Usein sanotaan että miehellä on pilke silmäkulmassa, tai täytyy olla. Mutta miten sen sinne saa menemään?
Kuinka pilke joutuu miehen silmäkulmaan
11
664
Vastaukset
- Anonyymi
Kun mies ajattelee sitä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17729489S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Puuhommissa helpoiten, ellei väkisin yritä sitä sinne tunkea. Sitä kun pöllejä kirveellä halkoo, niin herkästi pilkkeet vain ilmassa sinkoilee.
- Anonyymi
Sinulla on pilke silmäkulmassa, kun kohtaat sinulle sopivan naisen ja te molemmat ymmärrätte sen.
- Anonyymi
Mies saa pilkkeen silmäkulmaansa siten, että havaitessaan kiehtovan (seksikkään) tytön, mies tarkastelee silmä kovana hänen muotojaan, samalla ajatellen että tyttö olisi ihan läpeensä alastonna. Silloin miehen silmään muodostuu pilke. Toisin kuin yleisesti otaksutaan, pilke silmäkulmassa tarkoittaa muutakin kuin oireita silmässä, nimittäin valloittava hymy leviää automaattisesti samalla miehen kasvoille. Jos mies tarvitsee voimakkaamman pilkkeen hän voi ajatella että tyttö on alastonna polvillaan.
- Anonyymi
Tämä toimii hienosta!
- Anonyymi
Käyhä ulkona puita pilkkomassa ni tulloo järki piähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhä ulkona puita pilkkomassa ni tulloo järki piähän.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Kun kohtaa nätin (seksikkään) tytön niin katsele huolella hänen muotojaan aja samalla ajattele että hän on alasti, tai ajattele että parhaillaan riisut häntä, tai ajatte että hän on alasti polvillaan edessäsi, tai tms. Se tuottaa aidon pilkkeen silmäkulmaasi jota on perin hankala tehtailla keinotekoisesti.
- Anonyymi
Pilkettä silmäkulmasta en minä ainakaan näe.Kun mies yritää kävelytiellä kosiskella aina.Tumat pyöreät lasit silmissä.On paksukin ja parta ajamatta joka ei kasva kunolla.Ihminen joka silmiään ei näytä ei ole rehellinen.Puhuessa hampaat näytää siltä hammasläkärissä ei sitten käyty keskikoulun tai kansakoulun jälkeen? Pastilla imee ettei huikan otot taskumatista haisis.Tosi asia on se on miehen yksi katse ja tietää sillä silmäyksellä molemmat onko yhteistä kemiaa: Ihan kumpikin .Itä Helsinki.
- Anonyymi
Palleista menee johdotus. Aikaa myöden ne katkeaa tai tukkeentuu ja naama jää roikkumaan vittumaisen näköisenä.
- Anonyymi
On vähän niin, että sitä joko on tai ei ole. Joku on vaan todella tylsä vaikka mitä yrittäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529