Montako naista olet iskenyt selvinpäin

Anonyymi-ap

Yhden yön ajaksi?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kerro kun et uskoisi kuitenkaan.

• Anonyymi

Neitsyeitä ei kai lasketa lukuun?

• Yhdessä yössä on huono panos-tuotos-suhde laiskalle miehelle.

• Olet näköjään palannut palstalle. Eipä ole hetkeen näkynyt.

• Citrinella kirjoitti:

Olet näköjään palannut palstalle. Eipä ole hetkeen näkynyt.

Olen koittanut kuroa kiinni kaikki tekemättömät eri rintamilla rästissä olevat hommat. Mieluummin kyllä vaikka palstailisin tooga päällä viinirypäleitä napsien. Vahvistaa ajatusta, että liika on liikaa hommia on vähennettävä.

• MaximiIIian kirjoitti:

Olen koittanut kuroa kiinni kaikki tekemättömät eri rintamilla rästissä olevat hommat. Mieluummin kyllä vaikka palstailisin tooga päällä viinirypäleitä napsien. Vahvistaa ajatusta, että liika on liikaa hommia on vähennettävä.

Kivat joululomat varmaan…Jos pöytä on nyt putsattu, ainakin päällisin puolin siitä on hyvä jatkaa!

• Anonyymi

Ette yhtään, pitihän se arvata. Vain kännissä voi naisia saada.

• En yhtään. Sen sijaan 3/4:stä pitkästä parisuhteestani olen iskenyt selvinpäin. Mennyt kai sitten jotenkin nurinkurisesti, vai?

• Anonyymi

Sivusta totean, että minusta tuo kuulostaa pikemmin silleen tavalliselta. Kännipanoista harvemmin mitään sen pidempää kehkeytyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että minusta tuo kuulostaa pikemmin silleen tavalliselta. Kännipanoista harvemmin mitään sen pidempää kehkeytyy.

Niin, niin kai se on. Ja no tosiaan itselläkin, 3/4 selvinpäin, yksi sitten poimittu keikalta. Tai siis taisi käydä niin että mut poimittiin, arvelisin.

• Anonyymi

En yhtään eikä yksikään nainen ole tullut iskemään minua selvinpäin. Kännissä kyllä muutama nainen on tullut iskemään ja jokunen ystävä halunnut muuten vain pusutella, mutta selvinpäin en kai kelpaa toisille naisille edes pusutteluun 🤷‍♀️

• En ole iskenyt ainuttakaan naista, mitenkään päin. En selvinpäin enkä kännipäin. Minua on sitten taas isketty kännipäin. Flirttailtu selvinkin päin.

• Anonyymi

Aika monta, en tarkkaan tiedä kun en ole koskaan tarkkaan laskenut. Vain tyyliin jotain sinnepäin ja niillä nurkin. Sen tiedän kumminkin että huomattavasti vähemmän kuin kännissä. Nyt jatkossa varmastikin päinvastoin. Ajattelin aktivoitua näin luovan taon jälkeen uudelleen kun innostaisi ja kiinnostasi taas pitkästä aikaa.

• Anonyymi

Kaksi naista selvinpäin ,100 naista että jotenkin alkoholi ollut mukana.

• Anonyymi

Minua aikoinaan löi nainen nekkuun yökerhossa.

>simiti<

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d

Miehet iskee naisia kännissä

• Anonyymi

No siis en ole iskenyt yhdessä yössä/illassa mutta yhteistä iloa toisen kanssa on ollut se yhden yön verran.

Vastaus: Kahdesti. Sinänsä olisi voinut jättää molemmat pois elämänsisällöstä eikä mikään muuttuisi, kahden yksinäisen ihmisen hetkellinen kohtaaminen joka varmaankin silloin oli enemmän kuin kaivattua ja tarvittua henkisesti mutta joka ei jälkeenpäin ole kuin mukava ja sinänsä mitäänsanomaton etappi elämän tiellä.

Enemmän minulla on ollut pitkiä suhteita tai sellaiseksi tarkoitettuja aloituksia suhteelle, mutta en minä ole mikään ehdottoman perikuva tässäkään asiassa ja ihminen tuntuu hyvältä vieressä vaikka tuntematon olisikin.

• Anonyymi

Tuntuuko se tuntematon vieressä oikeasti hyvältä? Itse yritin joskus nuorempana muutaman kerran yhden yön suhteita, kun kuvittelin, että niin kuuluu tehdä, kun kerran kaikki muutkin, mutta koin joka kerta oloni epämukavaksi. En pystynyt heittäytymään hetkeen tai nautintoon, koska en tuntenut näitä miehiä enkä osannut vielä luottaa. Minulle tuli todella vaikea olla ja joka kerta jouduin lopettamaan kesken. Sen koommin en ole edes yrittänyt, koska en halua tuottaa enää tuollaista pettymystä toiselle ihmiselle. Ymmärrän sen, että toimin kurjasti, kun peräännyin, mutta en vain pystynyt. Olen hyvin seksuaalinen ihminen eli siitäkään ei ole kyse, ettenkö pitäisi seksistä tai osaisi nauttia, mutta ventovieraan kanssa on jokin blokki päällä.

• Anonyymi

joku hyvä nimi lillian tsw ;S

• Anonyymi

inhottavaa olizi ollut kun itze oli pakko käyxä hammazrääätälillä,jotta voi syödä xigtdn joulun herkkujs....hammasbetoni,kuin teräsbetonia suojaamaan hampeja :LD

• Anonyymi

mene räätäliin eli hammaslääkäriin ja szitten joku purukumi suussa sitten parikin kertaa joku hoitaja: että otan sen purkan poisz nyt

• Anonyymi

Monena yönä olen iskenyt naisia turpiin. Vai olenko?

>simiti<

• Anonyymi

Ei kovin moni mies osaa naisia iskeä. Ei ainakaan palstalaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4567
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3597
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      128
      2953
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2605
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2514
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2105
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1800
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1648
    Aihe