähempi ei riitä.

        Aikamoinen ihanuus on kyseessä tuohon hintaan. Onnea neuvotteluihin. Olet varmaan jo ihan innoissasi?

        Näin aikanaan dokkarin noista ja voivat olla hyvinkin 50 - 60 donaa uutena. Jopa kalliimpia.

        Aijaa, En tiennytkään että sinäkin olet kiinnostunut näistä vähän kivemmistä piharattoreista.

        Rakastaan pitää aina välillä päivittää, jotta mielenkiinto säilyy :) Kyllähän sinä nämä jutut tiedät.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, En tiennytkään että sinäkin olet kiinnostunut näistä vähän kivemmistä piharattoreista.

        Rakastaan pitää aina välillä päivittää, jotta mielenkiinto säilyy :) Kyllähän sinä nämä jutut tiedät.

        -keinovaginamies-

        En ole oikeastaan kiinnostunut, mutta kuuluisiko vaikka eräänlaiseen yleisivistykseen, jos haluaa pitää itseään suvakkina..?

        Juu, rakastaan pitää päivittää aika ajoin. Muutoin voip käydä tylsäksi ja yksitoikkoiseksi.. XD.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, En tiennytkään että sinäkin olet kiinnostunut näistä vähän kivemmistä piharattoreista.

        Rakastaan pitää aina välillä päivittää, jotta mielenkiinto säilyy :) Kyllähän sinä nämä jutut tiedät.

        -keinovaginamies-

        Jäi kysymättä minkä merkkisen aiot ostaa?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jäi kysymättä minkä merkkisen aiot ostaa?

        Voit lisäharjoittaa yleissivistystäsi.
        Vinkki: Suosin kotimaista, pientä mutta vahvaa. Vihreät on ihania :)

        Saa nähdä päästäänkö kauppoihin.

        Lähden tästä tallille, Moro.

        -keinovaginamies-


      • Pikku-pirpana
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lisäharjoittaa yleissivistystäsi.
        Vinkki: Suosin kotimaista, pientä mutta vahvaa. Vihreät on ihania :)

        Saa nähdä päästäänkö kauppoihin.

        Lähden tästä tallille, Moro.

        -keinovaginamies-

        Hä.. ei kotimaisia autoja tietääkseni ole? Tai moottoripyöriä?

        Mikäs se sun rakas ny si on? Traktori?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hä.. ei kotimaisia autoja tietääkseni ole? Tai moottoripyöriä?

        Mikäs se sun rakas ny si on? Traktori?

        Tuollahan se ylhäällä lukee. "Rattori" joo, On tällä hetkellä kärkipaikalla.
        Lelujen järjestys tosin vaihtelee vuodenajan ja mielenlaadun mukaan :)

        Voi että kun voisi olla monta naistakin. Tuolla ne seisoisi tallissa ja voisi aina valita että minkä starttaa leikkiin :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan se ylhäällä lukee. "Rattori" joo, On tällä hetkellä kärkipaikalla.
        Lelujen järjestys tosin vaihtelee vuodenajan ja mielenlaadun mukaan :)

        Voi että kun voisi olla monta naistakin. Tuolla ne seisoisi tallissa ja voisi aina valita että minkä starttaa leikkiin :)

        -keinovaginamies-

        Ai mä missasin tuon rattorin .. ymmärsin että jonkun härpäkkeen olit ostamassa. Luulin että autoa.

        Ihanko sellaisen ison vai puutarhamallisen?


    • Ei ole mitään odotuksia ensi vuodelle.

    • Anonyymi

      Voisi ja uskon sen vahvasti tuovan, on sellainen kutina vatsanpohjassa 🥰

    • Ei. Suojaukset on päällä.

    • Anonyymi

      Näin tulee käymään. Onnea ja tsemppiä kaikille pienille pylleröille.

    • Anonyymi

      Mies ja nainen löytää rakkauden vuonna 2023 kun juovat viinaa baarissa ja kohtaavat siellä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Kyllä nämä ihastukset ja "raskastukset" saavat jo riittää.
      Kuminkäryä makkariinko tässä ollaan ny hakemassa, ei per....le.

      AV

    • Aivan mahdollista, kuten jokaisena elinpäivänä muutenkin.

      • Anonyymi

        Rakkautta ei kai voi estää, jos/kun se löytyy.


    • Anonyymi

      Kenties. Olen toiveikas ja avoin uudelle. 🙂👵

    • Anonyymi

      Juu, mutta ei.

    • Jos osaisin ennustaa tulevaisuutta, olisin lottovoittaja tai pörssimiljönääri. 😉 Sitä ominaisuutta en ole synnyinlahjana saanut ja ei auta kuin elää elämäänsä ja katsoa mitä se tuo tullessaan. Kuitenkin sen mitä voin sanoa, vanhat kotiläksyt on omalla kohdalla tehty! Nyt on oikea aika avata silmänsä ja antaa rakkaudelle edes mahdollisuus.

      Jos on itse avoinna, joskus se mahdollisuus realisoituu, oli se sitten vuonna 2023, 2024, tai 2050. Sitä odotellessa. ❤️

      • Anonyymi

        uusi rakkaussovellus Kurpper aikuisille naisille voi olla ratkaisu


      • Anonyymi kirjoitti:

        uusi rakkaussovellus Kurpper aikuisille naisille voi olla ratkaisu

        Jaa, taidan kuitenkin luottaa vanhanaikaisesti kahden ihmisen luonnollisesti syntyvään keskinäiseen viehätysvoimaan, samaan aaltopituuteen ja sapioseksuaaliseen auraan.

        Jätän kurpper-apit teille digiloikasta voimaantuneille ja puumahuumasta haikaileville varhaiskeski-ikäisille.

        iPhone yritti ehdottaa saman digiloikka tilalle digiliukkaat. 😳😁😳 Koska olen keski-aikainen kurppa, en ymmärrä iPhone mielenmaisemaa millä sanoja korjataan, mutta liekö sitten tuo liittynyt jotenkin itse appiin. Voin siis vain toivotella omasta historiallisesta maailmastani sinulle ja muille varhais-keski-ikäisille digiliukkaita Kurpperin parissa. 😉


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Jaa, taidan kuitenkin luottaa vanhanaikaisesti kahden ihmisen luonnollisesti syntyvään keskinäiseen viehätysvoimaan, samaan aaltopituuteen ja sapioseksuaaliseen auraan.

        Jätän kurpper-apit teille digiloikasta voimaantuneille ja puumahuumasta haikaileville varhaiskeski-ikäisille.

        iPhone yritti ehdottaa saman digiloikka tilalle digiliukkaat. 😳😁😳 Koska olen keski-aikainen kurppa, en ymmärrä iPhone mielenmaisemaa millä sanoja korjataan, mutta liekö sitten tuo liittynyt jotenkin itse appiin. Voin siis vain toivotella omasta historiallisesta maailmastani sinulle ja muille varhais-keski-ikäisille digiliukkaita Kurpperin parissa. 😉

        Aika vanha kurppa, jos ihan keskiaikainen.

        Digiliukas olis kyllä näppärä. Säästyisi noissa liukuvoiteissa. Vois vaan napista painaa, niin vagina
        olis liukas kuin made nuorena. Saiskohan tämän toimimaan sekä noiden keinokamppeiden kanssa että jotenkin muoriskaankin ohjelmoituna?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika vanha kurppa, jos ihan keskiaikainen.

        Digiliukas olis kyllä näppärä. Säästyisi noissa liukuvoiteissa. Vois vaan napista painaa, niin vagina
        olis liukas kuin made nuorena. Saiskohan tämän toimimaan sekä noiden keinokamppeiden kanssa että jotenkin muoriskaankin ohjelmoituna?

        -keinovaginamies-

        Selviän ilman digiliukkaita, ei ollut keskiajallakaan. Ne oli tarkoitettu palstan vinoileville varhaiskeski-ikäisille.


    • Anonyymi

      Namille mamille löytyisi kainalokuopan verran tilaa koko kyljen mitalta, vaan löytyykö...se on taas ihan eri stoori

    • Ei minulle; päätin etten ensi vuonna ihastus-rakastu.

    • Anonyymi

      Mikään ei viittaa siihen että ensi vuosi olisi yhtään parempi kuin edellisetkään. Ei tavallinen mies tuosta vaan tule muotiin eivätkä naiset tuosta vaan ryhdy aktiivisiksi näissä asioissa.

    • Anonyymi

      Toivon olevani oikeassa kun kuvittelen heräävän molemminpuolisen kiinnostuksen, ehkä tammikuussa tiedän enemmän?

    • Anonyymi

      Eipä sitä tiedä ....

    • Anonyymi

      Kyllä kiitos, otetaan vastaan. Ilmoittautua voi tähän kaikki sopivat henkilöt 😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe