Montako naista olet iskenyt selvinpäin

Anonyymi-ap

Yhden yön ajaksi?

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kerro kun et uskoisi kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Neitsyeitä ei kai lasketa lukuun?

    • Yhdessä yössä on huono panos-tuotos-suhde laiskalle miehelle.

      • Olet näköjään palannut palstalle. Eipä ole hetkeen näkynyt.


      • Citrinella kirjoitti:

        Olet näköjään palannut palstalle. Eipä ole hetkeen näkynyt.

        Olen koittanut kuroa kiinni kaikki tekemättömät eri rintamilla rästissä olevat hommat. Mieluummin kyllä vaikka palstailisin tooga päällä viinirypäleitä napsien. Vahvistaa ajatusta, että liika on liikaa hommia on vähennettävä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olen koittanut kuroa kiinni kaikki tekemättömät eri rintamilla rästissä olevat hommat. Mieluummin kyllä vaikka palstailisin tooga päällä viinirypäleitä napsien. Vahvistaa ajatusta, että liika on liikaa hommia on vähennettävä.

        Kivat joululomat varmaan…Jos pöytä on nyt putsattu, ainakin päällisin puolin siitä on hyvä jatkaa!


    • Anonyymi

      Ette yhtään, pitihän se arvata. Vain kännissä voi naisia saada.

    • En yhtään. Sen sijaan 3/4:stä pitkästä parisuhteestani olen iskenyt selvinpäin. Mennyt kai sitten jotenkin nurinkurisesti, vai?

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että minusta tuo kuulostaa pikemmin silleen tavalliselta. Kännipanoista harvemmin mitään sen pidempää kehkeytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että minusta tuo kuulostaa pikemmin silleen tavalliselta. Kännipanoista harvemmin mitään sen pidempää kehkeytyy.

        Niin, niin kai se on. Ja no tosiaan itselläkin, 3/4 selvinpäin, yksi sitten poimittu keikalta. Tai siis taisi käydä niin että mut poimittiin, arvelisin.


    • Anonyymi

      En yhtään eikä yksikään nainen ole tullut iskemään minua selvinpäin. Kännissä kyllä muutama nainen on tullut iskemään ja jokunen ystävä halunnut muuten vain pusutella, mutta selvinpäin en kai kelpaa toisille naisille edes pusutteluun 🤷‍♀️

    • En ole iskenyt ainuttakaan naista, mitenkään päin. En selvinpäin enkä kännipäin. Minua on sitten taas isketty kännipäin. Flirttailtu selvinkin päin.

    • Anonyymi

      Aika monta, en tarkkaan tiedä kun en ole koskaan tarkkaan laskenut. Vain tyyliin jotain sinnepäin ja niillä nurkin. Sen tiedän kumminkin että huomattavasti vähemmän kuin kännissä. Nyt jatkossa varmastikin päinvastoin. Ajattelin aktivoitua näin luovan taon jälkeen uudelleen kun innostaisi ja kiinnostasi taas pitkästä aikaa.

    • Anonyymi

      Kaksi naista selvinpäin ,100 naista että jotenkin alkoholi ollut mukana.

    • Anonyymi

      Minua aikoinaan löi nainen nekkuun yökerhossa.

      >simiti<

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No siis en ole iskenyt yhdessä yössä/illassa mutta yhteistä iloa toisen kanssa on ollut se yhden yön verran.

      Vastaus: Kahdesti. Sinänsä olisi voinut jättää molemmat pois elämänsisällöstä eikä mikään muuttuisi, kahden yksinäisen ihmisen hetkellinen kohtaaminen joka varmaankin silloin oli enemmän kuin kaivattua ja tarvittua henkisesti mutta joka ei jälkeenpäin ole kuin mukava ja sinänsä mitäänsanomaton etappi elämän tiellä.

      Enemmän minulla on ollut pitkiä suhteita tai sellaiseksi tarkoitettuja aloituksia suhteelle, mutta en minä ole mikään ehdottoman perikuva tässäkään asiassa ja ihminen tuntuu hyvältä vieressä vaikka tuntematon olisikin.

      • Anonyymi

        Tuntuuko se tuntematon vieressä oikeasti hyvältä? Itse yritin joskus nuorempana muutaman kerran yhden yön suhteita, kun kuvittelin, että niin kuuluu tehdä, kun kerran kaikki muutkin, mutta koin joka kerta oloni epämukavaksi. En pystynyt heittäytymään hetkeen tai nautintoon, koska en tuntenut näitä miehiä enkä osannut vielä luottaa. Minulle tuli todella vaikea olla ja joka kerta jouduin lopettamaan kesken. Sen koommin en ole edes yrittänyt, koska en halua tuottaa enää tuollaista pettymystä toiselle ihmiselle. Ymmärrän sen, että toimin kurjasti, kun peräännyin, mutta en vain pystynyt. Olen hyvin seksuaalinen ihminen eli siitäkään ei ole kyse, ettenkö pitäisi seksistä tai osaisi nauttia, mutta ventovieraan kanssa on jokin blokki päällä.


    • Anonyymi

      joku hyvä nimi lillian tsw ;S

    • Anonyymi

      inhottavaa olizi ollut kun itze oli pakko käyxä hammazrääätälillä,jotta voi syödä xigtdn joulun herkkujs....hammasbetoni,kuin teräsbetonia suojaamaan hampeja :LD

    • Anonyymi

      mene räätäliin eli hammaslääkäriin ja szitten joku purukumi suussa sitten parikin kertaa joku hoitaja: että otan sen purkan poisz nyt

    • Anonyymi

      Monena yönä olen iskenyt naisia turpiin. Vai olenko?

      >simiti<

    • Anonyymi

      Ei kovin moni mies osaa naisia iskeä. Ei ainakaan palstalaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe