Koulun kerhot

Anonyymi-ap

Joko metsästyskerho on jo pystyssä? Onko oppilaat menossa tutustumaan latvalinnun pyyntiin. Onko tutustuttu jo mallilinnuista, mitä nyt saa pyytää?
Oliko syksyn porotarhavierailu ja hirvimajalla vierailu toteutettu?
Onko kotitaloustunnilla tehty poroa, hirveä, jänistä ja riistaa? Aitoa lähiruokaa siis.
Onko yhteisöviljelmään tutustuttu?
Onko juureksia ja yhteisöviljelmän tuotteita(lähiruokaa) käytetty kotitaloudessa riistaruuan kanssa.
Samat kysymykset kalakerhon kohdalla?

21

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollut kerho.

• Anonyymi

Koulussa ei saa lihasta puhua ei kuiskia eläinten tappamisesta.

• Anonyymi

Tulostetun lihan kerho sitten. Kai se opettaja sentään kotona itse, osallistuu lihanpiilotukseen? Ei niitä uusia oppilaita muuten tule.

• Anonyymi

Se oli ennen, ei enää nykyään.

• Anonyymi

Luulisin että tuolla maaseudulla on vielä aika terve suhtautuminen riistaan ja lihaan, kun vertaa näitä pk-seudun kasvisruoka hörhöjä. Se lähimetsästä itse pyydystetty lintu/jänis on luomua lähiruokaa, ja kun sitä osaa valmistaa se on herkkua.

• Anonyymi

Sellaisia varmaan olisi jos ketään sellainen kiinnostais

• Anonyymi

Mie en haluuuu mie oon viheriä.Eläimiä ei saa tappaa ihmisiä kyllä nälkään.

• Anonyymi

Ei taija olla lapsukaisilla varusteita pakkasella hiihtelyyn. Sitäkö ei tehdä tien lumipenkan vierestä. Sitä paitsi eikös se kuulu vanhemmille opettaa erästyksen jalo taito.

• Anonyymi

Eihä kasvatuskaan kuulu koululle ja päiväkodille vaan vanhemmiille

• Anonyymi

Nyt kun on saatu koulu päiväkoti pystyyn, niin voidaankin alkaa haukkumaan henkilökuntaa.Reilua. Miten kummassa tänne saa yhtään uutta työntekijää?

• Anonyymi

Marttyyri xx kö se sielä taas narisee. Ne sinun omat narinat ei ole lasten kuultavaa. Muita kyllä haukutaan ja ollaan niin parempia ihmisiä. Nyt kun on puhe lasten kerhoista niin vedetään sieltä takarivistä asti herne nokkaan ja viedään huomio pois itse asiasta

• Anonyymi

NO, VOI LUOJA SENTÄÄN.........EIVÄTHÄN NUO KUULU ...VIHREÄÄN SIITYNÄÄN..
      MEILLÄHÄN OLI JUURI VASEMMISTO, PUNA VIHREÄ HALLITUS, SEHÄN KUMOSI KAIKKI PERINTEISET ARVOT. KOKONAISVALTAISESTI.
      AIVAN JÄRJETÖNTÄ. JAUHO-JENGI.
      --
      NYT PERUSSUOMALAISET, PALAUTTAMAAN PERINTEISET JA KAIKKI LUONNOLLISET ARVOT............................. JÄRKIHALLITUS.

• Anonyymi

Meillä on hienot opet, on nuoria ja vanhempia.Toinen mies ope sais olla.

• Anonyymi

Ei ole miehiä eikä naisia

• Anonyymi

Se on A.O.T.T.P.T

• Anonyymi

Nuo on veemisempiä mitä löytyy

• Anonyymi

Vanhempien pitää vaatia opetussuunnitelmaan eräkoulutusta.

• Anonyymi

Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän jokainen voi ihan itse viedä jälkikasvuaan eräilemään. Säästyy sekin raha aapisiin ja helmitauluihin.

Eiköhän sen hyvinvointialan johtajan toimialan saisi kokonaan lakkauttaa. Säästyisi nekin rahat matkailulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3464
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      588
      2218
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      89
      2177
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      18
      1989
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1628
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1608
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      67
      1510
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1427
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1426
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1359
    Aihe