mitkä museot ja muuta tekemistä

Anonyymi-ap

mitkä museot kanttii suomessä käydä kattoon

aattelin joakus käydä kattoon Sallan sota- ja jälleenrakennusajan museo, Talvisotamuseo, on niitä paljon muitakin mitä haluaisin käydä kattoon joskus tykkään käydä museoissa ja tykkään myös käydä patikkapolulla ja luontopoluilla päiväseltään kuljettavia reittejä, myös kirpputoreilla tulee käytyä niistä joskus löytyy jotain

olavin linnassa tuli käytyä 2021 vois joskus käydä suomessa niissä muissakin linnoissa joskus lapsena olen myös käyny Turun linna mut en muista siitä juuri mitään

eli kertokaa missä kanttii suomessa käydä kesllä tai syksyllä ne parhaita aikoja reissata

joskus menis käymään helsinkissä niin siellä riittää museoita ja korkeasaaren eläin tarha

museokortti on hyvä hankinta jos tykkää museoissa käydä ja käy paljon niin säästää varmasti rahaa

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran elämässä Suomi - 321 kohdetta kotimaassa osta tuo kirjaniin siitä saa varmaan lisää tietoa en ol sitä lukenu enkä omista ehkä vois hankkia itekkin se kirja jos siitä sais jotain uusia kohteita missä kantis suomessa käydä
      näissä joskus haluaisin taas käydä muumimailma maksaa 35 euroa netistä ostetta ja portilta 39 euroa se lippu musta on typerää jos netistä ostaa sen lipun niin pitää valita tietty päivä millon käy siellä ja jos haluat syödä siellä niin tietenki nekin maksaa tai muuta ostettavaa mut olis se silti mukava nähä onko siellä mikään muuttunu kun viimeksi kävin lapsena siellä jos yksin kävisin siellä saisin kulkea omaan tahtiin siellä ja jos kerkeää niin kävin Naantalin museo osoitteessa Mannerheiminkatu 21, 21100 Naantali (sinne pääsee museokortilla siihen museoon)
      ja jos yöpyy turussa niin sit sellämuseoissa ja turun linnannssa kävisin ja yhtenä päivänä kävisin naantalissa sit ja siellä varmaan muumimailmassa vaikka se maksaakin melkein 40 kymppiä sisään pääsy sinne ja naantalin museossa jos tosiaan vaan kerkeää muumi mailman lisäksi ja tietenki jossakin syömässä ellei muumi mailmassa sit syö jotain

    • Anonyymi

      Muumimuseo Tampereella

    • Anonyymi

      Sotamuseo Suomenlinnassa

    • Anonyymi

      Aboa Vetus Ars Nova Turussa

    • Anonyymi

      Vakoilumuseo Tampereella

    • Anonyymi

      Heureka Vantaalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe