Joko metsästyskerho on jo pystyssä? Onko oppilaat menossa tutustumaan latvalinnun pyyntiin. Onko tutustuttu jo mallilinnuista, mitä nyt saa pyytää?
Oliko syksyn porotarhavierailu ja hirvimajalla vierailu toteutettu?
Onko kotitaloustunnilla tehty poroa, hirveä, jänistä ja riistaa? Aitoa lähiruokaa siis.
Onko yhteisöviljelmään tutustuttu?
Onko juureksia ja yhteisöviljelmän tuotteita(lähiruokaa) käytetty kotitaloudessa riistaruuan kanssa.
Samat kysymykset kalakerhon kohdalla?
Koulun kerhot
21
947
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut kerho.
- Anonyymi
Koulussa ei saa lihasta puhua ei kuiskia eläinten tappamisesta.
- Anonyymi
Tulostetun lihan kerho sitten. Kai se opettaja sentään kotona itse, osallistuu lihanpiilotukseen? Ei niitä uusia oppilaita muuten tule.
- Anonyymi
Se oli ennen, ei enää nykyään.
- Anonyymi
Luulisin että tuolla maaseudulla on vielä aika terve suhtautuminen riistaan ja lihaan, kun vertaa näitä pk-seudun kasvisruoka hörhöjä. Se lähimetsästä itse pyydystetty lintu/jänis on luomua lähiruokaa, ja kun sitä osaa valmistaa se on herkkua.
- Anonyymi
Sellaisia varmaan olisi jos ketään sellainen kiinnostais
- Anonyymi
Mie en haluuuu mie oon viheriä.Eläimiä ei saa tappaa ihmisiä kyllä nälkään.
- Anonyymi
Ei taija olla lapsukaisilla varusteita pakkasella hiihtelyyn. Sitäkö ei tehdä tien lumipenkan vierestä. Sitä paitsi eikös se kuulu vanhemmille opettaa erästyksen jalo taito.
- Anonyymi
Eihä kasvatuskaan kuulu koululle ja päiväkodille vaan vanhemmiille
- Anonyymi
Nyt kun on saatu koulu päiväkoti pystyyn, niin voidaankin alkaa haukkumaan henkilökuntaa.Reilua. Miten kummassa tänne saa yhtään uutta työntekijää?
- Anonyymi
Marttyyri xx kö se sielä taas narisee. Ne sinun omat narinat ei ole lasten kuultavaa. Muita kyllä haukutaan ja ollaan niin parempia ihmisiä. Nyt kun on puhe lasten kerhoista niin vedetään sieltä takarivistä asti herne nokkaan ja viedään huomio pois itse asiasta
- Anonyymi
NO, VOI LUOJA SENTÄÄN.........EIVÄTHÄN NUO KUULU ...VIHREÄÄN SIITYNÄÄN..
MEILLÄHÄN OLI JUURI VASEMMISTO, PUNA VIHREÄ HALLITUS, SEHÄN KUMOSI KAIKKI PERINTEISET ARVOT. KOKONAISVALTAISESTI.
AIVAN JÄRJETÖNTÄ. JAUHO-JENGI.
--
NYT PERUSSUOMALAISET, PALAUTTAMAAN PERINTEISET JA KAIKKI LUONNOLLISET ARVOT............................. JÄRKIHALLITUS. - Anonyymi
Meillä on hienot opet, on nuoria ja vanhempia.Toinen mies ope sais olla.
- Anonyymi
Ei ole miehiä eikä naisia
- Anonyymi
Se on A.O.T.T.P.T
- Anonyymi
Nuo on veemisempiä mitä löytyy
- Anonyymi
Vanhempien pitää vaatia opetussuunnitelmaan eräkoulutusta.
- Anonyymi
Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.
Eiköhän sen hyvinvointialan johtajan toimialan saisi kokonaan lakkauttaa. Säästyisi nekin rahat matkailulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845