Ostin 10 kananmunaa ja keitin ne. Jäähdytin kylmässä vedessä ja laitoin jääkaappiin. Syön yhden päivässä. Säilyykö keitetty kananmuna huonommin kuin raaka? Olen aina tehnyt niin ,mutta mulle sanottiin että tämä tapa on väärin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Oletko kokeillut pikkelöidä keitetyt munat? Eli siis laittaa vaikka lasipurkkiin, jossa on valkoviinetikkaa, sokeria ja suolaa. On muuten hyvä ja säilyy vaikka kuinka pitkän. Tottakai kuoritaan ennen pikkelöintiä. Halutessaan voi maustaa millä tahansa pikkelöintiin sopivalla.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684224W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Keitetyt kananmunat säilyvät jäähdytettynä hyvintooimivassa jääkaapissa 5 - 8vrk.
Keittoaika munille 8 -9 min.- Anonyymi
Tuore kananmuna säilyy huoneenlämmössä viikkoja ellei jopa kuukausia.
Oletko koskaan nähnyt kaupassa munia kylmäsäilytyksessä? - Anonyymi
Saattaa olla että huonostitoimivassa jääkaapissa muutkin elintarvikkeet säilyvät kehnosti.
Suljetussa muovipussissa säilyvät yli viikon, ovat helpompi kuoria kun avoimesti jääkaapissa olevat. Pakastimessa säilyvät paljon pitempään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520