Humalassa tapahtunut koskettelu ja huorittelu

Anonyymi-ap

Hei.. Kysyn mielipidettä kipeästä aiheesta.. Olin humalassa uutena vuotena, ja sammuin lattialle. Miesystävä pyysi nousemaan sänkyyn. En noussut, joten hän riisui alapääni paljaaksi ja sormeili , ja uhkasi että nyt mä lutka kuvaan sua kun et kerran viitsi nousta. Itse hän ei muista tästä mitään, olen varma että näin tapahtui. Kuvaamista ei. Muuten hän on ihana mies, mutta mua hirvittää hänen käytös. Ja oma lamaantuminen. Voiko tuo ennustaa jotain pahaa😞 mikä mussa on vikana.. Olen ennenkin kokenut seksuaalista pakottamista. Mitä teen. Tuntuu että mies ei arvosta mua yhtään, luultavastikin itse olen aiheuttanut sen. Yhdessä oltu noin vuosi, ei lapsia, eri osoitteet. Ihan keski-ikäisiä ollaan. Hän muutenki puhuu seksuaalisia ja rivoja juttuja. Osittain ne kiihottavat, nyt yököttää.

27

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä että eikö toisen pitäisi kunnioittaa toista ihan automaattisesti ja pitää hyvänä. Että jos on eri käsitys aiheesta, ja toinen on kiltti ja toinen ei ymmärrä miten kohdella omaa "rakastaan*, niin onko se aitoa välittämistä. Mies vaan kohoauttaa olkiaan, että mitä sä turhaan tuollaista ajettelet.

    • No toisen riisuminen ja koskettelu toisen ollessa sammuneena on hyväksikäyttöä ja siis laitonta.

      Kyllä teillä olisi puhumisen paikka, mutta vaikea puhua, jos sinusta ei ole puhumaan. Teidän pitäisi pystyä keskustelemaan mikä on kiihottavaa ja mikä ei. Mies voi oikeasti luulla, että sinua hänen tekemät asiat myös kiihottavat. Sinun pitäisi pystyä asettamaan rajat ja hänen niitä kunnioittaa.

      Jos sinusta tuntuu, että hän ei sinua kunnioita muutenkaan, niin lopettaisin tapailun. Sängyssähän voi tapahtua vaikka piiskaamista tms yhteisestä sopimuksesta, vaikka kumpikaan ei olisi väkivallan ystävä.

      Lisäksi kehottaisin sinua tarttumaan alkoholiongelmasi hoitoon. Alkoholin juominen sammumiseen saakka ei ole tervettä. Myös miehelläsi on alkoholiongelma. Ei myöskään ole normaalia juoda niin paljon, että ei muista edellisen illan tapahtumia.

      Kun olet raitistunut, saattaa olla, että nämäkin ongelmat ratkeavat.

      • Anonyymi

        Ei mulla oo alkoholiongelmaa, juon ehkä kerran tai kaksi per vuosi. Ja oon kyllä puhunu mutta mies kun ei muista mitään.

        Luulisin että jokainen tajuaa ettei noin tehdä, tuskin kukaan oikeasti haluaa että joku käpälöi kun ei oo kaikki valot päällä! Niin sammunut en ollut etten muistaisi oikein. Tai sitten olen täysin seko.

        Jos mua kiihottaa sen rivot puheet ja irstaus sängyssä, niin tarkoittaako se että kiihottaa tommoinen ja on ok tehdä noin 😟 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla oo alkoholiongelmaa, juon ehkä kerran tai kaksi per vuosi. Ja oon kyllä puhunu mutta mies kun ei muista mitään.

        Luulisin että jokainen tajuaa ettei noin tehdä, tuskin kukaan oikeasti haluaa että joku käpälöi kun ei oo kaikki valot päällä! Niin sammunut en ollut etten muistaisi oikein. Tai sitten olen täysin seko.

        Jos mua kiihottaa sen rivot puheet ja irstaus sängyssä, niin tarkoittaako se että kiihottaa tommoinen ja on ok tehdä noin 😟 😔

        "Jos mua kiihottaa sen rivot puheet ja irstaus sängyssä, niin tarkoittaako se että kiihottaa tommoinen ja on ok tehdä noin 😟 😔"

        Yritin sanoa, että se on laitonta eli silloin ei ole ok tehdä niin. Sinun pitää asettaa rajasi ja pitää niistä kiinni. Ei siis ole rikoksen uhrin vika, että joutuu rikoksen kohteeksi.

        "Ja oon kyllä puhunu mutta mies kun ei muista mitään."
        Ei tähän nyt vaikuta miehen muistamattomuus. Sinä ilmoitat, että tuo mitä hän teki ei ole sallittua. Hän on varmaan pyytänyt asiaa kovasti anteeksi vaikka ei muista mitään? Ja varmaan hän on myös luvannut, ettei enää juo noin paljon. Sinä sitten päätät annatko anteeksi ja toisen tilaisuuden.

        Ethän sinä voi luottaa mieheen, joka ei muista mitä tekee. Hän ei varmasti muista myöskään syrjähyppyjään

        Jos juot itsesi holtittomaan kuntoon, sinulla on ongelma. Et ehkä ole alkoholista riippuvainen, mutta et myöskään osaa käyttää sitä.

        Vertaan asiaa vaikka pelaamiseen. Vaikka et pelaisikaan, kuin kerran kaksi vuodessa, mutta jos sinä niillä kerroilla häviät suunnattomasti rahaa ja sinua itkettää sen jälkeen, voisin sanoa, että sinulla on ongelma.


    • Anonyymi

      Keski- ikäisenä naisena oot jo sen ikäinen kysyt siltä mieheltä." Että miten sinä vajavainen kyrvän jatke kuvittelet olevasi oikeutettu koskemaan minuun kun olen avuttomassa tilassa ja haukkumaan lutkaksi? "

      • Anonyymi

        Joo, totta! Mutta pointti on, joskus piilossa, että voiko tästä tulla mitään jos toinen ajattelee että on ok tehdä noin. Aistin jotain pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, totta! Mutta pointti on, joskus piilossa, että voiko tästä tulla mitään jos toinen ajattelee että on ok tehdä noin. Aistin jotain pahaa.

        Jos hän nyt on muuten mukava mies. Niin voiko olla että heijastelet vaan omia kokemuksia. Sun pitää puhua tuosta. Jos se nyt oli joku ylilyönti häneltä . Piti jotenkin kiihottavana eikä ajatellut miltä se susta tuntuu. Mutta jos sivuttaa kokonaan miltä se susta tuntuu eikä välitä siitä. Silloin kyllä miettisin tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän nyt on muuten mukava mies. Niin voiko olla että heijastelet vaan omia kokemuksia. Sun pitää puhua tuosta. Jos se nyt oli joku ylilyönti häneltä . Piti jotenkin kiihottavana eikä ajatellut miltä se susta tuntuu. Mutta jos sivuttaa kokonaan miltä se susta tuntuu eikä välitä siitä. Silloin kyllä miettisin tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa.

        Jatkan vielä. Että pahinta nyt teidän suhteen kannalta että jäät yksin miettimään tuota. Puhukaa mitä siinä tapahtui vaikka se nyt kuinka vaikeaa olisi. Toisella voi olla ihan erilainen käsitys tapahtuneesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, totta! Mutta pointti on, joskus piilossa, että voiko tästä tulla mitään jos toinen ajattelee että on ok tehdä noin. Aistin jotain pahaa.

        Luin viel tuota tekstiä. Kirjoitit ettet pystynyt liikkumaan? Epäiletkö että hän jotenkin huumannut sinut? Pitäisi sitten varmaan olla jo yhteydessä poliisiin tai ainakin lähteä ja äkkiä.


    • Anonyymi

      Kuinka voit sammuneena tietää tai muistaa että noin on käynyt? Jos kävi, niin se oli raiskaus. Ei välttämättä sellainen perinteinen raiskaus mutta raiskaus kumminkin. Muistan lukeneeni jonkin tuon tapaisen oikeuskäsittelyn tuloksen uutisen yhteydessä, niin eipä se mies siitä mitään tuomiota saanut. Rikollisia lellitään tässä maassa joten aina kannattaa liioitella tapahtumien kulku jos rosikseen asti mennään. Muuten uhreja ei haluta uskoa jos näin ei tee.

      • Anonyymi

        En ollut tajuton, en vaan pystynyt reagoimaan.. En olis uskonu että näin voi käydä, tässä iässä ja oman kumppanin puolelta. Tai ylipäänsä. Tuo tiesi että olen eläny parisuhteessa jossa oli epätervettä seksiin pakottamista. Ja nyt mä pelkään että se sitä mussa kiinnostaa. Kun en osaa välttämättä puolustautua, vaan lamaannun. On niin hiton tyhmä olla. Ja mä olen aikuinen nainen ja mieskin on aikuinen mies 😔että oonko mä antanut luvan että mua ei tarvitse kunnioittaa.. 🤦‍♂️🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut tajuton, en vaan pystynyt reagoimaan.. En olis uskonu että näin voi käydä, tässä iässä ja oman kumppanin puolelta. Tai ylipäänsä. Tuo tiesi että olen eläny parisuhteessa jossa oli epätervettä seksiin pakottamista. Ja nyt mä pelkään että se sitä mussa kiinnostaa. Kun en osaa välttämättä puolustautua, vaan lamaannun. On niin hiton tyhmä olla. Ja mä olen aikuinen nainen ja mieskin on aikuinen mies 😔että oonko mä antanut luvan että mua ei tarvitse kunnioittaa.. 🤦‍♂️🙄

        En minäkään pystynyt reagoimaan kun pani ku hullu. Heräsin yhtäkkiä toimimaan


    • Anonyymi

      Minut juotti saunalla humalaan. Lähti muisti. Heräsin kun teki sitä aivan täysiä. Oikea painajainen oli herätä siinä sängyssä. En muista yhtään mitään että on saunalta lähdetty. Jotain sekoitettua mauste koskenkorvaa se oli. Kun se tajus että mä olin silmät auki se lopetti ja sano että vittu kun sä vaan makaat! Haukku kans h..ksi lutkaksi ym ne kiihotti sitä. Tyyppi on täys narsisti. Yrittäjä. Hiukan yli keski iän. Mut nainenhan on aina syyllinen näissä tapauksissa mut kannattaa varoa. Red flagejä

    • Anonyymi

      Teepä näin uuden vuoden kunniaksi rikosilmoitus!

    • Anonyymi

      Minä hylkäisin tuollaisen miehen jo ihan vain siksi, jos lutkaksi minua kutsuisi tai kuvaamisella uhkaisi. Ei ole tervettä käytöstä oli humalassa tai ei. Humalatila ei ole mikään oikeutus millekään huonolle käytökselle. Jos ei osaa humalassa käyttäytyä, niin ei pidä juoda.

    • Anonyymi

      Olette molemmat aikamoisia - on ihan turha vetää hernettä nenään kun olette kumpikin kännänneet ja örveltäneet. Kummassakin vika!

      • Anonyymi

        Voiko kännissä tehdä pahaa toiselle luvan kanssa? Eikä siinä muka ymmärrä mitä tekee.


      • Anonyymi

        Ei, vaan tässä on mies kohdellut naista huonosti. Edes humalatila ei oikeuta sellaiseen


    • Anonyymi

      Tiedän että mussa on vika ja hävettää ihan hemmetin paljon että join liikaa🤦‍♂️ onkohan tämmöinen kuinka yleistä, että oma kumppani voi oikeasti sanoa ja tehdä tollasta. Ällöttävää oli etenkin se kuvaamisella uhkaaminen. Tunnen itseni arvottomaksi, ja just että ikäönkuin annoin luvan 😳 ja minä, ihan aikuinen ihminen.. Mutta ei tuollainen oo ok minkään ikäisenä. Mietin mitä se kertoo miehestä, tai minusta. - AP

      • Anonyymi

        Miehen käytös ei ole sinun vikasi. Sinun sammumisesi ei ole mikään lupa tuollaiselle käytökselle. Eikä se tee sinusta arvotonta. Tuollainen käytös ei kerro hyvää miehestäsi. Välittävä ihminen ei käyttäydy noin. Olette vasta suhteenne alussa, joten nyt on vielä helppo lähteä. Tee se, tuo mies ei ansaitse sinua


    • Anonyymi

      No mitä kauheaa sitten tapahtui ? Kertomasi on normaalia käytöstä .

      • Anonyymi

        Joutuu tilille tekosistaan

        Monta vuotta vankilaa


      • Anonyymi

        Tuollainen ei ole normaalia käytöstä, sitä ei pidä hyväksyä.


    • Anonyymi

      Et osaa hallita viinan käyttöä.
      Olet valinnut seuralaiseksesi idiootin joka lässyttää täyttä saastaa. Kerrot kiihottuneesi siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mikä sinua, nainen, vaivaa?! Onneksi lamppu on syttynyt päässäsi ja huomaat idiootin lässtykset oksentaviksi.

      No , se siitä.

      Kyseinen idiootti on toiminut lain vastaisesti, känni ei puolusta asiaa.
      Ennenkuin heität tuon idiootin viemäriin, minne se kuuluu, poista kaikki idiootin ottamat kuvat sen kännykästä.
      Juota humalaan ja sen sammuttua puhdista sen puhelin.

      Sitten vain jätä idiootti (ja kaikki tulevat valistsemasi idiootit)täysin pois elämästäsi.
      Viina myös!
      On ala-arvoinen tekosyy syyttää huolellisesti ja harkiten sinun itse kurkkuusi kaatamaa viinaa, sammua, ja siten itse aiheutetusti tulla irstailujen kohteeksi.
      Ja valita seuraa joka käyttäytyy kuvaamallasi tavalla.

      Ota tuosta vihdoin opiksesi. Sinä voit tehdä elämästäsi paljon kauniimman ja huolettomamman valitsemalla käytöksesi.
      Ja kykenet kyllä siihen!
      Kauniimpaa ja puhdasta vuotta 2023!

    • Anonyymi

      Jaa, viinahan on se huonoin selitys että tapahtuu jotain paskaa, huoh!

    • Anonyymi

      Ihme hommaa tuo kännäily suhteilun yhteydessä. Ei kai kukaan ihminen ole normaali huppelissa, ja mitä enemmän ottaa, niin sitä vähemmän estot päällä.

      Jatkakaa juopottelua, niin näitä tulee sattumaan. Normaaleista miehistäkin tulee sikoja.

    • Anonyymi

      Muuten mukava mies??

      Voi näitä naisia. Jospa etsit miehen, joka on *aina* mukava.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1375
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      81
      931
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      827
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      74
      773
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    8. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      704
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe