Mihin se on kadonnut?
Entinen linkki vie vain Hesarin sivuille.
Tiede-lehden keskustelupalsta
9
898
Vastaukset
- Anonyymi
Koko palsta lopetettiin kun sinne eivät kirjoitelleet muut kuin huuhaajuttuja keksivät ääliöt. Jos niitä kaipaat niin käy katsomassa ilmastonlämpenemispalstalta.
- Anonyymi
"Web archivesta" saattaa löytyä jos jotain vanhaa juttua etsii.
- Anonyymi
Tuolla on lisäksi muuta keskustelua asiasta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17672079/tiede-fi-keskustelut-in-memoriam
- Anonyymi
Toimiva palsta tuhottiin parin edellisen "uudistuksen" voimalla niin hyvin, että asiallisista vakiokirjoittajista suurin osa lähti pois. Jäljelle jäi paria poikkeusta lukuunottamatta pelkkiä keskenään tappelevia mt-syistä sairaseläkkeellä olevia tapauksia.
- Anonyymi
Tuonne aika moni siirtynyt
https://tiedepalsta.fi- Anonyymi
Eipä näytä kovin kaksiselta kun siellä ei kerrota säästä uutisia eikä jauheta pazkaa ilmastonlämpenemisestä. Hylkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä kovin kaksiselta kun siellä ei kerrota säästä uutisia eikä jauheta pazkaa ilmastonlämpenemisestä. Hylkyyn.
Tietenkään ei lelpaa trolleille, kun siellä on rekisteröityminen pakollista ja moderaattorit heittävät toistuvasti sääntöjä rikkovat nimimerkit ulos.
Säännöissä on erikseen kielletty keskusteleminen keskustelijan henkilöstä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään ei lelpaa trolleille, kun siellä on rekisteröityminen pakollista ja moderaattorit heittävät toistuvasti sääntöjä rikkovat nimimerkit ulos.
Säännöissä on erikseen kielletty keskusteleminen keskustelijan henkilöstä...Onneksi suoli24-palstalla saa sentään jauhaa pazkaa ilmastonlämpenemisestä ja lämpenemisennusteille nauravista.
- Anonyymi
Keskustelupalsta tuhottiin, koska lukijakunta on akateemisesti sivistyneitä tutkijoita, professoreita. Päätoimittaja voi kevytmielisesti ja huoletta laukoa mitä vain, kun ei ole kritiikkiä tiedossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671