Kyl teidänkin pitäisi joku nainen

Anonyymi-ap

Tai mies hommata että ette notkuisi täällä joka päivä ja joka ilta.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi? MItä se sinua häiritsee? Voithan sä itse mennä pois, jos asia on sulle ongelma.

    • Anonyymi

      Kyllä välillä täytyy myös saada naisista vapaata.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Ja miehistä 😎


    • Meinaatko, ettei ihmiset pysty yhtään olemaan erillään, kun löytyy pari? 😅

      Se on aika huono juttu, jos yhtään ei kykene irtaantumaan.

      Moni pelaa nettipelejä, lukee, kutoo, tuijottaa telkkaa jne. kuka mitäkin. Ero on tekemisessä, mutta se on kuitenkin jotain mikä on yhtälainen tapa, kun tääkin.

    • Anonyymi

      Sellainen vanhempi mies on haussa, kunhan elämä tasoittuu.

    • Anonyymi

      Kyllä joku muu harrastus teillä pitää olla kuin sinkut palstailu.

      • Anonyymi

        Miksi se sinua häiritsee mitä sinulle tuntemattomat ihmiset tekevät? Keskity ihan vaan pohtimaan omaa elämääsi.


      • Eiköhän nämä keskustelupalstat ole juurikin sitä varten, että ihmiset voi keskustella kun sellaiseen tarvetta tuntee?

        Miksi joku häpeää keskustelua palstalla, muttei jossain muualla, mikä sen häpeän aiheuttaa? Joku kuuppajumi.


    • Anonyymi

      Muutama kiinnostava on, ovat sellaisia halattavan tuntuisia. Jos joku ei tunnu halattavan oloiselta, ei tule edes sitä kiinnostuksen tunnetta.

    • Eipä sellaista ole mistään tulossa.

    • Anonyymi

      Kamala idea. Nainen tai mies häiritsisi täällä notkumista.

    • Anonyymi

      Asetan toiveita kevääseen ja kesään, jospa silloin uusi kumppani löytyisi.

    • Anonyymi

      Oon hommannutkin ja se asuu täällä

    • Anonyymi

      Meidän kylänkin amikseen meni yls nainen ompeluopettajaksi. Ja sitten meni naimisiin ja masentu. Ja sen seurauksena meinas yhdeltä vuosiluokalta jäädä lopputyöt tekemättä. Tämä siis sillon sodanjälkeen, kun oli käytännössä pakko mennä naimisiin.

    • Anonyymi

      Joo, kyllä pitäs saada nainen, kun te ootte niin tosimielisiä. Ennen meni tuntikausia q-elementsissä keskustellessa vanhoista tehtaista. Mutta te ette mitään. Se oli paljon parempi kun tää.

    • Anonyymi

      Mä oon joko yksin tai sit ne mun murut on vaarallisia …
      En ny just halua yhtä jännämiestä lisää…..
      Et ei en niin vaan löydäkään tai halua uusia miehiä vaikka toi sun ajatelma seurasta parhaimmillaan voi ihanaa ja kivaa ollakkin ….
      Yleensä niillä jotka on yksin on syynsä olla yksin ….
      Älä anna sen häiritä vaan elä elämääsi …..

    • Anonyymi

      No minä hommasin naisen mutta ei se tykännyt kun olen melko raitis. Lopetin baareissa käymisen joten nainen kyllästyi minuun ja jätti. Ajattelin että kun löytää sen kumppanin niin ei tarvii juoda alkoholia enää mutta naiset ei ajattele samalla tavalla. Naiset haluaa juoda viinaa seurustelun aikanakin.

    • Anonyymi

      Saattaapi olla että palstailu on halvempaa, terveellisempää ja vie vähemmän energiaa kuin miehen kanssa elo.

    • Anonyymi

      Ei naisen kanssa jaksaa elää. Naiset vaatii koko ajan jotain.

    • Ei tarvitse välttämättä parisuhdetta hommata, vaan ylipäätään jotain muuta tekemistä. Joku toinen mielenkiinnonkohde, harrastus tai ajanviete. Tosin minä en voi sanoa kuinka paljon joku saa täällä Kaksnelosessa notkua, jokainen sen notkumisensa päättää lopulta itse. Tosin olisi tietysti hyvä, jos joku balanssi olisi siinäkin eikä lähtisi ihan lapasesta, mutta lopulta voin vain pitää huolta omasta notkumisestani.

      • Anonyymi

        Et kai nyt oikeesti luule et harrastukset puuttuu. Teen aina montaa asiaa samaan aikaan, nyt syön, katon telkkaa ja kirjotan suomi24.


    • Tosin voihan se parisuhdekin olla se toinen ajanviete, mutta riittää myös, että ihan vain keksii jotain muuta mielenkiintoista tekemistä, jos tuntuu että Kaksnelosessa notkuminen alkaa olla ongelma ja/tai haluaa vähentää sitä.

    • Kuka unohti kerätä roskat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe