Onko naisia jotka

Anonyymi-ap

Haluaa tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu että naisilla on oletus että seksiä pitää harrastaa jo parien treffien jälkeen jälkeen.

82

633

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymykseen, on. Enkä ole edes ainoa.

      • Anonyymi

        ja oikein hyvä että teitä on - näin miehenä ainakin olisi tylsää jollet haluaisi tutustua ensin kunnolla.
        Minusta seksi on kuitenkin niin henkilökohtainen asia että siinä haluaa jo tuntea toisen hyvin.


      • Anonyymi

        Onhan meitä, muitakin täällä. Aloittaja hakee ilmeisesti demiseksuaali naista. Ollaan hitaan puoleisia, siirtymään sukupuoliseen kanssakäymiseen. Suhde syntyy vain ystävyyden kautta ihastumiseen ja rakkauteen.
        Harva tavallinen hetero edes ymmärtää meidän tutustumisvaikeuksiamme, toisen sukupuolen edustajiin. Meitä luonnehditaan nirsoiksi, kun tunteet meillä eivät syty siinä hetkessä; kun miespuolinen osapuoli jo olisi valmis aktiin.

        " Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan. Demiseksuaalisuus on yksi seksuaalivähemmistöistä ja osa aseksuaalisuuden spektriä. " Wikipedia

        Henkilökohtaisesti; kiistän olevani puhtaasti a-seksuaali, mä olen demiseksuaalinen; eikä
        se ole mikään omakohtainen valintakysymys. Kysymys on tunteesta/luottamuksesta jne.
        En edes osaa asiaa selittää. Joka tapauksessa miehet asiaa eivät selvästikään ole käsittäneet.
        Yks syrjähyppy ja... se suhde päättyy siihen!
        Niin mun suhteeni ovat yleensä päättyneet... ei kerran rikottua ehjäksi enää saa.

        Hauskaa Uutta-Vuotta kaikille lukijoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meitä, muitakin täällä. Aloittaja hakee ilmeisesti demiseksuaali naista. Ollaan hitaan puoleisia, siirtymään sukupuoliseen kanssakäymiseen. Suhde syntyy vain ystävyyden kautta ihastumiseen ja rakkauteen.
        Harva tavallinen hetero edes ymmärtää meidän tutustumisvaikeuksiamme, toisen sukupuolen edustajiin. Meitä luonnehditaan nirsoiksi, kun tunteet meillä eivät syty siinä hetkessä; kun miespuolinen osapuoli jo olisi valmis aktiin.

        " Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan. Demiseksuaalisuus on yksi seksuaalivähemmistöistä ja osa aseksuaalisuuden spektriä. " Wikipedia

        Henkilökohtaisesti; kiistän olevani puhtaasti a-seksuaali, mä olen demiseksuaalinen; eikä
        se ole mikään omakohtainen valintakysymys. Kysymys on tunteesta/luottamuksesta jne.
        En edes osaa asiaa selittää. Joka tapauksessa miehet asiaa eivät selvästikään ole käsittäneet.
        Yks syrjähyppy ja... se suhde päättyy siihen!
        Niin mun suhteeni ovat yleensä päättyneet... ei kerran rikottua ehjäksi enää saa.

        Hauskaa Uutta-Vuotta kaikille lukijoille!

        No eipä taida tuokaan olla noin yksinkertaista. Minäkin olen kyllä aloittajan etsimän kaltainen nainen, mutta en ole demiseksuaali. mä voin kyllä tuntea himoa ihan tuntematontakin kohtaan, mutta se on sitten ihan eri juttu toiminko asian suhteen mitenkään. Mä en yleisesti ottaen näe mitenkään tarpeelliseksi juosta jokaisen himoni perässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja oikein hyvä että teitä on - näin miehenä ainakin olisi tylsää jollet haluaisi tutustua ensin kunnolla.
        Minusta seksi on kuitenkin niin henkilökohtainen asia että siinä haluaa jo tuntea toisen hyvin.

        On. Olen kokeillut kyllä seksiäkin jo tyyliin tokalla tapaamisella, kun ei olla paljon ehditty tutustua ja se ei ollut hyvä kokemus. Vahvisti vain käsitystä itsestäni, että tarvitsen tunteet, luottamuksen ja aikaa näihin kehittyäkseen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        On. Olen kokeillut kyllä seksiäkin jo tyyliin tokalla tapaamisella, kun ei olla paljon ehditty tutustua ja se ei ollut hyvä kokemus. Vahvisti vain käsitystä itsestäni, että tarvitsen tunteet, luottamuksen ja aikaa näihin kehittyäkseen.

        Mun ei muutenkaan tee mieli seksiä seksin takia, vaan siinä on aina jotain muutakin tunnehärdelliä mukana.

        Ilman muuta tunnehärdelliä unohtuu seksikin. Ei ole mitenkään elintärkeä toiminto mulle.


    • Anonyymi

      On. Tosin itse olen sellainen, jonka pitäisi tutustua jo ennen niitä treffejä ja siksi treffailu ei sovi minulle. Mä tutustun ja ehkä ihastun tuolla jossain reaalimaailmassa ja lähden treffeille vasta jo ihastuttuani. Jos se ihastus on molemminpuolista ja on tunnettu kauemminkin, niin voi olla ettei siinä enää kovin monien treffian aikaa tarvitse tutustella.

      • Anonyymi

        Kuulostaapa juuri oikealta järjestykeltä mun makuuni :)


    • Anonyymi

      Ei palstalla ole. :)

      Iaskin..väärin

    • Anonyymi

      Kyllä on. Miks "pilata" seksi, hätiköimällä ja tuntematta kunnolla toista. Ei sillon voi tulla muutakun typerää räpeltämistä. Malttia vähän.

      • Anonyymi

        Räpeltämistä? Kuulostaa siltä kun molemmilla olisi poikuus tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räpeltämistä? Kuulostaa siltä kun molemmilla olisi poikuus tallella.

        Jos kaks toisilleen tuntematonta laitetaan samaan tilaan ja ei oikein osaa olla luonteva alkuun niinkään. Miten luulet, että se alasti sit yhtään paremmin sujuis? Ensin luontevaa vaatteet päällä, vasta sit ilman..
        Kukin tyylillään tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaks toisilleen tuntematonta laitetaan samaan tilaan ja ei oikein osaa olla luonteva alkuun niinkään. Miten luulet, että se alasti sit yhtään paremmin sujuis? Ensin luontevaa vaatteet päällä, vasta sit ilman..
        Kukin tyylillään tietty.

        Jos tuolta tuntuu, niin olisko silloin seksi aloitettu ehkä liian aikaisin? Itse en ole koskaan tollaseen räpeltämisongelmaan törmännyt, jos nyt ei ihan teinivuosia lasketa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuolta tuntuu, niin olisko silloin seksi aloitettu ehkä liian aikaisin? Itse en ole koskaan tollaseen räpeltämisongelmaan törmännyt, jos nyt ei ihan teinivuosia lasketa mukaan.

        Voi pyhä yksinkertaisuus..sitähän mä just ajoin takaa. Liian nopeesti sänkyyn=paska räpellys.


    • Anonyymi

      Hän voi käydä muillakin deiteillä ja joku toinen harrastaa seksiä kanssaan, ja jos heille juttu kehkeytyy, haluaa hän olla sen jälkeen ehkä vain puhujakaverisi. Ellei nyt ole sellainen kovinkin vilkas liberaalimpi tapaus. Vaan sellaisiahan emme hae emmekä halua. Et vain tiedä mitä puuhaa toisaalla vaikka jotain muuta sinulle uskottelisikin. Kokemuksella helppo tunistaa sellaiset. Mutta on niitä kunnollisiakin naisia jotka eivät suostu deittailemaan yhtä aikaa muita, edes yhtä kertaa, jos ovat jo sopineet kanssasi tärskyt.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi minä haluan tutustua mieheen kunnolla ennen seksiä. En jarruttele väkisin eli jos tunne on oikea jo toisilla treffeillä ja koen voivani luottaa mieheen, niin en minkään periaatteen takia iske jarruja pohjaan. Toivoisin kuitenkin, ettei seksiin tule mitään painostusta, vaan se olisi asia, joka tapahtuu omalla painollaan, kun molemmat ovat siihen valmiita ja halukkaita.

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani on ainakin ollu niin että nainen on halunnu seksiä jo kun on ensimmäinen yö nukuttu vierekkäin muista en si tiedä tämä oletetusti siksi että yllättävänkin moni nainen ajattelee ettei siitä kuitenkaan muuhunkaan ole jot pojat miehet jos naista pelkkään seksiin hakee tarttis jotain osatakkin jos meinas saaja toistekin ja toki joidenkin naisten kohdalla saattaa taitaa riittä ihan vai kun saatte seisomaan et mitä etsii jos kerran etsiä haluaa

      • Anonyymi

        Jaahas ... no enpä itse keksi varsinaisesti muuta syytä miksi haluaisin yön yhdessä viettää. Rehellisesti sanoen toinen ihminen samassa sängyssä kanssani ei ainakaan paranna unenlaatuani. Jos läheisyyttä kaipaan, niin ei siihen yötä yhdessä tarvita. Tosin ei sitä seksiinkään tarvita.


    • Anonyymi

      Voihan sitä tutustua vaikka hamaan tappiin mut kannattaa muistaa että suhde alkaa vasta seksistä ja parhaat naiset viedään päivässä.

      • Anonyymi

        Mieti jos nainen makaisi jokaisen miehen kanssa heti, arvostaisitko naista ja paljoko niitä miehiä olisi ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti jos nainen makaisi jokaisen miehen kanssa heti, arvostaisitko naista ja paljoko niitä miehiä olisi ollut...

        Ei niitä nyt niin paljon kun koko elämäni oon olllu varattu. Seksin pitää olla jo aika surkeeta jollei se parisuhteeseen johda. Enkä lähtis edes treffeille henkilön kanssa jonka kanssa en ole aikomuksissa alkaa parisuhdetta. Koskaan en ole pakkeja saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä nyt niin paljon kun koko elämäni oon olllu varattu. Seksin pitää olla jo aika surkeeta jollei se parisuhteeseen johda. Enkä lähtis edes treffeille henkilön kanssa jonka kanssa en ole aikomuksissa alkaa parisuhdetta. Koskaan en ole pakkeja saanut.

        "Seksin pitää olla jo aika surkeeta jollei se parisuhteeseen johda."

        Niinkö sinulla, minulla toisin. Toisessa aloituksessa puhuttiin suhteen minimivaatimuksista. Itselläni se tarkoittaa etenkin hyvää seksiä. Minimivaatimus parisuhteeseen on väkivallattomuuden, päihteettömyyden yms lisäksi hyvin sujuva seksi. Jos on lähellekään surkeaa, ei taatusti johda parisuhteeseen.

        Miehet näyttävät hehkuttavan seksiä liikaa omalta kantiltaan. Se että nainen "antaa" helposti on pääasia. Miten sitten suu pannaan, kun nainen haluaa ottaa enemmän kuin mitä mies kykenee antamaan? Harvaa naista viehättää muutaman minuutin pano.


    • Anonyymi

      Jaa-a. Suosittelisin vaan harrastamaan sitä, muuten niistä vain tuntuu etteivät ole haluttavia. Sanat on kuitenkin vain sanoja.

      En oikein ymmärrä miksi pelkäät läheisyyttä.

      Tottakai kaikkialla on aseksuaaleja ja muita jotka eivät tykkää siitä, mutta lopuille et varmasti kelpaa.

      • Anonyymi

        Rakastuminen on mahdotonta jos seksuaalinen kiinnostus ja halu puuttuu.


    • Anonyymi

      Miehethän olettaa että pitää heti irrota..

    • Anonyymi

      Olen demiseksuaali, eli seksi ei oikein kiinnosta ennen kuin oikeasti välitän miehestä.

      • Anonyymi

        Minä ole myös demiseksuaali ja siksi on vaikaa löytää sellaista joka kolahtaisi. En kyllä ole etsinytkään moneen vuoteen. Kävin aikoinaan tanssimassa ja illanvietoissa, missä oli ikäisiän ja huomasin kuinka mahdottoman vaikeaa oli löytää ihminen, joka todella kolahtaisi niin, että siitä voisi syntyä parisuhde ja päätin etten enää edes etsi ja hyvin olen voinut yksin ollessani melkein kymmenen vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole myös demiseksuaali ja siksi on vaikaa löytää sellaista joka kolahtaisi. En kyllä ole etsinytkään moneen vuoteen. Kävin aikoinaan tanssimassa ja illanvietoissa, missä oli ikäisiän ja huomasin kuinka mahdottoman vaikeaa oli löytää ihminen, joka todella kolahtaisi niin, että siitä voisi syntyä parisuhde ja päätin etten enää edes etsi ja hyvin olen voinut yksin ollessani melkein kymmenen vuoden ajan.

        Miten teillä demiseksuaalisuus ilmenee? Koetteko esim, että teillä on vahva tai laimea seksuaalivietti?


      • Anonyymi

        Niinhän sen pitäisikin mennä..Miksi maata miehen kanssa jota kohtaan ei tunne mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teillä demiseksuaalisuus ilmenee? Koetteko esim, että teillä on vahva tai laimea seksuaalivietti?

        Kun ikää tullut lisää halut vähentyneet. En juurikaan ajattele seksiä, mutta halaamisen tarpeen tunne vaatteet päällä on joskus mielessä. Keväällä kun on valoisampaa halut lisääntyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ikää tullut lisää halut vähentyneet. En juurikaan ajattele seksiä, mutta halaamisen tarpeen tunne vaatteet päällä on joskus mielessä. Keväällä kun on valoisampaa halut lisääntyvät.

        Paljonko on lisää ikää? Itsellä halut eivät ole kyllä yhtään iän myötä vähennet, melkein päinvastoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on lisää ikää? Itsellä halut eivät ole kyllä yhtään iän myötä vähennet, melkein päinvastoin..

        Mulla halut vaan kasvaneet iän
        myötä.
        Nainen 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teillä demiseksuaalisuus ilmenee? Koetteko esim, että teillä on vahva tai laimea seksuaalivietti?

        Mä varmaan sitten oon demiseksuaali. Vahva.


      • Anonyymi

        Pihtareiksi niitä demiv*tumikä ennen sanottiin.


    • Anonyymi

      Heillä voi olla jo valmiiksi suhde josta eivät sinulle kerro. Esittäen samaan aikaan kiltimpää kuin ovat. Näitä edm. on paljon.

    • Anonyymi

      Palstalla ei ole.

    • Anonyymi

      Ei kyllä naiset haluaa sänkyyn mahdollisimman nopeasti eikä mies voi antaa pakkeja koska muuten nainen ei kiinnostu.

    • Anonyymi

      Mies pitää katsoa suurennuslasilla läpi.

    • Anonyymi

      Ei ketään juurtajaksain tunne pitkälläkään perehtymisellä, mutta pitää olla jonkinlainen käsitys miehen luonteesta ja siitä onko suhteelle mahdollista jatkoa. Vasta sitten mennään sänkyyn. Tapailimme puolisen vuotta harrastuksen merkeissä ja sitten tuntui että lähemmäksikin voisi mennä. Ainahan se suhteen jatkumien on "korkeemmas kädes"

    • Seksistä, kuten mistä tahansa muustakin ehdottomasti saa kieltäytyä, mutta ei pidä yllättyä, jos mies menettää mielenkiintonsa. Mahdollisuus on silloin ohi. 🌹👀

      • Anonyymi

        Miksi oletat tuon olevan juuri mieskysymys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat tuon olevan juuri mieskysymys?

        Anteeksi, etten pystynyt heti vastaamaan. Olen nykyään niin huonossa kunnossa, että olen taas nukkunut koko yön ja päivän.

        Oletus tarkoittaisi tässä, että pitäisin asiaa niin itsestään selvänä, että todisteita ei kaivata. Käsitykseni nojaa biologiseen teoriaan ja indisiotodisteisiin. Nainen panostaa jälkikasvuun huomattavasti enemmän kuin mies sekä antamalla energiaa sikiönkehitykseen että lastenhoitoon.

        Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen joutuu arvioimaan kumppaniaan monipuolisemmin kuin vain seksikumppanina. Miehelle taas on tärkeintä, että laskee spermansa NAISEEN. Tämä taas johtaa siihen, että naisista yleensä on suurempi kysyntä, miehistä vain alfoista.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen tarvitsee pitemmän ajan ottamaan selvää kumppanin kelpoisuudesta, kuin mies. Eli nainen menettää mielenkiintonsa keskimäärin hitaammin kuin mies. Nämä mainitut seikat ovat KESKIMÄÄRÄISIÄ. On kuitenkin molemmissa sukupuolissa väkeä, jolla sijoittuisivat paremmin vastakkaiseen sukupuoleen.

        Tästä taas seuraa, että nainen käyttää aikaa laatumiehenkin arvioimiseen niin kauan, että mies kerkeää menettää mielenkiintonsa naiseen. Toisinpäin, eli että nainen menettää mielenkiintonsa, kun mies ei ole toimelias, on myös, mutta paljon harvemmin.

        Indisioita näkyy tälläkin palstalla. Varsinkin feministit, jotka eivät tunne ollenkaan biologista teoriaa, selittävät selittämästä päästyään, kuinka miehet ovat innokkaita yhdyntään, mutta eivät edes yritä nähdä ilmiötä evoluution valossa, koska evoluutio on heille vain lajien sukulaisuuttaa yhteisen alun kautta.

        Feministinen teoria on maho tynkä, joka ei selitä mitään, mutta biologia sekä tutkii että selittää aukottomasti. Hyvää muuten Uusista! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Anteeksi, etten pystynyt heti vastaamaan. Olen nykyään niin huonossa kunnossa, että olen taas nukkunut koko yön ja päivän.

        Oletus tarkoittaisi tässä, että pitäisin asiaa niin itsestään selvänä, että todisteita ei kaivata. Käsitykseni nojaa biologiseen teoriaan ja indisiotodisteisiin. Nainen panostaa jälkikasvuun huomattavasti enemmän kuin mies sekä antamalla energiaa sikiönkehitykseen että lastenhoitoon.

        Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen joutuu arvioimaan kumppaniaan monipuolisemmin kuin vain seksikumppanina. Miehelle taas on tärkeintä, että laskee spermansa NAISEEN. Tämä taas johtaa siihen, että naisista yleensä on suurempi kysyntä, miehistä vain alfoista.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen tarvitsee pitemmän ajan ottamaan selvää kumppanin kelpoisuudesta, kuin mies. Eli nainen menettää mielenkiintonsa keskimäärin hitaammin kuin mies. Nämä mainitut seikat ovat KESKIMÄÄRÄISIÄ. On kuitenkin molemmissa sukupuolissa väkeä, jolla sijoittuisivat paremmin vastakkaiseen sukupuoleen.

        Tästä taas seuraa, että nainen käyttää aikaa laatumiehenkin arvioimiseen niin kauan, että mies kerkeää menettää mielenkiintonsa naiseen. Toisinpäin, eli että nainen menettää mielenkiintonsa, kun mies ei ole toimelias, on myös, mutta paljon harvemmin.

        Indisioita näkyy tälläkin palstalla. Varsinkin feministit, jotka eivät tunne ollenkaan biologista teoriaa, selittävät selittämästä päästyään, kuinka miehet ovat innokkaita yhdyntään, mutta eivät edes yritä nähdä ilmiötä evoluution valossa, koska evoluutio on heille vain lajien sukulaisuuttaa yhteisen alun kautta.

        Feministinen teoria on maho tynkä, joka ei selitä mitään, mutta biologia sekä tutkii että selittää aukottomasti. Hyvää muuten Uusista! 🌹👀

        "Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle."

        Sulla on nyt aukko tiedoissasi, mulla on ollut luokkatovereina sisarukset, joita aluksi pidettiin kaksosina. Jossain vaiheessa selveni kuitenkin ett kyseiset kaksoset oli syntyneet samana vuonna, toinen tammikuussa ja nuorempi vähän ennen joulua.
        Olivat aloittaneet kuitenkin koulunkäynnin samaan aikaan, omasta halustaan.

        Opettaja kyllä tiesi heidän ikäeronsa ja sen ettei kyse ollut kaksosista, mutt piti visusti asian omana tietonaan. Mä en ihan varma ole miten tieto meille luokkatovereille selvisi; Eikä sitä asiaa me osattu edes kummastella, etteivät olleetkaan kaksosia, vaikka samalla luokalla koulussa olivat! Muista vastaavista sisaruksista jotka ois syntyneet saman kalenterivuoden aikana, en ole koskaan kuullut. Mutt oletettavasti heitäkin on enemmän kuin tämä yks sisaruuspari, jonka mä kerran lapsena tunsin.
        Näistä ihmeellisistä sisaruuksista lisää, olen myös ollut luokalla jolla opiskeli neloset, siis kaksi poikaa ja kaksi tytöä. Aika harvinaisia varmaan ovat nelossisaruksetkin!

        Feministinä mulle on ihan sama, jos mies menettää mielenkiintonsa minua kohtaan....
        Mä henkilökohtaisesti en taatusti menetä siinä mitään! Mä näes olen niitä "pirun pihtareita", jonka pitää ensin tuntea jotain vetoa miestä kohtaan; jotta muunkinlaista huomiota saattaisi irrota.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle."

        Sulla on nyt aukko tiedoissasi, mulla on ollut luokkatovereina sisarukset, joita aluksi pidettiin kaksosina. Jossain vaiheessa selveni kuitenkin ett kyseiset kaksoset oli syntyneet samana vuonna, toinen tammikuussa ja nuorempi vähän ennen joulua.
        Olivat aloittaneet kuitenkin koulunkäynnin samaan aikaan, omasta halustaan.

        Opettaja kyllä tiesi heidän ikäeronsa ja sen ettei kyse ollut kaksosista, mutt piti visusti asian omana tietonaan. Mä en ihan varma ole miten tieto meille luokkatovereille selvisi; Eikä sitä asiaa me osattu edes kummastella, etteivät olleetkaan kaksosia, vaikka samalla luokalla koulussa olivat! Muista vastaavista sisaruksista jotka ois syntyneet saman kalenterivuoden aikana, en ole koskaan kuullut. Mutt oletettavasti heitäkin on enemmän kuin tämä yks sisaruuspari, jonka mä kerran lapsena tunsin.
        Näistä ihmeellisistä sisaruuksista lisää, olen myös ollut luokalla jolla opiskeli neloset, siis kaksi poikaa ja kaksi tytöä. Aika harvinaisia varmaan ovat nelossisaruksetkin!

        Feministinä mulle on ihan sama, jos mies menettää mielenkiintonsa minua kohtaan....
        Mä henkilökohtaisesti en taatusti menetä siinä mitään! Mä näes olen niitä "pirun pihtareita", jonka pitää ensin tuntea jotain vetoa miestä kohtaan; jotta muunkinlaista huomiota saattaisi irrota.
        trollikka

        Tietenkin on luonnossa myös HARVINAISIA POIKKEUKSIA. Tiedän niistä hyvinkin, mutta jos jokaiseen KESKIMÄÄRÄISEEN selostukseen tekisin varauksia, teksti olisi niin monimutkaista, ettei kukaan jaksaisi sellaista lukea. Uusista kuiteskin! 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle."

        Sulla on nyt aukko tiedoissasi, mulla on ollut luokkatovereina sisarukset, joita aluksi pidettiin kaksosina. Jossain vaiheessa selveni kuitenkin ett kyseiset kaksoset oli syntyneet samana vuonna, toinen tammikuussa ja nuorempi vähän ennen joulua.
        Olivat aloittaneet kuitenkin koulunkäynnin samaan aikaan, omasta halustaan.

        Opettaja kyllä tiesi heidän ikäeronsa ja sen ettei kyse ollut kaksosista, mutt piti visusti asian omana tietonaan. Mä en ihan varma ole miten tieto meille luokkatovereille selvisi; Eikä sitä asiaa me osattu edes kummastella, etteivät olleetkaan kaksosia, vaikka samalla luokalla koulussa olivat! Muista vastaavista sisaruksista jotka ois syntyneet saman kalenterivuoden aikana, en ole koskaan kuullut. Mutt oletettavasti heitäkin on enemmän kuin tämä yks sisaruuspari, jonka mä kerran lapsena tunsin.
        Näistä ihmeellisistä sisaruuksista lisää, olen myös ollut luokalla jolla opiskeli neloset, siis kaksi poikaa ja kaksi tytöä. Aika harvinaisia varmaan ovat nelossisaruksetkin!

        Feministinä mulle on ihan sama, jos mies menettää mielenkiintonsa minua kohtaan....
        Mä henkilökohtaisesti en taatusti menetä siinä mitään! Mä näes olen niitä "pirun pihtareita", jonka pitää ensin tuntea jotain vetoa miestä kohtaan; jotta muunkinlaista huomiota saattaisi irrota.
        trollikka

        En ole lukenut tutkimusta, miltä mikin kenestäkin tuntuu, vai eikö tunnu ollenkaan, mutta olen hyvin perillä biologian teoriasta. Luonnontieteitten teoria tarkoittaa johtavien tutkijoiden konsensusta. Jos ei ole konsensusta, vaan joku tutkija EHDOTTAA selitystä, on kyseessä hypoteesi.

        Hyvin harva hypoteesi nousee teoriaksi, vaikka media puhuu yltiörohkeasti tieteen muka uusista saavutuksista. Kertomani on siis teorian mukaista. Jos sait selvää selostuksestani, tiedät mikä on pohjimmainen syy naisen ja miehen käyttäytymisen eroihin monessakin asiassa: panostaminen seuraavaan sukupolveen. Siis biologian TEORIAN mukaan, jota myös havainnot myötäilevät.

        Ainakaan sikiönkehitykseen ei tulle toista tietä. Voi tulla työnjakoon kulttuurin ja opetuksen tuomana, mutta koska työnjakokin on kehityksen myötä ja valinnan kautta vakiintunut geenitasolle, tarvitaan satoja vuosituhansia tai jopa miljoonia vuosia uusia oloja, jotta ne vakiintuisivat geenitasolle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Anteeksi, etten pystynyt heti vastaamaan. Olen nykyään niin huonossa kunnossa, että olen taas nukkunut koko yön ja päivän.

        Oletus tarkoittaisi tässä, että pitäisin asiaa niin itsestään selvänä, että todisteita ei kaivata. Käsitykseni nojaa biologiseen teoriaan ja indisiotodisteisiin. Nainen panostaa jälkikasvuun huomattavasti enemmän kuin mies sekä antamalla energiaa sikiönkehitykseen että lastenhoitoon.

        Nainen tulee raskaaksi enintään 1½ vuoden välein. Mies taas sinä aikana voi olla moninkertaisen lapsimäärän isä. Tämä johtaa siihen, että naiselle on tärkeämpi pariutumiskumppanin laatu kuin miehelle.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen joutuu arvioimaan kumppaniaan monipuolisemmin kuin vain seksikumppanina. Miehelle taas on tärkeintä, että laskee spermansa NAISEEN. Tämä taas johtaa siihen, että naisista yleensä on suurempi kysyntä, miehistä vain alfoista.

        Tämä taas johtaa siihen, että nainen tarvitsee pitemmän ajan ottamaan selvää kumppanin kelpoisuudesta, kuin mies. Eli nainen menettää mielenkiintonsa keskimäärin hitaammin kuin mies. Nämä mainitut seikat ovat KESKIMÄÄRÄISIÄ. On kuitenkin molemmissa sukupuolissa väkeä, jolla sijoittuisivat paremmin vastakkaiseen sukupuoleen.

        Tästä taas seuraa, että nainen käyttää aikaa laatumiehenkin arvioimiseen niin kauan, että mies kerkeää menettää mielenkiintonsa naiseen. Toisinpäin, eli että nainen menettää mielenkiintonsa, kun mies ei ole toimelias, on myös, mutta paljon harvemmin.

        Indisioita näkyy tälläkin palstalla. Varsinkin feministit, jotka eivät tunne ollenkaan biologista teoriaa, selittävät selittämästä päästyään, kuinka miehet ovat innokkaita yhdyntään, mutta eivät edes yritä nähdä ilmiötä evoluution valossa, koska evoluutio on heille vain lajien sukulaisuuttaa yhteisen alun kautta.

        Feministinen teoria on maho tynkä, joka ei selitä mitään, mutta biologia sekä tutkii että selittää aukottomasti. Hyvää muuten Uusista! 🌹👀

        Eli toisinsanoen horiset omiasi. Tiedät aivan hyvin, että naiset haluavat ja harrastavat seksiä aivan yhtä paljon kuin miehetkin. Ero sukupuolten välillä on minimaalinen. Nainen, jonak seksuaalinen vietti on voimakas, ei odottele yhtään sen enempää kuin vastaava mieskään, jos vastapuoli ei ole seksiin valmis. Toisaalta taas mies, jolle seksi ei ole maailman tärkein asia, odottaa lähestulkoon vaikka kuinka kauan tahansa, jos tarjokas on muuten hyvä.

        Tasan samat lainalaisuudet pätevät molempiin sukupuoliin. Ihminen ei ole harrastanut seksiä pelkästään lisääntyäkseen, enää miljooniin vuosiin. Kaikki nuo öpinät miten nainen tulee raskaaksi milläkin välillä, voi heittää roskakoriin. Myös raskaana olevat naiset harrastavat seksiä. Itseasiassa monen naisen seksivietti on todella voimakas raskaana ollessa, jopa voimakkaampi kuin kuhertelun kanivaiheessa. Imettävä nainen harrastaa myös seksiä. Ei ovuloiva nainen harrastaa seksiä. Ei menstruoiva nainen harrastaa seksiä. Ovulaatiolla ei ole tutkimuksissa todettu mitään vaikutusta seksiviettiin, mutta makuun partnerin suhteen kyllä. Naisen piilotettu ovulaatio kertoo selkeästi sen, että nainen on luonnostaan aivan yhtä moniavioinen kuin mieskin. Sen koko tarkoitus on nimenomaan salata se kuka naisen monista partnereista on lapsen isä. Piilotettu ovulaatio on todellinen harvinaisuus eläinmaailmassa. Oikeastaan kaikki muut eläinlajit paitsi ihminen pitävät isyyden mahdollisimman selkeänä.

        Naisen on muuten aina ollut täysin turha kuluttaa aikaansa minkään laatumiesten metsästämiseen. Eivätkä he ole sitä koskaan tehneetkään. Mitä jälkeläisiin tulee, niin naisen lisääntymiselimistö tekee sen laadunvalvonnan ihan autonomisesti ja naisen ajatuksista riippumatta. Naisen lisääntymiselimistö karsii säälimättä geneettisen sopivuuden mukaan, vaikka nainen toisin ajattelisi. Tuossakin yksi syy siihen miksi paritella mahdollisimman useiden partnereiden kanssa, jos haluaa lisääntyä. Paras pääsee perille.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Tietenkin on luonnossa myös HARVINAISIA POIKKEUKSIA. Tiedän niistä hyvinkin, mutta jos jokaiseen KESKIMÄÄRÄISEEN selostukseen tekisin varauksia, teksti olisi niin monimutkaista, ettei kukaan jaksaisi sellaista lukea. Uusista kuiteskin! 🌹👀

        Eivät ole lainkaan harvinaisia. Hyvin ravittu ja hyvässä kunnossa tuleva äiti tulee todella helposti raskaaksi heti uudelleen, vaikka imettäisi. Suurin osa aborteista Suomessakin tehdään naisille, jotka vielä imettävät toista ja ovat luottaneet siihen ehkäisykeinona. Eli ei todellakaan ole harvinaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisinsanoen horiset omiasi. Tiedät aivan hyvin, että naiset haluavat ja harrastavat seksiä aivan yhtä paljon kuin miehetkin. Ero sukupuolten välillä on minimaalinen. Nainen, jonak seksuaalinen vietti on voimakas, ei odottele yhtään sen enempää kuin vastaava mieskään, jos vastapuoli ei ole seksiin valmis. Toisaalta taas mies, jolle seksi ei ole maailman tärkein asia, odottaa lähestulkoon vaikka kuinka kauan tahansa, jos tarjokas on muuten hyvä.

        Tasan samat lainalaisuudet pätevät molempiin sukupuoliin. Ihminen ei ole harrastanut seksiä pelkästään lisääntyäkseen, enää miljooniin vuosiin. Kaikki nuo öpinät miten nainen tulee raskaaksi milläkin välillä, voi heittää roskakoriin. Myös raskaana olevat naiset harrastavat seksiä. Itseasiassa monen naisen seksivietti on todella voimakas raskaana ollessa, jopa voimakkaampi kuin kuhertelun kanivaiheessa. Imettävä nainen harrastaa myös seksiä. Ei ovuloiva nainen harrastaa seksiä. Ei menstruoiva nainen harrastaa seksiä. Ovulaatiolla ei ole tutkimuksissa todettu mitään vaikutusta seksiviettiin, mutta makuun partnerin suhteen kyllä. Naisen piilotettu ovulaatio kertoo selkeästi sen, että nainen on luonnostaan aivan yhtä moniavioinen kuin mieskin. Sen koko tarkoitus on nimenomaan salata se kuka naisen monista partnereista on lapsen isä. Piilotettu ovulaatio on todellinen harvinaisuus eläinmaailmassa. Oikeastaan kaikki muut eläinlajit paitsi ihminen pitävät isyyden mahdollisimman selkeänä.

        Naisen on muuten aina ollut täysin turha kuluttaa aikaansa minkään laatumiesten metsästämiseen. Eivätkä he ole sitä koskaan tehneetkään. Mitä jälkeläisiin tulee, niin naisen lisääntymiselimistö tekee sen laadunvalvonnan ihan autonomisesti ja naisen ajatuksista riippumatta. Naisen lisääntymiselimistö karsii säälimättä geneettisen sopivuuden mukaan, vaikka nainen toisin ajattelisi. Tuossakin yksi syy siihen miksi paritella mahdollisimman useiden partnereiden kanssa, jos haluaa lisääntyä. Paras pääsee perille.

        "Naisen on muuten aina ollut täysin turha kuluttaa aikaansa minkään laatumiesten metsästämiseen."

        Tässä se virhe on. Naisen lisääntymismenestykselle paritteleminen laatumiehen kanssa on tärkeämpi kuin miehelle laatunaisen kanssa. Jos tätä ei käsitä, ei ymmärrä biologista teoriaa. Pyrkimys parittelemaan laatumiehen kanssa johtaa myös naisen aisankannattajakäyttäytymiseen.

        On evolutiivisesti edullista saada lapselle geenejä laatumieheltä, vaikka joutuu tyytymään alempigeeniseen elättäjään. Aisankannattajakäyttäytyminen on VARMASTI todettu ilmiö ja luovuttamaton osa biologista teoriaa.

        Vinoon vetää feministinen kuvitelma, että tasa-arvoisuus olisi samankaltaisuutta. Yhtä suuri seksuaalinen halu, mikä nykytutkimuksen valossa näyttää selvältä, ei johda sukupuolilla samanlaiseen käyttäytymiseen. 🌹👀

        Edelleen pitää paikkansa, että yhtä suuresta halusta riippumatta, nainen tarvitsee enemmän aikaa, koska hänen pitää monipuolisemmin tarkkailla mahdollisen seksikumppaninsa laatua, siis perinnöllisiä ominaisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole lainkaan harvinaisia. Hyvin ravittu ja hyvässä kunnossa tuleva äiti tulee todella helposti raskaaksi heti uudelleen, vaikka imettäisi. Suurin osa aborteista Suomessakin tehdään naisille, jotka vielä imettävät toista ja ovat luottaneet siihen ehkäisykeinona. Eli ei todellakaan ole harvinaista.

        Jos käytän tarkempaa ilmaisua, tunnuslukuja, kuten keskiarvoja, keskivertoja, Gaußin käyrää eli normaalijakaumaa ja keskipoikkeamaa, joilla tutkimuksessa esitetään vähillä indikaattoreilla EKSAKTISTI ja lyhyesti asioita, tulee vihaista palautetta.

        Jos taas käytän paljon epäeksaktimpaa kieltä, keskustelukumppani pitää oikeutenaan tulkita joku sana niin äärimmäisesti, kuin mahdollista. Kysymys on tällä kertaa sanan 'harvinainen' tulkinnasta, joka venyy ja paukkuu kuin purukumi. Skylla ja Kharybdis. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        "Naisen on muuten aina ollut täysin turha kuluttaa aikaansa minkään laatumiesten metsästämiseen."

        Tässä se virhe on. Naisen lisääntymismenestykselle paritteleminen laatumiehen kanssa on tärkeämpi kuin miehelle laatunaisen kanssa. Jos tätä ei käsitä, ei ymmärrä biologista teoriaa. Pyrkimys parittelemaan laatumiehen kanssa johtaa myös naisen aisankannattajakäyttäytymiseen.

        On evolutiivisesti edullista saada lapselle geenejä laatumieheltä, vaikka joutuu tyytymään alempigeeniseen elättäjään. Aisankannattajakäyttäytyminen on VARMASTI todettu ilmiö ja luovuttamaton osa biologista teoriaa.

        Vinoon vetää feministinen kuvitelma, että tasa-arvoisuus olisi samankaltaisuutta. Yhtä suuri seksuaalinen halu, mikä nykytutkimuksen valossa näyttää selvältä, ei johda sukupuolilla samanlaiseen käyttäytymiseen. 🌹👀

        Edelleen pitää paikkansa, että yhtä suuresta halusta riippumatta, nainen tarvitsee enemmän aikaa, koska hänen pitää monipuolisemmin tarkkailla mahdollisen seksikumppaninsa laatua, siis perinnöllisiä ominaisuuksia.

        Ei pidä paikkaansa. Et selvästikään taas ole seurannut nykyaikaista tutkimusta. Feminismiin vetoaminen ei muuta biologiaa. Se on vain sinun tapasi ilmaista "ai, en tiennyt".

        Nuo kaikki höpinät sukupuolten eroista on kumottu jo moneen kertaan. Jos tilanne olisi tuo, niin maailma ei olisi täynnä kulttuurisia naisen seksuaalisuutta rajoittavia rakenteita. Sinä sekoitat taas biologian ja kulttuurin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Et selvästikään taas ole seurannut nykyaikaista tutkimusta. Feminismiin vetoaminen ei muuta biologiaa. Se on vain sinun tapasi ilmaista "ai, en tiennyt".

        Nuo kaikki höpinät sukupuolten eroista on kumottu jo moneen kertaan. Jos tilanne olisi tuo, niin maailma ei olisi täynnä kulttuurisia naisen seksuaalisuutta rajoittavia rakenteita. Sinä sekoitat taas biologian ja kulttuurin.

        Ehkä on jo syytä toivottaa uudelleen hyvää Uusista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Jos käytän tarkempaa ilmaisua, tunnuslukuja, kuten keskiarvoja, keskivertoja, Gaußin käyrää eli normaalijakaumaa ja keskipoikkeamaa, joilla tutkimuksessa esitetään vähillä indikaattoreilla EKSAKTISTI ja lyhyesti asioita, tulee vihaista palautetta.

        Jos taas käytän paljon epäeksaktimpaa kieltä, keskustelukumppani pitää oikeutenaan tulkita joku sana niin äärimmäisesti, kuin mahdollista. Kysymys on tällä kertaa sanan 'harvinainen' tulkinnasta, joka venyy ja paukkuu kuin purukumi. Skylla ja Kharybdis. 🌹👀

        Ei vaan kyseessä nimenomaan eksaktisti ilmaistuna on hyvin tavallinen asia. Tuollainen 1,5 vuotta on vanhankansan höpinää ja vanhojen eukkojen juttuja, jolla ei ole mitään tekemistä biologian kanssa. Naisen ravitsemus ja terveys ovat se rajoittava tekijä, ei biologia. Raskaaksi tuleminen hyvin pikaisesti synnytyksen jälkeen ja imettäessä on hyvin tavallista.

        Tuoreille äideille tehdyt abortit ovat tabu, niistä ei puhuta ja se on todella paha juttu. Tietenkään niistä ei saakaan puhua syyllistäen, mutta nuo sinunkin edustamasi vanhankansan tarinat pitäisi viimein siirtää romukoppaan ja puhua asioist suoraan. Neuvolassa onneksi jo nykyään puhutaan ehkäisystä heti synnytyksen jälkeen, mutta siitä puhutaan edelleen aivan liian vähän.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ehkä on jo syytä toivottaa uudelleen hyvää Uusista. 🌹👀

        Tietysti. Et sinä ole koskaan kyennyt käymään oikeaa keskustelua. Jauhat vain feminismiä, kun et oikeasti tiedä itse asiasta. Ei taida naisen ulkoisten synnytyselinten tuijottelu tuoda mukanaan tietoa itse lisääntymisbiologiasta. No mutta en mä odottanutkaan sun myöntävän tiedollisia puutteitasi. Se olisi ollut raamatullisen skaalan ihme.

        En toivottele mitään uusiksia, on sen verran pöljä sana, Jouliskia, uusiksia, pääsiksiä, vappiksi, juhkiksia, just joo. Enemmin vaikka happy holidays, sekin tuhoaa kieltä vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Et sinä ole koskaan kyennyt käymään oikeaa keskustelua. Jauhat vain feminismiä, kun et oikeasti tiedä itse asiasta. Ei taida naisen ulkoisten synnytyselinten tuijottelu tuoda mukanaan tietoa itse lisääntymisbiologiasta. No mutta en mä odottanutkaan sun myöntävän tiedollisia puutteitasi. Se olisi ollut raamatullisen skaalan ihme.

        En toivottele mitään uusiksia, on sen verran pöljä sana, Jouliskia, uusiksia, pääsiksiä, vappiksi, juhkiksia, just joo. Enemmin vaikka happy holidays, sekin tuhoaa kieltä vähemmän.

        Toivotan sinulle ILOISTA Uutta Vuotta! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Toivotan sinulle ILOISTA Uutta Vuotta! 🌹👀

        Tuo oli parempaa suomea, ehdottomasti. Mulla sinällään ei ole lisäilolle niin kauheasti tarvetta, kun olen aina iloinen ja peruspositiivinen yksilö. Toivotan kuitenkin myös sinulle iloista uutta vuotta. Sinulla on kertomasi mukaan lisäilolle tarvetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli parempaa suomea, ehdottomasti. Mulla sinällään ei ole lisäilolle niin kauheasti tarvetta, kun olen aina iloinen ja peruspositiivinen yksilö. Toivotan kuitenkin myös sinulle iloista uutta vuotta. Sinulla on kertomasi mukaan lisäilolle tarvetta.

        En pyri salaamaan, että minua on vaivannut koko ikäni vaikea ahdistuneisuus. Se kuluu yhteen syvän alkoholismin kanssa, eikä kuiville pääsy suinkaan ole sitä helpottanut. Helvetillinen ahdistuneisuus loppuu vasta sitten, kun kuolen. Ottaen huomioon kuntoni, ei liene enää kauan jäljellä. Sitten olen lopulta kaiken kärsimyksen ulkopuolella. 🌹👀


    • Anonyymi

      On naisia jotka pihtaa. Valittaa nainen joka ei pihtaa. Kyllä pitää koeajo suorittaa ennen kun alkaa vakavasti harkita seurustelua.

    • Anonyymi

      Näin naisena täytyy sanoa etten kyllä pysty aidosti ihastumaan mieheen ennenkun hän on koskenut minuun (joko halailemalla, suutelemalla, panemalla) eli jos kauan haluat tutustua juttelemalla niin minulta ainakin turha odottaa ihastumista/rakastumista. Js sen mahdollisuus vähenee hetki hetkeltä. Yksi selkein merkki ihastumisesta on se ettei kestä olla toisen vierellä hetkeäkään riisumatta tätä!

      • Anonyymi

        Aika kurjaa. Entä kun seksi loppuu, lopouu suhdekin. Kuten lapsivuodeaikana. Tai sairaana. Ihasyus tasaantuu max 2 vuodessa. Sen jälkeen vaihdat taas uuteen vaatteidenrepijään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kurjaa. Entä kun seksi loppuu, lopouu suhdekin. Kuten lapsivuodeaikana. Tai sairaana. Ihasyus tasaantuu max 2 vuodessa. Sen jälkeen vaihdat taas uuteen vaatteidenrepijään?

        Seksihän paranee vuosi vuodelta. Ja liimaa pariskunnan yhteen. Jos työikäsen ei tee mieli seksiä niin käsken mennä lääkäriin, sellainen ei ole tervettä.


    • Anonyymi

      Nainen pitää koeajaa viimeistään kolmansilla treffeillä jotta tietää kannattaako naisen kanssa seurustella.

      • Anonyymi

        Toi just. Meillä on vain 1 elämä niin miksi se pitäisi käyttää seksittömästi. Vituttaa suunnattomasti jos antaa aikaa ja energiaa jollekin eikä se johda mihinkään. Ns huono sijoitus.


    • Anonyymi

      Ei kannata, kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä on sekstailtava. Jos miehen kalu ei ole sopiva, ei ole syytä jatkaa.

    • Anonyymi

      Ei taida olla. Nainen aina vonkaa seksiä mutta minä pidän pääni kylmänä ja sanon että eikös ensin tutustuta kunnolla niin nainen sitten sanoo että et taida olla hyvä mies koska pihtaat.

      • Anonyymi

        Pihtarit jätetään. Nainen pysyy tyytyväisenä vierellä sillon kun mies panee paljoooon.


    • Anonyymi

      Eli suhde alkaa vasta papin aamenen jälkeen, kun on ok harrastaa seksiä.

    • Anonyymi

      Nyt kun ei ihmiset lapsiakaan välitä enää tehdä. Niin eikös voida unohtaa koko seksi ja käyttää sekin aika johonkin järkevään.

      • Anonyymi

        Seksissä on suunnattoman paljon terveyshyötyjä, ei tarvi masennus ahdistus eikä kipulääkkeitä.
        Runkkailu tietysti tauti-ja lapsivapaa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä on suunnattoman paljon terveyshyötyjä, ei tarvi masennus ahdistus eikä kipulääkkeitä.
        Runkkailu tietysti tauti-ja lapsivapaa vaihtoehto.

        Runkkailu on paras vaihtoehto. Sillon saa seksiä just sillon kun itelle sopii. Ja se myös on paras tässä nykyisessä kiireisessä yhteiskunnassa. Unohtakaa ne farmariautot ja rivitalon pätkät. Se auttaa parhaiten masennukseen ahdistukseen ja kipuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä on suunnattoman paljon terveyshyötyjä, ei tarvi masennus ahdistus eikä kipulääkkeitä.
        Runkkailu tietysti tauti-ja lapsivapaa vaihtoehto.

        Jos se tosiaan kipuun auttaisi, niin olisin varmaan kaiket päivät värkkini kimpussa, mutta kyllä tuo väite on ihan huuhaata ettei tartte kipulääkkeitä. Tai masennuslääkkeitä. Seksin hyödyt on niin minimaaliset noihin vaivoihin, että on väärin mainostaa moista minään hoitomuotona. Runkkailuakaan.

        Ehkä jos on joku pikku pipi mikä menee muutenkin puhaltamalla tai perkele sentäs toteamalla ohi, niin sitten voi toimia. Tai vähän keljuttaa. Mutta oikeeseen kipuun ja masennukseen lumelääkettä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jos se tosiaan kipuun auttaisi, niin olisin varmaan kaiket päivät värkkini kimpussa, mutta kyllä tuo väite on ihan huuhaata ettei tartte kipulääkkeitä. Tai masennuslääkkeitä. Seksin hyödyt on niin minimaaliset noihin vaivoihin, että on väärin mainostaa moista minään hoitomuotona. Runkkailuakaan.

        Ehkä jos on joku pikku pipi mikä menee muutenkin puhaltamalla tai perkele sentäs toteamalla ohi, niin sitten voi toimia. Tai vähän keljuttaa. Mutta oikeeseen kipuun ja masennukseen lumelääkettä.

        Älä valehtele, tutki asioita jollet tiedä. Ei oo mikään mun keksintö. Migreenikipuun orgasmit tehoaa ja nostaa mielialaa niin ei ole sitä masentunutta mielenlaatuakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, tutki asioita jollet tiedä. Ei oo mikään mun keksintö. Migreenikipuun orgasmit tehoaa ja nostaa mielialaa niin ei ole sitä masentunutta mielenlaatuakaan.

        Älä itte valehtele. Mulla on 36 vuoden kokemus, ei tartte tutkia mitään sopaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Älä itte valehtele. Mulla on 36 vuoden kokemus, ei tartte tutkia mitään sopaa.

        Noh, silti on oikein tieteellisesti todennettu seksin/orgasmin terveyshyödyt. Esimerkiksi juuri nuo mainitut stressi lievittyy (dopamiini), kipu lievittyy. Myös lantionpohjan lihakset vahvistuu ja nukkuu paremmin ja monia muita.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, silti on oikein tieteellisesti todennettu seksin/orgasmin terveyshyödyt. Esimerkiksi juuri nuo mainitut stressi lievittyy (dopamiini), kipu lievittyy. Myös lantionpohjan lihakset vahvistuu ja nukkuu paremmin ja monia muita.

        - Sheena

        Vaikka, muttei se mikään kipulääke ole. Oikein vituttaa, jos joku pälli väittää että migreenikipu tai hermokipu, fibromyalgia kipu menee orgasmilla ohi. Suksikoon vittuun höpinöineen sanon minä.


    • No en todellakaan halua odottaa mitään puolta vuotta. Pari kuukautta on maksimi.

      En missään nimessa jaksa odottaa täydellistä sielujen harmoniaa.. 1-3 treffit.. sit voi jo.

    • Anonyymi

      Ähhh.. luin väärin. Luulin, että onko naista, joka haluaa kunnolla seksiä...

      Voi mikä pettymys! (Taas kerran)

    • Anonyymi

      Perse kuin 10 leivän uuni, kylki ja vatsamakkarat. Kannattaa odottaa kolme kuukautta, ei niihin muuten anneta lupaa koskea.

    • Anonyymi

      On ja nimenomaan sellaisia.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tutustua ennen seksiä?

      • Anonyymi

        Seksi on parempaa


    • Anonyymi

      Eilen sain pimppiä ja ollaan tapailtu 3 viikkoa vasta.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua tuhlata aikaansa mihinkään impotentteihin tuhkamuniin. Miehen kyvyt testataan heti alkuun että tiedetään kannattaako juttua alkaa viemään eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe