Millaisen kumppanin...

Anonyymi-ap

...oikeasti tarvitsette?
Moni voi unelmoida kaikenmoista mutta jos realistisesti puhutaan niin minkälaisen kumppanin tarvitsette? Onko se kotihiiri vai aktiivinen? Blondi vai tumma? Osaako jotain mitä te ette osaa ja siksi hän on tarpeen?

Itse en tarvitse ollenkaan kumppania ja jos tarvitsenkin niin hänen täytyy olla alistuja joka suostuu kaikkeen mitä ehdotan. Elämä ei toimi jollei mies suostu siihen mitä ikinä keksinkin ehdottaa. Olen jo koulutuksenikin puolesta tapahtumanjärjestäjä eli actionia riittää joka viikolle ja aina haluan mennä paikkoihin missä en ole ennen käynyt. Urheilua en vaadi kumppanilta sen enempää kuin että pysyy perässäni, kulkee samaa vauhtia. Ulkonäköä tärkeämpiä on puhtaus, huumorintaju ja itsevarmuus.

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tarvi mitään. Mutta jotta siedän toista olis hyvä osata yhteistyötä ja ottaa huomioon minutkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on aivan kauhea ei se ole mikään parisuhde jos toisella ei saa olla omaa tahtoa ollenkaan.

      • Anonyymi

        Otin eron just miehestä joka pompotti mua mennen tullen. Hän päätti millon tapaamme ja mitä teemme, hänellä sai olla muita. Hän ilmoitti millainen suhde meillä millonkin on. En todellakaan halua sellaista enää. Jos joku viihtyy kotonani ja seurassani (ehdokkaita piisaa) niin olkoon mutta yhdenkään miehen tossun allenen enää lähde. Itse annan kaikkeni toiselle ja toivon että hän tekee saman minulle.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin eron just miehestä joka pompotti mua mennen tullen. Hän päätti millon tapaamme ja mitä teemme, hänellä sai olla muita. Hän ilmoitti millainen suhde meillä millonkin on. En todellakaan halua sellaista enää. Jos joku viihtyy kotonani ja seurassani (ehdokkaita piisaa) niin olkoon mutta yhdenkään miehen tossun allenen enää lähde. Itse annan kaikkeni toiselle ja toivon että hän tekee saman minulle.
        Ap

        Joo puolin ja toisin tietenkin.


    • Anonyymi

      Erillissuhde. Voitais sopia ettei kumpikaan häiritse toista. Pysykööt kotonaan tai omissa menoissaan, ja minä myös. Eikä tarvi soitella eikä viestitelläkään. Kaiken maailman draamoiltakin tulee vältyttyä, kun kumpikin hoitelee sekstailunsa itsenäisesti.

      Niin että olkoot millainen vaan, kaikki kelpaa.

      Voi että, unelmasuhde! 😂

      xLiner

    • Anonyymi

      Tarviin ja tarviin ... en mä varsinaisesti mitään kumppani tarvitse. Eri juttu jos tarkotat millasen kanssa homma toimisi. Homma toimisi sellaisen kanssa, jollaista etsinkin.

      mä olen itse 90%:sti kotihiiri, eli sellainen pitäisi toisenkin olla. En tosin välttämättä tarkota kotihiirellä, että pitää kirjaimellisesti istua kotona olohuoneessa 24/7, sillä kyllähän mä itsekin töissä käyn jne. Kyllä toisella saisi kodin ulkopuolisiakin harrastuksia olla (ja halutessani ne pitää myös mulle sallia), mutta jatkuvasti menossa olevaan tyyppiin menisi mielenkiinto aika nopeasti. Jatkuvasti äänessä olevan ja huomion keskipisteenä oloa kaipaava ekstrovertti ei myöskään sopisi kanssani yhteen, vaan ambivertti tai sosiaalinen ekstrovertti, jota itse olen. Peruspositiivisuus olisi välttämätöntä, sillä mitään kaikesta jurottavaa negatiivist niiloa ne ketäisi. Joko selainen ihminen, jonka kanssa elämänarvot menevät hivin yksiin tai sitten samanlainen kuin itse olen, jolle ei ole kauheasti jyrkkiä mielipiteitä ja joka kykenee olemaan tekemättä kaikesta periaatekysymystä, joustavuus on hyvä ominaisuus. Mitään erityistaitoja ei tarvitse olla. Kunhan nyt suotuu ja haluaa jakaa kotityöt puoliksi, niin se riittää. Mitään sellaista "miestenhommaa" ei tässä taloudessa ei ole, joka miehen olisi pakko tehdä, jos ei tahdo.

      Niin ja oleellisin juttu tietenkin olisi, että tykkää minusta ja tahtoo olla mun kanssani.

      • Anonyymi

        Yksi juttu tuosta unohtui. Mulle oikeastaan se ainoa asia, jota erityisesti parisuhteessa kaipaa, on arkinen yhdessäolo ja ajanvietto yhdessä, ilman mitään sen kummempaa ohjelmaa ja suorittamista. On siis välttämätöntä, että toinen osapuoli kokisi myös nuo asiat tarkeiksi, eikä esimerkiksi kaipaisi jotain "viikonlopun laatuaika", jolla sitten ehkä korvataan sitä arkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi juttu tuosta unohtui. Mulle oikeastaan se ainoa asia, jota erityisesti parisuhteessa kaipaa, on arkinen yhdessäolo ja ajanvietto yhdessä, ilman mitään sen kummempaa ohjelmaa ja suorittamista. On siis välttämätöntä, että toinen osapuoli kokisi myös nuo asiat tarkeiksi, eikä esimerkiksi kaipaisi jotain "viikonlopun laatuaika", jolla sitten ehkä korvataan sitä arkea.

        Kyllä kiitos kelpaa mainiosti


    • Anonyymi

      No pomottajatyypit tökkää ensimmäiseksi, no way. Tapahtumatoimiston ylläpitäjät toiseksi. Drama queens seuraavaksi. Voi olla ettei ketään jää jäljelle tämän haarukoinnin jälkeen :) , mutta sopusointu harmonian kera tähtäimessä...tiedä sitten metsästänkö tuntematonta elämänmuotoa?

    • Hellän ja herttaisen, mutta jos en olisi sellaista saanut, paljon vähempikin olisi ollut enemmän, kuin rohkenin toivoa. Toiveeni oli, että löytäisin edes sellaisen, jonka kanssa juuri ja juuri olisi tullut toimeen. Löysin kuitenkin suloisen tytön. 🌹👀

    • En varsinaisesti tarvitse, vallan mukavasti sujuu sinkkuelokin.
      En nyt osaa silleen erotella, että millaisen. Painavin kriteeri on se, että sen on oltava nainen. Ja kotihiireys on suotava ominaisuus.

      • No tuu pois sieltä, ei voi olla mukavaa rämpiä puskissa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tuu pois sieltä, ei voi olla mukavaa rämpiä puskissa 😂

        Riittäisköhän e-poikaystävä tai e-tyttöystävä. Aina ei jaksa niin voi vaan sulkea sovelluksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisköhän e-poikaystävä tai e-tyttöystävä. Aina ei jaksa niin voi vaan sulkea sovelluksen.

        Se kieltämättä olis pirukseen kätevää toisinaan, kun voisi vain kumppanin niskasta painajaa katkaisijan off-asentoon 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se kieltämättä olis pirukseen kätevää toisinaan, kun voisi vain kumppanin niskasta painajaa katkaisijan off-asentoon 😂

        Painajaa??? Huhhhei, nyt menee vahvasti... 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisköhän e-poikaystävä tai e-tyttöystävä. Aina ei jaksa niin voi vaan sulkea sovelluksen.

        Olis kyllä kätsy, mutta se fyysinen läheisyys jäisi sitten pahasti pakkasen puolelle. On kuitenkin mukava nyhjätä toisessa kiinnikin ja tuntea toisen lämpö, tuoksu ja iho, tunteet.

        Tuollanen e-versio voi ruokkia älyllistä puolta, mutta fyysisyys jää tyystin pois. ☹️


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olis kyllä kätsy, mutta se fyysinen läheisyys jäisi sitten pahasti pakkasen puolelle. On kuitenkin mukava nyhjätä toisessa kiinnikin ja tuntea toisen lämpö, tuoksu ja iho, tunteet.

        Tuollanen e-versio voi ruokkia älyllistä puolta, mutta fyysisyys jää tyystin pois. ☹️

        En kestä nukkua kenessäkään kiinni koska siinä tulee kuuma. Lisäks unissani pahoinpitelin rajusti puolisoani.
        Seksi on ainoa mitä voisi olla, tosin siinäkin olen itse parempi kuin 100% miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kestä nukkua kenessäkään kiinni koska siinä tulee kuuma. Lisäks unissani pahoinpitelin rajusti puolisoani.
        Seksi on ainoa mitä voisi olla, tosin siinäkin olen itse parempi kuin 100% miehistä.

        Nukkuahan voi irrallaankin, omilla puolillaan.

        Ana Moll tähän väliin.

        https://youtu.be/wZPEY_wMO8I



      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nukkuahan voi irrallaankin, omilla puolillaan.

        Ana Moll tähän väliin.

        https://youtu.be/wZPEY_wMO8I

        Mikäs idea siinä sitten on ylipäätään nukkua samassa sängyssä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs idea siinä sitten on ylipäätään nukkua samassa sängyssä?

        Miten niin? Nukunhan minäkin 180cm parisängyssä siippani kanssa, mutta kumpikin nukkuu omilla puolillaan. Tuossa välissä on näkymätön raja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Miten niin? Nukunhan minäkin 180cm parisängyssä siippani kanssa, mutta kumpikin nukkuu omilla puolillaan. Tuossa välissä on näkymätön raja.

        Välillä siinä välissä nukkuu muksukin, iso rötkäle. Onhan se silti kiva, kun ei yksin tartte kuorsata. 😅


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Välillä siinä välissä nukkuu muksukin, iso rötkäle. Onhan se silti kiva, kun ei yksin tartte kuorsata. 😅

        Noi just on asioita mitä en voi sietää, jos toinen vaikka kuorsaa tai piereskelee unissaan niin ehdoton no no. Mul on tääl kissa joka kyllä vie puolet parisängystä muttei kuorsaa, piereskele eikä haise!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi just on asioita mitä en voi sietää, jos toinen vaikka kuorsaa tai piereskelee unissaan niin ehdoton no no. Mul on tääl kissa joka kyllä vie puolet parisängystä muttei kuorsaa, piereskele eikä haise!

        Ei minunkaan kumppani piere, hiki haisee kyllä joskus. Ja kuorsaa kyllä. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei minunkaan kumppani piere, hiki haisee kyllä joskus. Ja kuorsaa kyllä. 😆

        Hyvä tuuri sulla, naisena miesten kanssa. Mulla on hieman toinen kokemus, miehenä naisten kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvä tuuri sulla, naisena miesten kanssa. Mulla on hieman toinen kokemus, miehenä naisten kanssa 😂

        Niin se meilläkin on. Minä olen se haisunäätä ja pieruperse, joka vieläpä kuorsaa, mutten kuulemma kovaa. Hisen kyllä saatanan pahalta, omaankin nenään jos piereskelen. 😜🤢


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin se meilläkin on. Minä olen se haisunäätä ja pieruperse, joka vieläpä kuorsaa, mutten kuulemma kovaa. Hisen kyllä saatanan pahalta, omaankin nenään jos piereskelen. 😜🤢

        IBS voi aiheuttaa pieruvaaran. 😁🌪️🥴


      • G-LoveR kirjoitti:

        IBS voi aiheuttaa pieruvaaran. 😁🌪️🥴

        Jos olis samanlainen IBS pierupylly kumppanina, niin voisi soittaa kaanonissa Porilaisten marssin tai jotain muuta pierren. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin se meilläkin on. Minä olen se haisunäätä ja pieruperse, joka vieläpä kuorsaa, mutten kuulemma kovaa. Hisen kyllä saatanan pahalta, omaankin nenään jos piereskelen. 😜🤢

        No mä olen ihan samanlainen, ääntä tulee korvia lukuunottamatta joka aukosta, yötä päivää, ja osa "äänistäni" aiheuttaa hajuherkille ahdistusta. Elämä on, en valita, en kumppanistakaan jos sattuu olemaan sellainen kuin itse olen, sehän on selvästi tilanne jossa sitä sain mitä tulin tilanneeksi 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos olis samanlainen IBS pierupylly kumppanina, niin voisi soittaa kaanonissa Porilaisten marssin tai jotain muuta pierren. 😂

        Olis se kyllä komeaa, vetää "trumpetti" duettona joku Porilaisten marssi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen ihan samanlainen, ääntä tulee korvia lukuunottamatta joka aukosta, yötä päivää, ja osa "äänistäni" aiheuttaa hajuherkille ahdistusta. Elämä on, en valita, en kumppanistakaan jos sattuu olemaan sellainen kuin itse olen, sehän on selvästi tilanne jossa sitä sain mitä tulin tilanneeksi 😂

        No ihmisiähän me ollaa, kun on suolisto on suolistokaasutkin osa elämää. Ja kuorsaus... Millähän sitä puolustelis, ööööh isot kitarisat? 😂

        Nielupurje? 😬


      • randombypasser kirjoitti:

        Olis se kyllä komeaa, vetää "trumpetti" duettona joku Porilaisten marssi 😂

        Vähän sipulista kaalilaatikkoa, vartoo iltaan ja jop pärähtää eka trööttäys, kun pituelleen pistää. 😂

        Vähän säälin ihmisiä, jotka nukkuu kanssani. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ihmisiähän me ollaa, kun on suolisto on suolistokaasutkin osa elämää. Ja kuorsaus... Millähän sitä puolustelis, ööööh isot kitarisat? 😂

        Nielupurje? 😬

        On kitapurje kuin jellonalla 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vähän sipulista kaalilaatikkoa, vartoo iltaan ja jop pärähtää eka trööttäys, kun pituelleen pistää. 😂

        Vähän säälin ihmisiä, jotka nukkuu kanssani. 😆

        Mulla ei kyllä kaali toimi noin hyvin, eikä sipuli. Harmillista, ois voitu muuten perustaa bändi ja lähteä kiertueelle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        On kitapurje kuin jellonalla 😂

        Kauhea vellikello!!! 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla ei kyllä kaali toimi noin hyvin, eikä sipuli. Harmillista, ois voitu muuten perustaa bändi ja lähteä kiertueelle 😂

        Phhääh. Välillä soisi perse ja välillä suu pälpättää ja porisee. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Phhääh. Välillä soisi perse ja välillä suu pälpättää ja porisee. 😂

        Se olis semmonen stereosointinen orkesteri, ääntä tulee molemmista päistä, kuulijat saa valita kumpaa haluaa kuunnella, sen kun vaan kiertää orkan toiselle puolelle 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Se olis semmonen stereosointinen orkesteri, ääntä tulee molemmista päistä, kuulijat saa valita kumpaa haluaa kuunnella, sen kun vaan kiertää orkan toiselle puolelle 🤣

        Orkan nimi voisi olla duo sekametelisoppa. 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Orkan nimi voisi olla duo sekametelisoppa. 😁

        Tai duo diarrhea, suojalasit pakolliset yleisössä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Tai duo diarrhea, suojalasit pakolliset yleisössä 🤣

        Hehhhee, ripulit rokkaa. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hehhhee, ripulit rokkaa. 😜

        Jos haluaa muutella soundia, voi aina tuupata jonkun vappupillin pakoputkeen, vain taivas on rajana. Siis sille vappupillin lennolle 😂


    • Anonyymi

      Ehdottomasti tarvitsen toisen ihmisen. Sellaisen joka osaa ajaa missä ja minne vaan joko omalla autolla tai minun autolla siten että auttaa vieressä jos en osaa. Tulee kanssani lenkkipoluille ja laduille, sieneen ja marjaan. Olen kiltti mukana kulkija, hän voi ehdottaa menoja, kelpaa melkein kaikki. Näistä muistan usein kiittää. Oikeastaan muuhun en varsinaisesti tarvitse. Mutta muuten yhdessä on mukava olla, käydä kaupassa, jossakin tapahtumassa, lukea, katsoa tv:tä, tehdä ruokaa, aterioida, puuhata pihahommia ja jutella sopivasti. Mitään elämäntarinoita ei. Tavallinen seksi ja lähellä olo yöllä.
      En oikein tiedä mitä hän tarvitsisi minulta. Olen ehdottanut hierontaa, ei välitä.
      En sekaannu toisen ihmisen elämään, en myöskään itse pidä siitä että toinen seuraisi puuhiani enkä varsinkaan sitä että tulisi kysymättä neuvomaan.
      Eli oma elämä ja yhteinen elämä erikseen. Siinä omassa elämässä saa elää jokseenkin oman mielensä mukaan. tavata omia ystäviä ja harrastuskavereita. Vieraita suhteita en siedä enkä itse ylläpidä.

    • Anonyymi

      No tavallisen normaalin seksikkään naisen joka olis tosi kiva kiltti ja mukava ja luotettava ja uskollinen ja luonteeltaan tavallinen ja perhekeskeinen tavallinen kunnon työläistyttö eli duunaritytön

      • Anonyymi

        Duunareita ne on ne halveksimasi korkeakoulutetutkin ja pääosin ihan duunariperheistäkin.


      • Anonyymi

        Kuunnelkaa marita taavitsaisen laulu tavallinen tyttö eli olen tavallinen tyttö yhden miehen tyttö kunnon tyttö ja marita videossa punaisessa mekossa söpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunareita ne on ne halveksimasi korkeakoulutetutkin ja pääosin ihan duunariperheistäkin.

        En ole sanonut mitään korkeastikoulutetuista vaan sanoin tavallinen kunnon työläistyttö ja duunarityttö niin ei kukaan halua jännäjennoja eli ei puhuta heistä nyt mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut mitään korkeastikoulutetuista vaan sanoin tavallinen kunnon työläistyttö ja duunarityttö niin ei kukaan halua jännäjennoja eli ei puhuta heistä nyt mitään

        Ja sitä heistä suurin osa juurikin on. Ihan tavallisia duunarityttöjä, ihan tavallisia työläistyttöjä ja ihan tavallisista työläisperheistä. Juurikin siis mitä kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä heistä suurin osa juurikin on. Ihan tavallisia duunarityttöjä, ihan tavallisia työläistyttöjä ja ihan tavallisista työläisperheistä. Juurikin siis mitä kaipaat.

        No eivät ole tavallisia työläistyttöjä niin heillä on jo poikkeava ajatus maailma tavallisiin työläistyttöihin nähden niin itse en jaksa kuunnella heitä kovin kauaa esim ei puhuta nyt jännä mietteistä ja teoista ja jännä elämästä mut korkeakoulun ensimmäisellä vuodella tai korkeakoulun käynyt on sitä mieltä et työläisiltä palkat pois vapaat lomat pois ja ilmaiseksi täytyy tehdä töitä 18 tuntia joka päivä ja yrittäjät ja työnantajat kuuluu omistaa työntekijät ja heidän kuuluu saada kaikki rahat ja korkeastikoulutetut on parempia ihmisiä kuin työläiset sanovat ja työläisiä kuuluisi tappaa ym eli eivät voi olla duunareita ja työläisperheistä ja kokoomus on ainoa oikea puolue niin luulis et kokoomuksessa ovat työnantajat ja omistajat jotka ajaa omistajien ja sijoittajien etuuksia eli ei korkeastikoulutetut voi olla työläisiä duunareita työläisperheistä eli eivät ole palkollisia ja korkeastikoulutetuista ei saa koskaan hyvää ja kunnon kumppania tai puolisoa mut korkeastikoulutettu ei tule kuin toisen korkeastikoulutetun kanssa toimeen ja hekään ei onnellisia keskenään mut ymmärtävät toisiaan kun kummallakin kieroutunut ja jännä mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä heistä suurin osa juurikin on. Ihan tavallisia duunarityttöjä, ihan tavallisia työläistyttöjä ja ihan tavallisista työläisperheistä. Juurikin siis mitä kaipaat.

        Ja omistajat työnantajat sijoittajat ja yrittäjät sanoo korkeastikoulutetut ei ole ihmisiä mut heitä tarvitaan et antavat aidoille kokoomuslaisille äänensä ja puolustaa heitä verellään jos työläisihmiset nousee kapinaan kun ihmisiltä poistetaan ja lopetetaan elämä ja ihmisyys siis kaikki niin valkoiset tarvii vannoutuneita sotilaita tai olioita joita ei ihmiseksi voi sanoa tappamaan punaisia ihmisiä eli työläis ihmisiä mut eivät ymmärrä miksi heitä puolustaa vaik ei omista mitään ja on palkollinen ja korkeakoulun käytyään jopa omistajia parempia ihmisiä tai luulevat niin mut heitä tarvitaan puolustamaan fanaattisesti rikkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ole tavallisia työläistyttöjä niin heillä on jo poikkeava ajatus maailma tavallisiin työläistyttöihin nähden niin itse en jaksa kuunnella heitä kovin kauaa esim ei puhuta nyt jännä mietteistä ja teoista ja jännä elämästä mut korkeakoulun ensimmäisellä vuodella tai korkeakoulun käynyt on sitä mieltä et työläisiltä palkat pois vapaat lomat pois ja ilmaiseksi täytyy tehdä töitä 18 tuntia joka päivä ja yrittäjät ja työnantajat kuuluu omistaa työntekijät ja heidän kuuluu saada kaikki rahat ja korkeastikoulutetut on parempia ihmisiä kuin työläiset sanovat ja työläisiä kuuluisi tappaa ym eli eivät voi olla duunareita ja työläisperheistä ja kokoomus on ainoa oikea puolue niin luulis et kokoomuksessa ovat työnantajat ja omistajat jotka ajaa omistajien ja sijoittajien etuuksia eli ei korkeastikoulutetut voi olla työläisiä duunareita työläisperheistä eli eivät ole palkollisia ja korkeastikoulutetuista ei saa koskaan hyvää ja kunnon kumppania tai puolisoa mut korkeastikoulutettu ei tule kuin toisen korkeastikoulutetun kanssa toimeen ja hekään ei onnellisia keskenään mut ymmärtävät toisiaan kun kummallakin kieroutunut ja jännä mieli

        Kyllä ovat. Ehdoton valtaosa korkeakoulutetuista Suomessa on ihan tavallisia duunareita ja työläisiä ja työskentelevät aivan tavallisina duunareina ja työläisinä. Enemmän noita yrittäjiä löytyy niistä ammattikoulunkäyneistä ja he sitä kokoomusta äänestävät vaativat työläisiltä palkkoja ja lomia pois. Eli sinä kaipaat juurikin sitä kunnollista duunaria ja työläistä, eli korkeakoulutettua tavallista duunaria ja työläistä, etkä sellaista amiksen käynyttä yrittäjää ja yrittäjäperheen vesaa, joka ei ole käynyt kouluja ensinkään ja joka äänestää kokoomusta ja vaatii tavallisilta duunareilta, eli korkeakoulutetuilta, kaikkia oikeuksia pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat. Ehdoton valtaosa korkeakoulutetuista Suomessa on ihan tavallisia duunareita ja työläisiä ja työskentelevät aivan tavallisina duunareina ja työläisinä. Enemmän noita yrittäjiä löytyy niistä ammattikoulunkäyneistä ja he sitä kokoomusta äänestävät vaativat työläisiltä palkkoja ja lomia pois. Eli sinä kaipaat juurikin sitä kunnollista duunaria ja työläistä, eli korkeakoulutettua tavallista duunaria ja työläistä, etkä sellaista amiksen käynyttä yrittäjää ja yrittäjäperheen vesaa, joka ei ole käynyt kouluja ensinkään ja joka äänestää kokoomusta ja vaatii tavallisilta duunareilta, eli korkeakoulutetuilta, kaikkia oikeuksia pois.

        Ammattikoulun käyneistä naisista saa kunnon vaimon ja naisen tiedät sen itsekkin eli älä yritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattikoulun käyneistä naisista saa kunnon vaimon ja naisen tiedät sen itsekkin eli älä yritä

        Eli sinä haluat sitten sellaisen Kokoomusta äänestävän jännänaisen, joka vihaa duunareita. No näin olen epäillytkin näitä sun juttuja lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä haluat sitten sellaisen Kokoomusta äänestävän jännänaisen, joka vihaa duunareita. No näin olen epäillytkin näitä sun juttuja lukiessa.

        Kyllä. Välis haluaa just sellasen amiksen kosemtologi ja/tai parturikampaajalinjan käyneen "pirkon", joka kuvittelee olevansa suurikin yrittäjä sen kampaamo/kauneushoitola/kynsi- ja ripsisalonkinsa kanssa, äänestää Kokoomusta (kun se on yrittäjien puolue) ja vaatii köyhiä kyykkyyn ja veroja alas ja kaikkien sosiaalitukien lakkauttamista. Sellainen on Välikselle kunnon nainen.


    • Anonyymi

      Yritän välttää kiusausta listata tässä niitä ihanneominaisuuksia ja keskittyä siihen, millainen kumppanini tarvitsisi olla. En tosin pidä tarvita-sanasta tässä yhteydessä, sillä olen vuosia ollut yksin ja pärjään ihan hyvin, joten en koe mitenkään epätoivoisesti tarvitsevani kumppania, mutta olisihan se kiva, jos olisi kumppani rinnalla jakamassa arjen ilot ja surut.

      Mutta asiaan. Pidän sellaisesta sopivan aktiivisesta elämäntyylistä. Viihdyn kotona, rakastan hitaita viikonloppuaamuja ja joskus on ihana vain kääriytyä viltin alle lukemaan jotain hyvää kirjaa. En kuitenkaan ole varsinainen kotihiiri ja kaipaan elämäni sopivasti äksöniä. Kumppanin olisi oltava aktiivisuudeltaan riittävän lähellä omaani eli sellainen keskiverto, että saisi joskus edes mukaan vaikka lenkille tai festareille tai viikonloppureissulle.

      Olen todella herkkä ja olen huomannut, että liian herkän kumppanin kanssa tämä ominaisuus vahvistuu liikaa. En osaa kuvailla tätä paremmin kuin, että tasapainoa ei löydy, jos mies on yhtä herkkä kuin minä eli miehen tulisi olla sopivalla tavalla jalat maassa tyyppi, jolla on riittävä henkinen vahvuus sietää herkkyyttäni.

      Kumppanin täytyy kyllä olla tunneälykäs. Se on ehkä kaikista tärkein ominaisuus kumppanissa. Riittävän tunneälyn avulla selvitään monista tilanteista ja se tavallaan sisältää monia muita parisuhteessa tärkeitä ominaisuuksia, kuten kunnioittamisen, kuntelemisen taidon jne.

      Minulle taloudellinen turva on tärkeää. En kaipaa mitään elättäjää, mutta jos kumppani on täysin huithapeli rahan kanssa ja elää velasta toiseen edes yrittämättä käyttää rahaa fiksusti, niin sellaista en pystyisi katsomaan.

      Jos mietitään, mitä en todellakaan osaa, niin kaikki tekniset jutut menevät mukavuusalueeni ulkopuolelle eli teknisesti taitava kumppani olisi kätevä Ei tuolla nyt oikeasti kyllä väliä olisi. Jollei kumpikaan ymmärrä tekniikasta mitään, niin sitten vain yhdessä selvitellään ongelmat ja lopulta kutsutaan ammattilainen 😁

    • Anonyymi

      Sellainen kuka ei ole vielä elänyt elämäänsä eikä saavuttanut juuri mitään. Eli etsin sellaista kun minä olen.

    • Ymmärtävän, rakastavan, rakastettavan, luotettavan, ihastuttavan, huumorintajuisen, liikunnallisen, mukavan, iloisen, älykkään ja omaan silmään kauniin (blondin). Kotona ja maailmalla viihtyvän naisen... Siinä nyt lyhyesti jotain hyviä ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      Ihmisen joka ei kyseenalaista paikkaansa, on suhteessa omasta tahdostaan ja antautuu rakastettavaksi

      • Anonyymi

        Tämä oli paras vaatimus kaikista. Olet älykäs :)


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kaikki tarpeeni ovat tyydytettyjä joten kumppanin tulisi olla kai sellainen joka herättäisi uusia tarpeita joita en nyt tiedosta.

      AV

    • Anonyymi

      Platoninen suhde ja 10 milj. € pankkitilillä.

    • Jos vastapuoli on ääri-eksovertti ja koko ajan pitää olla joku grilliseurueviritys takapihalla tai joku iso tapahtuma meneillään, en ole enkä omalla mukavuusalueella. Kaksi pitkää parisuhdetta löytyy aktiiviseen ääri-eksoverttiin.

      Jos vastapuoli on ääri-introvertti, olen kotona, pihalla, mökillä ja luonnossa omalla mukavuus alueella. Yksi pitkä parisuhde löytyy ääri-introverttiin, joka taisi olla lievästi asperger-piirteinen. Ainoat 2 asiaa mitkä sosiaalissa suhteissa tökki oli ettei myöskään minulle ei mahdollistettu työn ja kodin ulkopuolista elämää ilman, että hankin lapsille hoidon kodin ulkopuolelta, edes jumppa tai uinti kerran viikossa ei onnistunut ja se, ettei puoliso kovinkaan paljon osallistunut keskusteluun, jos ystävien perheitä oli kylässä. Käytänössä siis näin ystävien kanssa hoplop tai leikkipuisto tai mummin avulla.

      Itse olen eksovertti, mutta ainoa eksovertti-tyyppi, joka tarvitsee palautukseen sekä kodin rauhaa että ihmisten seuraa. Olen ENFP ( www.16personalities.com/fi/enfp-persoonallisuus ), mutta F ja P ovat aika lähellä keskiarvoa. Intro/ekstroverttiys ei yksinään ratkaise, mutta kuvittelisin että parhaiten minulle sopii lievästi intro tai ambovertti. Intuitiivisyys on iso plussa, mutta tässäkin asiassa keskialue toimii hyvin. Aivan ääri tunneihminen (epävakaata lähestyvä) on rasittava puoliso, samoin ääri asiaihminen, joka ei ymmärrä tunteita eikä tunteiden pohtimista ollenkaan. Ääri-ST on täysin mahdoton kombinaatio itselleni! Impulsiivisyys-järjestelmällisyys ei tuota isoja haasteita. Kuitenkin keski-alue toimii tässäkin parhaiten!

      Pelkkä persoonallisuus ei parin muodostukseen riitä. Tarvitaan sama aaltopituus, tarvitaan kemia, tarvitaan riittävän samanlaiset arvot ja molempien tahto. Omaan persoonana yhteensopiva persoona on kuitenkin hyvä perusta suhteelle saman aaltopituuden parina.

    • Sellainen kumppani, jonka kanssa yhteiselo on helppoa kuin heinänteko. Huumorintajuinen ja tunneälykäs nainen, joka huomaa olevansa hulluna minuun ja päinvastoin. Nice to have-osastolla jonkinlainen seikkailunhalu ja kyky spontaaniuteen esimerkiksi matkustelun muodossa. Ihminen, josta tulee tunne, että kaksin on kivempaa kuin yksin.

      • Kun luin vastauksesi, huomasin itse unohtaneeni omasta vastauksestani molemminpuoliset tunteet. 🙄 Ne ehdottomasti on löydyttävä!


      • MaximiIIian
        Citrinella kirjoitti:

        Kun luin vastauksesi, huomasin itse unohtaneeni omasta vastauksestani molemminpuoliset tunteet. 🙄 Ne ehdottomasti on löydyttävä!

        Niin, muuten kyse on jostain muusta kuin rakkaussuhteesta. Asia, josta ei kannata tinkiä, vaikka muuten voi olla joustava.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Niin, muuten kyse on jostain muusta kuin rakkaussuhteesta. Asia, josta ei kannata tinkiä, vaikka muuten voi olla joustava.

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Kauhealta kuulostaa se että kumppanisi pitäisi alistua sinun jonka pitää sopeutua sinun kaikkiin ehdotuksiisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe