Mitä me suomalaiset olemme tehneet? Jatkuvasti matalapaine toisensa perään saapuu suomeen. Seuraavan 6 päivän ennusteessa sadetta kovaa tuulta sadetta kovaa tuulta. Aurinko missä? En yhtään ihmettel jos suomalaiset masentuu kun sää on tollanen mitä on? Euroopassa on lähes jatkuvasti aurinkoa ja hyvä keli sielä on ihmiset paljon iloisempia kun suomalaiset. Miksi IHMEESSÄ tänne tulee jatkuvasti sadetta ja sadetta. Aurinkoa näkynyt jopa kahtena päivänä tänä vuonna.
Mistä meitä SUOMALAISIA RANGAISTAAN? AINA SATAA!
9
293
Vastaukset
- Anonyymi
aurinkomyrskyn takia lumisee tai sataa
meteoriitin takia on vain paineaalto
huomasin, mutt voi vielä tutkia
meteoriitti/asteroidi aiheuttaa paineaaltoa kun lähestyy maata
aalto tuntuu ihmisissä outona tunteena ja tapahtumien sattumuksina
kun taas aurinkomyrsky tuntuu sähkölaitteiden rikkoutumisena
kirjastoissa olivat tietokoneet pois tolaltaan
sekä lumimyrskynä, pilvenpeitteenä tai sateena...
taivas peittyy pilviin suomessa kun taivaalta saapuu säteilyjä
onko se maapallon luonnon ilmiö- Anonyymi
Meteoriitti on maasta löytyvä murikka, mikä jää jälkeen sellaisesta meteoroidista, joka ei pala ilmakehässä meteorina loppuun.
Meteoroidi tai asteroidi voi aiheuttaa paine-aaltoa vasta kun se saapuu Maan ilmakehään. Avaruuden tyhjiössä ei paineaaltoja synny.
Aurinkomyrskyt aiheuttavat sähköisiä ilmiöitä inonosfäärissä. Sääilmiöt syntyvät paljon alempana troposfäärissä. Sähköisiä häiriöitä kyllä . Lumimyrskyjä ja sateista ei.
Auringon säteily maapallolle on aivan luonnollinen ilmiö.
- Anonyymi
On maamme köyhä siksi jää.
- Anonyymi
Pukeudu sään mukaan. Älä ole hölmö.
- Anonyymi
No ei tässä ole mikään kyse pukeutumisesta vaan SÄÄTILASTA!
Missä AURINKO? Ei paista suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä ole mikään kyse pukeutumisesta vaan SÄÄTILASTA!
Missä AURINKO? Ei paista suomessa.Itse olen käyttänyt aamuisin jo lokakuusta kirkasvalolamppua. Auttaa ainakin vähän.
- Anonyymi
Jos paistetta joka päivä, se ei kohta enää tunnu miltään.
Ei ole jatkuvasti ollu sadetta. Missä päin maata oikein asut? Pääsiäisen tienoilla täällä päin paistoi ainakin aurinko monta päivää putkeen ja tänäänkin on aurinko paistanut välillä (välillä menee vähän pilveen). Sanotaanhan sitä, että Englannissakin sataa jatkuvasti. Mutta pitääkö paikkansa? Kyllä sadekin on tervetullutta välillä kunhan ei jatkuvasti sada. Kaikkein huonoin on jatkuvan rankkasateen lisäksi kesällä monta päivää tai viikkoa putkeen jatkuva helle ja porottava aurinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925