Stalkkaajia ja ihannointia kyllästymiseen asti, on raskasta mutta jonkun tämäkin homma on hoidettava
On rankkaa tämä Suomen kuningattaren rooli
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella meillä oma hommamme tuo on varmaan kyllä sieltä rankemmasta päästä
- Anonyymi
On ehdottomasti. Uuvuttavaa jopa
Älä? Eli Uuno Turhapuro, herra Tasavallan Presidentti siis sittenkin sai naapurin Kalle Kustaan puhuttua ympäri ja vaihtoivat vaimoja päittäin? Wau! Kumma ettei tätä ole päästetty julkisuuteen, mutta sinä Silvia olet niin häveliäs?
- Anonyymi
Nämä on näitä vapaamuurarien juttuja.
- Anonyymi
Queen of everything
- Anonyymi
Mää tunnen sun tuskas, suurimpana ja komjimpana olo täällä pohojanmaalla käy kans joskus voimille, ei sen takia notta ittiänsä tarttis kehua ja omaasuutensa määrää, näkyyhän nua ny ilimankin hö, mitä sitä ny ittestänsäselevyyksiä toitottamahan. Ruunu vain on raskas pireltävä joskus näinki leveelle hartioolle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1283082EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041319
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373939- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753