Mistä meitä SUOMALAISIA RANGAISTAAN? AINA SATAA!

Anonyymi-ap

Mitä me suomalaiset olemme tehneet? Jatkuvasti matalapaine toisensa perään saapuu suomeen. Seuraavan 6 päivän ennusteessa sadetta kovaa tuulta sadetta kovaa tuulta. Aurinko missä? En yhtään ihmettel jos suomalaiset masentuu kun sää on tollanen mitä on? Euroopassa on lähes jatkuvasti aurinkoa ja hyvä keli sielä on ihmiset paljon iloisempia kun suomalaiset. Miksi IHMEESSÄ tänne tulee jatkuvasti sadetta ja sadetta. Aurinkoa näkynyt jopa kahtena päivänä tänä vuonna.

8

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aurinkomyrskyn takia lumisee tai sataa

      meteoriitin takia on vain paineaalto

      huomasin, mutt voi vielä tutkia

      meteoriitti/asteroidi aiheuttaa paineaaltoa kun lähestyy maata
      aalto tuntuu ihmisissä outona tunteena ja tapahtumien sattumuksina

      kun taas aurinkomyrsky tuntuu sähkölaitteiden rikkoutumisena
      kirjastoissa olivat tietokoneet pois tolaltaan
      sekä lumimyrskynä, pilvenpeitteenä tai sateena...

      taivas peittyy pilviin suomessa kun taivaalta saapuu säteilyjä
      onko se maapallon luonnon ilmiö

      • Anonyymi

        Meteoriitti on maasta löytyvä murikka, mikä jää jälkeen sellaisesta meteoroidista, joka ei pala ilmakehässä meteorina loppuun.
        Meteoroidi tai asteroidi voi aiheuttaa paine-aaltoa vasta kun se saapuu Maan ilmakehään. Avaruuden tyhjiössä ei paineaaltoja synny.
        Aurinkomyrskyt aiheuttavat sähköisiä ilmiöitä inonosfäärissä. Sääilmiöt syntyvät paljon alempana troposfäärissä. Sähköisiä häiriöitä kyllä . Lumimyrskyjä ja sateista ei.

        Auringon säteily maapallolle on aivan luonnollinen ilmiö.


    • Anonyymi

      On maamme köyhä siksi jää.

    • Anonyymi

      Pukeudu sään mukaan. Älä ole hölmö.

      • Anonyymi

        No ei tässä ole mikään kyse pukeutumisesta vaan SÄÄTILASTA!
        Missä AURINKO? Ei paista suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tässä ole mikään kyse pukeutumisesta vaan SÄÄTILASTA!
        Missä AURINKO? Ei paista suomessa.

        Itse olen käyttänyt aamuisin jo lokakuusta kirkasvalolamppua. Auttaa ainakin vähän.


    • Anonyymi

      Jos paistetta joka päivä, se ei kohta enää tunnu miltään.

    • Ei ole jatkuvasti ollu sadetta. Missä päin maata oikein asut? Pääsiäisen tienoilla täällä päin paistoi ainakin aurinko monta päivää putkeen ja tänäänkin on aurinko paistanut välillä (välillä menee vähän pilveen). Sanotaanhan sitä, että Englannissakin sataa jatkuvasti. Mutta pitääkö paikkansa? Kyllä sadekin on tervetullutta välillä kunhan ei jatkuvasti sada. Kaikkein huonoin on jatkuvan rankkasateen lisäksi kesällä monta päivää tai viikkoa putkeen jatkuva helle ja porottava aurinko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe