Osallistuminen uskonpuhdistuksen edistämiseen

Anonyymi-ap

Olen nyt omalta osaltani auttanut Adventtikirkkoa kovasti näissä uskonpuhdistusasioissa esim sola scriptura pitäisi julistaa epäraamatulliseksi harhaopiksi ja Jeesuksen todellinen olemus hybridinä pitäisi tunnustaa, joten kiinnostaisi tietää, milloin alkaa tapahtumaan?

Uskonpuhdistuksella alkais olla jo kiirus, ettei toi putleri ehdi pamauttaa koko tellusta avaruuteen ennen Jeesuksen paluuta! Myös jumalanpalvelusmenoissa pitäisi tapahtua radikaali muutos raamatulliseen suuntaan luopumalla noista katolisista muotomenoista.

Jään malttamattomana odottelemaan ja epäkohtia havaitessani saatan avittaa jatkossakin näissä 3 enkelin jutuissa.

13

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo riekkumisesi ole mitään auttamista. Jos edes osaisit perustella väitteesi jotenkin, niin ehkä joku voisi asiasi ymmärtääkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti sanoo: "No ihan höpöähän tuo on, mutta minkäs minä sille voin...noin RAAMATTU kuitenkin opettaa."

        Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista.

        Kyllä olen tuolla ketjussa kertonut, että Sola scriptura on epäraamatullinen oppi eli sitä EI LÖYDY RAAMATUSTA.

        Luther on sen ihan itse keksinyt omasta päästään ja nyt kaikki protestantit pitävät sitä ohjenuoranaan...siis teoriassa...vaikka todellisuudessa jokainen kirkko ja lahko sepittelee ihan omiaan omien mielihalujensa mukaan.

        Ja surkuhupaisinta on, että jos todellakin yksin Raamattua pidettäisiin edes teoriassa uskon ohjenuorana, niin Sola scriptura pitäisi hylätä epäraamatullisena periaatteena, koska sitä ei löydy Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti sanoo: "No ihan höpöähän tuo on, mutta minkäs minä sille voin...noin RAAMATTU kuitenkin opettaa."

        Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista.

        "Kommenttisi ei sano yhtään mitään sola scripturasta! Eikä todellakaan perustele sitä tai sen puuttumista."

        Kas tässä perusteellisia perusteluja kaipaaville.

        https://hyviauutisia.wordpress.com/2007/03/04/yksin-raamattu/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tuolla ketjussa kertonut, että Sola scriptura on epäraamatullinen oppi eli sitä EI LÖYDY RAAMATUSTA.

        Luther on sen ihan itse keksinyt omasta päästään ja nyt kaikki protestantit pitävät sitä ohjenuoranaan...siis teoriassa...vaikka todellisuudessa jokainen kirkko ja lahko sepittelee ihan omiaan omien mielihalujensa mukaan.

        Ja surkuhupaisinta on, että jos todellakin yksin Raamattua pidettäisiin edes teoriassa uskon ohjenuorana, niin Sola scriptura pitäisi hylätä epäraamatullisena periaatteena, koska sitä ei löydy Raamatusta.

        No eipä ole kummoisiakaan PERUSTEITA?! Täällä on kyllä sua paremminkin perusteltu. Ei jatkoon!

        Lue ja itke, sillä sinua paremmat perustelut (jos sinulla niitä edes olikaan) löytyy esim täältä!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15219166/protestanttien-quotsola-scripturaquot-on-harhaoppia


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17696742f

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No mutta miksi minun pitäisi itkeä? Korkeintaan tuppaa välillä vähän naurattamaan, sillä... heh...minäkin olen parempi uskonpuhdistaja kuin Adventtikirkko...

      Adventistien sen sijaan olisi syytä itkeä, kun ei Adventtikirkko tee yhtään mitään uskonpuhdistuksensa eteen, vaikka se on olevinas kirkon kutsumustehtävä... Baabelin porttona on niin hyvä olla.

      • Anonyymi

        Vain sinun harhaisessa mielessäsi.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Se näiden uskovaisten kanssa on, vähän niin kuin laivanrakentajienkin, että vanhoillisuus rulettaa. Uusimpienkin Raamatun historian ja kulttuurien vaikutukset Raamatun tulkintaan ovat selkeitä mutta vastarinta yli 20 miljoonaisen kirkon jäsenten parissa estää uudistumisen. Pyhä henkikään ei pääse muuttamaan jääräpäisten uskovien mieltä. Jopa Kirkon kuvittelema profeetta varoitti tästä kiertäen aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Se näiden uskovaisten kanssa on, vähän niin kuin laivanrakentajienkin, että vanhoillisuus rulettaa. Uusimpienkin Raamatun historian ja kulttuurien vaikutukset Raamatun tulkintaan ovat selkeitä mutta vastarinta yli 20 miljoonaisen kirkon jäsenten parissa estää uudistumisen. Pyhä henkikään ei pääse muuttamaan jääräpäisten uskovien mieltä. Jopa Kirkon kuvittelema profeetta varoitti tästä kiertäen aikanaan.

        Ja varoitti kaltaisistasi valehtelijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varoitti kaltaisistasi valehtelijoista.

        Sanopa mikä kommentissani on valhetta. Pystyn perustelemaan Adventtikirkon asiakirjoilla ja materiaalilla kaikki väitteeni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe