Osallistuminen uskonpuhdistuksen edistämiseen

Anonyymi-ap

Olen nyt omalta osaltani auttanut Adventtikirkkoa kovasti näissä uskonpuhdistusasioissa esim sola scriptura pitäisi julistaa epäraamatulliseksi harhaopiksi ja Jeesuksen todellinen olemus hybridinä pitäisi tunnustaa, joten kiinnostaisi tietää, milloin alkaa tapahtumaan?

Uskonpuhdistuksella alkais olla jo kiirus, ettei toi putleri ehdi pamauttaa koko tellusta avaruuteen ennen Jeesuksen paluuta! Myös jumalanpalvelusmenoissa pitäisi tapahtua radikaali muutos raamatulliseen suuntaan luopumalla noista katolisista muotomenoista.

Jään malttamattomana odottelemaan ja epäkohtia havaitessani saatan avittaa jatkossakin näissä 3 enkelin jutuissa.

13

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo riekkumisesi ole mitään auttamista. Jos edes osaisit perustella väitteesi jotenkin, niin ehkä joku voisi asiasi ymmärtääkin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti sanoo: "No ihan höpöähän tuo on, mutta minkäs minä sille voin...noin RAAMATTU kuitenkin opettaa."

Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista.

Kyllä olen tuolla ketjussa kertonut, että Sola scriptura on epäraamatullinen oppi eli sitä EI LÖYDY RAAMATUSTA.

Luther on sen ihan itse keksinyt omasta päästään ja nyt kaikki protestantit pitävät sitä ohjenuoranaan...siis teoriassa...vaikka todellisuudessa jokainen kirkko ja lahko sepittelee ihan omiaan omien mielihalujensa mukaan.

Ja surkuhupaisinta on, että jos todellakin yksin Raamattua pidettäisiin edes teoriassa uskon ohjenuorana, niin Sola scriptura pitäisi hylätä epäraamatullisena periaatteena, koska sitä ei löydy Raamatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti sanoo: "No ihan höpöähän tuo on, mutta minkäs minä sille voin...noin RAAMATTU kuitenkin opettaa."

Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista.

"Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista."

Kas tässä perusteellisia perusteluja kaipaaville.

https://hyviauutisia.wordpress.com/2007/03/04/yksin-raamattu/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen tuolla ketjussa kertonut, että Sola scriptura on epäraamatullinen oppi eli sitä EI LÖYDY RAAMATUSTA.

Luther on sen ihan itse keksinyt omasta päästään ja nyt kaikki protestantit pitävät sitä ohjenuoranaan...siis teoriassa...vaikka todellisuudessa jokainen kirkko ja lahko sepittelee ihan omiaan omien mielihalujensa mukaan.

Ja surkuhupaisinta on, että jos todellakin yksin Raamattua pidettäisiin edes teoriassa uskon ohjenuorana, niin Sola scriptura pitäisi hylätä epäraamatullisena periaatteena, koska sitä ei löydy Raamatusta.

No eipä ole kummoisiakaan PERUSTEITA?! Täällä on kyllä sua paremminkin perusteltu. Ei jatkoon!

Lue ja itke, sillä sinua paremmat perustelut (jos sinulla niitä edes olikaan) löytyy esim täältä!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15219166/protestanttien-quotsola-scripturaquot-on-harhaoppia

• Anonyymi

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17696742f

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

No mutta miksi minun pitäisi itkeä? Korkeintaan tuppaa välillä vähän naurattamaan, sillä... heh...minäkin olen parempi uskonpuhdistaja kuin Adventtikirkko...

Adventistien sen sijaan olisi syytä itkeä, kun ei Adventtikirkko tee yhtään mitään uskonpuhdistuksensa eteen, vaikka se on olevinas kirkon kutsumustehtävä... Baabelin porttona on niin hyvä olla.

• Anonyymi

Vain sinun harhaisessa mielessäsi.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Se näiden uskovaisten kanssa on, vähän niin kuin laivanrakentajienkin, että vanhoillisuus rulettaa. Uusimpienkin Raamatun historian ja kulttuurien vaikutukset Raamatun tulkintaan ovat selkeitä mutta vastarinta yli 20 miljoonaisen kirkon jäsenten parissa estää uudistumisen. Pyhä henkikään ei pääse muuttamaan jääräpäisten uskovien mieltä. Jopa Kirkon kuvittelema profeetta varoitti tästä kiertäen aikanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Se näiden uskovaisten kanssa on, vähän niin kuin laivanrakentajienkin, että vanhoillisuus rulettaa. Uusimpienkin Raamatun historian ja kulttuurien vaikutukset Raamatun tulkintaan ovat selkeitä mutta vastarinta yli 20 miljoonaisen kirkon jäsenten parissa estää uudistumisen. Pyhä henkikään ei pääse muuttamaan jääräpäisten uskovien mieltä. Jopa Kirkon kuvittelema profeetta varoitti tästä kiertäen aikanaan.

Ja varoitti kaltaisistasi valehtelijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varoitti kaltaisistasi valehtelijoista.

Sanopa mikä kommentissani on valhetta. Pystyn perustelemaan Adventtikirkon asiakirjoilla ja materiaalilla kaikki väitteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe