Suomeen ei ole nousemassa profeettaa...

Anonyymi-ap

Siis Jumalan profeettaa.

Mutta ennustelijoista ja omatekoisista puuhamiehistä on jonoksi asti!

Valitkaa paras ennustelijaukko.

Mutta Jumalaa älkää sotkeko pelleilyihinne. Hän ei siitä pidä.

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa uskoa vain sääprofeettaa.
      Niidenkin ennusteet on parantuneet valtavasti parissa kymmenessä vuodessa. Kuka hölmö uskoisi vuosisatojen takaisia profeettoja.

      • Anonyymi

        Suomeen tulee herätys ja samoin profeetta.
        Näin on profetoitu.
        Älä sinä aseta itseäsi Junalamme yläpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen tulee herätys ja samoin profeetta.
        Näin on profetoitu.
        Älä sinä aseta itseäsi Junalamme yläpuolelle.

        Suomeen ei tule herätystä,
        Eikä tule (Jumalan profeettaa).

        Jumala itse on kaiken yläpuolella.

        Ihmisten "profetiat" ovat mitä sylki suuhun tuo, mitä korvien välissä vilahtelee.

        Ei Jumala sellaisia noteeraa.

        Mutta leikkikää jokainen omia profeettaleikkejänne.

        R.I.P.


    • Anonyymi

      Jos joku on nyt se suuri nouseva profeetta, niin voisi ilmoittaa muutakin kuin naapurimaan uhasta. Sen voi jo päätellä yhteisen historian ja nykytapahtumien valossa. Kaikki sen tajuaa. Mutta aito profeetta kun ilmestyy niin hän tuo Jumalan sanan ja varoituksen. Moni varmaan odottaisi ihmeellisiä manifestaatioita, ihania profetioita, kaatumisia ja tietysti sitä meuhkaamista. Mistä nämä profeetat ja supervoidellut ovat tunnettuja.
      Nöyrä, Jumalan lähettämä, vaatimaton, tyytyy alhaisiin oloihin, ei pyytele aina rahaa. Ei kerro ihmeistä siellä kaukana. Eikä harrasta itsetehostusta millään tavalla. Vain Jumalan sana on hänelle tärkein. Häntä jopa halveksitaan. Ei järjestetä massakokouksia eikä välitä miten hänet otetaan vastaan. Ihmissuosio ei ole tärkein vain Jumalan sanan julistaminen. Löytyykö tällaisia ihmisiä?

    • On niitä vääriä ennustajia luutavasti suomessakin, todelisia rukoilijoita on harvassa maamme puoleata, eduskunta tekee mielettömiä päätöksia ihmiset sitä haluavat eivät tunnen evankeljumin sanomaa.

    • Anonyymi

      Suomeen EI OLE nousemassa Jumalan profeettaa!
      Juoskaa kuka tahdotte väärien profeettojen perässä!

      • Anonyymi

        Taidat olla meedio kun tiedät negatiivisiä ennustuksia,että ei suomeen tule profeettaa.selvästi henkivaloista tullut ilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla meedio kun tiedät negatiivisiä ennustuksia,että ei suomeen tule profeettaa.selvästi henkivaloista tullut ilmoitus.

        Jumala ei tarvitse meedioita.

        Etkö ole koskaan lukenut, että Jumala on kaikkivaltias?
        Kaikkialla läsnäoleva, koska Jumala on HENKI! ( Joh 4:24)

        Jumala tietää menneet, nykyiset ja tulevaiset.

        Ja tarpeen mukaan antaa infoa asioista. Sitä varten Jeesus antoi omilleen Pyhän Hengen ja sen mukana armolahjoja.

        Maalliset tasot, noituus, selvännäkeminen, taikuus, ennustelu?
        Ne eivät ole Jumalan Hengestä nousevia asioista.

        Jumalan Totuuden Henki paljastaa valheet, harhaprofetiat, eksytykset.
        Etkö ole koskaan lukenut mm. Apostolien tekoja?

        Koeta hyvä ihminen päästä selvyyteen!


    • Anonyymi

      Ei ollla selkeillä vesillä. Ei osata erottaa Valkeuden voimia ja Pimeyden eksyttäviä voimia.

    • Anonyymi

      Suomessa nousee kyllä, vääriä profeettoja kuin sieniä sateella!
      Näistä Jeesuskin jo varoitti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe