Mitä nämä tyypit sitten on. Ei olis tarvinnut olla sitten mitään koskaan.
Jos ei jollekin ihmiselle ole tarkoitettu ketään
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset tuodaan minulle, en voi yleistää koska ette usko mihinkään, syystä että oppisin. Osa niistä myös lähtevät pois koska eivät olleet minulle tarkoitettu. sivusta
- Anonyymi
Kaikki on aiheuttanut pelkkää surua. Tiedätkö sellaista että sinulle ojennetaan tarjotin kun yrität tarttua siihen se vedetään pois. En jaksa enää. Miksi tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on aiheuttanut pelkkää surua. Tiedätkö sellaista että sinulle ojennetaan tarjotin kun yrität tarttua siihen se vedetään pois. En jaksa enää. Miksi tällaista.
Joo tiedän mutta sen vetää pois aina toinen ihminen. Se mikä on sinulle tarkoitettu on sinulle tarkoitettu vaikka kuka yrittäis sen varastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tiedän mutta sen vetää pois aina toinen ihminen. Se mikä on sinulle tarkoitettu on sinulle tarkoitettu vaikka kuka yrittäis sen varastaa.
Kaikki ovat menneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat menneet.
Et vakuuta. Mutta guud lak for juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vakuuta. Mutta guud lak for juu.
JOS MULLE EI OLE TARKOITETTU MITÄ NIILLÄ TEEN? YMMÄRRÄTKÖ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS MULLE EI OLE TARKOITETTU MITÄ NIILLÄ TEEN? YMMÄRRÄTKÖ???
Juurihan sanoit että kaikki ovat menneet. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sanoit että kaikki ovat menneet. sivusta
Niin on joku toinen vei.
- Anonyymi
Kaikki ovat menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a4052942Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j491245Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.3921120- 741040
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel261019- 57902
Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki325871Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42786Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88751