Oletteko tulossa 3 km:lle ?
Eli jos oikein tulkitsin, niin 15 min 5 kmllä riittäisi osallistumisoikeuteen ?
Onko tietoa, tuleeko Katajan, Kentän ja Ahkeran miehet mitalle ?
HIFKin SM-hallit helmikuussa
15
112
Vastaukset
- Anonyymi
Onko molle tulossa? Tuon pitäisi olla helppoa kauraal
- Anonyymi
Ei hän ole omien sanojensa mukaan juossut 15 min/5000m edes omalla taikamatollaan. Hänen mukaansa yleisen sarjan kilpailukynnys on 30min/10000m taikamatollaan. Vasta sen jälkeen voidaan tehdä virallisia tilastotuloksia.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176894302
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Terävin kärki taitaa leireillä Afrikassa tuolloin eli mahdollisuuksia on. Moni on kertonut asettaneensa tavoitteeksi päästä lähelle kasia.
- Anonyymi
Taitaa tulla myös Turkkusen tummapoika, joka vie keskipallin karjalanpoikain nennäin eestä.
- Anonyymi
Aina noissa on taso kova, ihan harrastelijan ei kannata lähteä mitalinkuva silmissään. Vaan onhan se kokemus juosta SM-kisoissa
(ei sadomasokistien) - Anonyymi
Ei Siviileille Sauvakävelyä
- Anonyymi
No ehkäpä siksi, että samaa vauhtia pitäisi jaksaa vielä 37 kilsoo.
- Anonyymi
Lahjakkuus suomalaisillakin riittää, mutta ei osata treenata riittävästi ja oikein.
- Anonyymi
Tullaan joo, tuo aikaraja on mennyt viimekesänä, mutta tulen penkille. Juoskkaappa poijjaat ja tyttäret KOVAA !
PAUKUSTA KÄRKEEN ! - Anonyymi
Eikös Vieremän kesäjuoksun yhteydessä Iivo arvioinut, että voisi juosta yhden sm startin. Heittäkää juoksijat Iivolle kapulaa.
- Anonyymi
Keskittyy Planitsaan tuolloin, liian lähellä
- Anonyymi
Sehän olisi hyvä herkistävä viimeistely harjoite. Noin lyhyt matka, ei pitkää palauttelua tarvitse. Vieremän cooperissa tulosrajakin tehtynä. Mitalikin mahdollinen ,kun kunnolla raastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015