Aiotteko käydä katsomassa elokuvan ajalta, jolloin Suomen urheilu oli maailman parasta ?
Kuvaukset ovat ilmeisesti valmiit, mutta levityksestä ei ole annettu vielä tietoa julkisuuteen ?
Mestari ja haastaja
9
285
Vastaukset
- Anonyymi
Otettiin Ritolat eli tarkoitti aikoinaan, että Yhdysvaltain kansalaisena ei päässyt Talvisotaan eikä Jatkoille.
Tuoko tuo elokuva mitään tietoa ajasta, jonka taisi viettää Amerikassa 1939-46 ?
Eli joutuiko Japania vastaan vai pidettiinkö internointi-keskitysleirillä kuten niin monta muuta suomalaista ?- Anonyymi
Peräseinäjoen Susi eli Viljo Eino Ritola, jonka kansa on väärin nimennyt Villeksi, oli 1939 jo 44 vuotias, joten ei tainnut olla ensimmäisten kutsuntamääräysten saavien joukossa. Hän oli lisäksi Yhdysvaltain kansalainen, joten sotaan osallistuminen saattoi olla maanpetos. Jenkit ja ruskit, samoja natseja molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräseinäjoen Susi eli Viljo Eino Ritola, jonka kansa on väärin nimennyt Villeksi, oli 1939 jo 44 vuotias, joten ei tainnut olla ensimmäisten kutsuntamääräysten saavien joukossa. Hän oli lisäksi Yhdysvaltain kansalainen, joten sotaan osallistuminen saattoi olla maanpetos. Jenkit ja ruskit, samoja natseja molemmat.
Jos oli kaksoiskansalainen, niin mahdollinen maanpetos, osallistuipa sotaan joko Neuvostoliittoa tai Japania vastaan.
Sinänsä, Villelle varmaan ihan yhdentekevää.
- Anonyymi
Ei kiinnosta elokuvat eikä Suomen juoksu maailmankartalle.
- Anonyymi
Miksi roikut palstalla, jos kerran juoksu ei kiinnosta ?
Onko runkkareille olemassa omat keskustelut ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi roikut palstalla, jos kerran juoksu ei kiinnosta ?
Onko runkkareille olemassa omat keskustelut ?Juoksu kiinnostaa, mutta suomalaisjuoksijoista ja elokuvista en niin välitä. Vastasin kun kysyttiin. Sinulle suosittelen runkkaripalstaa.
- Anonyymi
Ritola oli hyvin isänmaallinen mies. Joutuessaan 1939 sanaharkkaan muutaman jenkin kanssa, joiden mielestä Suomi ei olisi saanut puolustaa itseään bolsevikkinatseja vastaan, Viljo kaivoi nyrkit esiin argumentointiin.
Jenkeille oli myyty täysin väärä kuva venäläisestä panslavismista. Uskottiin Stalinin surkeita propagandasloganeita.
Samaa ajatusvirtaa markkinoidaan myös nykypäivänä. Sitä ovat mm. pelottelut hintojen nousulla. Jopa omat poliitikkomme ja rahanteon raon huomanneet liikemiehet pelaavat Putinin pussiin. Tämän he tekevät tietämättään mitä tekevät, vain lyhytnäköinen voitontavoittelu kiihokkeenaan.- Anonyymi
Kahvin hinnannousu alkoi huonoista sadoista sateiden vuoksi, mutta vasta nyt, kun uusi satokausi tuotti hyvän papusaaliin, hinnat ovatkin alkaneet nousta. Sama omituisuus kananmunissa kuin sähkössäkin, jonka lututus putoaa, tuotanto kasvaa ennätyslukemissa, vaan hinnat on pilvissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvin hinnannousu alkoi huonoista sadoista sateiden vuoksi, mutta vasta nyt, kun uusi satokausi tuotti hyvän papusaaliin, hinnat ovatkin alkaneet nousta. Sama omituisuus kananmunissa kuin sähkössäkin, jonka lututus putoaa, tuotanto kasvaa ennätyslukemissa, vaan hinnat on pilvissä.
No haudo sitten itse omat munas, hinnathan nousee kilpaa, se palkitaan (markkinoiden menetyksellä ja konkalla) ken on röyhkein. Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401