Teille nuorille kavereille. Te kuvitteletta, että kun oletta ostaneet 'audin'.. se on ns 'pyhimys'.. Oletta laittaneet itsenne todelliseen ansaan. Jos kuvitteletta olevanne lisäksi 'juppia ja lippalakki, taakselipalla..' oletta aika pahasti jäänyt jälkeen.
Kukaan nuori ei enää osta Audia.
Nykyään ostetaan Mersua!!!! C-mallia.
Itselläni C 320Cdi... 230hv. Siinä Audit kalpenee rinnalle ja jäävät sähköongelmien vuoksi, edelleen tien poskeen. Audi on todella epäluotettava auto.
Nuoret kuvittelee, että on 'muodin mukaista' olla Audi alla, yhtä typerää, kuin tämä miehet kasvattaa partaa...
Se on Mercedes!!! Nykyään!!! C320Cdi.
Siis nää Audien kuljettajat
Anonyymi-ap
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
vähän haiskahtaa katkeruus audia kohtaan...oisko kuiten audi menny mersusta ohi!
- Anonyymi
sehän on paskin mersu ja vielä pappa diisseli savuttamo , pieni munasten auto.
- Anonyymi
Merru miehen vaimo nälissään ulvoo on rahat loppu ja diisseli savuttaa on pakko mennä kävellen töihin ja ukkoa viduddaa , onneksi audi mies vie naisesi töihin ja takapenkillä naistasi tyydyttää ei audi hyydykkään.
- Anonyymi
Auto on monille ..rvänjatke ja autolla pullistelevat vaan paljastaa pienuutensa,tragikoomisia junnuja...
- Anonyymi
Onkko paaljo velkka. Ossamaksu pitta kulla maksa hetti tai aato hakke poissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3252566Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista332199Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis219878Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K330813- 42762
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined55711- 45670