Torstai on toivoa täynnä

1. Millainen patja on sinulle sopivin?
a) joustinpatja
b) memory foam
c) sohva on hyvä
d) muu, mikä?

2. Kuinka nukahdat?
a) kun pari kertaa käännän kylkeä
b) riittää kun pää koskettaa tyynyä
c) optimaalisissa nukahtamisolosuhteissa
d) nukkuminen on yliarvostettua

3. Mihin aloitukseen vastaat palstalla lähes poikkeuksetta?
a) jarruvaijerimies
b) potkiva nainen
c) viinamies
d) visailut

4. Mielimusiikkisi näistä vaihtoehdoista:
a) rap
b) pop/rock
c) heavy metal
d) blues

5. Koska olet viimeksi aloittanut keskustelun sinulle tuntemattoman henkilön kanssa?
a) tänään
b) viime viikolla
c) viime vuonna
d) viime vuosisadalla

6. Mitä asiaa keskustelunne koski?
a) kysyin tietä, kun olin eksynyt
b) yritin iskeä hänet bussipysäkillä
c) töissä soitin asiakkaalle
d) keskustelupalstalla heitin herjaa

7. Luetko tai kuunteletko kirjoja?
a) kyllä
b) en
c) en ymmärtänyt kysymystä
d) Muu, mikä?

8. Mitä näistä lausahduksista voisit käyttää, kun puhut kaverisi kanssa?
a) Asioilla on taipumus järjestyä
b) Tuntuu kuin olisin kuraan kuallu kuttu
c) Elämä on ihmisen parasta aikaa
d) Kaverin kanssa? Minä?

Mukavaa torstaita! 🙂

40

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Tykkäisin muovautuvasta foamista, mut pirun kalliita. Joten joustinpatja+10 cm petari...

2. e) eli nukkuminrn on homojen hommaa.

3.a.. vastaisin todellskin johonkin uuteen juttuun oitis. 😁👌 jarruvaijerimiehestä en oo vielä ksi kuullutkaan. 😁

4. a, b,c, ja d.... riippuu ihan fiuliksesta... jokaiselle löytyy aikansa. 😊

5. e... toissapäivänä ehkä...😁

6. e. Keskustelupslstalla heitin välikommentin johonkin tekoälyjuttuun ja hupsaa...vastas. 😁

7. a. Sekä että...lukemisessa kyllä jää paremmin tilaa omalle tulkinnalle...

8. a.... juu, lyhyestä virsi kaunis.

Hyvää torjantaita myös...😊

• Anonyymi

Kiva kun likat kikattelee palstalla:)

• Huomenta!
        Kiitos vastaamisesta🙂
        Kyllä, memory foam on ihan ehdottoman hyvä👍 Etenkin, jos on yhtään selkäongelmia.

• Anonyymi

a) joustinpatja

2. Kuinka nukahdat?

c) heavy metal

5. Koska olet viimeksi aloittanut keskustelun sinulle tuntemattoman henkilön kanssa?
      d) viime vuosisadalla

b) en

d) Kaverin kanssa? Minä?

• Kiitos vastauksista 🙂
        Tuo sinun helppo nukahtamisesi on todellakin lahja. Onnittelut siitä.

• 1. Millainen patja on sinulle sopivin?
      a) joustinpatja
      b) memory foam
      c) sohva on hyvä
      d) muu, mikä? * jenkkisänky, vesisänky ja riippumatto

2. Kuinka nukahdat?
      b) riittää kun pää koskettaa tyynyä * ☝️

a) jarruvaijerimies
      b) potkiva nainen
      c) viinamies
      d) visailut * ehkä

a) rap
      b) pop/rock *👍
      c) heavy metal * 👍
      d) blues

a) tänään
      b) viime viikolla * 👍
      c) viime vuonna
      d) viime vuosisadalla

d) keskustelupalstalla heitin herjaa * 👍

a) kyllä
      b) en
      d) Muu, mikä? * epäsäännöllisesti kyllä

d) Kaverin kanssa? Minä? * 🥕

• Huomenta 🙂
        Kiitos vastauksista!
        Riippumatto onkin ihan kelpo yöpymisvaihtoehto 👍 Mun yksi työkaveri nukkuu omakotitalonsa parvekkeella riippumatossa melkein vuoden ympäri. Vain kovimmat pakkasyöt hän nukkuu sisällä. Melko tervehenkistä 😄
        Voimia päivään ❣️

• Xena-183 kirjoitti:

Huomenta 🙂
        Kiitos vastauksista!
        Riippumatto onkin ihan kelpo yöpymisvaihtoehto 👍 Mun yksi työkaveri nukkuu omakotitalonsa parvekkeella riippumatossa melkein vuoden ympäri. Vain kovimmat pakkasyöt hän nukkuu sisällä. Melko tervehenkistä 😄
        Voimia päivään ❣️

Huomenta! 😊

Riippumatto on ainakin meikäläisen tukirangalle passeli lepopaikka. Joskus olen pohtinut, että ottaisinko tuohon vierashuoneeseen riippumaton telineineen ja nukkuisin siinä, kun sängyssä uni on toisinaan huonoa. Vie kyllä tilaa se metallitelinekin.

Tuo parvekenukkuminen hapekkaassa ilmassa on varmasti hyvää unta. Luulen, että ihmisellekin varsin hyväksi. 😄

Kiitos. Samoin sinnekin!

• Anonyymi

Huomenta Itä Helsingistä jossa lumihiutaleet kauniista tanssivat katulyhdyn alla.Isosta ikunastani näen ulos katulydyn ja lumi sateen.Nukun aina yöni hyvin.8h herämättä . Kesä aikana 7h.En siis herää edes pissalle. Patjani ja sijaus patjani ovat memory vaahtomuovia,.Tykkään napakasta patjasta, Vuotessani on ritilä pohja ja kokoa 120mX200m.normi painoisena ihmisenä.Joka ei kärsi selkä särystä.En varmankaan nukkuisi hyvin pehmeällä alustalla. Voin siis ihan nukkua vaikka lattialla .Kuhan on peitto ja tyyny.Kaunista hyvää päivää kaikille.t: Vanhempi nainen.

• Huomenta!
        Yksi ystäväni kärsii selkäongelmista ja hänelle ei meinaa löytyä riittävän kovaa patjaa. Hotellissakin hänelle pedataan sänky yleensä lattialle.
        Onnea hyvien unenlahjojen johdosta 👍

• Anonyymi

Sanelen kohta vastaukseni sihteerinäni toimivalle kurpalle.

• Anonyymi

1. d
      Olen päätynyt ihka tavalliseen vaahtomuovipatjaan. Toimii loistavasti sänkyni hiukan joustavien alarimojen kanssa. Paras patja koskaan.

2. b
      Nukahtaminen ja nukkuminen... Yleensä nukun hyvin ja nukahdan nopeasti. Riippuu mitä valveilla ollessa on menossa. Jos jää kierrokset päälle tai pinnalla olevat asiat pyörivät päässä, saattaa nukahtaminen kestää ja pahimmassa tapauksessa herään pikkutunneilla miettimään niitä.

3.
      Riippuu mikä asia sillä hetkellä herättää ajatuksia. Noista vaihtoehdoista ei mikään ole ehdoton lemppari.

4.
      Ööh.. Radio.

5. b
      Taitaa olla viime viikolla! Yleensä kyllä juttelen tuntemattomille ihmisille lähes päivittäin.

6.
      Töissä, harrastuksissa, ruokakaupassa... Missä vaan. Tai joskus en missään.

7. a
      Luen.

8. a
      Koska asioilla on taipumus järjestyä. Tosin vaihtoehto b on ollut tässä myös hyvin edustettuna aiheena.

Toivotaan hyvää torstaita.

xLiner

• Kiitos hyvin avatuista vastauksista xLiner 👍
        Minullakin on radio tosi usein päällä; aamuisin, työpäivien aikana sekä autossa. Tykkään kuunnella uutisia vaikka puolen tunnin välein ja musiikki on sitten sitä mitä toimitus on valikoinut 🙂 Yleensä radio tosin toimii minulle myös taustahälynä, niin minun on helpompi keskittyä töihin, kun muu häly ei häiritse. Eikä hiljaisuuskaan.

Onhan se hyvä! Torstai siis.

• Anonyymi

En muista enää mitä kysymyksiä tossa oli. Mutta sängystä. Kai siinä jotain jousia on ja alla sellanen puinen ritilä. Leveyttä on 120 cm pituutta parimetriä. En nyt muista, koska nythän mä oon jo töissä. Noihin mä en oo kellekään vastannu. Ja rockia kuuntelen vaikka ei siinä tainnu sitä olla. Ja nukahdan ennen kuin pää osuu tyynyyn. Ja kirjan luin viime talvena, Kajavan kohti uutta peruskoulua vuodelta 1947. JA toinen kirja aatteet ja aseet kertoen muistelmia suomen vapaussodasta. Muita kymysyksiä en muista.

• Tuossahan oli jo paljon vastauksia leikkimieliseksi tarkoittamaani kyselyyn, kiitos siitä. 👍 Ja sänkyhän on silloin hyvä, jos siinä nukkuu hyvin. Kun ei tarvitse vaihtaa nukkuma-asentoa sen takia, että lonkkaa tai olkapäätä alkaa kivistää kesken unien.
        Lukeminenkin kannattaa! Mainitsitkin jo pari varmaankin hyvin mielenkiintoista teosta 😃
        Mukavaa työpäivän jatkoa 🙂

• Anonyymi
      • Mummulassa papalla oli heteka vielä 80-luvulla 🙂

• 1-d. Telttapatja kuivassa kangasmetsässä
      2-b. Edellyttää iltakahvia, muuten a
      3- d. Ei poikkeuksetta mutta useimmin.
      4-b. Mieluisin kuitenkin on hiljaisuus tai puheradio.
      5-a. 6-a. En löytänyt kaupasta yhtä tuotetta joten nöyrryin ja pyysin myyjältä apua.
      7-c. Minusta kirjoja ei voi kuunnella. Ne ovat kirjoista käännettyjä kuunnelmia.
      8-a. Työkaveria tsemppasin kun on tuore isä eikä oikein näyttänyt nukkuneelta. Toivottavasti helpotti kun kerroin tulevasta uhmaiästä, teinivinkeistä ja loppuelämän rinnalla kulkevasta huolesta.

Mukavaa torstaita.

• Kiitos vastauksista 👍
        Sinulla kahvi ei ilmeisesti aiheuta unettomuutta. 🙂 Minä juon myös kyllä kahvia puoliltapäivin vaikka iltaan saakka, mutta aamun aloitan aina teellä.

Äänikirja minulla taas on säännöllisesti nukahtamisapuna, nykyään. Kevyet luurit korviin ja äänikirja päälle puolen tunnin ajastuksella. Harvoin joudun lisäämään aikaa. Joskus en muista kuulleeni kirjasta kuin viisi minuuttia, kun seuraavana iltana etsin kohtaa, minkä kirjasta vielä muistan.

Sulla on myös kannustava suhtautuminen työkavereihin. Se on hyvä 😄

Mukavaa päivää 👍

• Anonyymi

Minä korkeastikoulutettu päällikkö ja varakas ja äveriäs mies eli en ole omistanut sänkyä 8 vuoteen ja minä ja kaverit käytetään korkeastikoulutettuja naisia ja korkeastikoulutettuja tindeityttöjä patjoina eli joku on panopatja ja siitä jonkun luo patjaan nukkumaan ja moni heistä on verrattavissa hotellien ja motellien patjoihin eli yleinen patja

• Voi mitä sinä tyttönen keskellä yötä palstalla kukut?

d) kaikki käy, pelkkä räsymatto lattialla riittää eristeenä, mutta ehkä futonilla olen viihtynyt parhaiten

2. Kuinka nukahdat?
      e) Hitaasti...

e) Säännönmukaisuus puuttuu, kunhan hölisen ja höperehdin sinne tänne

b) pop/rock

c) viime vuonna

e) tapasin palstalaisen IRL, kaikenlaista turistiin

a) kyllä ja PALJON

-Eikä vain taipumus, vaan ne todella järjestyvät, eivät vain usein siten kuin kuvitteli tai toivoisi.

Kiva kysely, näitä Xena lisää kun taas jaksat ja ehdit, KIITOS! 🤗

• Anonyymi

Minkälaisen kirjan olet viimeksi lukenut?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisen kirjan olet viimeksi lukenut?

Vetelin tässä alkuviikosta kaksi saman kirjailijan romskua, psykologisia trilleireitä tai dekkareita, miten se nyt sitten onkin. Olivat vähän erilaisia tavanomaiseen verrattuna, virkistävää vaihtelua ja passelin ylläteyksellisiä käänteissään.

Sebastian Fitzek - Terapia
        Sebastian Fitzek - Sielunmurskaaja

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Vetelin tässä alkuviikosta kaksi saman kirjailijan romskua, psykologisia trilleireitä tai dekkareita, miten se nyt sitten onkin. Olivat vähän erilaisia tavanomaiseen verrattuna, virkistävää vaihtelua ja passelin ylläteyksellisiä käänteissään.

Sebastian Fitzek - Terapia
        Sebastian Fitzek - Sielunmurskaaja

Taidat olla nopea lukemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla nopea lukemaan.

En mielestäni mitenkään erityisen, mutta jos kirja on tavanomaista mielenkiintoisempi, niin sitä ei malta päästää käsistään :)

• Heips!
        Minä en juurikaan ota tytöttelyä vastaan, mutta Sinä olet yksi niistä harvoista, joille sen sallin 😉

Kiitos kivoista vastauksista 👍
        Minä en ole 25 vuoteen nukkunut erityisen hyvin, mutta olen löytänyt äänikirjan kuuntelusta avun nukahtamiseen. No, eilen jo laitoin palstan kiinni ja olin menossa nukkumaan, kun huomasin, että mun ladattavista kuulokkeista oli virta niin vähissä, ettei ne olisi riittäneet edes puolen tunnin kuunteluun. Erityisesti kun sellainen täti huomauttaa vähän väliä korvaan, että low battery.. Silloin laitoin luurit lataukseen, kaivoin lukulasit esiin ja sain ajatuksen, että minäpä laadin palstalle täytettä. 😃

Mukavaa iltaa

• Xena-183 kirjoitti:

Heips!
        Minä en juurikaan ota tytöttelyä vastaan, mutta Sinä olet yksi niistä harvoista, joille sen sallin 😉

Kiitos kivoista vastauksista 👍
        Minä en ole 25 vuoteen nukkunut erityisen hyvin, mutta olen löytänyt äänikirjan kuuntelusta avun nukahtamiseen. No, eilen jo laitoin palstan kiinni ja olin menossa nukkumaan, kun huomasin, että mun ladattavista kuulokkeista oli virta niin vähissä, ettei ne olisi riittäneet edes puolen tunnin kuunteluun. Erityisesti kun sellainen täti huomauttaa vähän väliä korvaan, että low battery.. Silloin laitoin luurit lataukseen, kaivoin lukulasit esiin ja sain ajatuksen, että minäpä laadin palstalle täytettä. 😃

Mukavaa iltaa

Jaa jaa, minäpä korjaan jatkossa käytöstäni, niin ei tarvitse poikkeussäännöksiä 😉

Oli todella kiva palstatäyteyllätys, kiitos 😊

• randombypasser kirjoitti:

Jaa jaa, minäpä korjaan jatkossa käytöstäni, niin ei tarvitse poikkeussäännöksiä 😉

Oli todella kiva palstatäyteyllätys, kiitos 😊

No harm done 😘

• Anonyymi

Millainen patja on sinulle sopivin?
      a) joustinpatja. Kiinteä pomppumaisuus tuntuu parhaalta alustalta nukkua. Ja ehkä muutakin..

2. Kuinka nukahdat?
      d) nukkuminen on yliarvostettua. Sanon näin, koska en vain osaa nukkua, joten teeskentelen, ettei se niin tärkeää edes ole.

d) visailut. Randen kanssa on niin kiva höpötellä 😊

b) pop/rock. Menee muutkin, mutta eniten kuuntelen poppia.

b) viime viikolla

a) kyllä. Lukeminen on tärkeä asia, rakastan lukemista. Lapselleni luin heti hänen synnyttyään joka päivä vähintään iltasadun, mutta usein paljon muutakin. Taisi innostus tarttua, sillä hän lukee edelleen yläkouluikäisenä myös huvikseen, mistä olen superonnellinen.

a) Asioilla on taipumus järjestyä. Silloinkin, kun tuntuu, että elämä on pelkkää jatkuvaa myrskyä ja räntäpäiviä, on uskottava siihen, että ennen pitkää aurinko kyllä löytää tiensä perille pilviverhonkin takaa.

• Kiitos vastauksista 🙂
        Olen samaa mieltä tuosta lukemisen merkityksestä ja erityisesti siitä, että luetaan lapsille. Minäkin luin paljon omille lapsilleni aikanaan ja ainakin poika halusi vielä 10 vuotiaanakin, että luin hänelle 😃
        Ehkä hän oli vaan laiska lukemaan, mutta pidin kovasti niistä yhteisistä iltahetkistä.

Poika ei taida olla kovin innokas lukija, mutta opinnot etenevät ilmeisen hyvin.
        Tytär on lukenut todella paljon (niin kuin minäkin) siitä lähtien kun oppi itse lukemaan. Minäkin olen tästä tosi tyytyväinen.👍
        Lapset ja nuoret lukevat nykyään ihan liian vähän.

Mukavaa illan jatkoa🙋‍♀️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista 🙂
        Olen samaa mieltä tuosta lukemisen merkityksestä ja erityisesti siitä, että luetaan lapsille. Minäkin luin paljon omille lapsilleni aikanaan ja ainakin poika halusi vielä 10 vuotiaanakin, että luin hänelle 😃
        Ehkä hän oli vaan laiska lukemaan, mutta pidin kovasti niistä yhteisistä iltahetkistä.

Poika ei taida olla kovin innokas lukija, mutta opinnot etenevät ilmeisen hyvin.
        Tytär on lukenut todella paljon (niin kuin minäkin) siitä lähtien kun oppi itse lukemaan. Minäkin olen tästä tosi tyytyväinen.👍
        Lapset ja nuoret lukevat nykyään ihan liian vähän.

Mukavaa illan jatkoa🙋‍♀️

Minäkin luin pojalle vielä silloin, kun hän oli 10-vuotias 😁 Hän oppi lukemaan 5-vuotiaana ja siitä lähtien on itsekin iltaisin lueskellut, mutta meillä oli pitkään iltarutiinina, että luimme yhdessä, joko minä hänelle tai hän minulle. Ne olivat tosiaan ihania hetkiä, paljon tuli höpöteltyä kaikenlaista sekä lapsen opittua uutta, kun luemme paljon esim lasten tietokirjoja 😊

Lukeminen on tosiaan vähentynyt nykyään harmillisen paljon. Lukeminen kehittää niin monia taitoja, esim. keskittymiskykyä. Nykyään kaikki on niin lyhytkestoista ja nopeasti muuttuvaa, nuoret katselee muutamien sekuntien videoita tiktokissa ja muualla, että voi olla haastavaa jaksaa tuollaisen jälkeen keskittyä lukemaan 300-sivuista kirjaa. Todella surullinen kehityssuunta. Toivottavasti siihen saadaan muutos.

Kiitos mukavaa illanjatkoa sinnekin! 😊

• Millainen patja on sinulle sopivin?
      a) joustinpatja
      b) memory foam
      c) sohva on hyvä
      d) muu, mikä?

A.. kai. Itselläni jenkkisänky, ja eikös niissä ole joustinpatja.

2. Kuinka nukahdat?
      b) riittää kun pää koskettaa tyynyä

C.. nukahdan todella huonosti, siksipä minulla on nukahtamislääkkeet. Niiden kanssa vastaus on A.

a) jarruvaijerimies
      b) potkiva nainen
      c) viinamies
      d) visailut

D.. kyllähän tuo meidän visailujen kuningas osaa viihdyttää.

a) rap
      b) pop/rock
      c) heavy metal
      d) blues

A, b, c, ja d. Olen moniruokainen musiikin suhteen. Mitään en siitä tiedä,mutta haittaako tuo.

a) tänään
      b) viime viikolla
      c) viime vuonna
      d) viime vuosisadalla

A.. tänään.

E.. puusin töissä tuntemattomalta mieheltä apua. En ylettänyt ylähyllyllä olevaan laatikkoon.

a) kyllä
      b) en
      d) Muu, mikä?

A.. luen kirjoina, e-kirjoina ja kuuntelen.

d) Kaverin kanssa? Minä?

C.. tai kuten tänään " Elämä on tässä ja nyt"

Ja oikein mukavaa ja nautinnollista torstaita aloittajalle.

• Kiitos vastauksistasi Pikku-pirpana 🙂
        Nukahtamisongelmat ovat valitettavan tavallisia. Minäkin jouduin käyttämään lähes parikymmentä vuotta nukahtamislääkkeitä. Nykyään pärjään pelkällä melatoniinilla, mutta toki todella hyvä sänky, sopiva makuuhuoneen lämpötila sekä ajastettava äänikirja auttavat lisäksi.👍

Ja musiikin suhteen minäkin olen melko kaikkiruokainen. Ainoastaan örinä-heavy ja nyky-jazz (mistä en usko, että soittavat kahta kertaa samaa biisiä samalla tavalla) tulee äkkiä mieleen genreinä, mitkä eivät ole varsinaisesti minun palani kakkua.

Kiitos toivotuksistakin 🙂
        Mukavaa iltaa 🙋‍♀️

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksistasi Pikku-pirpana 🙂
        Nukahtamisongelmat ovat valitettavan tavallisia. Minäkin jouduin käyttämään lähes parikymmentä vuotta nukahtamislääkkeitä. Nykyään pärjään pelkällä melatoniinilla, mutta toki todella hyvä sänky, sopiva makuuhuoneen lämpötila sekä ajastettava äänikirja auttavat lisäksi.👍

Ja musiikin suhteen minäkin olen melko kaikkiruokainen. Ainoastaan örinä-heavy ja nyky-jazz (mistä en usko, että soittavat kahta kertaa samaa biisiä samalla tavalla) tulee äkkiä mieleen genreinä, mitkä eivät ole varsinaisesti minun palani kakkua.

Kiitos toivotuksistakin 🙂
        Mukavaa iltaa 🙋‍♀️

Nukahtamisongelmat on ihan pepusta, mutta onneksi siihen on lääkkeitä.

Mä olen aina sanonut tuosta musiikista, että jodlaus ja sotilasmarssimusiikki ei mulle putoa.
        Mutta lisään suosiolla tuon nykyjatzin siihen.
        Jopa örinäheviä kuuntelen pieninä annoksina.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Nukahtamisongelmat on ihan pepusta, mutta onneksi siihen on lääkkeitä.

Mä olen aina sanonut tuosta musiikista, että jodlaus ja sotilasmarssimusiikki ei mulle putoa.
        Mutta lisään suosiolla tuon nykyjatzin siihen.
        Jopa örinäheviä kuuntelen pieninä annoksina.

Lisään tosiaan myös jodlauksen omalle inhokkilistalleni 😂

Voi! Porilaisten marssi puolestaan on ollut ihan lempikappaleeni lapsesta asti. Joulurauhan julistustilaisuudessa odotan aina hyvin malttamattomana sitä kohtaa, missä "rumpali sekoaa", kuten lapsena luulin 😄

• JEEEE! Galluppi! Näitä ei ole ollut vähään aikaan. :)

a) joustinpatja

2. Kuinka nukahdat?
      Nukahtaminen on joskus vaikeaa. Univelka tekee ajatuksen "sumuiseksi". Usein uni ei ole palauttavaa ja seuraavana päivänä ajatus juoksee klimpeissä. Olisi ihanaa jos osaisin nukahtaa heti, kun laitan pään tyynyyn. Ei vaan onnistu.

d) visailut

b) pop/rock

a) tänään

Uusi asiakas. Soitin pomon pyynnöstä.

b) en

Kiitos kivasta gallupista. :D

• Hauskaa, että pystyin ilahduttamaan 🤗

Joo, nuo nukahtamisongelmat ovat tosi harmillisia ja yleisiä. 😒 Tässäkin pienessä gallupissa asiaa on sivuttu jo parikin kertaa..

Toimittajien tai asiakkaitten tapaamisista ja puheluista saakin tosiaan hyvän lisän uusien ihmisten kanssa keskusteluun. 👍

Pysytään kuulolla 😉
        Hauskaa illan jatkoa 🥳

• Anonyymi

a) joustinpatja > jämäkkä
      d) futon

2. Kuinka nukahdat?
      c) optimaalisissa nukahtamisolosuhteissa..ehkä

d) visailut

b) pop/rock
      c) heavy metal

a) tänään
      b) viime viikolla

c) töissä

a) kyllä, paljon

- Sheena

• Kiitos vastauksista Sheena 🙂

Tuo futon on minulle uusi tuttavuus. Olen kyllä kuullut nimen. Onko se sellainen, mikä rullataan päiväksi kaappiin vai ihan kiinteästi sängyssä pidettävä painava patja?

Mukavaa iltaa 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe