Päättikö lautakunta, että latuja ei kunnossapidetä?
http://www.latuinfo.fi/kemijarvi/
Vai päättikö lautakunta, että latujen kunnossapitotilannea ei päivitetä?
Toisesta ketjusta (https://keskustelu.suomi24.fi/t/10552022/peurakankaan-ladut) poistettiin latutilannetta joulun 2022 alla kyselevät viestit (3-4 kpl) kokonaan- ja vieläpä siten, että ketjusta on ylläpitotietojen mukaan poistettu 1 viesti.
Kemijärvi on latutilanteensa ansiosta houkutteleva matkakohde ja vuoden talvikaupunki .
Ymmärrän toki, että ajantasaiset latutiedot ovat täysin tapeettomia, koska tosi hiihtäjä tekee itse omat latunsa
Latutilanne Kemijärvellä?
Anonyymi-ap
3
230
Vastaukset
- Anonyymi
Jo se, että tämä latutilanne on epämääräinen, on kiusallista meille hiihtäjille. Joku latu ajetaan vasta etelän hiihtolomasta alkaen. Joitakin latuja kunta ei aja. Se on innokkaiden hiihtoniilojen tehtävä ihan itse.
Mutta asiasta paremmin tietävä osaa sanoa paremmin.
Talvikaupungin minimivaatimus olisi, että kunta ajaa talvituiskujen jälkeen ladut kuntoon. Sen jälkeen hiihtäjät hoitavat asian eteenpäin hiihtämällä.
Meillä tuiskuaa usein talviaikaan. Säästökohteena hoitamattomuus on pyllystä. Lyhytnäköistä hyvinvointipolitiikkaa! - Anonyymi
Ei oo rahhaa hömpötyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856