Paljonkohan on kaloreita mäyräkoirassa? Entä haittaako laihdutusta jos sellaisen tai pari viikossa juo? Kiitos asiallisissta vastauksista!
Tietämätön
6
1844
Vastaukset
- lihottaa
ja turvottaa ihan tajuttomasti!
Laskehan itse tästä, kuinka paljon kilokaloreita juot, kun juot sen mäyriksen tai pari.. ja sen lisäksihän on kaikki naposteltavat ja krapula mieliteot!
http://www.koff.fi/fi/tuotteet/oluet/koff3.html - laihdutusta
ja ei se muutenkaan ole hyväksi. kalja tode totta lihottaa ja turvottaa myös.
- oluen ystävä
2 pistettä per pullo painonvartijoiden pisteen mukaan....
vertailukohde 1,2dl punaviiniä=1,5 pistettä
pullo punaviiniä=9,5 pistettä
....joten ei se olut nyt sen lihottavampaa ole kun muukaan...kunhan juo kohtuudella ja tekee niitä vatsalihas liikkeitä useammin....- Anonyymi
Mistähän taulukosta olet pisteet katsonut, et ainakaan painonvartioitten? Olueissa on eroja, siidereissä, viineissä, lonkeroissa, viinoissa.
Kalorit on katsottavissa. Punnitse itsesi vaikkapa sunnuntaina ja minun luvalla tee testi.
Ensimmäisellä viikolla otat vaikkapa karhua koko viikon, seuraavilla viikoilla otat erimerkkisiä oluita, muista punnitus joka sunnuntai ja tosiaan viikottain eri merkkisiä.
Siirry siidereihin, lonkeroihin, kirkkaisiin, viineihin. Kaikkiin mitä lähikaupat tarjoaa ja tietty omat ja alkon tuotteet, takuulla olet laiha kesään mennessä.
- kalja.terveysjuoma
Olvin mäyriksessä on kilokaloreita 1 465,2 kpl.
Eipä se kalja laihdutukseen vaikuta, jos kokonaisenergian saanti pysyy miinuksella. Parempi kuitenkin juoda mielummin kaljaa kuin esimerkiksi lonkeroa. Mäyräkoira keppanaa vastaa noin kahdeksaa 5,5 volttista lonkeroa. Energiaa lonkussa siis puolet enempi. - SiinäSenytOn
Proteiinia 0,8 - 1 g per painokilo. Rasvaa 3 - 3,5 x proteiini. Hiilihydraatteja 0,8 x proteiini...........
Satakiloiselle henkilölle tämmöinen kalori kattaus!..... Siis näin: Proteiineistä 400 kaloria, rasvasta 3150 kaloria ja hiilareista 320 yhteensä 3870kaloria.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205