Nainen kumpi mies kelpaisi sinulle

Anonyymi-ap

1 mies on pehmo tekee kyllä itse päätökset mut kysyy aina mielipidettäsi tai suostumustasi tai lupaa ja ilmoittaa aina sinulle missä on ja reetuu sinulle kaikki mitä kuulee maailmalla eli haluaa että sinäkin tiedät esim pojat pyytää kaljottelemaan ja ne ei naisiltaan kysele vaan kaljottelee koska tykkää mut sinun miehesi kysyy sinulta lupaa eli mamman poika tai miehesi haluaisi ostaa toisen auton niin kysyy sinulta lupaa ja tykkäätkö sinäkin siitä uudesta autosta 2 mies joka ei lupia kysele vaan teker mitä haluaa ja sinulle ei kuulu missä hän on ja kenen kanssa on oikea alfa uros ja ostaa auton josta tykkää pidit taikka et

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuo jälkimmäinen ole mikään alfauros, vaan parisuhteeseen kelpaamaton tampio.

      • Anonyymi

        Eikö ensimmäinen ole sellainen nössykkä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ensimmäinen ole sellainen nössykkä

        Jälkimmäinen on se nössykkä mammanpoika, joka on ollut niin pitkään äidin helmoissa ettei tiedä ulkomaailmassa käyttäydytään. Kukaan jaksa tyhjänpäiväistä uhoajaa.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Jälkimmäinen on se nössykkä mammanpoika, joka on ollut niin pitkään äidin helmoissa ettei tiedä ulkomaailmassa käyttäydytään. Kukaan jaksa tyhjänpäiväistä uhoajaa.

        Jälkimmäinen on korkeastikoulutettu ja erittäin varakas ja rikas ja töissä yli päällikkö ja sillä on valtaa no äidin ja isän firmassa töissä mut rahaa on varakkaasta suvusta ruotsinkielisestä aatelis suvusta ja von on nimen alussa eli aito päällikkö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jälkimmäinen on korkeastikoulutettu ja erittäin varakas ja rikas ja töissä yli päällikkö ja sillä on valtaa no äidin ja isän firmassa töissä mut rahaa on varakkaasta suvusta ruotsinkielisestä aatelis suvusta ja von on nimen alussa eli aito päällikkö

        Ei ole mikään aito päällikkö, vaan kultalusikka suussa syntynyt koppava repuusi ilman mitään omia ansioita.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Ei ole mikään aito päällikkö, vaan kultalusikka suussa syntynyt koppava repuusi ilman mitään omia ansioita.

        Mut silti toka vie sydämmesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut silti toka vie sydämmesi

        😂 voihan välis kun et oikein tahdo pysyä millään kartalla, mutta minkäs teet.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        😂 voihan välis kun et oikein tahdo pysyä millään kartalla, mutta minkäs teet.

        Mut tokan miehen sukunimi tulee sinun nimeksesi eli sinustakin tulee von eli kyllä toka mies on mukava mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut tokan miehen sukunimi tulee sinun nimeksesi eli sinustakin tulee von eli kyllä toka mies on mukava mies

        Mitä jos menet itse naimisiin von Kuukkelsdorfin kanssa kun olet niin aatelisiin miehiin päin kallellaan 😄


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Mitä jos menet itse naimisiin von Kuukkelsdorfin kanssa kun olet niin aatelisiin miehiin päin kallellaan 😄

        Eli pistit lekkeriksi kun huomasit toka mies parempi mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli pistit lekkeriksi kun huomasit toka mies parempi mies

        Olin tosissani, yritä nyt löytää itsellesi rikas suomenruotsalainen mies. Naiseen sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen ehdottomasti. Tosin vain siinä tapauksessa tuokin, jos tajuaa voivansa tehdä päätöksiä vain omasta puolestaan.

      • Anonyymi

        Se haluais tehdä monen päätöksen yhdessä eli oli asia mikä tykkää se on joko kyllä tai ei tai teette kompromissin mut kaikki on yhdessä päätetty ja molempien suostumus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haluais tehdä monen päätöksen yhdessä eli oli asia mikä tykkää se on joko kyllä tai ei tai teette kompromissin mut kaikki on yhdessä päätetty ja molempien suostumus

        No sitten ei kelpaa sekään. Mä en rupea joka hiton asiasta neuvotteluja käymään. Suurimmasta osasta asioita on mahdollista sopia yleissopivat perussäännöt ja vain oikeasti isoista ja merkityksellisistä asioista neuvotellaan erikseen. Esimerkiksi toinen auto on minulle yhdentekevä, jos miehellä on itsellään siihen varaa. En minäkään siitä erikseen neuvottele, jos olen omilla rahoillani autoni vaihtamassa. Ilmoita, mutta en neuvottele.

        Ja on tuossa ykkesessä sekin huono puoli, että näkyy olevan kavereina pelkkiä ääliöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei kelpaa sekään. Mä en rupea joka hiton asiasta neuvotteluja käymään. Suurimmasta osasta asioita on mahdollista sopia yleissopivat perussäännöt ja vain oikeasti isoista ja merkityksellisistä asioista neuvotellaan erikseen. Esimerkiksi toinen auto on minulle yhdentekevä, jos miehellä on itsellään siihen varaa. En minäkään siitä erikseen neuvottele, jos olen omilla rahoillani autoni vaihtamassa. Ilmoita, mutta en neuvottele.

        Ja on tuossa ykkesessä sekin huono puoli, että näkyy olevan kavereina pelkkiä ääliöitä.

        Eli teille tulisi äkkiä ero se on kyllä totta ei ensimmäisen kanssa kannattaisi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teille tulisi äkkiä ero se on kyllä totta ei ensimmäisen kanssa kannattaisi olla

        Jep, huonoja miehiä molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei kelpaa sekään. Mä en rupea joka hiton asiasta neuvotteluja käymään. Suurimmasta osasta asioita on mahdollista sopia yleissopivat perussäännöt ja vain oikeasti isoista ja merkityksellisistä asioista neuvotellaan erikseen. Esimerkiksi toinen auto on minulle yhdentekevä, jos miehellä on itsellään siihen varaa. En minäkään siitä erikseen neuvottele, jos olen omilla rahoillani autoni vaihtamassa. Ilmoita, mutta en neuvottele.

        Ja on tuossa ykkesessä sekin huono puoli, että näkyy olevan kavereina pelkkiä ääliöitä.

        Ja sopisit tokan kanssa olette samanlaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, huonoja miehiä molemmat.

        Ei toka sopisi sinulle olette samanlaisia mutta sitä ihmettelen miksi vastasit et eka vaik toka on samanlainen kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sopisit tokan kanssa olette samanlaisia

        En ole lainkaan tuon toisen kaltainen. Juurihan mä sanoin, että asioista on sovittu säännöt etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toka sopisi sinulle olette samanlaisia mutta sitä ihmettelen miksi vastasit et eka vaik toka on samanlainen kuin sinä

        Hän ei ole lainkaan samanlainen, vaan ääliö. Minä olen kiltti ja huomaavainen ja kaikin puolin ihana, enkä tuollaine k.pää ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toka sopisi sinulle olette samanlaisia mutta sitä ihmettelen miksi vastasit et eka vaik toka on samanlainen kuin sinä

        Koska tokan on todella huono mies ... yksi haiseva kasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lainkaan tuon toisen kaltainen. Juurihan mä sanoin, että asioista on sovittu säännöt etukäteen.

        Etkö sinäkin osta auton kysymättä kumppaniltasi mitään piti hän siitä tai ei eli olette tokan kanssa samiksii eli tulette toimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole lainkaan samanlainen, vaan ääliö. Minä olen kiltti ja huomaavainen ja kaikin puolin ihana, enkä tuollaine k.pää ääliö.

        No siksi ekaa ei kannatakkaan sinun valita vaan tokan ootte yhtä kivoi ja mukavii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinäkin osta auton kysymättä kumppaniltasi mitään piti hän siitä tai ei eli olette tokan kanssa samiksii eli tulette toimeen

        En tietenkään kysele, kun etukäteen on sovittu, ettei tuollaisista tarvitse lupia kysellä.

        Sinä sanoit: "2 mies joka ei lupia kysele vaan teker mitä haluaa"

        Minä sanoin: "Suurimmasta osasta asioita on mahdollista sopia yleissopivat perussäännöt ja vain oikeasti isoista ja merkityksellisistä asioista neuvotellaan erikseen."

        Ei sovi lainkaan yhteen. Tuo sinun ihannemiehesi ei sovi mistään ja minä sovin ihan kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinäkin osta auton kysymättä kumppaniltasi mitään piti hän siitä tai ei eli olette tokan kanssa samiksii eli tulette toimeen

        Eiäk miehen tarvitse siitä autosta pitää. Minähän sillä ajan. Eikä minun tarvitse hänen autostaan pitää, hänhän sillä ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi ekaa ei kannatakkaan sinun valita vaan tokan ootte yhtä kivoi ja mukavii

        Ei, vaan vain ekaa voisi harkita, mutta hänkin on huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vain ekaa voisi harkita, mutta hänkin on huono.

        Eka on noista kuitenkin ehdottomasti se parempi tarjokas, vaikka ei kelpaakaan. Hän on turhan niuho, kun minä taas olen suurpiirteinen ja rento.

        Kakkosvaihtoehto taas on pelkästään itsekeskeinen k.pää, jota ei edes harkittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään kysele, kun etukäteen on sovittu, ettei tuollaisista tarvitse lupia kysellä.

        Sinä sanoit: "2 mies joka ei lupia kysele vaan teker mitä haluaa"

        Minä sanoin: "Suurimmasta osasta asioita on mahdollista sopia yleissopivat perussäännöt ja vain oikeasti isoista ja merkityksellisistä asioista neuvotellaan erikseen."

        Ei sovi lainkaan yhteen. Tuo sinun ihannemiehesi ei sovi mistään ja minä sovin ihan kaikesta.

        Mikä tai mitkä on sellaisia isompia ja suurempia asioita joista täytyis neuvotella niin mies ostaa kaiken omilla rahoillaan sanoa voi mut ei sinulta lupaa kysele tai lähde lätkimään kyl hänellä naisia riittää ja uuden emännän saa mut olette samanlaisia eli tulette toimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tai mitkä on sellaisia isompia ja suurempia asioita joista täytyis neuvotella niin mies ostaa kaiken omilla rahoillaan sanoa voi mut ei sinulta lupaa kysele tai lähde lätkimään kyl hänellä naisia riittää ja uuden emännän saa mut olette samanlaisia eli tulette toimeen

        Kaikki sellainen, mikä olennaisesti koskettaa molempia. Auto, jota vain toinen käyttää ja jonka vain toinen maksaa, ei sellainen ole. Mulle on yhdentekevää millainen auto toisella siinä pihassa seisoo.

        Emme edelleenkään ole lainkaan samanlaisia. Saat pitää ihannemiehesi aivan itselläsi. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan.


    • Anonyymi

      Yhteiselle käyttötilille kumpikin laittaa saman summan ja lopuilla kumpikin voi tehdä mitä haluaa. Toki on ystävällistä kysyä toisen mielipidettä. Näin meillä…

    • Anonyymi

      Miksi laitettu ääripäät? Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä kun asettuu noiden väliin.

    • Anonyymi

      Vaikka en ole nainen, tiedän että nainen haluaa niiden välimuodon.

      Naiset haluaa kyllä päättää ja valita, muttei kantaa vastuuta niitä päätöksistä ja valinnoista. Eli pärjätäkseen naisten kanssa täytyy osata luovia. Tehdä valintoja ja päättää, antaa ymmärtää naiselle se että jotkut valinnat ja päätökset on hänen ja toiset ei. Tosiasia on kuitenkin se, että mies kantaa lopulta aina vastuun siitä mitä on päätetty ja valittu. Naiset on kuin poliitikot. He eivät ole ikinä väärässä... :)

      Ja ennen kun joku alkaa änkyttämään mitään, kysyn vaan sellaista, että onko kukaan tavannut sellaista naista joka tykkäisi jostain tossukasta, jota täytyy viedä sängyssä? Joka ei itse osaa viedä naista?

      Niin... Sitähän minäkin... :)

      • Anonyymi

        No nyt tapasit. Minusta sellainen mies, joka pysyy kiltisti alla, on perfect.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tapasit. Minusta sellainen mies, joka pysyy kiltisti alla, on perfect.

        Liikumatta?

        Minun kokemukseni mukaan miehen on allakin pantava parasta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikumatta?

        Minun kokemukseni mukaan miehen on allakin pantava parasta... :D

        Ja mielellään joka suunnasta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikumatta?

        Minun kokemukseni mukaan miehen on allakin pantava parasta... :D

        Ihan voi pysyä paikallaan. Kaikesta muusta on pelkkää harmia. Minä taas voin olla se liikuva osapuoli allakin ollessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan voi pysyä paikallaan. Kaikesta muusta on pelkkää harmia. Minä taas voin olla se liikuva osapuoli allakin ollessani.

        Eli mieslahna on sulle ihan ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mieslahna on sulle ihan ok?

        Nauttiva mies on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttiva mies on ihana.

        Entä jos nauttiva mies ei tuota nautintoa? Vieläkö on ihana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nauttiva mies ei tuota nautintoa? Vieläkö on ihana?

        Tietenkin se tuottaa. Itsehän minä sen asian hoidan, niin että tuntuu myös minusta hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin se tuottaa. Itsehän minä sen asian hoidan, niin että tuntuu myös minusta hyvältä.

        Tiedätkö mikä kiihottaa jokaista eniten rakkauden lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä kiihottaa jokaista eniten rakkauden lisäksi?

        Sinä varmaan tiedät. Koeta kertoa, niin katsotaan osuuko kohdilleen. Rakkaus ainakin meni pieleen, mutta ehkä se toinen osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan tiedät. Koeta kertoa, niin katsotaan osuuko kohdilleen. Rakkaus ainakin meni pieleen, mutta ehkä se toinen osuu.

        Pelko. Menettämisen pelko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko. Menettämisen pelko.

        Ja jos joku ei ole kokenut rakastumisen/rakkauden aiheuttamaa kiihottumista, se ei tiedä mitä todellinen kiihottuminen on... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko. Menettämisen pelko.

        No tuokin meni ainakin minun kohdallani pieleen. Ehkä se sitten osuu kohdilleen kaikkiin muihin ihmisiin ja olen totaalisen ainutlaatuinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos joku ei ole kokenut rakastumisen/rakkauden aiheuttamaa kiihottumista, se ei tiedä mitä todellinen kiihottuminen on... :)

        Jos joku ei ole koskaan kokenut rakkautta, johon ei liity minkäänlaista kiihottumista, niin ei tiedä lainkaan mitä rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuokin meni ainakin minun kohdallani pieleen. Ehkä se sitten osuu kohdilleen kaikkiin muihin ihmisiin ja olen totaalisen ainutlaatuinen tapaus.

        Ei voi mennä pieleen. Et vaan ole kokenut kumpaakaan niistä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mennä pieleen. Et vaan ole kokenut kumpaakaan niistä. :)

        Pieleen meni niin, että heilahti. Minua ei kiinnosta p.skaakaan uskotko vai et. Siitähän tuo vain kertoo, että et ole paljon mitään elämässäsi kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni niin, että heilahti. Minua ei kiinnosta p.skaakaan uskotko vai et. Siitähän tuo vain kertoo, että et ole paljon mitään elämässäsi kokenut.

        Et ole ikinä pelännyt rakkautta niin paljon, että olisit uskaltautunut antautua sille. Etkä ole ikinä rakastanut niin paljon, että olisit pelännyt menettää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ikinä pelännyt rakkautta niin paljon, että olisit uskaltautunut antautua sille. Etkä ole ikinä rakastanut niin paljon, että olisit pelännyt menettää sen.

        Voi kuule. Menee niin pahasti pieleen, kuin olla ja voi. Sinä et selvästikään ole koskaan oikeasti rakastanut, etkä myöskään pelännyt menettämistä. Siinä kohtaa, kun sydän vuotaa verta ja on pelosta sykkyrällä ja suussa maistuu vain karvas sappi ja kyyneleet on itketty loppuun, ei käy kiihottumiset mielessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ikinä pelännyt rakkautta niin paljon, että olisit uskaltautunut antautua sille. Etkä ole ikinä rakastanut niin paljon, että olisit pelännyt menettää sen.

        Sulle rakkaus on sellaista kevyttä kivaa, jonka sekoitat himoon. Menettämisen pelkoakaan et oikeasti osaa tuntea, kun et ole koskaan oikeasti rakasta menettänyt. Mitenpä voisit olla menettänyt, kun et ole koskaan sydänverelläsi ketään rakastanut. Nuo molemmat ovat niin isoja tunteita, että ei käy himot mielessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Menee niin pahasti pieleen, kuin olla ja voi. Sinä et selvästikään ole koskaan oikeasti rakastanut, etkä myöskään pelännyt menettämistä. Siinä kohtaa, kun sydän vuotaa verta ja on pelosta sykkyrällä ja suussa maistuu vain karvas sappi ja kyyneleet on itketty loppuun, ei käy kiihottumiset mielessäkään.

        Näin käy kun on jo menettänyt.

        Menettämisen pelko iskee ennen menettämistä. Rakkauden pelko ennen kun on saanut rakastamansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käy kun on jo menettänyt.

        Menettämisen pelko iskee ennen menettämistä. Rakkauden pelko ennen kun on saanut rakastamansa.

        Ei, vaan pelosta, kun oikeasti rakastaa. En minä sille mitään voi, jos sinä et mitään tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käy kun on jo menettänyt.

        Menettämisen pelko iskee ennen menettämistä. Rakkauden pelko ennen kun on saanut rakastamansa.

        Minä en ole koskaan rakkautta pelännyt. Minulle siinä ei ole mitään pelättävää ja mitenpä voisin sitä edes pelätä, kun pelkääminen olisi jo myöhäistä, kun huomaan jo rakastavani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle rakkaus on sellaista kevyttä kivaa, jonka sekoitat himoon. Menettämisen pelkoakaan et oikeasti osaa tuntea, kun et ole koskaan oikeasti rakasta menettänyt. Mitenpä voisit olla menettänyt, kun et ole koskaan sydänverelläsi ketään rakastanut. Nuo molemmat ovat niin isoja tunteita, että ei käy himot mielessäkään.

        Kumpikaan niistä ei ole kevyttä. Päinvastoin.

        Kokemus opettaa kestämään kummatkin ja selviämään niistä.

        Todellisuus on edelleen bitch. Se ei selviä täällä, vaan menemällä itseensä. Katsomalla sitä todellisuutta silmiin. Mitä on ollut, mitä on ja mitä tulee tai ei tule olemaan. Aika on näyttänyt aika hyvin mistä on kyse. Se on ollut aika status quo.

        Ja sen kerroin jo ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun. Ja kerron myös sen, että en tee ainuttakaan oikeasti tärkeää valintaa tai päätöstä kenenkään muun kuin itseni puolesta. Kannan myös vastuuni omista valinnoistani ja elän niiden kanssa elämäni loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan niistä ei ole kevyttä. Päinvastoin.

        Kokemus opettaa kestämään kummatkin ja selviämään niistä.

        Todellisuus on edelleen bitch. Se ei selviä täällä, vaan menemällä itseensä. Katsomalla sitä todellisuutta silmiin. Mitä on ollut, mitä on ja mitä tulee tai ei tule olemaan. Aika on näyttänyt aika hyvin mistä on kyse. Se on ollut aika status quo.

        Ja sen kerroin jo ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun. Ja kerron myös sen, että en tee ainuttakaan oikeasti tärkeää valintaa tai päätöstä kenenkään muun kuin itseni puolesta. Kannan myös vastuuni omista valinnoistani ja elän niiden kanssa elämäni loppuun asti.

        Sinulle saa olla noin. Ei sinun kokemuksesi minun elämääni muuta. Kuten sanottu, niin usko tai ole uskomatta. Ehkä elämä sinullekin opettaa. Minut se opetti jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan niistä ei ole kevyttä. Päinvastoin.

        Kokemus opettaa kestämään kummatkin ja selviämään niistä.

        Todellisuus on edelleen bitch. Se ei selviä täällä, vaan menemällä itseensä. Katsomalla sitä todellisuutta silmiin. Mitä on ollut, mitä on ja mitä tulee tai ei tule olemaan. Aika on näyttänyt aika hyvin mistä on kyse. Se on ollut aika status quo.

        Ja sen kerroin jo ensimmäisessä viestissäni tähän ketjuun. Ja kerron myös sen, että en tee ainuttakaan oikeasti tärkeää valintaa tai päätöstä kenenkään muun kuin itseni puolesta. Kannan myös vastuuni omista valinnoistani ja elän niiden kanssa elämäni loppuun asti.

        Ja siis eiväthän kaikki edes osaa tuntea syvästi. Jos sinä kuulut heihin, niin ei se sinun vikasi ole. Minä en kuulu, vaan tunnen liiankin voimakkaasti. Se on kirous, mutta myös siunaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle saa olla noin. Ei sinun kokemuksesi minun elämääni muuta. Kuten sanottu, niin usko tai ole uskomatta. Ehkä elämä sinullekin opettaa. Minut se opetti jo aikaa sitten.

        Minulla on miten on. Kyllä mä viimeistään 18 vuotta sitten jouduin oppimaan sen, että en voi lopulta tukeutua kenenkään muuhun kuin itseeni. Ja on ne vuodet sen näyttäneet toteenkin. Harvoin olen kenenkään tukea ja apua kaivannut, mutta ainoa keneltä olen sitä tarvittaessa saanut, on ollut mun lähin lähimmäiseni. Niitä on kaksi ja toinen on itse vielä tuen tarpeessa aina silloin tälloin.

        Sinunkin nykyiset ajatukset heräsi vasta nyt kun ymmärsit menettäneesi. Jos olisit pelännyt menettää aikasemmin, ei menetystä olisi välttämättä tapahtunut. Ehkä olisit teh nyt erilaisia valintoja elämässäsi tässä vuosien varrella siitäkin huolimatta mitä sinulle on sanottu. Minä tiedän, että minä olen tehnyt. Ei pelkästään yhden ihmisen kanssa, vaan jokaisen kenen kanssa olen rakkauteen antautunut. Vaikka kuin järjettömältä asia on vaikuttanut, vaikka kuin järjettömäksi on lopputulos paljastunut. Aina päätyyn asti. Lyhyempi tai pitempi. En ole ikinä olettanut, että joku muu minun puolestani sen tekee. Enkä ole ketään muuta samaan pakottanut. Eipä ole kukaan muu yhtä järjetön kuin minä ollutkaan. Ehkä siinä on se syy. Järjelliset eivät ymmärrä tilapäistä järjettömyyttä... :)

        Mitä minulla on eniten? Se on aika. Mitä luulet, mihin käytän sen? Kerron kuitenkin. Mä funtsin aika paljon asioita. Ihan kaikkea vuorotellen ja sen hetkistä tärkeysjärjestystä noudattaen. Olen tehnyt sitä koko pienen elämäni. Uskoisin, että alan olemaan kohtalaisen hyvä siinä... :)

        Loppu ei ole ikinä loppu. Se on aina uuden alku. Tämä on jotain, minkä soisin jokaisen ymmärtävän. Se on vaan jonkin vanhan loppu, oli se vanha mikä tahansa ja myös uusi. Pitää vaan olla hereillä ja huomata mitä se meille tarjoaa... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on miten on. Kyllä mä viimeistään 18 vuotta sitten jouduin oppimaan sen, että en voi lopulta tukeutua kenenkään muuhun kuin itseeni. Ja on ne vuodet sen näyttäneet toteenkin. Harvoin olen kenenkään tukea ja apua kaivannut, mutta ainoa keneltä olen sitä tarvittaessa saanut, on ollut mun lähin lähimmäiseni. Niitä on kaksi ja toinen on itse vielä tuen tarpeessa aina silloin tälloin.

        Sinunkin nykyiset ajatukset heräsi vasta nyt kun ymmärsit menettäneesi. Jos olisit pelännyt menettää aikasemmin, ei menetystä olisi välttämättä tapahtunut. Ehkä olisit teh nyt erilaisia valintoja elämässäsi tässä vuosien varrella siitäkin huolimatta mitä sinulle on sanottu. Minä tiedän, että minä olen tehnyt. Ei pelkästään yhden ihmisen kanssa, vaan jokaisen kenen kanssa olen rakkauteen antautunut. Vaikka kuin järjettömältä asia on vaikuttanut, vaikka kuin järjettömäksi on lopputulos paljastunut. Aina päätyyn asti. Lyhyempi tai pitempi. En ole ikinä olettanut, että joku muu minun puolestani sen tekee. Enkä ole ketään muuta samaan pakottanut. Eipä ole kukaan muu yhtä järjetön kuin minä ollutkaan. Ehkä siinä on se syy. Järjelliset eivät ymmärrä tilapäistä järjettömyyttä... :)

        Mitä minulla on eniten? Se on aika. Mitä luulet, mihin käytän sen? Kerron kuitenkin. Mä funtsin aika paljon asioita. Ihan kaikkea vuorotellen ja sen hetkistä tärkeysjärjestystä noudattaen. Olen tehnyt sitä koko pienen elämäni. Uskoisin, että alan olemaan kohtalaisen hyvä siinä... :)

        Loppu ei ole ikinä loppu. Se on aina uuden alku. Tämä on jotain, minkä soisin jokaisen ymmärtävän. Se on vaan jonkin vanhan loppu, oli se vanha mikä tahansa ja myös uusi. Pitää vaan olla hereillä ja huomata mitä se meille tarjoaa... :)

        Aivan, sinulla on miten on ja muilla ihmisillä on miten on. Mikään noista ei kosketa kaikkia ihmisiä. Se ei tee sinun tunteistasi ja kokemuksista vääriä, vaan juuri sinun tunteitasi ja kokemuksiasi. Kenenkään muuhun ihmiseen niitä ei kuitenkaan voi suoraan soveltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on miten on. Kyllä mä viimeistään 18 vuotta sitten jouduin oppimaan sen, että en voi lopulta tukeutua kenenkään muuhun kuin itseeni. Ja on ne vuodet sen näyttäneet toteenkin. Harvoin olen kenenkään tukea ja apua kaivannut, mutta ainoa keneltä olen sitä tarvittaessa saanut, on ollut mun lähin lähimmäiseni. Niitä on kaksi ja toinen on itse vielä tuen tarpeessa aina silloin tälloin.

        Sinunkin nykyiset ajatukset heräsi vasta nyt kun ymmärsit menettäneesi. Jos olisit pelännyt menettää aikasemmin, ei menetystä olisi välttämättä tapahtunut. Ehkä olisit teh nyt erilaisia valintoja elämässäsi tässä vuosien varrella siitäkin huolimatta mitä sinulle on sanottu. Minä tiedän, että minä olen tehnyt. Ei pelkästään yhden ihmisen kanssa, vaan jokaisen kenen kanssa olen rakkauteen antautunut. Vaikka kuin järjettömältä asia on vaikuttanut, vaikka kuin järjettömäksi on lopputulos paljastunut. Aina päätyyn asti. Lyhyempi tai pitempi. En ole ikinä olettanut, että joku muu minun puolestani sen tekee. Enkä ole ketään muuta samaan pakottanut. Eipä ole kukaan muu yhtä järjetön kuin minä ollutkaan. Ehkä siinä on se syy. Järjelliset eivät ymmärrä tilapäistä järjettömyyttä... :)

        Mitä minulla on eniten? Se on aika. Mitä luulet, mihin käytän sen? Kerron kuitenkin. Mä funtsin aika paljon asioita. Ihan kaikkea vuorotellen ja sen hetkistä tärkeysjärjestystä noudattaen. Olen tehnyt sitä koko pienen elämäni. Uskoisin, että alan olemaan kohtalaisen hyvä siinä... :)

        Loppu ei ole ikinä loppu. Se on aina uuden alku. Tämä on jotain, minkä soisin jokaisen ymmärtävän. Se on vaan jonkin vanhan loppu, oli se vanha mikä tahansa ja myös uusi. Pitää vaan olla hereillä ja huomata mitä se meille tarjoaa... :)

        Ja nuo sinun erikoiset analyysisi minusta menvät edelleen pieleen. Niistä huomaa miten vähnä osaat edes kuviteella ihmisen elämässä voivan tapahtua. Et osaa kuvitella minun elämässäni tapahtuneita, niin et osaa myöskään yrittää esittää analyysiä niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo sinun erikoiset analyysisi minusta menvät edelleen pieleen. Niistä huomaa miten vähnä osaat edes kuviteella ihmisen elämässä voivan tapahtua. Et osaa kuvitella minun elämässäni tapahtuneita, niin et osaa myöskään yrittää esittää analyysiä niistä.

        Ei, vaan sinä et näe itseäsi, vaikka näytän sen sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä et näe itseäsi, vaikka näytän sen sinulle.

        Ja se johtuu siitä, että olet aina katsonut minua etkä ikinä itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä et näe itseäsi, vaikka näytän sen sinulle.

        Lähinnä sinä kuvittelet olemattomia, omassa hybriksessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä et näe itseäsi, vaikka näytän sen sinulle.

        Noissa analyyseissäsi ei ole vielä ollut edes yhtä lausetta, joka olisi edes osittain osunut minun elämääni. Maailmassa on mm. muutakin rakkautta, kuin romanttinen rakkaus, vaikka se oliskin sinulle täysin tuntematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä sinä kuvittelet olemattomia, omassa hybriksessäsi.

        Sovitaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan niin.

        Ei tarvitse sopia mitään. Sinä saat aivan vapaasti kuvitella. Ei se minua häiritse. Minä tiedän miten se menee, joten eivät sinun kuvitelmasi minua liikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse sopia mitään. Sinä saat aivan vapaasti kuvitella. Ei se minua häiritse. Minä tiedän miten se menee, joten eivät sinun kuvitelmasi minua liikuta.

        Sitten asia on sillä selvä. Ei ole enää tarvetta selvittelyihin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten asia on sillä selvä. Ei ole enää tarvetta selvittelyihin. :)

        Sinä elät sinun valintojesi kanssa ja minä minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä elät sinun valintojesi kanssa ja minä minun.

        Eipä meistä kenelläkään mitään muuta vaihtoehtoa ole. 😊


    • Anonyymi

      Leffassa 300 kun Xerxeksen viestintuojat tulevat uhoamaan spartalaisille ja Leonidas hiukan tulistuu, viestintuoja vetoaa siihen että Leonidas tekee hulluuden jos teloittaa viestintuojia. Leonidas miettii hetken, katsoo vaimoaan joka nyökkää, hermostuneesti.

      Leonidas tarkistaa kuningattareltaan että onko hän asiassa oikealla linjalla. Leonidas on päättänyt jo linjansa, mutta tarkastaa vielä vaimoltaan onko asiassa toista näkökulmaa.

      Ei ollut Spartan kuningattarella eriävää mielipidettä - hänellä jos jollakulla olisi oikeus esittää sellainen. Kuningatar tiesi täsmälleen mitä tilanteessa tulee tapahtumaan ja miten asiat siitä etenevät, tiesi että todennäköisesti kuningas - joka on soturi - ei tule sodasta takaisin elävänä. Kirjaimellisesti kuningatar antoi Leonidakselle tuossa tilanteessa siunauksensa aloittaa sota ja kuolla siinä.

      Tämä on sparta.

    • Kelpaisi? Mihin?
      Jos mies on ihan asiallinen, niin kaveriksi kelpaa kumpi vaan.
      Jos sen syvempää suhdetarkoitusta mietit, niin hyvä on kysyä myös mitä mieltä hän olisi minusta.
      Suhteessa on myös aina punnittava, onko toisen hyvät puolet minulle niin sopivia ja tärkeitä, että ne korvaavat niitä piirteitä, jotka toisessa eivät ole itselle ehkä niin mieluisia. Ei sellaista ihmistä olekaan, joka kaikilta osin olisi täydellinen.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että ei kumpikaan noista kelpaisi vaan mielummin jotain muuta ääliö ykkösen ja ääliö kakkosen väliltä. Sillä niitähän nuo kumpainenkin omalla tavallaan on.

      • Anonyymi

        Entäs sellainen ääliö kolmonen jolla on ykkösen ja kakkosen huonot puolet?

        Sehän olen minä, loputtoman epävarma kaikesta ja silti pakko mennä oman pään mukaan. Ihan helvetin hienot luonnekortit tähän elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sellainen ääliö kolmonen jolla on ykkösen ja kakkosen huonot puolet?

        Sehän olen minä, loputtoman epävarma kaikesta ja silti pakko mennä oman pään mukaan. Ihan helvetin hienot luonnekortit tähän elämään.

        Tunnistat näemmä ongelmasi, joten en näe sitä pahana. Muuten täydellinen nössöys ei ole sama kuin epävarmuus ja oman pään mukaan toimiminen on paljon parempi vaihtoehto kuin jonkun porukan mielen muljahdusten mukaan toimiminen. Sanoisin, että kehityskelpoinen yksilö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2307
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1382
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1098
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1063
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      920
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      837
    Aihe