Tässä yksi todistaja siitä mistä minäkin olen tänne monesti kirjoitellut.
Tämä monta kertaa päivässä syöminen aiheuttaa vain sen että keho ei saa puhdistaa itseään.Munuaiset,Maks,haima,yms
Toinen virhe on sekin että mennään nälkäisenä nukkumaan josta seuraa huonot yöunet.
Minä olen syönyt mahan aivan täyteen joka ilta terveellistä ja ravitsevaa hyvää ruokaa ja hyvin olen alkanut laihtumaan.Juon siihen juomatkin päälle ja syön vielä toisenkin kerran kevyemmin.
Alussa lähti nesteitä 2 kiloa ja nyt paino on pysynyt vain samassa 3 viikkoa mutta vatsan rasvakerros on ohentunut koko ajan jota mittaan rasvanmittauspihdeillä.
Painosta näkee laihdutuksen aikana vain kehon nesteisyyden ja jos esim suolisto on aivan tyhjä sekin tekee sen että paino on 2 kiloa pienempi.
Painosta näkee vasta monen kuukauden kuluttua paljonko on laihtunut.
Pätkä paasto on toimivin tapa laihduttaa ja pitää yllä samaa painoa.
Se että ruokaa syödään aivan jatkuvasti lihottaa ja jos se on vielä roskaruokaa kuten pitsaa yms lihominen on erittäin nopeaa.
Tämänhetkinen painoni on 66 kiloa hyvin nesteisenä
Vyötärön ympärysmitta 84 cm pihtimitta alavatsa 19 mm ylävatsa 20 mm
Pituus 176 cm ikä 61 vuotta.
Paino olisi kuivana vain 60 kiloa.Keho täytyy pitää.laihdutuksen aikana hyvin nesteisenä syömällä PALJON HIILIHYDRAATTEJA.
Tavoite paino 59 kiloa jonka jälkeen lihaspainoa voisi nostaa muutaman kilon.
https://youtu.be/X6dmW-ayYwc
Elämänlaadun lisääminen hyvän yöunen avulla.
Anonyymi-ap
1
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu621733Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise941345Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771134Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019411099Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on461091- 651043
- 55993
Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51903Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161903Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä66864