Koulun kerhot

Anonyymi-ap

Joko metsästyskerho on jo pystyssä? Onko oppilaat menossa tutustumaan latvalinnun pyyntiin. Onko tutustuttu jo mallilinnuista, mitä nyt saa pyytää?
Oliko syksyn porotarhavierailu ja hirvimajalla vierailu toteutettu?
Onko kotitaloustunnilla tehty poroa, hirveä, jänistä ja riistaa? Aitoa lähiruokaa siis.
Onko yhteisöviljelmään tutustuttu?
Onko juureksia ja yhteisöviljelmän tuotteita(lähiruokaa) käytetty kotitaloudessa riistaruuan kanssa.
Samat kysymykset kalakerhon kohdalla?

21

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollut kerho.

• Anonyymi

Koulussa ei saa lihasta puhua ei kuiskia eläinten tappamisesta.

• Anonyymi

Tulostetun lihan kerho sitten. Kai se opettaja sentään kotona itse, osallistuu lihanpiilotukseen? Ei niitä uusia oppilaita muuten tule.

• Anonyymi

Se oli ennen, ei enää nykyään.

• Anonyymi

Luulisin että tuolla maaseudulla on vielä aika terve suhtautuminen riistaan ja lihaan, kun vertaa näitä pk-seudun kasvisruoka hörhöjä. Se lähimetsästä itse pyydystetty lintu/jänis on luomua lähiruokaa, ja kun sitä osaa valmistaa se on herkkua.

• Anonyymi

Sellaisia varmaan olisi jos ketään sellainen kiinnostais

• Anonyymi

Mie en haluuuu mie oon viheriä.Eläimiä ei saa tappaa ihmisiä kyllä nälkään.

• Anonyymi

Ei taija olla lapsukaisilla varusteita pakkasella hiihtelyyn. Sitäkö ei tehdä tien lumipenkan vierestä. Sitä paitsi eikös se kuulu vanhemmille opettaa erästyksen jalo taito.

• Anonyymi

Eihä kasvatuskaan kuulu koululle ja päiväkodille vaan vanhemmiille

• Anonyymi

Nyt kun on saatu koulu päiväkoti pystyyn, niin voidaankin alkaa haukkumaan henkilökuntaa.Reilua. Miten kummassa tänne saa yhtään uutta työntekijää?

• Anonyymi

Marttyyri xx kö se sielä taas narisee. Ne sinun omat narinat ei ole lasten kuultavaa. Muita kyllä haukutaan ja ollaan niin parempia ihmisiä. Nyt kun on puhe lasten kerhoista niin vedetään sieltä takarivistä asti herne nokkaan ja viedään huomio pois itse asiasta

• Anonyymi

NO, VOI LUOJA SENTÄÄN.........EIVÄTHÄN NUO KUULU ...VIHREÄÄN SIITYNÄÄN..
      MEILLÄHÄN OLI JUURI VASEMMISTO, PUNA VIHREÄ HALLITUS, SEHÄN KUMOSI KAIKKI PERINTEISET ARVOT. KOKONAISVALTAISESTI.
      AIVAN JÄRJETÖNTÄ. JAUHO-JENGI.
      --
      NYT PERUSSUOMALAISET, PALAUTTAMAAN PERINTEISET JA KAIKKI LUONNOLLISET ARVOT............................. JÄRKIHALLITUS.

• Anonyymi

Meillä on hienot opet, on nuoria ja vanhempia.Toinen mies ope sais olla.

• Anonyymi

Ei ole miehiä eikä naisia

• Anonyymi

Se on A.O.T.T.P.T

• Anonyymi

Nuo on veemisempiä mitä löytyy

• Anonyymi

Vanhempien pitää vaatia opetussuunnitelmaan eräkoulutusta.

• Anonyymi

Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.

Eiköhän sen hyvinvointialan johtajan toimialan saisi kokonaan lakkauttaa. Säästyisi nekin rahat matkailulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      5015
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      429
      1587
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1054
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe