Tässä yksi todistaja siitä mistä minäkin olen tänne monesti kirjoitellut.
Tämä monta kertaa päivässä syöminen aiheuttaa vain sen että keho ei saa puhdistaa itseään.Munuaiset,Maks,haima,yms
Toinen virhe on sekin että mennään nälkäisenä nukkumaan josta seuraa huonot yöunet.
Minä olen syönyt mahan aivan täyteen joka ilta terveellistä ja ravitsevaa hyvää ruokaa ja hyvin olen alkanut laihtumaan.Juon siihen juomatkin päälle ja syön vielä toisenkin kerran kevyemmin.
Alussa lähti nesteitä 2 kiloa ja nyt paino on pysynyt vain samassa 3 viikkoa mutta vatsan rasvakerros on ohentunut koko ajan jota mittaan rasvanmittauspihdeillä.
Painosta näkee laihdutuksen aikana vain kehon nesteisyyden ja jos esim suolisto on aivan tyhjä sekin tekee sen että paino on 2 kiloa pienempi.
Painosta näkee vasta monen kuukauden kuluttua paljonko on laihtunut.
Pätkä paasto on toimivin tapa laihduttaa ja pitää yllä samaa painoa.
Se että ruokaa syödään aivan jatkuvasti lihottaa ja jos se on vielä roskaruokaa kuten pitsaa yms lihominen on erittäin nopeaa.
Tämänhetkinen painoni on 66 kiloa hyvin nesteisenä
Vyötärön ympärysmitta 84 cm pihtimitta alavatsa 19 mm ylävatsa 20 mm
Pituus 176 cm ikä 61 vuotta.
Paino olisi kuivana vain 60 kiloa.Keho täytyy pitää.laihdutuksen aikana hyvin nesteisenä syömällä PALJON HIILIHYDRAATTEJA.
Tavoite paino 59 kiloa jonka jälkeen lihaspainoa voisi nostaa muutaman kilon.
https://youtu.be/X6dmW-ayYwc
Elämänlaadun lisääminen hyvän yöunen avulla.
Anonyymi-ap
1
166
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762