Löytyykö Tampereelta lentopalloporukkaa kesäksi? Joko nais- tai sekasakki. En ole mikään huipputason pelaaja todellakaan, eli sellaista ei-niin-ylettömän-taidokasta mutta hikistä "sunnuntaipelailua" kaipaisin. Missä, milloin ja ei kai maksa mitään?
Missä pelataan?
Neiti
2
1131
Vastaukset
- 26-v. mies
Voit vielä saadakin vastauksen viestiisi, eihän beachkausi ole vielä alkanut, mutta:
kokeile vaikka päinvastoin eli hanki beachpallo (hyvän saat 30-40 eurolla) ja hanki kavereita. Koska tuo rantalentis on yleensä sitä 2 2 tai 3 3 pelaamista, niin se tuppaa menemään sellaiseen sisäpiiritouhuunm, että vain tutun kaveriporukan kesken.
Itse joskus pyytänyt päästä ulkopuolisena jonneki pelaamaan, niin: "no joo, tuu vaan" tai "ajateltiin pelata ihan viidestään" - Neiti
Kyllä kiitos, edelleen saa antaa vinkkiä jos jollain on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604