Löytyykö Tampereelta lentopalloporukkaa kesäksi? Joko nais- tai sekasakki. En ole mikään huipputason pelaaja todellakaan, eli sellaista ei-niin-ylettömän-taidokasta mutta hikistä "sunnuntaipelailua" kaipaisin. Missä, milloin ja ei kai maksa mitään?
Missä pelataan?
Neiti
2
1075
Vastaukset
- 26-v. mies
Voit vielä saadakin vastauksen viestiisi, eihän beachkausi ole vielä alkanut, mutta:
kokeile vaikka päinvastoin eli hanki beachpallo (hyvän saat 30-40 eurolla) ja hanki kavereita. Koska tuo rantalentis on yleensä sitä 2 2 tai 3 3 pelaamista, niin se tuppaa menemään sellaiseen sisäpiiritouhuunm, että vain tutun kaveriporukan kesken.
Itse joskus pyytänyt päästä ulkopuolisena jonneki pelaamaan, niin: "no joo, tuu vaan" tai "ajateltiin pelata ihan viidestään" - Neiti
Kyllä kiitos, edelleen saa antaa vinkkiä jos jollain on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846