Söin liikaa,mitä tapahtui.Nyt kovaa reeniä

Anonyymi-ap

kyllä se on tosi asia näköjään että liika syöminen aiheuttaa kovaa päänsärkyä,olen tämän asian todennut monesti ennenkin.
Nyt siihen riitti yksi 4500 kalorin päivä kaikenlaista hyvää roskaruokaa.Terveellistä ruokaa en syönyt nyt yhtään,enkä harrastanut yhtään liikuntaa.
Nestepaino nousi 2 kiloa mutta muut mitat pysyivät samassa.

Liian paljon syöminen tai liian vähäinen syönti vaikuttaa siihen minkälainen on olo.
Nyt pitää vähän koventaa reeniä ja syödä muutama päivä vain 1500 kaloria ja sitten lisään ne siihen missä ne on ollut ennenkin eli 2500 kaloriin
Sillä kalorimäärällä ja kovalla liikunnalla rasvapaino muuttuu lihaspainoksi.Paino ei laske yhtään vaan ennemmin vähän nousee ja rasva lähtee pois vyötärön ympäriltä.
Sitä on lähtentenyt nyt jo 9 milliä.Minulla ei ole nyt tavoitteena alhainen paino vaan lihaspainon lisääminen ja samanaikainen rasvan poisto.
Nyt käytän vähän enemmän proteeniakin.Teen proteenimootdhien johon kananmunan valkuaista,marjoja ja vähän kaurajuomaa.
Kananmunan valkuaista saa nykyään ostaa kaupasta purkeissa.Lihaksen kasvuun ei tarvitse mitään muuta ravinnetta.Tämän olen kuullut amerikkalaisista kehonraketajilta.
En käytä mitään kalliita proteeniauheita.Proteenit kannattaa ottaa ennemmin luonnollisessa muodossa.

36

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en halua tehdä itsestäni mitään tikkuukkoa vaan nyt pitää saada lisää lihasta.
      En käy kuntosalissa ollenkaan vaan harrastan pyöräilyä ja hiihtoa niinkuin ennenkin.
      Hiihto on samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua.Minä en lähde mihinkään kuntosalille telomaan itseäni vaan harrastan vain terveysliikuntaa.

    • Anonyymi

      Minä olen ihan kauhea läski ja syön valtavasti. En liiku. Pihteinä käytän sähköpihtejä.

    • Anonyymi

      Olet ilmeisen huonossa kunnossa kun unohdit CAPS LOCKIT kokonaan.

      Toivottavasti olosi kohenee nopeasti että PÄÄSEMME lukemaan NORMAALEITA kirjoituksiasi.

    • Anonyymi

      Jos tuota syömistä olisi jatkanut viikon olisi lihonut OIKEAA LÄSKIÄ 2 kiloa ja se Laihduttamiseen olisi mennyt ainakin 2 kuukautta tällä hitaalla lihaspainoa nostavalla tyylillä .Liika syöminen olis aiheuttanut lihomisen lisäksi i pitkäaikaisen väsymyksen ja päänsäryn ja se olisi aiheuttanut sen että ei olisi ollut liikuntahaluja.
      Sitä olisi lihonut vain lisää kun liikunnan tilalle olisi tullut turhaa syömistä.

      • Anonyymi

        Minä lihoin jouluna 18 kiloa oikeaa läskiä. Olen vesihiihtänyt kaiken pois. Nyt olen tikkulaiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lihoin jouluna 18 kiloa oikeaa läskiä. Olen vesihiihtänyt kaiken pois. Nyt olen tikkulaiha.

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Sen sijaan olet turhautunut ja kirjoittelet tänne palstalle ihan turhaa tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Sen sijaan olet turhautunut ja kirjoittelet tänne palstalle ihan turhaa tekstiä.

        Määrittele turha teksti minulle, itsellesi tai muille. Huomaatko eron?

        Oikeaa läskiä 18 kiloa ja sitten vesihiihtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele turha teksti minulle, itsellesi tai muille. Huomaatko eron?

        Oikeaa läskiä 18 kiloa ja sitten vesihiihtoa.

        Kuten sanoin, turhaa tekstiä, jatkat edelleenkin samaa touhua.

        Mistä turhautumisesi juontaa juurensa? Elämässä liian vähän tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, turhaa tekstiä, jatkat edelleenkin samaa touhua.

        Mistä turhautumisesi juontaa juurensa? Elämässä liian vähän tekemistä?

        Kuten sanoin, määrittele turha teksti minulle, itsellesi tai muille. Huomaatko eron?

        Kuten sanoin, oikeaa läskiä 18 kiloa ja sitten vesihiihtoa.

        Sinun pitäisi etsiä itsellesi poikaystävä jostakin todella suuresta kaupungista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, määrittele turha teksti minulle, itsellesi tai muille. Huomaatko eron?

        Kuten sanoin, oikeaa läskiä 18 kiloa ja sitten vesihiihtoa.

        Sinun pitäisi etsiä itsellesi poikaystävä jostakin todella suuresta kaupungista.

        Yritin jo etsiä, mutta en löytänyt. Minulla kun on pahaksi äitynyt pätemisen tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin jo etsiä, mutta en löytänyt. Minulla kun on pahaksi äitynyt pätemisen tarve.

        Ihminen on terve, kun hän kykenee rakastamaan ja tekemään työtä (Freud). Jos elämästä puuttuu rakkaus ja omia kykyjä vastaava työ, ihminen turhautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on terve, kun hän kykenee rakastamaan ja tekemään työtä (Freud). Jos elämästä puuttuu rakkaus ja omia kykyjä vastaava työ, ihminen turhautuu.

        Voit vielä pätemisen tarpeestasi huolimatta jatkaa poikaystävän etsimistä todella suuresta kaupungista. Ehkä onnistut tälmä kertaa ja löydät vielä töitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vielä pätemisen tarpeestasi huolimatta jatkaa poikaystävän etsimistä todella suuresta kaupungista. Ehkä onnistut tälmä kertaa ja löydät vielä töitäkin.

        Kiitos siitä, että esittelet ongelmaasi näinkin avokätisesti.

        Mutta, minä olen ihminen, joka ei jaksa eikä halua olla mielenterveysongelmaisen ihmisen kanssa tekemisissä, joten jätän palstan nyt sikseen.

        Sinä tuntematon voitit, olet onnistunut tavoitteessasi. En halua olla kanssasi missään tekemisissä, koen että minun tehtäväni ei ole antaa kaltaisellesi huomiota. On turhauttavaa lukea kommettejasi, vailla mitään sisältöä.

        Kiitos palstalle näistä vuosista, joita tuli yllättävän paljon. Poistun paikalta ja keksin elämääni muuta sisältöä, täällä sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä, että esittelet ongelmaasi näinkin avokätisesti.

        Mutta, minä olen ihminen, joka ei jaksa eikä halua olla mielenterveysongelmaisen ihmisen kanssa tekemisissä, joten jätän palstan nyt sikseen.

        Sinä tuntematon voitit, olet onnistunut tavoitteessasi. En halua olla kanssasi missään tekemisissä, koen että minun tehtäväni ei ole antaa kaltaisellesi huomiota. On turhauttavaa lukea kommettejasi, vailla mitään sisältöä.

        Kiitos palstalle näistä vuosista, joita tuli yllättävän paljon. Poistun paikalta ja keksin elämääni muuta sisältöä, täällä sitä ei ole.

        > Kiitos palstalle näistä vuosista, joita tuli yllättävän paljon. Poistun paikalta ja keksin elämääni muuta sisältöä, täällä sitä ei ole.

        Kiitos ja hyvästi. Pidä lupauksesi tällä kertaa ja pysy poissa, sillä sinua ei todellakaan kaivata. Tilallesi kirjoittajana tulee jossakin vaiheessa paljon monipuolisempi, tasapainoisempi ja miellyttävämpi yksilö. Kiitos vielä kerran kun lupaat poistua. Taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Kiitos palstalle näistä vuosista, joita tuli yllättävän paljon. Poistun paikalta ja keksin elämääni muuta sisältöä, täällä sitä ei ole.

        Kiitos ja hyvästi. Pidä lupauksesi tällä kertaa ja pysy poissa, sillä sinua ei todellakaan kaivata. Tilallesi kirjoittajana tulee jossakin vaiheessa paljon monipuolisempi, tasapainoisempi ja miellyttävämpi yksilö. Kiitos vielä kerran kun lupaat poistua. Taas.

        Ai sinä itsekö tasapainoinen ihminen? Taidat muuten olla paljon nuorempi kuin arvaammekaan. Epäilen että vasta yläasteikäinen. Aika häijy ja tuskin paljon ikätovereita.


    • Anonyymi

      Airoopinen on kyllä tärkeä. Minun mononlämmittimet on airoopiset ja ne imi tänään proteenia 0,041 cm. Söin spakettia ilman kaalikastiketta ja fasupaloja ja lihoin heti 7: män kiloa.

      • Anonyymi

        Miten pihtimitta? Ylä ja ala 8-13 mm....?


      • Anonyymi

        Lapset veks palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset veks palstalta.

        Tee kuten opetat.


    • Anonyymi

      Nestevajaus aiheuttaa päänsärkyä, massa on nyt liian kuivaa suolessa?

      • Anonyymi

        Ei se nestevajetta ollut,join paljon mutta se ruoka oli niin paskaa eli leipää,pullaa karkkia,suklaavanukkaita,pitsaa yms

        Terveellisesti ruuasta tulee vain hyvää oloa vaikka sitä söisi paljon.
        Päänsärkyä ei ollut moneen viikkoon kun söin terveellisesti ,se tuli heti kun söin sitä paskaruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nestevajetta ollut,join paljon mutta se ruoka oli niin paskaa eli leipää,pullaa karkkia,suklaavanukkaita,pitsaa yms

        Terveellisesti ruuasta tulee vain hyvää oloa vaikka sitä söisi paljon.
        Päänsärkyä ei ollut moneen viikkoon kun söin terveellisesti ,se tuli heti kun söin sitä paskaruokaa.

        -leipää,pullaa karkkia,suklaavanukkaita,pitsaa yms

        Mistä ihmeestä saat aina vimman syödä valtavasti? Täysjyväleipä on ok ja pitsankin saa tehtyä monella tavalla, myös melko terveellisesti.

        Pulla, karkki, suklaavanukas - ei mitään hyvää paitsi maku.

        Oletko ajatellut keskustella psykiatrin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -leipää,pullaa karkkia,suklaavanukkaita,pitsaa yms

        Mistä ihmeestä saat aina vimman syödä valtavasti? Täysjyväleipä on ok ja pitsankin saa tehtyä monella tavalla, myös melko terveellisesti.

        Pulla, karkki, suklaavanukas - ei mitään hyvää paitsi maku.

        Oletko ajatellut keskustella psykiatrin kanssa?

        Halvemmalla pääsee jos keskustelee jonkun täyspäisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmalla pääsee jos keskustelee jonkun täyspäisen kanssa.

        Pää täynnä = juoppo.

        Mitä apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää täynnä = juoppo.

        Mitä apua?

        Kielitoimiston sanakirjan mukaan »täyspäinen» on arkikieltä ja tarkoittaa »täysjärkistä».

        Pahoittelen, että käytin arkikieltä.

        Aloittaja on oivalluskykyinen yksilö, jonka kannattaisi keskustella vertaistukihenkilön kanssa. Täällä se ei valitettavasti onnistu johtuen keskenkasvuisten tyttöjen kiusanteosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielitoimiston sanakirjan mukaan »täyspäinen» on arkikieltä ja tarkoittaa »täysjärkistä».

        Pahoittelen, että käytin arkikieltä.

        Aloittaja on oivalluskykyinen yksilö, jonka kannattaisi keskustella vertaistukihenkilön kanssa. Täällä se ei valitettavasti onnistu johtuen keskenkasvuisten tyttöjen kiusanteosta.

        Sinun pitäisi etsiä poikaystävä oikein isosta kaupungista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi etsiä poikaystävä oikein isosta kaupungista.

        Tiedän, ettei sinulla ole paljon rahaa, mutta täällä olisi sinulle 25,90 euroa maksava illan sulostuttaja:

        »Silkinsileä, ehdottoman tyylikäs ja laadukkaan Rocks-Off:in valmistama Scarlet Velvet -minivibraattori on juuri se mitä tarvitset henkilökohtaiseen hellimiseesi. Tämä ylellisen metallin punainen, pienikokoinen tehopakkaus sujahtaa huomaamattomasti taskuun ja käsilaukkuun. Jo sauvan herkullinen ulkonäkö virittää mielen eroottiselle tasolle! Hieromasauvassa on voimakas mutta hiljainen moottori sekä 7 + 3 eri värinä- ja pulsaatio-ohjelmaa, joita voi helposti vaihdella yhdestä silikonisesta, sormen alla luistamattomasta painikkeesta.

        Minivibraattori soveltuu monenlaiseen nautinnolliseen kiihottamiseen. Kiihota vibraattorin värinöillä klitoriksen lisäksi muitakin kehon eri osia.

        Vibraattori on kauniissa pakkauksessa jonka päälle voi kirjoittaa saajan nimen. Anna tämä lahjaksi Hänelle - tai itsellesi. Olethan sen arvoinen!

        Käytä tuotteen kanssa vain vesiliukoista liukuvoidetta.»

        https://www.kaalimato.com/catalog/Rocks-Off+-+Scarlet+Velvet_p_42232.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, ettei sinulla ole paljon rahaa, mutta täällä olisi sinulle 25,90 euroa maksava illan sulostuttaja:

        »Silkinsileä, ehdottoman tyylikäs ja laadukkaan Rocks-Off:in valmistama Scarlet Velvet -minivibraattori on juuri se mitä tarvitset henkilökohtaiseen hellimiseesi. Tämä ylellisen metallin punainen, pienikokoinen tehopakkaus sujahtaa huomaamattomasti taskuun ja käsilaukkuun. Jo sauvan herkullinen ulkonäkö virittää mielen eroottiselle tasolle! Hieromasauvassa on voimakas mutta hiljainen moottori sekä 7 3 eri värinä- ja pulsaatio-ohjelmaa, joita voi helposti vaihdella yhdestä silikonisesta, sormen alla luistamattomasta painikkeesta.

        Minivibraattori soveltuu monenlaiseen nautinnolliseen kiihottamiseen. Kiihota vibraattorin värinöillä klitoriksen lisäksi muitakin kehon eri osia.

        Vibraattori on kauniissa pakkauksessa jonka päälle voi kirjoittaa saajan nimen. Anna tämä lahjaksi Hänelle - tai itsellesi. Olethan sen arvoinen!

        Käytä tuotteen kanssa vain vesiliukoista liukuvoidetta.»

        https://www.kaalimato.com/catalog/Rocks-Off - Scarlet Velvet_p_42232.html

        Lupasit jo poistua täältä kirjoittelemasta. Miksi pyörit vielä silti täällä etkä jossakin oikein isossa kaupungissa etsimässä itsellesi poikaystävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -leipää,pullaa karkkia,suklaavanukkaita,pitsaa yms

        Mistä ihmeestä saat aina vimman syödä valtavasti? Täysjyväleipä on ok ja pitsankin saa tehtyä monella tavalla, myös melko terveellisesti.

        Pulla, karkki, suklaavanukas - ei mitään hyvää paitsi maku.

        Oletko ajatellut keskustella psykiatrin kanssa?

        Sokeririippuvuus ja ilmeisesti diabetes. Ei mene lääkäriin selvittämään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupasit jo poistua täältä kirjoittelemasta. Miksi pyörit vielä silti täällä etkä jossakin oikein isossa kaupungissa etsimässä itsellesi poikaystävää?

        Sinä olet tuhma tyttö!


    • Anonyymi

      Luulisisin että laihtuu kun ei syö mitään ja ufrheillee: 4-vuoden kraanavesi-kuuri joka ainoana raVINTONA<I

    • Anonyymi

      Mitä on kova treenisi?

      • Anonyymi

        5si tuntia hiihtoa tai 4ljä tuntia pyörällä.Pulssi 170-190 mutta ei sen yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5si tuntia hiihtoa tai 4ljä tuntia pyörällä.Pulssi 170-190 mutta ei sen yli.

        Takavuosien maitohappoihme, hiihtäjä "happo Heikkinen" on pelkkä vastaantulija sinun rinnallasi.


    • Anonyymi

      Kyl se ruokavimma tulee välillä, kun
      on stressaantunut. Ei voi mitään vaikk tiedostaa sen. Silloin menee suklaat jäätelöt karkit pullat kaikki. Ja aamulla pää kipeä ja morkkis .

    • Anonyymi

      Sinä olet tosi tuhma tyttö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe