Teetkö uuden vuoden lupauksia?

Anonyymi-ap

Mitä lupaat uudelle vuodelle 2023?

73

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaan elää raittiina ja savuttomana.

    • Anonyymi

      Lupaan jatkaa samaa rataa. Sopivasti liikuntaa, joku harrastus, en ole vielä keksinyt, painonhallinta ja tavallista olemista.

    • Anonyymi

      Muutan uuteen, omaan, kotiin.
      Jätän sinut.

      • Anonyymi

        😁 Hyvää luvassa.


    • Ei ole ollut tapana tehdä, ne on usein aika tuhoon tuomittuja lupauksia olleet, keskimäärin.

      Mutta uskaltanen luvata sen verran, että huitaisen tumppuun kertaalleen, eiköhän se vielä onnistu tällä iällä kunhan voitelut on kohdillaan.

    • Anonyymi

      Lupaan olla tekemättä mitään tyhmiä päätöksiä 👍

    • Anonyymi

      Uusi vuosi, vanhat kujeet...eli lupauksia ei tehdä

    • Anonyymi

      Lupaan liikkua ja ulkoilla paljon, siivota rojut nurkista ja tavata ystäviä enemmän.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tehnyt uudenvuodenlupauksia, enkä ajatellut alottaa nytkään.

    • Anonyymi

      Lupaan laihtua 10 kg, lupaan etten juo viinaa, en pane naisia 6 kuukauteen.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Saan kerran seksiä ensi vuonna ja se kestää yli 2 sekuntia. Jos ei muuten niin vaikka ammattilaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tottahan toki teen. 🙂👵

    • Anonyymi

      Lupaan tälläkin kerralla olla rohkeasti oma itseni, enkä mieti, että "mitähän muut minusta ajattelee"? Varsinkin myöhemmällä iällä huomaa, että eivät ne muut ajattele minusta yhtään mitään.
      t. Jari

    • Anonyymi

      Ihan vaan tuikkia kuin tähtönen iltaisin katsellen alas mailmaan

    • Aion olla yhtä järkevä kuin tähänkin asti olen ollut.

    • En harrasta lupauksia, mutta toivon pääseväni parempaa kuntoon mitä viimeisen lapsen jälkeen olen ollut. Vanha urheilija- ja valmentajatausta tekee sen, että kunhan aloittaa ja vähän miettii mitä tekee, saa tuloksia aika helposti. Solut muistaa.

      Isompien lasten jälkeen pääsin puolessa vuodessa rapakunnosta kuntoon, jossa jaksoin vaivatta juosta tunnin matolla 10km/h vain kaksi kertaa/vko punttisalitreenillä (silloin lapset näki isäänsä 2*2h/vko ja urheilin sen ajan). Paino pystyi samana, mutta vaatekoko tippui parilla ja voimatasot parani huolella. En koe tarvetta samaan enää, mutta säännöllisen liikuntaharrastuksen haluaisin saada takaisin elämääni.

      Muut asiat mitä toivon elämääni on sellaisia, johon voin vaikuttaa vai osittain. Lupauksiksi niistä ei ole.

    • Lupaan metatasolla, että vähennän erilaisia töitä ja niihin rinnastettavia ja hyppään ainakin toisella jalalla pois oravanpyörästä. Se ei käy hetkessä, mutta alkavan vuoden aikana.

      • Hieno tavoite ja varmasti lisää elämänlaatua.

        Itsellä viime kesä oli ensimmäinen kesäloma, ettei edellisestä vuodesta palaudu loman aikana. Se pysäytti. Mielenterveys on edelleen kunnossa, mitta tajusin itse, että jos en itse rajoita työn määrää ja hiljennä vauhtia, jossain kohtaa luultavasti seurauksista saa maksaa liian kovaa hintaa. Olen ylpeä, että onnistuin rauhoittamaan tilannetta, ja kysymään johdolta prioriteettejä (vaikka tiesin ne kyllä kysymättäkin mitä jätetään parkkipaikalle).

        Haluan siis samaa itselleni eli vaikka haluan edelleen tehdä työni hyvin ja saada onnistumisia, mutta silti haluan oppia pitämään tasapainon paremmin. Se ei ole mikään superhelppo asia ylläpitää.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hieno tavoite ja varmasti lisää elämänlaatua.

        Itsellä viime kesä oli ensimmäinen kesäloma, ettei edellisestä vuodesta palaudu loman aikana. Se pysäytti. Mielenterveys on edelleen kunnossa, mitta tajusin itse, että jos en itse rajoita työn määrää ja hiljennä vauhtia, jossain kohtaa luultavasti seurauksista saa maksaa liian kovaa hintaa. Olen ylpeä, että onnistuin rauhoittamaan tilannetta, ja kysymään johdolta prioriteettejä (vaikka tiesin ne kyllä kysymättäkin mitä jätetään parkkipaikalle).

        Haluan siis samaa itselleni eli vaikka haluan edelleen tehdä työni hyvin ja saada onnistumisia, mutta silti haluan oppia pitämään tasapainon paremmin. Se ei ole mikään superhelppo asia ylläpitää.

        Ei ole superhelppo asia. Omalla kohdallani kyse on siitä, että on liian monta rautaa tulessa. Jossain vaiheessa tänä vuonna tajusin, että en tahdo pysyä enää kaiken perässä ja asiat on muuttumassa selviytymiseksi. Varma merkki siitä, että on tullut aika panostaa enemmän omaan jaksamiseen ja elämän mukaviin juttuihin. Ehdottomasti mieluiten ilman mitään loppuun palamista tai vastaavaa pohjalla käyntiä. Se taas ei ole mahdollista ilman, että päästää jostain irti. Hienoa, että olet tuossa onnistunut.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei ole superhelppo asia. Omalla kohdallani kyse on siitä, että on liian monta rautaa tulessa. Jossain vaiheessa tänä vuonna tajusin, että en tahdo pysyä enää kaiken perässä ja asiat on muuttumassa selviytymiseksi. Varma merkki siitä, että on tullut aika panostaa enemmän omaan jaksamiseen ja elämän mukaviin juttuihin. Ehdottomasti mieluiten ilman mitään loppuun palamista tai vastaavaa pohjalla käyntiä. Se taas ei ole mahdollista ilman, että päästää jostain irti. Hienoa, että olet tuossa onnistunut.

        Se vähän auttoi omien huomioiden lisäksi kysyin nuoremmalta kollegalta miten menee, hän purskahtaa itkuun. Tilanne kuitenkin laukesi ilman sairastumista, kun töitä järjesteltiin lyhyellä aikajänteellä uusiksi ja pieni hetki hengähtää järjestyi. En ollut tuon nuoremman esimies, mutta olin asemassa jolla pystyin perustelemaan muutoksien tarpeet heti seuraavana päivänä. Kun aikatauluihin ei voi vaikuttaa ja resurssit ei ole riittävät kaiken tekemiseen, business saattaa olla aika lyhytjänteistä, on työelämä joskus aika veitsen terällä keikkumista.

        Itselläkin on taipumus ottaa liian monta rautaa tuleen, mutta nyt olen tietoisesti opetellut siihen etten ota ekstraa muun jo täyden aikataulun päälle.


      • Citrinella kirjoitti:

        Se vähän auttoi omien huomioiden lisäksi kysyin nuoremmalta kollegalta miten menee, hän purskahtaa itkuun. Tilanne kuitenkin laukesi ilman sairastumista, kun töitä järjesteltiin lyhyellä aikajänteellä uusiksi ja pieni hetki hengähtää järjestyi. En ollut tuon nuoremman esimies, mutta olin asemassa jolla pystyin perustelemaan muutoksien tarpeet heti seuraavana päivänä. Kun aikatauluihin ei voi vaikuttaa ja resurssit ei ole riittävät kaiken tekemiseen, business saattaa olla aika lyhytjänteistä, on työelämä joskus aika veitsen terällä keikkumista.

        Itselläkin on taipumus ottaa liian monta rautaa tuleen, mutta nyt olen tietoisesti opetellut siihen etten ota ekstraa muun jo täyden aikataulun päälle.

        Suorittamiskeskeinen työkulttuuri, jossa kaikkien oletetaan jaksavan, on tuhoisa pitkällä tähtäimellä. Ei firmankaan etu. Jokainen teko työkuorman keventämiseen edes vähän on paitsi inhimillistä, myös satsaus tulevaisuuteen. Asiantuntija- ja johtorooleissa usein on itse huomattava, että nyt menee liian lujaa, ei sitä muut tee useinkaan puolesta.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Suorittamiskeskeinen työkulttuuri, jossa kaikkien oletetaan jaksavan, on tuhoisa pitkällä tähtäimellä. Ei firmankaan etu. Jokainen teko työkuorman keventämiseen edes vähän on paitsi inhimillistä, myös satsaus tulevaisuuteen. Asiantuntija- ja johtorooleissa usein on itse huomattava, että nyt menee liian lujaa, ei sitä muut tee useinkaan puolesta.

        Olen samaa mieltä, että ainoa toimiva tapa on itse rajoittaa ylenmääräistä vauhtia työelämässä. Työtä kipataan niin paljon kuin pystyy ottamaan vastaan. Itse olen ollut onnellisessa asemassa ettei perustellun ei:n sanomisesta rankaista ja hyvin tehty työ palkitaan suomalaisittain suurilla bonuksilla eikä antamalla lisää työtä (se tavallisin kiitos 😉).

        Ideaalimaailmassa esimiehen tehtävä olisi huolehtia ettei ketään tapeta hengiltä työllä, mutta maailma on harvoin ideaalinen ja usein paineet aikatauluilla tulee ylhäältä mahdollisesti erilaisesta työkulttuurista mihin täällä on totuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että ainoa toimiva tapa on itse rajoittaa ylenmääräistä vauhtia työelämässä. Työtä kipataan niin paljon kuin pystyy ottamaan vastaan. Itse olen ollut onnellisessa asemassa ettei perustellun ei:n sanomisesta rankaista ja hyvin tehty työ palkitaan suomalaisittain suurilla bonuksilla eikä antamalla lisää työtä (se tavallisin kiitos 😉).

        Ideaalimaailmassa esimiehen tehtävä olisi huolehtia ettei ketään tapeta hengiltä työllä, mutta maailma on harvoin ideaalinen ja usein paineet aikatauluilla tulee ylhäältä mahdollisesti erilaisesta työkulttuurista mihin täällä on totuttu.

        T. Citrinella (kirjautuminen tippui pois)


    • Voin luvata olla jatkossakin päihteetön ja savuton. Helppo lupaus pitää maailman tappiin asti.

      • Anonyymi

        Alatko käyttää nuuskaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alatko käyttää nuuskaa?

        En ole koskaan edes kokeillut, enkä tunne tarvetta kokeillakkaan. Miksi mun pitäs jotain turhaa tehdä missä ei mitään järkeä ole?


    • Anonyymi

      En lupaa kun ei ole tarvetta luvata
      Lupa on saatu.

    • Anonyymi

      En lupaa mitään. Pyrin aina pitämään kaikki lupaukseni, enkä halua tuottaa itselleni lisää stressiä uutena vuotena :)

      • Anonyymi

        ...tai voisin toisaalta luvata itselleni pyrkiväni eroon perfektionismista. Jatkuva tyytymättömyys omaan epätäydellisyyteen tekee elämän raskaaksi. En toisaalta kyllä edes ole, vaan koen tekeväni paljon asioita toiselta lonkalta... Dämn!, voisin luvata itselleni pyrkiväni eroon ristiriitaisuuksistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai voisin toisaalta luvata itselleni pyrkiväni eroon perfektionismista. Jatkuva tyytymättömyys omaan epätäydellisyyteen tekee elämän raskaaksi. En toisaalta kyllä edes ole, vaan koen tekeväni paljon asioita toiselta lonkalta... Dämn!, voisin luvata itselleni pyrkiväni eroon ristiriitaisuuksistani.

        Minä lupaan säilyttää järkeni. Se on jo paljon luvattu, mutta kuitenkin välttämätöntä. Mutta entä jos ei pystykään pitämään lupaustaan? En sittenkään lupaa mitään. Parempi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai voisin toisaalta luvata itselleni pyrkiväni eroon perfektionismista. Jatkuva tyytymättömyys omaan epätäydellisyyteen tekee elämän raskaaksi. En toisaalta kyllä edes ole, vaan koen tekeväni paljon asioita toiselta lonkalta... Dämn!, voisin luvata itselleni pyrkiväni eroon ristiriitaisuuksistani.

        ...hmm. no jos lupaisin itselleni yhdet kiihkeät * jonkun miehen kanssa. Sehän olisi kuitenkin jotain oikeaa tekemistä ja haastetta elämässä :) Toisaalta jos loppuvuosi lähestyisi, aika kävisi vähiin ja joutuisi paniikkiin, kun ei mitään ole ehtinyt ja tai olisi vaan joko tosi nolo juttu vaan jonkun kanssa, niin että siitä joutuisi syyttämään sitten itseään seuraavan vuoden, että hoiteli homman niin ylimalkaisesti. Äsh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lupaan säilyttää järkeni. Se on jo paljon luvattu, mutta kuitenkin välttämätöntä. Mutta entä jos ei pystykään pitämään lupaustaan? En sittenkään lupaa mitään. Parempi niin.

        No niinpä. Ei tässä mitään järkeä tänäkään vuonna pohtia näitä. Ehdin jo ajautua täysin järjettömiin ajatuksiin. Tälläinen järkeily ei tee hyvää minulle! Paras käydä nukkumaan. Hyvää yötä :)


    • Yhden. Ensi vuonna en ihastus-rakastu.

      • Anonyymi

        Jopas olikin hyvä päätös, kun ei tuota voi itse päättää:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopas olikin hyvä päätös, kun ei tuota voi itse päättää:)

        Voi kyllä. Torjuu vaan kaikki vähänkään orastavat mielenkiinnot jo heti alkuunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopas olikin hyvä päätös, kun ei tuota voi itse päättää:)

        Olen minä lopettanut tupakoinninkin.
        Vaikka tuo ihastus kohta osuisi niin rakastuminen ottaa itsellä sen verran pitkän ajan että hyvin ehtii homman töpeksiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi kyllä. Torjuu vaan kaikki vähänkään orastavat mielenkiinnot jo heti alkuunsa.

        Yleensä pituus ja naama riittää mutta jos ei niin puheella kyllä selviää.


      • M184 kirjoitti:

        Yleensä pituus ja naama riittää mutta jos ei niin puheella kyllä selviää.

        Niin, että saa ihastuneen hätyytettyä pois? 😜

        Joo, minäkin olen päättänyt varmistaa, että möläytän tahallani jotain tyhmää ja hölmöä, jos näyttää sille että itse ihastua meinas tai joku ihastua meinaa minuun. Niin, että ottaa kunnon takapakkia sen myötä ja äkkiä erkanee hölmöt ihastumis aikeet pääkopasta.

        Aina parempi, jos joku ajattelee minusta, että vittu mikä urpo. Niin ihastumiset kyllä pysyy loitolla näin takuulla. ☺️👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin, että saa ihastuneen hätyytettyä pois? 😜

        Joo, minäkin olen päättänyt varmistaa, että möläytän tahallani jotain tyhmää ja hölmöä, jos näyttää sille että itse ihastua meinas tai joku ihastua meinaa minuun. Niin, että ottaa kunnon takapakkia sen myötä ja äkkiä erkanee hölmöt ihastumis aikeet pääkopasta.

        Aina parempi, jos joku ajattelee minusta, että vittu mikä urpo. Niin ihastumiset kyllä pysyy loitolla näin takuulla. ☺️👍

        Minä nyt olen varattu, joka sekin on hyvä hätyytin. Mutta sinkkuna kannattaa kokeilla olla oikein vastenmielinen, niin pysyy kaikki hyvän matkan päässä tykkäilyineen. Ja toimiipa se varattunakin, jollei pelkkä varattu status riitä loishäätöön.


      • M184 kirjoitti:

        Yleensä pituus ja naama riittää mutta jos ei niin puheella kyllä selviää.

        Joku nainen tulee liehittämään sinulle, niin toteat vaan hälle, että oletpa huvittavan näköinen ja kuulostat hölmöltä. Ihme jos ei liukene tiehensä. 🏃‍♀️💨✨😜👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joku nainen tulee liehittämään sinulle, niin toteat vaan hälle, että oletpa huvittavan näköinen ja kuulostat hölmöltä. Ihme jos ei liukene tiehensä. 🏃‍♀️💨✨😜👍

        Tämä olisi se toinen linja. Toisaalta tietää kuinka pahalta pakit tuntuu niin olen miettinyt sellaisen linjan että puhun vain itsestäni.
        Tietysti jos pistäisi renkaan sormeen mutta jonkun teorian mukaan se vain kiihdyttäisi vientiä.


    • Anonyymi

      En lupaa mitään kun en ole koskaan ennenkään luvannut mitään.

    • Anonyymi

      Teen. En kerro. Ei kuulu sulle

    • Anonyymi

      Turha niitä on tehdä hyvin harva noita lupauksia pitää muutoinkaan

    • Anonyymi

      En tee lupauksia.

    • Paras ettei tee mitään lupausta. Joka päivä voi yrittää olla eilistä parempi versio itsestään.

    • Anonyymi

      Lupaan että en käy baareissa notkumassa,enkä
      katsele 2 luokan naisia.

    • Anonyymi

      Lupaan olla avoin uusille kohtaamisille ja tunteille. Olen pitänyt elämääni ja sydäntäni ihan riittävän pitkään kiinni, nyt on aika antaa mahdollisuus kaikelle kauniille 🥰

      • Kepeesti. 😉😊✨


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kepeesti. 😉😊✨

        Juuri niin 😂 Taidan olla aika läpinäkyvä 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin 😂 Taidan olla aika läpinäkyvä 🙈

        Siitä en tiedä, mutta niin erilainen ilmaisussasi, että huomaa eron. Kenkähien hajusta tulvii yks kaks jasmiinin tuoksu. Eron huomaa. 😛


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Siitä en tiedä, mutta niin erilainen ilmaisussasi, että huomaa eron. Kenkähien hajusta tulvii yks kaks jasmiinin tuoksu. Eron huomaa. 😛

        Olen kuullut tuosta joskus aikaisemminkin, että minut tunnistaa herkästi tavastani ilmaista itseäni 😄 Yritän joskus jättää liian pehmeät ilmaisut sikseen, mutta mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee 🙈
        Jasmiinin tuoksua luvassa siis jatkossakin 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut tuosta joskus aikaisemminkin, että minut tunnistaa herkästi tavastani ilmaista itseäni 😄 Yritän joskus jättää liian pehmeät ilmaisut sikseen, mutta mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee 🙈
        Jasmiinin tuoksua luvassa siis jatkossakin 😁

        Ole vain tuollainen kun olet. Olet varsin ilahduttava ihminen tässä porukassa. Minä ainakin kaipaan hiukan pehmeyttä tänne kovakallojen turvanlouskuttajien vastapainoksi. 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ole vain tuollainen kun olet. Olet varsin ilahduttava ihminen tässä porukassa. Minä ainakin kaipaan hiukan pehmeyttä tänne kovakallojen turvanlouskuttajien vastapainoksi. 😄

        Kiva kuulla 🥰 Kyllähän maailmaan pehmeyttä mahtuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla 🥰 Kyllähän maailmaan pehmeyttä mahtuu..

        Mahtuu ja on suotavaa mahtuakin. Pahuutta ja kovuutta täällä on niin paljon, että ihan kipeää tekee ajatella.


    • Anonyymi

      Kaikki kauniit asiat toteutuvat ilman lupausta.

    • Anonyymi

      Vaihdan baari illat urheilu suorituksiin ja typerät
      ystävät elokuva iltoihin.Näin teen.

    • Anonyymi

      Otan itseäni niskasta kiinni ja menen pankkiin
      ja otan lainan.Rupean talonrakentajaksi,koska
      en ole luukuttaja.Toiseksi lupaan ottaa naisen
      uuteen tupaani.

    • Anonyymi

      Lupaan etten lupaa kenellekkään en myöskään itselle mitään .

    • Anonyymi

      Monta riviä ylempänä kehu saavansa seksiä vaikka ammattilaiselta. Mutta varotuksen sana. Kun mun yks kaveri tilas remonttiammattilaisen. Niin ei se mitään osannu. Ja siinä oli hirvee homma sen laskun kanssa ja tavarantarkastaja kävi sen kattomassa ja lopulta saatiin homma kuntoon. Mutta jos sä saat huonoo seksiä. Niin millä sen mikään tavarantarkastaja totee. Että sä voit joutuu maksaan ihan turhasta. Tääkin oli ihan hyvä maineinen remonttiammattilainen, mutta sillä oli kai joku stressi juttu ja samanlainen stressi juttu voi tulla myös seksiammattilaiselle.

    • Lupaan nauttia elämästäni ja antaa aikaa itselleni. Rakastan itseäni ja elän kuin viimeistä päivää jokaisen annetun päivän. Kuuntelen minua joka päivä ja olen armollinen itselleni.
      En pyhitä lepopäivää.. pyhitän jokaisen päivän ja ihan kuule itselleni. Elän hedonistisesti myös tulevan vuoden 2023 tai ainakin niin pitkään kuin luoja suo.. sillä elämä.. on lyhyt.

      • Anonyymi

        👍
        -keinovaginamies-


    • Lupaan vähentää viinereiden syöntiä, nehän ei hirveen terveellisiä ole

      • No mitäs me sitten syödään aamupalaksi hikisten ja aktiivisten öiden jälkeen? :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mitäs me sitten syödään aamupalaksi hikisten ja aktiivisten öiden jälkeen? :D

        Jos nyt totta puhun....niin en tosissani meinaa vähentää :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jos nyt totta puhun....niin en tosissani meinaa vähentää :D

        No ei sun tarttekaan. Suhun mahtuu vielä viinereitä. Elät niin aktiivista elämää, ettet edes liho, vaikka söisit tuhat viineriä.

        Kuis kotimatka sujui?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei sun tarttekaan. Suhun mahtuu vielä viinereitä. Elät niin aktiivista elämää, ettet edes liho, vaikka söisit tuhat viineriä.

        Kuis kotimatka sujui?

        Hyvin niitä tosiaan tuntuu mahtuvan
        Hyvin sujui, lunta ajoittain heitteli, mutta ei häiritsevästi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvin niitä tosiaan tuntuu mahtuvan
        Hyvin sujui, lunta ajoittain heitteli, mutta ei häiritsevästi

        Hyvä, että turvallisesti kotona. Menikkö mehtään?


    • En mie jaksanut, kaupassa vaan kävin

    • En lupaa mitään. Haaveilen ja suunnittelen miettimättä takarajaa.

      Kivat suunnitelmat alkaa olla jo. Mutta liikoja ei kannata msinostaa, tai ihmiset kyselee missä mennään ja se luo suotts paineita. (<----tuon keksin just)

    • Anonyymi

      Uudet laitteet ja yhteys poikki

    • Anonyymi

      Lupaan saada valmiiksi ainakin 5 työprojektia.

    • Anonyymi

      Vaihdan työpaikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe