Kuinka pilke joutuu miehen silmäkulmaan

Anonyymi-ap

Usein sanotaan että miehellä on pilke silmäkulmassa, tai täytyy olla. Mutta miten sen sinne saa menemään?

11

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun mies ajattelee sitä.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­N­y­­­m­f­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17729489S

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Puuhommissa helpoiten, ellei väkisin yritä sitä sinne tunkea. Sitä kun pöllejä kirveellä halkoo, niin herkästi pilkkeet vain ilmassa sinkoilee.

• Anonyymi

Sinulla on pilke silmäkulmassa, kun kohtaat sinulle sopivan naisen ja te molemmat ymmärrätte sen.

• Anonyymi

Mies saa pilkkeen silmäkulmaansa siten, että havaitessaan kiehtovan (seksikkään) tytön, mies tarkastelee silmä kovana hänen muotojaan, samalla ajatellen että tyttö olisi ihan läpeensä alastonna. Silloin miehen silmään muodostuu pilke. Toisin kuin yleisesti otaksutaan, pilke silmäkulmassa tarkoittaa muutakin kuin oireita silmässä, nimittäin valloittava hymy leviää automaattisesti samalla miehen kasvoille. Jos mies tarvitsee voimakkaamman pilkkeen hän voi ajatella että tyttö on alastonna polvillaan.

• Anonyymi

Tämä toimii hienosta!

• Anonyymi

Käyhä ulkona puita pilkkomassa ni tulloo järki piähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyhä ulkona puita pilkkomassa ni tulloo järki piähän.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Kun kohtaa nätin (seksikkään) tytön niin katsele huolella hänen muotojaan aja samalla ajattele että hän on alasti, tai ajattele että parhaillaan riisut häntä, tai ajatte että hän on alasti polvillaan edessäsi, tai tms. Se tuottaa aidon pilkkeen silmäkulmaasi jota on perin hankala tehtailla keinotekoisesti.

• Anonyymi

Pilkettä silmäkulmasta en minä ainakaan näe.Kun mies yritää kävelytiellä kosiskella aina.Tumat pyöreät lasit silmissä.On paksukin ja parta ajamatta joka ei kasva kunolla.Ihminen joka silmiään ei näytä ei ole rehellinen.Puhuessa hampaat näytää siltä hammasläkärissä ei sitten käyty keskikoulun tai kansakoulun jälkeen? Pastilla imee ettei huikan otot taskumatista haisis.Tosi asia on se on miehen yksi katse ja tietää sillä silmäyksellä molemmat onko yhteistä kemiaa: Ihan kumpikin .Itä Helsinki.

• Anonyymi

Palleista menee johdotus. Aikaa myöden ne katkeaa tai tukkeentuu ja naama jää roikkumaan vittumaisen näköisenä.

• Anonyymi

On vähän niin, että sitä joko on tai ei ole. Joku on vaan todella tylsä vaikka mitä yrittäisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe