Energiaa "tyhjästä" eetteristä tai avaruudesta

Anonyymi-ap

Tulin vain tästä aiheesta teiltä korporaatioiden varastettujen salaisuuksien vartioilta ja securitytiimiltä kyselemään asiasta.

Ensinnäkin kun tämän kultakaivoksen aion pistää käyntiin, niin tiedättehän että te olette olleet syy siihen, miksi näiden täytyy tulla esiin.
Te olette niin ahneita ja aiheutatte ongelmia tahallanne ja me ongelmien ratkaisijat löydämme ratkaisut.
Te teette sitä vain pysyäksenne jotenkin vallassa.
Samalla se toimintanne on tuominnut teidät.
Kyllä, te olette tuomittuja ja teidän hedelmänne sen näyttä ja tiedätte itsekin.

Minä en ota lahjuksia, mutta ymmärrän kyllä, että on syitä pitää tekniikka salassa, ettei se joutuisi vääriin käsiin.
Se mitä te aiheutatte kun yritätte sitä salata, se juuri aiheuttaa tekniikan käyttöön ottamisen.
Kyllähän te tiedätte jos te sabotoitte ja kiristätte olemassa olevilla keinoilla, niin sitten niistä päästään niillä uusilla keinoilla.

Te aiheutatte itsellenne hallaa sillä asialla.

Mitä jos kansakunnat saisivat tietää, mitä te tahallanne aiheutatte?
Kyllähän te tiedätte, että minä olen tässä asiassa niskan päällä ja ainoa asia sen tekniikan kanssa miksi voisin harkita sen salassa pitämistä on se väärät kädet.
Tekin olette väärät kädet, niin omahyväisiä olette olleet.

Teidän pitäisi maksaa korvauksia, ei lahjuksia vaan korvauksia.
Te palvelette minua tai heitän teidät helvettiin.
Tässä ollaan nyt juuri siinä käännekohdassa että jotain tarvitsee tapahtua ja aika on loppumassa.
Ellen näe mitään korvausta, helvetti vapautetaan päällenne.

11

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkein raivostuttavinta asiassa on se teidän toimintanne, juuri se sabotaasi jota te teette.
      Teillä ei siis pitäisi olla mitään ihmeteltävää siinä asiassa kun helvetin tuli lankeaa osaksenne.
      Onhan teidän kylvönne ollut sitä luokkaa, että sitä satoa ette parkumatta syö.

      Jos te oikeasti olisitte hyödyllisiä, niin teistä olisi hyötyä, nyt pelkkää haittaa ja keinonne on rikollisia ja pahoja.
      Mitä teillä tekee? mihin te kelpaatte?

      Kokeilkaapa tehdä oikein saadaksenne toteutettua jotain.
      Älkää aiheuttako tarvetta etsiä niitä keinoja, pitäkää ihmiset kylläisinä ennemmin kuin puutteessa.
      Loppujen lopuksihan, teillä ei ole kuin muutama keino ja verkostonne, mutta olettekin jo tietoisia, että maailmasta löytyy teidän keinojanne ja tekniikkaanne suurempi voima jolle ette mahda mitään.

      Se mitä olen joutunut takianne kärsimään ja muutkin ihmiset, siitä te joudutte maksamaan.
      Teille ei ole mitään hyötyä palkkioistanne ja palkoistanne, ette ehdi niistä edes nauttimaan kun joudutte korvaamaan sen mitä olette tehneet.
      Se voi olla niin, että tänä yönä teidät otetaan pois, mitä teillä on antaa sielunne lunnaiksi ja minne jää omaisuutenne?
      Toisaalta minä tuomitsen teidät ja minä olen mitannut teidät ja se hedelmä ei minulle kelpaa.
      Huono puu, ellei se muutu se hakataan ja heitetään tuleen.
      Joskus se saa aikaa, mutta nyt se tarvitsee ihmeen, sillä aika on lopussa.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17725832p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä kysyn ja silloin te vastaatte.
      En sitten odottele vastausta kauemmin kuin tarve olisi ja tässähän ei ole mitään tarvetta edes odotella ylimääräistä.
      Kuten varmaan jo tiedätte, kaikki ajan pelaaminen asian kanssa vain kasvattaa tuomiotanne.
      Siitä on teille pelkkää haittaa.

      • Anonyymi

        Muista edes ne iltalääkkeet. Aamulääkkeet jäi näköjään ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista edes ne iltalääkkeet. Aamulääkkeet jäi näköjään ottamatta.

        Hauskinta täällä olette te idiootit, jotka ette tiedä asioista juurikaan mitään, mutta luulette sen takia tietävänne enemmän kuin me, jotka tosiaan tiedämme ja olemme nähneet.
        Te elätte siellä pienessä kuplassanne ja kaikki mikä on yli ymmärryksenne, sen te kiellätte.
        Lääkkeet on teille ratkaisu, vähän kuin "huumatkaa hänet joukkoomme, hän tietää liikaa....."

        Teihin voi soveltaa tätä.
        Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

        Toisaalta juuri sinunlaisesi ihmiset ovat se syy, miksi jotkut asiat tuleekin pitää teiltä salassa ja sinunlaisiasi pitäisikin vähän rankaista, ehkäpä jopa lääkitä, mikä on todennäköisesti jo tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskinta täällä olette te idiootit, jotka ette tiedä asioista juurikaan mitään, mutta luulette sen takia tietävänne enemmän kuin me, jotka tosiaan tiedämme ja olemme nähneet.
        Te elätte siellä pienessä kuplassanne ja kaikki mikä on yli ymmärryksenne, sen te kiellätte.
        Lääkkeet on teille ratkaisu, vähän kuin "huumatkaa hänet joukkoomme, hän tietää liikaa....."

        Teihin voi soveltaa tätä.
        Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

        Toisaalta juuri sinunlaisesi ihmiset ovat se syy, miksi jotkut asiat tuleekin pitää teiltä salassa ja sinunlaisiasi pitäisikin vähän rankaista, ehkäpä jopa lääkitä, mikä on todennäköisesti jo tapahtunut.

        "ehkäpä jopa lääkitä, mikä on todennäköisesti jo tapahtunut."

        Joo.
        Verenpainelääkettä olen joutunut syömään jo vuosia ja myös allergialääkettä. Hyytymisen esto tuli kuivioihin lyhyen TIA:n jälkeen jokin vuosi sitten. Mutta on tässä jo ikääkin.

        Olen tavannut sinunlaisiasi tietäjiä netin tiedepalstoilla niin, että päät yhteen kolkkaa. Meikäläisen koulutuksellakin väitteet ovat osoittautuneet olevan silkkaa höttöä. Ainuttakaan vakavasti otettavaa fysiikkaa mullistavaa ajatusta en näiltä palstoilta ole löytänyt, enkä varmasti tule löytämää. Sen sijaan vastaan on tullut lukematon määrä "itsensä kanssa väitelleitä fysiikan tohtoreita", joiden ajatuksille nauravat naurismaan aidatkin.
        Te tuotatte tahatonta hömppäviihdettä, jota on kiva näin eläkeläisenä lueskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ehkäpä jopa lääkitä, mikä on todennäköisesti jo tapahtunut."

        Joo.
        Verenpainelääkettä olen joutunut syömään jo vuosia ja myös allergialääkettä. Hyytymisen esto tuli kuivioihin lyhyen TIA:n jälkeen jokin vuosi sitten. Mutta on tässä jo ikääkin.

        Olen tavannut sinunlaisiasi tietäjiä netin tiedepalstoilla niin, että päät yhteen kolkkaa. Meikäläisen koulutuksellakin väitteet ovat osoittautuneet olevan silkkaa höttöä. Ainuttakaan vakavasti otettavaa fysiikkaa mullistavaa ajatusta en näiltä palstoilta ole löytänyt, enkä varmasti tule löytämää. Sen sijaan vastaan on tullut lukematon määrä "itsensä kanssa väitelleitä fysiikan tohtoreita", joiden ajatuksille nauravat naurismaan aidatkin.
        Te tuotatte tahatonta hömppäviihdettä, jota on kiva näin eläkeläisenä lueskella.

        Mitään fysiikkaa ei tarvitse mullistaa, joskus pitää vaan hoksata asioita.
        Yleensä ne jotka ei tiedä tulee jonkun höpö carnotti koneensa kanssa tai muun termodynamiikan lakinsa kanssa pätemään, vaikka ei edes tiedä millaisesta laitteesta tai tavasta olisi kyse.
        Että silleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ehkäpä jopa lääkitä, mikä on todennäköisesti jo tapahtunut."

        Joo.
        Verenpainelääkettä olen joutunut syömään jo vuosia ja myös allergialääkettä. Hyytymisen esto tuli kuivioihin lyhyen TIA:n jälkeen jokin vuosi sitten. Mutta on tässä jo ikääkin.

        Olen tavannut sinunlaisiasi tietäjiä netin tiedepalstoilla niin, että päät yhteen kolkkaa. Meikäläisen koulutuksellakin väitteet ovat osoittautuneet olevan silkkaa höttöä. Ainuttakaan vakavasti otettavaa fysiikkaa mullistavaa ajatusta en näiltä palstoilta ole löytänyt, enkä varmasti tule löytämää. Sen sijaan vastaan on tullut lukematon määrä "itsensä kanssa väitelleitä fysiikan tohtoreita", joiden ajatuksille nauravat naurismaan aidatkin.
        Te tuotatte tahatonta hömppäviihdettä, jota on kiva näin eläkeläisenä lueskella.

        "Ainuttakaan vakavasti otettavaa fysiikkaa mullistavaa ajatusta en näiltä palstoilta ole löytänyt, enkä varmasti tule löytämää. "

        Älä muuta virka! Sinun ja minun kaltaisilla taviksilla ei ole ollut fysiikan teorioiden suhteen mitään nokan koputtamista, lisättävää, keksittävää tahi korjattavaa ainakaan sataan vuoteen.

        (Eikä tällä palstalla ole vieraillut kai vuosiin ketään, joka oikeasti tietäisi modernista fysiikasta juuri mitään.)


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        "Ainuttakaan vakavasti otettavaa fysiikkaa mullistavaa ajatusta en näiltä palstoilta ole löytänyt, enkä varmasti tule löytämää. "

        Älä muuta virka! Sinun ja minun kaltaisilla taviksilla ei ole ollut fysiikan teorioiden suhteen mitään nokan koputtamista, lisättävää, keksittävää tahi korjattavaa ainakaan sataan vuoteen.

        (Eikä tällä palstalla ole vieraillut kai vuosiin ketään, joka oikeasti tietäisi modernista fysiikasta juuri mitään.)

        Minulla (aloittajalla) on vähän tietoa modernista ja jopa tulevaisuuden jutuista.
        Te nyt vain olette sellaisia kuin sanoinkin.

        Ei teidän kyllä tarvitsekaan päätänne sillä vaivata kun alkuperäinen viesti ei ollut teille ja se muuten meni perille.


    • Anonyymi

      Lääkkeet!

      • Anonyymi

        Tehosi jo, pörssisähkön hinta laskettiin.
        Ellei olisi laskettu, niin se koko sähköntuotanto bisnes romahtaisi tällä laitteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe